Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Acelaşi consum de 0,37/h e şi la mine. Cred că mărirea turaţiei se poate face şi prin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zipp, mi se pare inutil ce vrei sa faci tu. De ce ai vrea sa cresti turatia cu 50 de ture? la vechimea motorului as zice ca diferenta e acceptabila. Si in legatura cu consumul sa inteleg ca nu iti convine ca ia doar jumatate din cat ar fi trebuit? Daca motorul merge bine o idee e sa-l lasi asa. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms baieti de raspuns, am sa mai intreb pe la service sa vad poate pot sa maresc turatia la relanti.

Dacro iarna imi scartie cureaua la relanti cat incarca alternatorul(asta numai dupa ce sta motorul oprit peste 10 ore) dar daca duc acceleratia la 900RPM adio scartiala, ma confrunt cu acesta problema de cand am cumparat masina.Bafta.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia la relanti se modifica din vag-com din tab-ul Adaptation iar acolo valoarea stabilita de ECU este de 128,de aici se modifica valoarea incepand cu 130,132 sau se poate scadea sub 128 depinde de situatie pana se ajunge la valoarea dorita a turatiei in relanti,eu am setat pe 903 rpm,eu cel putin asa am facut la masina mea.Bafta!

Modificat de robert28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert asta nu ar insemna sa-i maresc IQ injected?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Zipp,in acelasi timp se mareste si IQ-ul dar dupa ce esti multumit de turatia in relanti si in acelasi timp IQ-ul este pe o valoare mai mare reglajul se va face din capacul pompei de injectie unde corectiile pot fi de ordinul zecimilor de mm.Intr-adevar este migaleala sa o reglezi dar alta solutie nu ai,cel putin asa este descrisa procedura si in manual.Bafta!

P.S. Uite si un link ajutator Reglare IQ

Modificat de robert28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garantez ca pierderea de motorina pe langa injector nu are nici o legatura cu intreruperile.

am vazut motoare jegoase de nu puteai sa-ti dai seama unde ar putea fi injectoarele si motorul mergea al naibi de bine.

pastreaza injectorul ca ai sa-l schimbi in scurt timp....ai sa vezi.

la mine este acelasi relanti: 840-861rpm - 0,37l/h.

si sfatul meu este sa lasi reglajele asa cum sunt ca ai sa faci alte bazdaganii,ai sa te trezesti cu un consum destul de mare...

alegerea este a ta! ...S-auzim de bine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms robert, procedura o cunosc ca am experimentat pe masina mea....dupa ce mi-au schimbat garniturile la pompa de motorina in 2009 am fost nevoit sa-mi reglez singur IQ injected ca cei de la service au facut-o dupa ureche.

maftei nu mai reglez nimik o sa-mi pun fulie cu ambreiaj si o sa scap de scartait cand este frig pana ce incarca bateria ca nu are sa mai forteze la incarcare asa mult iar cu injectorul stau in stand by, la prima smuncitura l-am dat jos.

multumesc baieti pt raspunsuri.sa auzim numai de bine.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi informatii legate de masina mea. Aseara mergeam lejer cu 100-120km/h drum intins cand am primit din nou un soc de toata frumuseatea.Azi dimineata am incercat din nou sa vad daca mai parte de aceeasi atmosfera ca aseara si surpriza, am mai luat doua sucuri :). Acum 5 min am venit de la o proba cu noul injector pe o distantza de 50 de km unde am ajuns chiar si la 120km in treapta a-4-a sa vad daca se intampla ceva.Pana in prezent sunt multumit am simtit ca masina pleaca un pic mai nervoasa si raspunde parca la acceleratie mai bine si urca in turatii mult mai repede decat cu vechiul injector.Maftei la tine a mai facut ceva figuri dupa inlocuire?Bafta.

Revin cu o intrebare pe care am uitat sa o posetez. In ce ordine in vag sunt asezate injectoarele? ma refer la cele 3 unde-ti arata cantitatea de motorina injectata pt ca la mine dupa ce am schimbat injectorul la cel din mijloc pe vag iasa din parametrii aratati de vag si e ceva de genu.

1,09mg/str 2,45mg/str 1,34mg/str

In vag imi arata parametrii intre -2/+2.Ar trebui calibrat din nou s-au merge sa-l las asa ca nu e nici o problema?

