Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

si daca nu poti scoate suruburile de la repartitor, scoate conductele, fa semne la suport fata de caroserie sau punte(numai stiu exact) rupe-l cu tot cu suport,taie-l cu flexul de langa suport,sudeaza suportul dupa semnele facute, pune alte suruburi cu capuri bune, alt repartitor,montezi conductele, aerisesti si esti gata de drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scos niste suruburi rupte in felul urmator: Am luat un dorn,am facut urma in centrul surubuli rupt ca sa nu fuga burghiul si apoi am dat o gaura relativ mica in centru. In gaura aia am batut un torx si dup-aia cu o tubulara am scos surubul rupt. E mai bine asa decat cu extractorul pentru ca extractorul tinde sa largeasca surubul si nu il mai prea poti scoate dupa aia. Bafta.

Salut !

Mersi pentru idee 52.gif. Nici nu m-am gandit la asta. As putea incerca chiar sa sudez un torx dupa ce l-am introdus in surub ca sa fiu sigur ca tine.

Daca as sta sa va zic toate raspunsurile pe care le-am primit de la asa zisi mesteri ar fi cam urmatoarele :

- gaura data prin surub cu un burghiu mare si sa fac o iesire prin caroserie in sus apoi sa prind cu un surub si o piulita.

- sa schimb lonjeronul cu totul

- sa il topesc cu autogenu

Inca odata mi-ai dat o idee buna 25.gif Multam !

si daca nu poti scoate suruburile de la repartitor, scoate conductele, fa semne la suport fata de caroserie sau punte(numai stiu exact) rupe-l cu tot cu suport,taie-l cu flexul de langa suport,sudeaza suportul dupa semnele facute, pune alte suruburi cu capuri bune, alt repartitor,montezi conductele, aerisesti si esti gata de drum.

Pai repartitorul mi s-a spart din cauza mesterului care a bagat burghiul prin gaurile respective sa le mai mareasca si l-a prins cu un surub improvizat si cu o piulita deci o sa le dau usor jos. Daca v-ati uitat sunt 2 modele de repartitoare. Al meu e modelul prin care trec suruburile si se prind in caroserie. La benzinare difera modelul si e putin mai mic. Sper ca nu mi-a stricat piulitele din suport. Daca iti zic ca prima oara cand m-am dus sa iau masina lucra mesteru la ea si in loc sa puna suruburi a prins repartitorul cu sarma ?

E acelasi mester din cauza caruia am si surubul rupt la punte. In fine. Luni dau comanda de repartitor.

fratioare,mai lasat masca..Unde gasesti meseriasii astia. Auzi sa sudezi puntea de caroserie ca nu esti in stare sa scoti un surub?..bine ca nu ti-a sudat si fuzeta de punte!!(sa numai scartaie),astia nu au auzit de autogen? sau alt mijloc de a incalzi surubul?(cu butelie: mica, mare),ciocan,dorn etc. Cauta si tu mecanici care au putin habar de vw si nu te mai duce la acei artisti in dacii 1300 din garaje din cartier.

E plin de ateliere cu mecanici dinastia. Chiar la cele autorizate RAR, unde am fost eu, deci sa nu te miri. Am vorbit prea mult in postul asta insa iti pot povesti de o intamplare ciudata atunci cand m-am dus sa fac unghiul de fuga intr-un ditamai service-ul auto. Un nenea mecanicu cu mustata si cu o sticla de bere se apuca sa desfaca capetele de bara la un Cielo. Le-a schimbat destul de repede dupa zeci de injuraturi si batai cu ciocanu si la sfarsit ca sa isi arate omul talentul a dat in c***t. S-a apucat sa stranga prezoanele la roti cu o cheie dinamometrica si dadu GIgel de rupse un prezon. Clientul era langa el si raspunsul lu` Gigel a fost : aaa nu are nimic, merge si in 3. Asa ca Gigi stranse si ultimul prezon la aceiasi roata si mai rupse unul la care raspunsul lui a fost : aaa lasa ca le facem. Te duci colo si te rezolva ala.

