Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

untouchablle

salutare tuturor untouchablle cum ai rezolvat pana la urma cu franele pe spate ? ai renuntat la repartitor sau nu , eu am schimbat tamburii pe discuri cu etrieri dar nu am pus repartitor ca nu aveam , oare sa intampla ceva in timp , am inteles ca trebuie sa prinnda franele mai bine , azi fac o proba , multumesc si numai bine la toata lumea

La mine a fost alta problema. Eu m-am chinuit foarte mult timp si pana la urma mi-a explicat cineva cum sa treaba. Din cauza ca etrierii sunt luati de pe Passat, chiar daca se potrivesc la prindere ei nu au aceiasi pozitie si trebuie aerisiti intr-un mod mai special. Daca ii aerisesti normal cu ,, fai pedala si tine apasat`` nu o sa mearga pentru ca ramane aer in ei si in zadar te chinui.

Trebuie dati jos de pe masina, intorsi cu aerisitorul in sus, si dat drumu aerisitor pana incepe sa iasa lichid fara bule de aer. AM facut asta si a mers din prima. SI la cati mecanici am dus-o si ce m-au pus sa schimb nu mai zic :))) si de fapt problema mea era de la etrieri. Din cauza a 2 etrieri eu nu aveam frane pe nici o roata :)).

-era vorba de pompa de injectie pe care am completat-o cu senzorul defect si care am pus-o la vanzare...iar masina nu o vand ptr. ca sunt foarte multumit de ea din toate punctele de vedere.

-eu as proceda asa: as schimba kit-ul de ambreiaj dupa care verific comportamentul pompei de ambreiaj(are o pedala constanta sau se slabeste in presiune din cauza uzurii garniturilor).

-daca constati pierderi de presiune in pedala de ambreiaj atunci nu mai sta pe ganduri si inlocuieste POMPA DE AMBREIAJ.(COST IN JUR DE 50-60ron..

-pompa este la vanzare:

si masina care NU se vinde:

Am inteles :)). Scuze ca nu am citit.

Pompa aceea de ambreiaj nu are treaba cu pistonasul da ? Sau e pistonasul in sine ?

Te intreb pentru ca acum am pedala tare, plec de la semafor, dau a 2-a si cand sa dau a 3-a pedala deja e jos. Sau daca accelerez mai tare imediat se duce pedala. Nu inteleg de ce.

Te rog sa ma ajuti cu un raspuns ca trebuie sa pun si kit-ul de ambreiaj peste o saptamana cam asa si vreau sa rezolv macar cu pedala pana atunci ca prea greu imi intra in viteze, plus ca imi pierde si ulei pe la cutie. Se vede la imbinarea dintre cutie si motor si e baia tot timpul umeda cu acest ulei curat.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mafteicon,

Scuze ca nu ti-am dat nici o veste marti si miercuri asa cum ti-am scris pe "private", dar m-am decis sa caut injectorul nr 3 ca sa incerc sa-l schimb sa vad daca scap si eu victorios de problema asta cu smuciturile... In Bucuresti pe la dezmembrarile pe la care am fost si am sunat n-am gasit nicaieri. Plec in week-end pina la Bacau si o sa caut pe drum pe la dezmembrari... Scuze ca deocamdata nu vreau sa-ti iau pompa, dar e criza si la mine si incerc si eu cu inlocuirea pieselor mai ieftine pe care pot sa le schimb eu, deci fara sa ma mai coste si manopera la service...

Am fost la pompagiu aici in Bucuresti (la nea Vasile Tomescu) de care de data asta n-am prea fost multumit... Se uita in motorul meu de parca era motor de nava cosmica pe care il vedea pt. prima data. Ce-i drept ca au venit baietii lui cu testerul si mi-au repus-o in parametri: 0,37 L/h consum la 903 turatii/min. relanti. S-a imbunatatit mult "zvacul", trage mai bine, dar tot ma smuceste intre 1800 si 2300 de turatii si la relanti motorul "galopeaza". In seara asta am fost la un prieten si am pus VCDS-ul 908 pe ea si am vazut Q injected pe injectoare (Cyl 1, 2 si 4) in afara parametrilor -2 si 2.

Daca stie cineva vreun parc de dezmembrari pe DN2 Bucuresti - Bacau ca sa merg la sigur rog sa ma anunte.

Multumesc tuturor pt. dezbaterea problemei.

Va doresc numai drumuri bune pt. TDI-urile voastre.

Gabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine e mai sensibila treaba:

-pompa de ambreiaj este ca principiu de functionare exact ca si pompa de frana.

