Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

d-lor, am promis ca testul am sa-l fac si la un drum mai lung. astazi am facut un drum de la Galati la Soveja in jur de 160km ,uneori atingand si viteza de 150km/h..nu o laud dar parca acum a iesit de pe banda din fabrica...faceti orice sacrificiu si rezolvati problemele cu oscilatiile si intreuperile ca e pacat sa nu simti pedala si zvacul unui motor tdi adevarat. nu este nici o rusine ca masina are anii pe care ii are... nu te face de rusine in nici o situatie...ca este deal, ca vrei sa depasesti s.a.m.d...va urez tuturor noroc sa va rezolvati problemele cat mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle cand ti-a pus capacul inapoi ti l-a pus cu vag-ul sau numai cu semnele aferente pe care le-a facut inainte sa-ti schimbe garnitura?(dupa ce ti-ai schimbat pompa RPM la relantii e la fel sau s-a schimbat in + sau - ?)

Ala nu a auzit de VAG :)). Omu stie doar pe semne si ciocan :) insa ce e curios... e faptu ca prima oara nu a pus capacul bine si cand m-a pus sa dau la automat nu a pornit. A desfacut iar capacul si l-a pus bine la loc. AM dat la automat si a luat-o la sfert. Sa se fi stricat atunci ca nu a pus bine capacul ? Sa stiu daca dau vina pe el

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are ce sa strice cand pune inapoi capacul, dar cand il scoate pompa se desamorseaza si de asta a dat la automat.Oricum poti sa faci cate semne vrei ca oricum cand pui vag-ul nu aveai ca prima data debitul la pompa, spre ex cand reglezi chiar si tu..cand is desfacute suruburile ai o anumita valoare iar cand le strangi deja ai alta valoare.faza e ca acel capac se misca foarte finutz catziva mm si-ti schimba IQ.Pune un vag de la un prieten si trage o privire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mm ? Poate zecimi de milimetru. Daca ai miscat capacul 2 mm nu mai porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy intentia a fost sa nu-l sperii prea tare si am zis mm dar tu l-ai speriat si mai tare cand i-ai zis de zecimi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) nu am de ce sa ma speri. Masina este la vopsit :D. Astept sa vad cum o sa iasa de acolo. O saptamana pe tusa.

Si inca un lucru ciudat care mi s-a intamplat de cateva zile. Mi se pare ca oscilatul la relanti era de la baterie sau alternator. Ieri am ramas fara baterie, m-am trezit cu ea descarcata. Am strans bornele la loc si nu a mai tremurat la relanti. A incarcat imediat bateria insa vad ca azi dimineata iar a luat-o razna. Sa fie si alternatorul dus ? Presupun ca mi-ar arata indicatoru din bord cu bateria aia daca nu ar incarca. Aseara dupa ce am pornit-o impinsa a incarcat bateria in 2 minute :) si a mers fara probleme.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu o intrebare. E o problema generala cu ovalizarea fuliei de la arborele cotit la golf 3 tdi? Am observat la golfu meu fulia de la arborele cotit si nu merge ca si cand masina era noua. Banuiesc ca se mai poate merge cu masina, e cam scumpa una noua. Doar de la dezmembrari de la o masina putin rulata.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea este de 2 ani si ceva asa. Se vede pe ea ca e stramba atunci cand se invarte. Este in jur de 200 - 300 de lei una. Insa eu merg cu ea asa de foarte mult timp si nu am avut probleme. O sa cedeze la un moment dat insa ce este mai rau e ca iti poate afecta si anexele, ma refer la intinzator, cureaua se uzeaza mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maftei ai avut dreptate, ieri a inceput sa ma zguduie din nou, acele simptome de smuncituri.Pt ca am mai patit o data am cumparat un filtru nou crezand ca e infundat cel vechi dar de unde..dupa vr-o 20 de km de mers cu masina a inceput sa persiste problema.Azi dim am facut un drum de vr-o 100 de km si am scos acel senzor de la injector si intradevar nu a mai facut deloc figuri si ca sa ma conving pe ultimi km spre casa l-am pus inapoi sa fiu 100% sigur ca el e buba.Dupa ce l-am mufat la loc a inceput din nou sa ma zguduie.Ce am obs. la masina dupa ce am scos acel senzor: putere mai mica la accelerare, masina nu mai pleaca ca avionu ci ca un melc, iar MAF-ul imi arata dublu fata de cat ar trebui..deci baga aer mai mult si nici cantitatea de motorina pe injectoare nu am mai putut sa vad pe vag-com.Azi mai am de facut un drum la Bacau cam 300km dus-intors si sper sa nu fie vr-o probl daca merg cu senzorul scos pt ca maine intentionez sa-mi achizitionez si eu un inj. cu senzor din dezmembrari.Maftei ce vreau sa te intreb: cand ti-au pus injectorul in locul celui vechi ti-au facut vr-o calibrare a lor sau l-a scos pe cel vechi si l-a pus pe cel cumparat de tine?Tousi ma gandesc ca daca iau tot de pe acelasi motor 1Z nu ar trebui sa fie vr-o problema.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. te-ai gandit foarte bine...se demonteaza pur si simplu de pe motorul donator (tdi,1z,90cp) si se monteaza la tine..se aeriseste, se strang la loc piulitele, dai o cheie si apoi sa vezi mers de motor adevarat...incearca sa mergi cu el putin turat sa cureti catalizatorul (vezi fum ce iese) si mai vorbim...