Bineinteles eu ca prostu nu am stat sa vad cum face ala unghiul de fuga la masina mea si am ramas masca la asta cum rupea prezoanele. A terminat cu 3 prezoane rupte. 2 la roata din stanga si 1 la dreapta.

La mine a terminat mesteru unghiu de fuga. A zis ca pot sa plec si i-am cerut foaia cu unghiurile pe care le-a facut, moment in care a ezitat sa o scoata la imprimanta pe motiv ca nu are tus. I-am zis ca i le incarc eu ca ma ocup cu asta si a scos omul imediat. Cand am plecat de acolo masina mea mergea stramb :)). Tragea stanga ca abia puteam sa tin volanul. M-am dus inapoi si i-am aratat. L-am dat o tura si mi-a zis ca nu are nimic, ca mai mult de atat nu are ce sa ii faca. I-am zis sa se mai uite la ea si a zis ca nu ii da sefu voie, ca trebuie sa ii mai dau 50 de lei. M-am luat cu el in gura insa degeaba. Trage tu concluzia in ce tara traim ? Eu sunt doar unul din oamenii prostiti de astfel de indivizi. Puteam sa ma duc la ANPC insa am zis ca nu am timp de asa ceva.

Cel putin cand stiti ca aveti timp sa va duceti masina intr-un service incercati sa stati langa mesteri pentru ca eu am facut prostia asta de multe ori si uite ce patesc.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ca sa trag linie. Sincer va multumesc pentru sfaturi. Oarecum mi-am facut o schita si o sa incep intai cu repartitorul si puntea. Va anunt si despre pompa de injectie pentru ca intentionez sa schimb partea eletronica saptamana aceasta, la fel si gatul de la filtru de motorina pentru ca am vazut ca mai curge pe acolo.

Ne auzim pe Vineri si Wish me luck.

Un weekend placut !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am cumparat o pompa second hand si am decis sa o schimb singur, am inlocuit-o si spre surpriza mea cea pe care am cumparat-o era stricata pentru ca nu baga motorina decat pe 2 injectoare si foarte slab.

Am avut semne facute cu oja, asa mi-a facut pompagiul care mi-a schimbat garniturile. Am dus pompa inapoi si am luat una buna de la altcineva pe care am testat-o pe banc. Intre timp mi s-a stricat si electromotorul pe care l-am schimbat rapid.

Ideea e ca masina nu porneste si scoate un fum alb, baga motorina pe injectoare perfect. NU am putut sa o pun la punct cum a fost pentru ca s-a dus unul din semnele facute asa ca am lasat-o pe maine.

As avea nevoie de o schema ca sa fiu sigur ca este pusa la punct perfect pompa de injectie. Din ce stiu de la alti prieteni, locul unde vine pana de pe pinionul pompei trebuie sa fie indreptat spre injectorul numarul 1, are si un semn insa cum v-am zis vreau sa fiu sigur ca o pun bine la loc :))>

Astept un mesaj. Va multumesc !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite daca te poate ajuta cu ceva...aici este cum sa schimbi cureaua de distributie, sa o pui la semne tot...

http://www.tdiclub.com/articles/A3-TimingBelt/

Si daca ai vrea sa imi spui si mie cat ai dat pe pompa si de unde ai luat-o ca as vrea si eu una si as vrea sa te intreb de ce nu ai incercat sa schimbi doar partea electronica... Eu am rezolvat problema la a mea doar partial...tot mai trepideaza putin in treapta a 5-a... Si as vrea sa rezolv definitiv si daca imi spui ca daca ai inlocuit-o merge perfect o voi inlocui si eu.

Salutari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru link insa nu scrie nimic de pompa :(. Eu stiu sa o pun la punct in afara de pompa pentru ca s-a dus semnu. Oricum am vorbit cu un mecanic foarte bun, tatal unui prieten si omul mi-a zis ca e foarte simplu.

Din ce am discutat cu el mi-a explicat principiul de functionare al pompei si mi-a dat un raspuns clar pentru problema cu smuciturile si oscilatiile pe care le are masina mea, asa ca poate am noroc si maine duc pompa pe care am cumparat-o inapoi si ies mai ieftin. O sa revin cu un raspuns, care sper eu, va rezolva tuturor care au aceasta problema.