-pompa de frana la actionare impinge lichidul pe conducte, iar

-pompa de ambreiaj are o tija la capatul dinspre cutie care la actionarea pedalei de ambreiaj impinge in rulmentul de presiune s. a. m. d.

1-daca ar fi dusa pompa atunci dupa prima actionare pedala ar ramane la fund fara sa revina inapoi.

2-ar putea fi soarele de la placa de presiune decalit.uzat,moale si atunci pistonasul impinge si revine....de aici trag concluzia ca uneori nu intra in viteza (este parerea mea) poate sa fie cu totul altceva...

succes UNTOUCHABLLE

sal Gabitzu,

problema e ca nu ai nici-o obligatie cu pompa de la mine.

-daca motorul tau galopeaza la relantiu defectul e de la pompa si provine din partea electrica.

-injectorul nr.3 nu are legatura cu galopatul si defectul lui se manifesta doar in mers cu intreruperi din cand in cand,la inceput mai rar, apoi in timp mai des.

-tu hotatasti ce vrei sa faci.....numai bine!

Modificat de mafteicon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , pt mihai , incearca prima data fara reprtitor , eu renunti la discuri + etrieri pe spate , remontez tamburii , mie cel putin imi prinde foarte tare fara repartitor , si nu am suport pt el , daca la cineva trebuie este de vanzare tot sistemul etrieri sunt reconditionati cu garnituri noi placute ferodo sl noi am fost la o proba de 30km furtunase noi + cabluri de frana de mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am postat mai sus problema mea. Am ascultat sfaturile unora dar se pare ca problema sa remediat doar pentru moment, aparand in scurt timp.

Problema la masina mea este: Daca accelerez brusc de la 120 km/h in treapta a 5-a mi se taie putere dintr-o data. Turbina nu mai functioneaza in parametri normali. Aceasta problema se remediaza abea dupa ce repornesc motorul.

La sfaturile unor colegi de pe forum am schimbat electrovalva de langa filtru de motorina. Am observat ca aceasta problema are ceva in comun cu aceasta valva pentru ca inainte aparea si la 100km/h si motorul nu tragea atat de bine.

Daca cineva poate sa-mi mai dea un sfat e bine venit si ii multumesc. O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

yanni si eu am avut aceasta problema. Am schimbat valva respectiva si a mers. Dupa putina forja si-a dat drumu. Insa am schimbat si filtru de motorina. Pune pe tester masina si vezi daca apar ceva erori. Bafta !

Am si eu o intrebare pentru cei experimentati cat de cat. E greu sa schimbat tot kit-ul de ambreiaj la 1.9 tdi ? Vreau sa il schimb singur si in ETKA nu prea imi arata detalii despre cutie. Daca ma puteti ajuta cu ceva poze sau cu un link. Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Inainte sa incepi sa schimbi valve si alte componente verifica tot ce se numeste furtun de vacuum s-ar putea sa ai surpriza , asa cum am avut-o eu , sa fie rupt sau sa traga aer fals si din aceasta cauza ai probleme de genul asta.

Scimbarea ambreiajului la 1z o sa-ti dea ceva batai de cap si in nici un caz nu o sa-l poti schimba singur decat daca dispui de un palan ca sa poti da motorul jos.

Cutia de viteze se da jos cam greu avand in vedere ca trebuie demontate:planetarele ,roata stanga fata si tamponul hidraulic din partea soferului cu tot cu suport,electromotorul , acumulatorul cu tot cu suport, si conducta de la pompa de servodirectie , si tamponul din fata motorului.

Odata ce ai dat jos ce am enumerat ma sus motorul trebuie ridicat putin in sus deoarece in momentul in care incerci sa scoti cutia afara iti va atinge o ureche in cadrul motor .

Una peste alta o sa te cam chinuie putin operatiunea .

Daca nu te descurci suna-ma si vorbim .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

ok am inteles. Nu e foarte complicat insa e mult de munca. Intentionez sa ma apuc de munca Vineri. Mecanicii cer mult si nu cred ca merita sa dau jumatate din cat costa kit-ul de ambreiaj doar pe manopera. Multumesc mult si ne auzim la telefon daca am nevoie de ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am schimbat si supapa si filtru de motorina dar problema tot persista. Ramane doar sa verific furtunele de vacum. O sa anunt daca sa remediat problema. O seara faina tuturora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

vezi ca sunt mai multe valve sau cum se numesc. Mai exact sunt 3 si e una mare de tot care duce la EGR, are legatura cu gazele si de aici ma gandesc ca pot aparea problemele tale. Am vazut aceiasi problema la Audi 2.5 TDI insa acolo se limita doar la 3000 de turatii, nu trecea deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Aici se vorbeste de probleme motor 1.9 TDI nu si de probleme cutie de viteze pentru care este topic separat. Propun moderatorilor mutarea posturilor in cauza in topicul potrivit pentru a nu face un "ghiveci".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna propunere. o sustin.