-verifica injectorul pe care urmeaza sa-l cumperi cu un aparat de masura sa aiba intre 90 si 120 ohm.(neaparat)

-ideal este sa aiba cat mai aproape de 90 ohm.

-iti tin pumnii! Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zipp, dupa ce inlocuiesti injectorul ai sa dai la automat...in acel moment calculatorul o sa vada aer pe el si o sa memoreze o eroare...o stergi fara sa o bagi in seama, mai faci ceva teste dupa care mai verifici o data eroarile.

-sfatul meu e sa verifici o data inainte si o data dupa teste.(sa nu ai altele si sa se confunde cu inlocuirea injectorului)

-daca in final eroarile nu mai sunt existente iti urez: La multi,multi km. fara evenimente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu un golf 3 1.9 tdi cind il pornesti daca nu accelerezi o data pina pe la 2000rpm moare motorul si dupa nu mai face nici o simptoma eroare nu da numai electrovalva am scoso afara si tot asa face. Si inca o problema cu un Vento tot 1.9 tdi nu trage ca si cum nu intra turbo nu are nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claw,cred ca ar fi debitmetru la vento,am patit-o si eu de imi era frica sa mai depasesc o caruta cu doi cai buni(glumesc). De regula se verifica asa:

-se scoate mufa de la debitmetru.

-daca merge la fel si nu exista nici o diferenta atunci trebuie inlocuit.

-imprumuta de la un prieten unul ptr. o ora si vezi imediat diferenta.

nu are rost sa cumperi si sa fie din alta parte.(banuiesc ca stiai ce am povestit eu)

-la golf3 ma abtin....

BAFTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maftei ms foarte mult pt. toate detaliile tehnice, sunt foarte pretioase.Totusi am niste nelamuriri: dupa intreruperi cand am pus vag-com-ul mi-a dat aceasta eroare.

1 Fault Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

In autodata pt acest cod de eroare mi-a dat aceasta explicatie:

Probable cause: air in fuel system,fuel level low,injector neddle lift sensor.

1.Daca as fi avut aer pe sistem pana la bacau 160km cu senzorul scos nu mi-a dat nici un rateu am mers lejer 90-120 km/h, intradevar fara acest senzor masina nu mai pleaca atat de repede ci are un lag pt ca din cate am citit in cazul in care senzorul e dus ECU automat schimba parametrii si-ti da cantitatea de motorina dorita de el, mergi cu viteza dar pana o prinzi tre sa calci pedala dar si consumul e de invidiat zici ca-ti sta acul pe loc :).

2.Rezervorul era plin deci si asta cade din expl data de autodata.

3.Ramane senzorul sa nu fie defect in totalitate ci poate partial dar inapoi spre casa am bagat inapoi senzorul fara sa-i scot eroare din ECU si nu-mi venea sa cred..nici o smuncitura si au foat portiuni unde m-am dus cu 140km/h.

Ceea ce am obs la mine e ca smunciturile sunt in jurul la 1800-2200RPM daca las acceleratia sub 1800 nu mai face iar daca o calc si trece de 2200 la fel nu mai face figuri, mergeam in treapta a 4`a la 3000RPM si nici o smuncitura.Oricum am sa inlocuiesc injectorul pt ca 100 lei nu e mult, am pierdut mai multe makar merita sa incerc.

Ms inca o data Maftei, o sa va tin la curent cu ce am rezolvat, sper ca sapt aceasta sa achizitonez injectorul.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e debitmetrul am pus deja altul si tot asa merge....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

verifica furtunasele de la debitmetru, turbo, electrovalve ca sunt 2 si vezi sa fie toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claw22cl,ai verificat tot traseul de tubulatura turbina-intercooler?(coliere slabite,furtune sparte,fisurate,verifica tot ce tine de etanseitate)...spun ptr. ca sunt patit: un traseu de tub, undeva prin dreptul bateriei avea o gaura de toata frumusetea (nu se vede decat daca demontezi acel furtun) sa frecat pana sa gaurit....si un mecanic ma intrebat daca motorul trage bine...(eram cu ea la inceput si nu eram invatat cu ea)...si am zis ca merge bine.