Am incredere cat de cat pentru ca din ce am auzit omu repara orice la masini si a lucrat si prin afara foarte mult timp.

Pretul unei pompe ajunge la 300 de lei aici,. Depinde de unde o iei. Majoritatea mi-au cerut 400-500 de lei insa am gasit un parc de dezmembrari cu preturile ,,reale`` (triple 35 de lei, electromotor 100 de lei), elemente pe care le-am cumparat eu astazi deci si restul cred ca au un pret redus. In schimb a zis ca imi ofera garantie la pompa.

Un sfat pentru cei care cumpara pompe de injectie second hand. Atunci cand cumparati o pompa incercati sa luati una montata pe o masina sau tinuta intr-un vas cu motorina si nu goale pentru ca se oxideaza partea electronica si din ce am inteles capul hidraulic.

Spre ghinionul meu azi dimineata cand m-am apucat de masina am cumparat prima pompa de la un prieten, care a dat 100 de euro pe ea si mi-a vandut-o mie cu 350 de lei. Am montat-o pe masina si baga motorina foarte slab. Omu a tinut pompa printr-un garaj, nu avea nimic in ea deci clar s-a oxidat si s-a dus ceva pentru ca a avut-o montata pe o masina si a mers cu cateva luni in urma.

Am descoperit parcul de dezmembrari azi si am ramas oarecum uimit de preturile mici. Omu mi-a zis clar si pe fata ca el vinde la preturile reale si nu cele umflate de pe internet sau alti mesteri care isi fac averi pe spatele nostru :))>

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asteptam cu nerabdare sa ne spui si noua REZOLVAREA! POATE ACEEA CUNOSTINTA SA AIBA MANA DE AUR SI SA SE TERMINE CU STRESUL ASTA , SI A BANILOR CHELTUITI FARA ROST.

Modificat de v@sy
se poate si fara Caps Lock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvarea sincer nu e cea pe care am incercat-o ieri si nici nu stiu ce sa ii fac.

Astazi am pus pompa cumparata de la dezmembrari. Merge perfect, mult mai bine decat cea veche, se vede ca nu a fost umblat in ea.

Daca ma intrebati de acele oscilatii o sa va dau un raspuns negativ :(.

Oscilatiile sunt tot la fel, aceleasi suturi deci nici cu pompa nu a mers.

Am pus-o pe tester si am descoperit o eroare. Nu am copiat logu inca insa va spun ce scria acolo : Injection Regulator Intermitent.

Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns, ce este un regulator de injectie si unde este amplasat. Pe Autodata imi spune posibilele defecte : fir intrerupt, bule de aer pe instalatia de motorina.

Ma gandesc sa incerc cu un alt calculator al masinii sa vedem ce zice. Astazi ma duc la dezmembrari. Cautati voi va rog regulatorul asta de injectie pentru ca asta ar fi cauza problemelor nicidecum pompa de injectie.

Salut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel regulator cred ca este acel (potentiometru) si este situat sub capacul pompei (c-da electrica). sigur este murdar sau axul uzat. .incearca sa cureti cu spray de contacte si suflat cu aer..(fara suparare: se pare ca preturile date de tine la ambele pompe reflecta si starea lor de functionare).. eu am cautat in toata tara si nu am gasit pompa sub 6 batrane. .stii, nu intotdeauna piesele ieftine sunt si bune..ai spus ca te rezolva omuletul ala mester???

post-43201-0-82820300-1302784283_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis ca ma rezolva si uite ca mi-a facut mai rau. Ce vreti sa mai fac ? Sunt la capatul drumului, deja sunt distrus psihic din cauza masinii. AM cheltuit 1200 de lei in 3 zile si nu pot sa ii mai fac nici franele.