Pentru ce-i care cred ca au mai intalnit probleme similare ce ce-a postata de mine si stiu vre-un remediu as dori totusi sa posteze si poze cu electrovalvele respective sau indicatii exacte a partilor componente ce urmeaza a fi schimbate. Ideea e ca o electrovalva sa sti sigur ca finctioneaza in parametri corecti e indicat sa o cumperi de noua si nu e chiar o suma mica. In viitor voi incerca sa postez si eu poze cu exact ce am reparat. ce am schimbat si indicatii mai exacte. O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle furtunul de la egr il poti anula lejer, si daca-l anulezi iti garantez ca motorul trage mult mai bine pt ca nu mai recicleaza gazele. In loc de gaze iti va intra aer curat iar daca pui vag-com ai sa observi ca se schimba valoarea la MAF(nu-ti va mai bate MAF Actual cu MAF Requested pt ca se va suplimenta debitul de aer o data ce anulezi egr).

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul se degripeaza foarte usor si nu ar fi normal sa-l anulezi.

eu l-am curatat cu WD40 si il miscam foarte usor cu gura.

zipp, cum se comporta masina? este ca mananca asfaltul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

:offtopic: Aici se vorbeste de probleme motor 1.9 TDI nu si de probleme cutie de viteze pentru care este topic separat. Propun moderatorilor mutarea posturilor in cauza in topicul potrivit pentru a nu face un "ghiveci".

OK. Imi cer scuze :). Dar ma gandesc ca transmisia face parte din ansamblul motorului si probabil nu cred ca voi gasi informatii utile in topicul respectiv. In fine nu ma mai intereseaza. O sa ma duc sa vad cu ochii mei cutia.

Salut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta varianta. Parca imi surade ideea . Poti sa-mi spui mai exact cum as putea anula EGR ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand cai putere nu vei castiga ci se va simti un pic motorul ca trage asa cum ar trebui fara sa mai recicleze gazele si nu va mai fumega(se va diminua un pic fumul), dar in schimb iarna se va incalzi motorul un pic mai greu fara egr decat cu egr.

Poti anula egr bagand ceva in capul furtunului care intra in EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

incerc si eu cu egr-ul :D azi de curiozitate.

Voi ce ulei bagati in cutie la TDI ? AM schimbat aseara cutia cu totu si kit-ul de ambreiaj si ca idiotu am bagat un ulei Elf 75W-90, cam 50 de lei litru si am pus 2 litri. Azi dimineata mi-a zis fratemiu ca nu e bun ca am dat banii degeaba pentru ca se baga 80w-90 sau ceva de genu asta.

Aveti habar cat ulei intra si ce grupa ? Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cutie intra aprox. 2 litri de tip 75W-90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm spusele lui Robert, 1.9l (AutoData e mai exact ;)) . Ţi-aş recomanda Metabond, eu sunt foarte mulţumit de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sch. toate filtrele ...Motorul merge rotund dar cand sch viteza si trag de el pina pe la 2800 atunci parca i- se taie alimentarea , si smuceste ,apoi iar revine . ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

fratele meu cand smuceste si taie alimentarea clar pompa de injectie. Daca ai pune testerul pe masina o sa vezi clar eroare. Nu are cum sa nu apara. Ia incearca sa pui pe tester si sa vezi ce mesaje apar dupa care posteaza aici. Asa ma enervam si eu si omoram la masina, am schimbat o groaza de piese si pana la urma am inlocuit pompa de injectie si de atunci nu mai am nici smucituri, nici alimentare taiata la o anumita turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi, de vreo 3-4 zile nu mi se mai acc masina mai sus de 2000rpm numai la vale sau pe loc drept se intinde greu,ca urc vreun deal zici cai dacia 1100 de vreo 2 saptamani mi sa rupt teava de esapament de unde se imbina toba din spate sa mearga spre cea finala se poate sa fie asta cauza ca nu trage motorul toba rupta? azi iam schimbat ulei + toate filtrele parca ii merge mai bine un pic dar tot nu trage cum trebuie. astept raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cj23dey scoate mufa la debimetru si vezi cum se comporta in mers, daca merge mai bine un pic sau tot asa prost e dus debimetrul dar cel mai bine pune masina pe vag-com si vezi valorile daca sunt bune. Toba poate sa fie rupta de oriunde nu afecteaza cu nimic functionarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si unde gasesc mufa de la debitmetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!