-poate ai mai testat una-alta...daca povesteai mai multe poate era mai simplu sa mai anulam din testele facute de tine.

-referitor la golf3:dupa un timp de repaos mai indelungat ai observat cumva furtunul de tur ca este gol ?(motorina sa dus in rezervor)...este posibil ca la pornire sa porneasca cu ce are in pompa dupa care se opreste...iar cand turezi se alimenteaza pompa fortat dupa care merge normal.

-in cazul golf-ului eu zic ca pompa de injectie se dezamorseaza.(parerea mea)..ai fost la un pompangiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zipp,ti-am povestit ca intreruperile te duc in eroare(la mine la inceput se intampla foarte rar dupa care sa accentuat de nu mai puteam sa merg nici pana la serviciu..eram disperat...schimba nenorocitul ala de injector si nu-ti mai face probleme cu eroarile stocate.(sunt eroari care sunt pasagere si se sterg)..eu personal nu am avut liniste pana nu l-am inlocuit..Hai ca astept sa spui: SA REZOLVAT!! masina merge super..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 4000 de ture nu mai da randament practic esti in scadere de forta de exemplu incearca sa accelereti in treapta 3 la 2000 de ture penala de acceleratie pana in podea si tineo asa si ai sa observi ca accelereaza progresiv pana la 4000 si deacolo o sa simti cum scade un pic. Cel putin asta am observat si la amea si in carte scie ca 4000 este forta maxima dupa care e in scadere. Mai asteapta totusi si alte pareri

Daca ar fi cum spui tu, n-ar trebui sa imi ia gazul dintr-o data...ar trebui sa nu urce mai mult, cred...dar mi se pare absurd ca direct la 4000 sa te lase fara suflu masina...ar trebui sa aiba o marja de eroare, un limitator de turatie...ceva...la mine pur si simplu ii taie gazul cand trece de 4000 :) Chiar nu stie nimeni care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA golf si eu m-am gindit ca tot din pompa e dar nu stiu daca are cum sa se dezamorseze asa repede ca daca o pornesc merge o opresc si imediat o repornesc tot asa face.Cu vento am verificat furtunasele de la electrovalve cele de la intercooler doar m-am uitat la ele nu le-am verificat atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. hai sa stric linistea. am o rugaminte: cine poate sa ma serveasca cu senzorul din poza marcat cu alb(asta in cazul in care nu-i mai este de trebuinta)-contra cost....masina merge foarte bine si eram curios daca a mai incercat cineva cu injectorul si a mers...toate cele bune!!!

post-43201-0-84851000-1304863804_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce ai incercuit tu este senzorul de temperatura al combustibulului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Robert. am pus poza sa inteleaga colegii ce anume vreau..pompa care am schimbat-o avea senzorul defect si l-am inlocuit cu cel de la pompa mea...vreau sa o completez sa fie in stare de functionare totala...am apelat la colegi in ideea ca cineva are asa ceva si poate sa ma serveasca..O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maftei am achizitionat acel injector care credeam ca o sa ma mai supere si am zis ca nu-l voi inlocui pana ce nu-mi face figuri din nou.Am spalat motorul saptamana trecuta si surpriza, pe la injectorul cu fir imi iesea motorina printre el si bloc motor.L-am desfacut am curatat locul si l-am pus inapoi si l-am strans mai bine.Prin urmare de 2 sapt aproape nu am mai primit nici o smuncitura si zilnic fac cel putin 20 de km cu masina si nici un semn ca ar fi bulit...plus ca am schimbat si acel teu care intra in filtrul de motorina de la retur.Acum sa vad daca tine minunea.

Acum sa-mi zic si eu durerea: la mine turatia motorului sta undeva intre 840-861RPM lucru nefiresc din cate am citit pe autodata pt ca turatia la 1Z ar trebuie sa stea intre 861-945 si nu stiu cum sa-l fac sa se ridice makar la un 880-900.Avand colegi care mai au acelasi tip de motor 1z am pus vag la ei si am vazut ca turatia e in parametrii, la unu 880-920RPM si la altul 900RPM iar consumul la relanti e 0,74 l/h iar la mine 0,37 l/h.Am incercat sa vad daca pot sa-l pacalesc din capacul la pompa dar de unde turatia ramane la fel.Ar mai fi o solutie din pedala de acceleratie, am studiat-o un pic si eu zic ca merge sa o pakalesc....a mai incercat cineva sa mareasca turatia motorului la relanti sau a auzit de aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu intrebarea asta si inca n-am primit un raspuns...din cate stiu parca trebuie modificat IQ la relanti...oricum in sarcina il corecteaza calculatorul. Si la mine consumul de relanti e 0,37...cred ca ala e ok. Alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!