AM cumparat pompa de frana noua, am cumparat porcaria aia rotunda de vine sub pompa de frana, am aerisit-o de 10 ori si nu tine pedala. Am cumparat alta pompa dar second hand, am aerisit iar si nu se poate rezolva problema. Practic face presiune si apoi pedala se duce la fund. Nu pierde lichid pe niciunde insa nu pot avea frane decat pe 2 roti : fata si spate pe partea dreapta. Nu am frane deloc pe partea stanga.

Daca nu o rezolv nici maine am decis sa o dezmembrez sau sa o vand la un pret de nimic. Am cumparat fete de usi pentru ea, i-am pus triple bune pe spate, am usa care trebuie schimbata aici, ziceam ca ii dau si o vopsea si ca o sa pot sa merg fericit cu ea insa daca nu se poate o sa o vand la un pret de 1000 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici prin gand nu-mi trecea ca nu rezolvi problemele. asta e. sper sa treci cu bine de necazuri! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa dramatizez situatia dar ti-am zis la faza cu smunciturile ca sunt bule de aer 3 golfuri si 1 passat au avut aceeasi situatie inclusiv golfu meu(asta in decurs de 2 ani de cand am masina auzisem la prieteni ca smuncesc dar au rezolvat, unul din ei a cumparat pana si injectoare cu tot cu pompa si facea la fel, pana cand a vazut ca prinde aer nu pe furtun ci exact de unde intra furtunul in pompa de injectie, acel furtun fiind scopt la capat iar dupa ce l-a taiat si pus inapoi a vazut ca a bagat bani fara rost).Toate s-au rezolvat inlocuind colierele, filtrele si verificat furtunele.Eu unu am taiat din capul la toate furtunele(le-am mai scurtat oleak) plus coliere noi.Eroarea de care ai pomenit am gasit-o si eu dar nu i-am dat importantza prima data.Te cred ca-ti vine sa urli cand bagi banii in masina si tot cade cate ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba aerul de pe furtun cu acele intreruperi. Am rezolvat problema cu pompa si sunt fericit. Am rezolvat si cu franele dar doar pe jumatate pentru ca nu am frane pe spate si ma bate gandul sa renunt la repartitor. Voi ce ziceti ? E asa important acest repartitor ?

Problema cu oscilatia este de la partea electronica a pompei care se schimba foarte usor de pe alta pompa. Eu am fost la baiatul cu dezmembrari de unde am luat pompa si omul mi-a schimbat-o in 15 minute, fara nici un ban. Am pornit-o si deja ma bucur ca nu mai am tremuraturi in mers. Merge foarte frumos.

Astept un raspuns legat de repatitor pentru ca rotile din spate nu tin deloc. Pompa de frana noua, pompa de vacuum ATE, etreri pe fata Lucas si pe spate Brembo si tot nu reusesc sa o pun la punct cu franele. Ma gandesc sa pun conducte pe direct pentru rotile din spate.

Va multumesc !@

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Ai incercat sa aerisesti cu o greutate in porbagaj,acel repartitor este actionat la greurate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca esti fericit dar fi mai explicit: ai schimbat o alta pompa?.(nu a mers!)..ai schimbat o alta parte electrica?..(si merge)..GATA SA REZOLVAT?..era din partea electrica?..Sigur e OK.? ..daca repartitorul nu umezeste inseamna ca este bun si daca nu ai frane pe spate mecanicul tau nu stie sa aeriseasca. SUCCES!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Maftei. Am schimbat cu o alta pompa de injectie, nu a mers, tot asa facea si m-am dus la nenea de unde am luat pompa si omul a zis ca e de acord sa o inlocuiasca. A inlocuit-o, a aerisit injectoarele si totul este perfect OK. Merge super masina :P, insa nu ii pot da de cap cu repartitorul. O sa incerc sa pun o greutate in spate si sa il aerisesc. L-am reglat sa se deschida mai mult si degeaba. Ce este ciudat e faptul ca atunci cand aerisesti si ti pedala calcata da jet de lichid insa cand franezi nu tin rotile deloc.

Va rog sa imi spuneti si mie, poate mi-a inversat nenea mecanicu conductele de frana si nu mai stiu eu cum vin. Care conducte de frana vin primele ? Cele de la rotile din fata ? Aveti o schema ?

