Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

O problema la turbina mea. Totul merge bine dar daca trec peste viteza de 90-100 km/h turbina se opreste si motorul pierde putere atat de mult incat nu mai pot creste viteza masini. Am atasat o poza cu erooarea care apare pe tester. Imi recomanda cineva ce as putea sa-i fac si care este motivul opriri turbinei. Si daca stie cineva care este supapa deste care e vorba in erooare. Multumesc.

Nu era nevoie sa dechizi topic nou. Foloseste functia Search.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca masina este ce-a din semnatura. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina ta trece in limp mode iar supapa care o cauti e langa filtru de motorina de obicei merge curatata acu dupa cum iti e norocul bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu o rugaminte la toti membrii care poate s-au lovit de aceeasi problema ca si mine.

De ceva vreme am niste simptome la masina mea(golf3 1.9,tdi motor 1z) cand merg in viteza a patra in 1500 de ture imi vibreaza rau masina....si din cate am inteles de la unii mecanici ar trebui sa merg undeva sa imi mareasca cineva debitul pompei de injectie. Problema apare aici ca nimeni nu ma poate ajuta si nu stiu unde as putea rezolva aceasta problema. Pe aceasta cale va rog sa ma ajutati cei care ati avut de furca cu asemenea simptome. Multumesc.

Foloseste functia Search inainte de a deschide topic nou.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce viteza ai tu la 1500 rpm in treapta 4? 1.9 TDI, eu unul sunt sigur ca nu functioneaza bine in acest regim.

link-ul este doar asa ca sa iti faci o idee, zic eu, despre cum se conduce un TDI. Am avut inainte un VW Passat B5.5 1.9 TDI 131 CP si l-am vandut cu 350.000 KM la bord (eu l-am avut de la 210.000 KM) si in afara de distributie schimbata, ulei si filtre nu am facut nimic altceva (asta pt partea de motor ma refer).

PS: Daca am gresit, imi puteti spune ca sa nu mai fac si alta data. Lu masina actuala (cea din semnatura), schimb undeva in jur de 2700-2800 rpm in mod normal, dar din cand in cand imi mai creste greutatea pantofului si mai schimb si pe la 4000 :).

Modificat de daniel.alecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta face diferenta intre un mers normal si unul lenes, subturat mai ales prin oras. Majoritatea practica mersul subturat pentru a obtine un consum mai redus insa nu e deloc asa :)). Chit ca recunosc ca eu pe a mea am topit-o si in oras si in afara si acum am inceput sa pierd si ulei pe la garnituri insa nu am avut probleme de genu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. ZIPP! motorul meu intrerupe din ce in ce mai des, ma dispera! am incercat prin miscari stanga-dreapta si am constatat ca fiecare furtun de cauciuc la imbinare cu cel de plastic transparent se misca (normal strans de colier trebuie sa fie teapan). am cumparat furtun de tur si retur,coliere si maine inlocuiesc de la filtru pana la pompa tot ce inseamna furtun fara acel transparent (cap-coada). Sper sa se rezolve (si iti dau dreptate,ptr. ca la mine cand si cand apar bule de aer), care in mod normal nu trebuie sa existe...sper sa tina si la mine asa cum sa rezolvat si la tine! Doamne Ajuta! tuturor celor care se confrunta cu problema: INTRERUPERI IN MERS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand am schimbat pompa de injectie nu mai am bule de aer pe acele furtunase. Sa imi explice si mie cineva de ce ? Pana acum era plin de bule si de intreruperi in mers si toti imi ziceau sa schimb furtunasele si sa fac niste improvizatii la filtru de motorina. Deci clar bulele sunt cauzate de pompa. Cel putin asta vad eu.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, dupa ce am citit 30 de pagini de posturi, mi-am dat seama ca nu s-a lovit nimeni de problema pe care o am eu, dar sper totusi ca imi va putea da cineva un raspuns. Am observat ca, in cazul unui condus mai sportiv, daca incerc sa trec de 4000 de ture si apoi sa schimb viteza, masina pierde dintr-o data puterea (ca si cum mi-ar taia gazul, zic eu). Nu prea as avea nevoie de 4000+ de ture, in regim normal schimb vitezele intre 2200-2700 de ture, la depasiri mai riscante schimb si la 3500-3800. Dar ma gandesc ca nu e o chestie foarte normala. A, inca ceva, un prieten caruia i-am dat-o la "o tura", a reusit la schema asta sa omoare motorul, adica i-a dat 4000+, a calcat ambreiajul si pe cand a schimbat viteza a vazut ca n-are gaz, ca s-a oprit masina. Mentionez ca fazele astea le-am patit in treptele 1 si 2. Sincer la viteze mai mari n-am avut curaj sa incerc, pentru ca in momentul in care se opreste motorul, cam adio frane si directie :)) Stie cineva care ar putea fi problema? Masina e cea din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 4000 de ture nu mai da randament practic esti in scadere de forta de exemplu incearca sa accelereti in treapta 3 la 2000 de ture penala de acceleratie pana in podea si tineo asa si ai sa observi ca accelereaza progresiv pana la 4000 si deacolo o sa simti cum scade un pic. Cel putin asta am observat si la amea si in carte scie ca 4000 este forta maxima dupa care e in scadere. Mai asteapta totusi si alte pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mafteicon eu am inlocuit toate colierele de la filtru si tot mai facea dar foarte rar iar dupa cateva zile am inlocuit si colierul de la furtunu ca intra in conducta de tur in pompa(dar inainte sa inlocuiesc am taiat un pic din furtun ca arata cam ca o floricica :)), ai atasata si o foto si e incojurat unde am insistat utlima data plus ca am inlocuit si o saiba de cupru la conducta de tur unde e surubu.

