Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Ti-am pus o poza cu mufa debitmetrului.

post-15836-0-36952700-1307645000_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms, am incerc dimineata

*am sa incerc dimineata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evacuarea nu te afecteaza cu nimic decat la consum insa fuge de rupe :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa de la dabitmetru si tot asa trage mai trebuie sa o pun pe tester sa vad ce erori da, sper sa nu fie dus turbo, azi vreo 3-4 km sio revenit si dupaceea am simtit cum cade iara in bot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca turbo ar fi dus in urma ta ar fi fost mult fum de culoare alb-albastrui, poate pe tester ai sa afli ceva mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa nu traga din cauza bujiilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai diesel, bujiile la diesel ajuta doar la pornire, in rest compresia face tot.

Modificat de Dacro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cj23dey in cazul tau sunt multe posibilitati pt pierderea de putere de care zici:

1.turbo(infundat,tija actuor blocata sau rupta);

2.furtunele de la vacum sunt rupte, fisurate sau una din valvele care fac vacum sunt duse;

3.intercoler spart,fisurat sau unul dintre furtune e si el rupt si pierzi aer;

4.filtru aer/motorina imbacsit.

astea sunt unele din posibilitatile principale,dar daca nu-i dai de cap mergi la un mecanic sa verifice.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut o turbina dusa la un prieten. Ii sugea furtunele de cauciuc de vin de la turbo si nu tragea deloc masina. Eu am gasit turbine aici la dezmembrari la 350 de lei. Trebuie doar date jos de pe masina. Sunt functionale toate. Are omu vreo 6 Golf-uri TDI.

Incearca si un debitmetru doar de proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc foarte mult pt sfaturi, pana la urma a fost debitmetrul, toata distractia a costat 150 de lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am sch. toate filtrele ...Motorul merge rotund dar cand sch viteza si trag de el pina pe la 2800 atunci parca i- se taie alimentarea , si smuceste ,apoi iar revine . ..

......Am schimbat Filtrul de Combustibil (respectiv de Motorina ) ,si nu mai intrerupe ,sper sa nu mai am probl.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , imi zice si mie cineva daca scot mufa de la debitmetru ma ajuta cu ceva sa fac vreun test ceva sa verific ...Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

In cazul in care MAF-ul e defect si in sarcina masoara valori sub 550, deconectarea mufei de la MAF poate duce la o usoara imbunatatire a mersului. Aceasta metoda nu da rezultate concludente intotdeauna.

Daca banuiesti MAF defect cel mai bine ar fi sa faci un test in mers cu vagcom pt vizualizarea valorilor.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna, am o problema cica destul de comuna la 1Z-uri. Vibreaza foarte tare cureaua aia care invarte alternatorul, AC-ul si celelate chestii de pe acolo. Am inteles ca se toceste volant, sau ce este de schimbat acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut am si eu un gokf 3 1.9 tdi si de la viteza a 3 pana la a 5 daca o turez peste 2000 de ture exact cand trebuie sa intre burbo se tureaza in gol si nu mai trage daca apas pedala brusc de exemplu intro de pasire iar daca apas pedala mai lent merge bine mia zis un prieten ca turbo este de vina ca nu suiera .. poate ati mai avut probleme de genul asta multumesc ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Exact cand trebuie sa intre turbo" Ce te referi ? Cand il auzi ? Turbo "intra" inca de cand ai dat sa invarta electromotorul ! :blah_:

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca turbo intra la peste 2000 de ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles bine...Turbo functioneaza cu ajutorul gazelor de esapament eliberate, invarte palele , se transmite prin ax , iar pe partea cealalta baga aer prin compresor (asa vag am explicat ca sa intelegi principiul ) uite si o poza cu sectiunea interioara :

post-85659-0-01661200-1312988437_thumb.g

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bitzabit: Din ce spui tu acolo pare sa fie ambreajul dus. Daca era turbo defect masina nu se tura in gol ci doar tragea foarte greu(urca greu in turatii sau deloc peste o anumita valoare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru tine citeste acesti articol si vei vedea cum functioneaza turbo.

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la un mecanic si ma pus sa bag a 1 a cu frana de mana trasa si mia zis ca u este ambreaul ca nu sa turat cand am dar drumul la pedala si a murit motorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuplul este mic pana la 1300 ture si nu cred ca mecanicul a tinut-o la 2000 ture si a dat drumu la ambreiaj. Fa asa: stai in viteza a 3 sau a 4 la 2000 ture constant si accelerezi brusc, daca turatia urca si masina nu simti ca trage e clar ambreaju.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma duc sa fac prba revin cam in 20 de min mc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne ti la curent ! :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut exact cum miai zis am mers cu 2000 de turati si am calcato brusc si tot se tureaza in gol probemele incep de la a 3 pana la a 5 cu a doua merge bine .daca aerisesc ambreaul isi poate reveni sau trebuie schimbat tot chitul de ambrea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!