AM zis si mai sus ce am inlocuit, am incercat 3 pompe de frana ieri si tot nu a mers. Ca sa va faceti o idee de cate ori am schimbat pompele, am consumat 4 litri de lichid de frana :)) si mainile mele sunt praf. Am ramas cu o pompa de frana buna si un vacuum.

Astept un raspuns. Mersi ! Si din ce am vorbit cu baiatul de la dezmembrari mi-a zis ca din cauza motorinei proaste se duce partea electronica la pompa.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ca sa rezolvat cu tremuriciu in mers ! sau ma insel din ce am inteles din ce ai spus. NU MAI INTRERUPE IN MERS?..daca pompa de frana este buna si are presiune pe fiecare roata cand o aerisesti este in regula. aerisirea poti sa o faci si in felul urmator:completeaza cu lichid in vas si desfa pe rand stanga si dreapta fata aerisitoarele pana cand nu iese aer.strange la loc.. fara sa apesi pedala de frana...la spate roaga PE CINEVA SA FACA PEDALE CA LA DACIE..si aerisesti fiecare roata in parte..imposibil sa nu mearga ca la carte! si in acelasi timp verifica daca repartitorul se misca la fiecare miscare de pedala(face presiune)..bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Am si eu 2 probleme:

1. Din cand in cand, in timp ce accelerez si mai ales imediat dupa ce schimb viteza masina tinde sa aiba un "gol" adica parca ramane fara putere o secunda, dupa care isi revine. Parca n-as calca acceleratia sau as calca-o dar in gol. De la ce poate fi? Problema apare la turatii mai mici (sub 2000).

2. Tot cand schimb vitezele, sau cand calc brusc acceleratia, uneori motorul se supratureaza singur, chiar daca iau piciorul de pe aceeleratie cand schimb vitezele. Iau pciorul de pe acceleratie si turatia creste pana pe la 3500-4000 o secunda dupa care isi revine.

Cam care ar putea fi cauzele? Nu e deranjant tare dar totusi se intampla din cand in cand (prima problema mai frecvent).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apesi pe acceleratie si pleaca masina dupa 2-3 secunde si cand prinde viteza parca pleaca ca sageata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuu...schimb viteza si parca n-am power deloc o secunda doua...dupa care isi revine.Parca e un gol cand apas acceleratia dupa schimbarea vitezei...nu se tureaza nu face nimic o secunda doua...dupa care isi revine.Si nu se manifesta tot timpul...numa la turatii sub 2000 si numai uneori.

Modificat de PMG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ceva am patit si eu chiar dupa ce mi-am schimbat toate garniturile de la pompa de injectie, eu am reolvat cu vag-com si ciocan :) faza cu IQ injected, la mine era peste 8 parca iar dupa de l-am adus la 4,8-5 acceleratia a inceput sa raspunda normal, fara intarziere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde iti arata la vag-com iq-ul ? Eu am cautat si nu am gasit ~:>. Trebuie sa fie 5 da ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca trebuie sa fie 3. La mine e 3.2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si eu prima data sa-l aduc la 3 pt ca asa mi-au zis si baieti din sectiunea TDI forum dar dupa ce porneam motorul si se incalzea la relanti galopa foarte tare(mai precis mergea in suturi parca ar fi fost 3 pistoane in loc de 4)...si inca ceva at cand turam motorul spre ex peste 2000 rpm si luam piciorul de pe acceleratie acul de la turometru ajugea pana la 1500 statea acolo turata 4-5 secunde dupa care isi revenea la 0 rpm.Sigura mea salvare a fost sa pun vag-ul pe alte golfuri si sa vad ca la ei IQ injected varia intre 4,8-5 si am pus si eu la fel iar masina mea se comporta foarte bine...atat la accelerari bruste(depasi sau liniute) cat si la consum pt ca din cate am mai citi mai influenteaza un pic si consumul.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa maresc si iq-ul dei nu imi merge galopat deloc, nici la rece nici la cald...dar cum fac asta?

Modificat de PMG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!