http://img860.imageshack.us/i/foto003n.jpg/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zipp, am anulat aseara tubulatura de plastic transparent cu furtune de la filtru pana la pompa.am facut proba si tot intrerupea. am sa inlocuiesc si saibele de cupru de la tur, sa vedem ce se intampla. am verificat din nou injectorul cu senzor si are 101 ohm..ma bate gandul sa inlocuiesc injectoarele (nu cred ca din cauza lor sa apara acest fenomen) este posibil ca din cauza lor sa intrerupa???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maftei e posibil si din cauza injectoarelor sa faca dar nu as fi chiar atat de sigur. In cazul in care nu au aceeasi canitate de motorina injectata in cilindru in timpul compresiei e normal sa apara o diferentza dar nu chiar asa mare.Oricum pt. a nu arunca banii incearca cu ce e mai ieftin, tubulatura schimbata si mai baga niste aditivi de curatare. Eu de cand am avut buba folosesc si aditivi pt a fi sigur ca-mi curata si sitemul de alimentare dar si injectoarele.Momentat folosesc Dura Lube dar e destul de scump...inca pt 2-3 plinuri nu mor dupa care am sa cumpar ceva mai ieftin si am sa pun mai tot timpul.(se simte enorm diferentza dupa primul plin, la sprinturi pot sa jur cateodata ca-i benzinar.)Bafta si sper sa aud numai vesti bune de la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ZIPP,am o intrebare: mai ai intreruperi? eu am rezolvat problema...sunt curios daca sa rezolvat ptr. ca aici toata lumea a rezolvat dar dupa un timp au aparut din nou intreruperile...ORI DISPAR DEFINITIV,ORI MAI APAR UNEORI...HAI SA FIM SERIOSI! eu am rezolvat si nu mai am intreruperi..este cineva concret?..nu vreau sa fiu neam prost dar am cheltuit o groaza de bani pe presupunerile altora care de fapt erau teste...sunt doua probleme foarte la subiect: 1:daca relantiul galopeaza atunci este din partea electronica a pompei.(SCHIMBA POMPA) 2:daca relantiul este stabil atunci intreruperile se datoreaza......UN PASTE FERICIT!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreruperile mi-au disparut complet iar masina merge bine si frumos fara probleme.Si referitor la a 2`a intrebare facuta de tine: noi romanii am incercat tot timpul sa mai facem un lucru sa mearga din cauza starii materiale pe care o avem,daca s-ar fi intamplat asta in afara presupun ca neamtul ar fi inceput sa inlocuiasca cu piese noi fara sa ma stea pe ganduri ca pompa de injectie ar putea fi reconditionata/reparata sau injectoarele ca sunt pline de calamina sau decalibrate si ar putea fi gasit o rezolvare si pt ele. Masinile noastre au si o varsta dar in afara de chestia asta cu toate ca incercam sa-i dam de capat putem cheltui mai multi bani pe lucruri marunte decat daca am achizitiona o noua pompa noua sau alte piese(cazul nostru piese second ca cele noi te rup).Daca am avea niste mecanici care s-ar ocupa numai de o anumta marca cazul nostru vw nu de toate cate un pic si prost poate ar fi fost bine, ar fi stiut mult mai exact ce ar avea masina dupa diagnosticul pe care i l-ai descrie cand ai ajunge cu ea in service. :offtopic: De ex eu mai am o buba pe care nu am rezolvat-o nici in ziua de azi..cu scartaitul curelei de la alternator cand e frig..am schimbat tot ce se putea in afara de fulia mare de la abrorele cotit.La toti mecanici care am fost au dat din umeri cand au auzit ca am schimbat tot si nu mai au ce zice.daca ar fi fost merseriasi ar fi putut gasi solutia.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentul de la alternator ? :P zipp ?

ZIPP,am o intrebare: mai ai intreruperi? eu am rezolvat problema...sunt curios daca sa rezolvat ptr. ca aici toata lumea a rezolvat dar dupa un timp au aparut din nou intreruperile...ORI DISPAR DEFINITIV,ORI MAI APAR UNEORI...HAI SA FIM SERIOSI! eu am rezolvat si nu mai am intreruperi..este cineva concret?..nu vreau sa fiu neam prost dar am cheltuit o groaza de bani pe presupunerile altora care de fapt erau teste...sunt doua probleme foarte la subiect: 1:daca relantiul galopeaza atunci este din partea electronica a pompei.(SCHIMBA POMPA) 2:daca relantiul este stabil atunci intreruperile se datoreaza......UN PASTE FERICIT!!