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ZIPP, poti sa spui ADIO la intreruperi...ma bucur ca m-ai ascultat in sfarsit...si sper sa te bucuri pe termen lung de aceasta reusita!!!

-daca motorul la relantiu merge frumos fara sa-ti trepideze volanul in maini (foarte putin e normal-ca are si el niste ani de uzura si e diesel) fara sa o compari cu noutatile de pe piata care nici nu se aude motorul in interior inseamna ca motorul merge foarte,foarte bine.

-si ca sa fi impacat cu injectoarele fa urmatorul test: cu motorul pornit slabeste putin piulita din capul injectorului si ai sa te convingi singur ce inseamna sa nu functioneze injectorul respectiv (merge exact ca Dacia in 3 bujii)si continui cu toate 4....si nu uita sa le strangi la loc(am glumit)

-si sfatul meu este sa lasi motorul ala in pace ca el vrea motorina,ulei,apa,cond. auto,o persoana in dreapta(sex feminin...de preferat) si drum lung...

-ma bucur ptr. tine si iti urez Drum bun!!!....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Maftei si in orice caz simptomele astea le am de anu trecut dar au fost asa trecatoare pana acum 2 sapt cand au fost cam naspa de tot.Bafta colega si inca o data MULTUMESC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Sa ma laud putin :). Am ajuns sa fac cu injectorul schimbat 1000km si ma bucur ca nu mai am nici o problema cu smunciturile plus ca masina acuma raspunde mult mai bine la acceleratie. Mi-a mai ramas o singura buba de rezolvat, sa rezolv problema cu scartaitul fuliilor la rece. A schimbat cineva fulia la aternator cu una cu ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o rugaminte mare:

poate careva dintre colegi sa ma ajute cu codul de la senzorul de temperatura a combustibilului?

vreau sa-l comand si nu stiu codul..are idee cineva de pret?...(nou sau second)

multumesc anticipat!

post-43201-0-21216400-1305646615_thumb.j

Modificat de mafteicon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maftei ai mai jos o foto cu senzoru si codu de pret nu stiu.

templg.jpg

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de nota 10. mersi mult...iar legat de fenomenul tau, personal nu l-am intalnit..si chiar nu ma duce mintea la nimic sa te pot ajuta. ..am vazut pe cei de la service ca dadeau cu un spray in zona fuliei,rola si ce mai e pe acolo care se roteste si disparea zgomotul (nu stiu ptr. cat timp).era un sunet ascutit si se accentua cand tura motorul...cam atat...numai bine!

Modificat de mafteicon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-daca cineva este interesat si are probleme cu senzorul se gaseste separat la pretul de 55ron .(sper sa nu aveti nevoie)

post-43201-0-37381200-1305714673_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la pompa pe care o ai de rezerva de unde ai stiut ca e dus senzorul, nu-ti mai pornea masina sau ai obs asta pe vag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa pe care am cumparat-o la vremea respectiva avea senzorul defect,constatare pe care am facut-o dupa ce am montat-o pe masina si am verificat eroarile...am incercat sa sterg dar nu ma lasa ptr. ca defectul persista.

-am inlocuit senzorul de pe pompa mea si : victorie! sa sters eroarea fara sa mai apara.

-am pus-o la vanzare si am explicat ca pompa are defect acel senzor si probabil a parut suspecta.

-in final am hotarat sa cumpar un senzor nou, sa-l montez si sa o fac functionala 100%.

-daca o dau de bine, daca nu o pastrez si asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

Maftei eu zic sa pastrezi masina. Vrei sa iti povestesc eu ? Nici nu am mai intrat pe forum.

Masina mea am aranjat-o toata cap coada. Merge perfect, pompa de injectie schimbata absolut tot ce era defect am schimbat :).

Am pus-o la vanzare pe internet la pretul de 1800 de euro negociabil.

Am negociat cu cineva pana la 1500 de euro si a zis ca ma suna ziua urmatoare. M-a sunat ziua urmatoare si a zis sa mai scad din pret insa i-am zis ca nu. La 1400 cat a vrut el sa imi dea sincer mai bine o pastrez.