Eu in afara de acele intreruperi in mers si galopatul la relanti nu am avut alte probleme :(. Te-as ajuta sincer insa nu ma pricep prea bine si poate o sa patesti ca mine ca am schimbat la piese de am ajuns la 1500 de lei :) intr-o saptamana si am ramas cu ea nevopsita.

Paste Fericit tuturor !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvarea problemei "INTRERUPERI IN MERS" este: inlocuirea injectorului nr.3 cel cu fir...chiar daca valorile sunt intre 90 si 120 ohm, aceasta rezistenta o ia razna in timpul mersului si de aici (intreruperile) iar ca injector el functioneaza normal mecanic si rezultatul unui test la banc este pozitiv lucru care te duce in eroare..succes!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: untouchablle am schimbat tot ce se putea: alternator, pompa apa noua + fulie noua, curea alternator noua, rola intinzator , suport intinzator + arc nou intinzator deci in afara de fulie mare am schimbat tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mafteicon ma bucur ca ai gasit buba si ai putut sa o remediezi.Astepatam vesti bune de la tine.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezultat final: masina merge excelent. ..am testat-o de ia iesit fulgii si cu ocazia asta am curatat si catalizatorul (va dati seama in a 3-a cu 3500-4000 rot/min) ..acum in ultimul timp la schimbarea vitezelor intrerupea de fiecare data de imi era frica sa mai plec cu ea de acasa la serviciu..fenomenul a inceput de acum 2 ani, va da-ti seama cat de disperat am fost..pontul mi la dat un coleg de pe alt forum care a spus din prima: 99% ESTE DE LA INJECTORUL NR.3...l-am ascultat,l-am inlocuit si nu-mi vine sa cred ca dupa atata timp masina merge ca atuci cand am cumparat-o (rupe asfaltul)..ma costat 100ron...as fi bucuros daca ar mai fi colegi care ar rezolva problema inlocuind nenorocitul asta de injector..va urez un PASTE FERICIT! daca cineva are nevoie de o pompa sa-mi dea de stire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va zic ceva ?

Dupa ce am schimbat pompa de injectie si partea aia electronica si totul mergea super astazi au aparut iar acele oscilatii la relanti si a inceput sa scuture in mers dar nu tot timpul. Sa schimb si eu injectorul nr 3 ? Chiar daca pe VAG imi arata regulator pompa injectie :). Ce pot sa mai zic ? Deja o iau razna :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbarea injectorului cu nr3 a avut roade la maftei si totul merge brici schimba-l si tu.Daca-l schimbi sa ne zici si noua cum se comporta si un pret la injector, cine stie pe viitor cei care mai au aceleasi simptome sa fie pregatiti. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-HRISTOS A INVIAT! -untouchablle,uite cum ma gandesc eu la problema ta:

1: cu pompa ta veche oscila la relantiu si aveai uneori intreruperi.(FARA EROAREA:regulator pompa de injectie)

2:ai schimbat alta pompa oscilatiile si intreruperile persista + eroare (regulator pompa.....clar ca este defecta fata de a ta care era buna...corect nu???...investitie pierduta!!...este si cazul meu dar macar eu am cumparat o pompa buna.

3:a ramas injectorul nr.3 care garantat iti face figuri legate NUMAI de intreruperi

4:daca inlocuiesti injectorul dispar intreruperile

5:daca mai ai oscilatii la relantiu partea electrica a pompei este de vina.

6:concluzia mea este ca cele doua simptome apar din cazurile enumerate mai sus.(nu au legatura intre ele)

-mai mult nu pot sa te ajut..sper sa te descurci pana la urma!!! la mine repet: NU aveam oscilatii la relantiu,erau doar intreruperi.

-un injector se vinde la dezmembrari cu 100ron.

-La mine au ramas doar amintiri intreruperile! NUMAI BINE!

Modificat de mafteicon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat a inviat !

Ai inteles gresit sau poate m-am exprimat eu gresit.

La mine pompa cea veche imi facea intreruperi in mers cat si la relanti si scotea foarte mult fum si imi aparea eroarea pe vag cu regulatorul de injectie.\

Pompa pe care am schimbat-o merge foarte bine, relanti-ul sta la 900 si nu face intreruperi in mers decat uneori, foarte rar. De 2 ori mi s-a intamplat si pentru o perioada foarte scurta. In schimb la relanti oscileaza cam mult insa pe vag nu apar erori legate de acel regulator. Si am uitat sa va zic. Acesta oscilatie la relanti a aparut Vineri dupa ce mi-a schimbat pompagiul o garnitura la pompa pentru ca pierdea multa motorina. E vorba de garnitura de la blocul cu partea electronica. Sa se fi defectat din cauza lui ?

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle cand ti-a pus capacul inapoi ti l-a pus cu vag-ul sau numai cu semnele aferente pe care le-a facut inainte sa-ti schimbe garnitura?(dupa ce ti-ai schimbat pompa RPM la relantii e la fel sau s-a schimbat in + sau - ?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!