M-au sunat foarte multi, au zis ca vin sa o cumpere chiar in ziua respectiva insa nici unul nu a mai dat vreun semn de cateva zile si am decis ieri sa nu o mai vand. Asa cum e ea, am investit in ea insa consum ca pe Golf nu o sa am pe nici o alta masina si nici piese asa de ieftine.

Luna asta trebuie sa ii schimb ambreiajul pentru ca patineaza cand apas acceleratia mai tare, am cumparat un kit LUK cu 300 de lei si ma pun pe treaba.

Daca ai masina in 4 usi sa nu iti faci mari sperante ca o sa iei mai mult de 2000 de euro si cu dotari pe ea (AC, geamuri electrica , etc). Nu cred ca are lumea bani si cam toti vor pe gratis.

Eu zic sa o pastrezi. Daca eu disperatu ala de cauta sa vanda masina urgent, am renuntat la idee. Am fost si in targ cu ea o saptamana si nici macar un telefon. Era pusa la 1600 acolo.

Salut si mult noroc !

Later Edit://

Daca stie cineva la masinuta mea de ce imi pierde presiune pedala de ambreiaj. Cateodata e tare cateodata e moale, aproape se duce la fund si nu imi mai intra in viteza. Ma confrunt cu problema asta de cand am luat masina. Am aerisit eu odata pistonasul de la ambreiaj, a mers cat a mers si a inceput iar sa faca. AM dat pistonasul afara si membrana era foarte putin ciupita intr-un colt in capatul tijei de intra in cutia de viteze. Ma gandesc ca nu de la asta ar trebui sa faca asa.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-era vorba de pompa de injectie pe care am completat-o cu senzorul defect si care am pus-o la vanzare...iar masina nu o vand ptr. ca sunt foarte multumit de ea din toate punctele de vedere.

-eu as proceda asa: as schimba kit-ul de ambreiaj dupa care verific comportamentul pompei de ambreiaj(are o pedala constanta sau se slabeste in presiune din cauza uzurii garniturilor).

-daca constati pierderi de presiune in pedala de ambreiaj atunci nu mai sta pe ganduri si inlocuieste POMPA DE AMBREIAJ.(COST IN JUR DE 50-60ron..

-pompa este la vanzare:

si masina care NU se vinde:

post-43201-0-70624800-1305787745_thumb.j

post-43201-0-38195300-1305787760_thumb.j

post-43201-0-92471000-1305787774_thumb.j

post-43201-0-62172100-1305788028_thumb.j

post-43201-0-07705300-1305788037_thumb.j

post-43201-0-54108400-1305788044_thumb.j

post-43201-0-59231200-1305788053_thumb.j

Modificat de mafteicon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor untouchablle cum ai rezolvat pana la urma cu franele pe spate ? ai renuntat la repartitor sau nu , eu am schimbat tamburii pe discuri cu etrieri dar nu am pus repartitor ca nu aveam , oare sa intampla ceva in timp , am inteles ca trebuie sa prinnda franele mai bine , azi fac o proba , multumesc si numai bine la toata lumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-uzura prematura a placutelor

-rotile din spate vor frana inaintea celor din fata(la o franare violenta intr-o curba duce la derapaj)

-la ITP te trimite sa-ti faci functionabil repartitorul ca iese nasol pe fisa.

-constructorul nu a pus piesa degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

:offtopic: Eu de exemplu la a mea nu am repartitor si cred ca asa a venit din fabrica pt ca nu are nici suportul pe care vine prins repartitorul si asa a trecut si de rar si nu au spus nimic,vreau sa ii pin ABS iar masina de pe care iau abs-ul are acel repartitor,acum nu stiu ce sa fac sa pun si repartitorul sau nu,daca pun repartitorul ar trebui cred sa schimb si puntea ca nu are acel suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice masina din fabrica are repartitor, ca a fost scos e alta treaba.Mihai ca sa pui abs te va costa ceva banisori si rezultatul nu e intodeauna 100% promitator.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

:offtopic: eu nu cred ca avea repartitor,masina este din 92 printre primele modele si nici servo nu avea,ar trebui sa se vada improvizatii dar acolo este totul ok,o sa revin si cu ceva poze,revenind la abs am toata instalatia si cand voi avea timp o sa montez abs-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!