Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Mafteicon imi pare rau sa citesc si sa vad ca nu ai rezolvat nimic :( ,cat despre piesa din poza ta eu inclin sa cred ca este senzorul de viteza (inca nu am apucat sa ma uit la masina mea) aflat pe cutie,in zona aceea sunt 2 senzori,respectiv senzorul de marsarier si senzorul de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici-o problema,asta e,suntem datori sa incercam numai ca in ziua de azi astfel de situatii ustura buzunarul neavand macar satisfactia ca ai rezolvat ceva. .. cineva a spus ca acel senzor din poza ar fi imbacsit de pilitura si alte prafuri de pe acolo..am incercat sa-l masor ca pe ceilalti senzori care mi-au aratat valori bune, iar d-lui arata 0..daca gasiti pe undeva valoarea ohmica anuntati-ma si pe mine!...poate din cauza lui inebuneste calculatorul si uneori da acele intreruperi...sau CUM SE DEMONTEAZA, ORICE RELATIE LEGATA DE ACEST SENZOR ESTE BINEVENITA.

eu cred ca are legatura cu turatia..

Modificat de mafteicon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am mai gandit si la altceva: a verificat careva din voi daca catalizatorul este bun in interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi Bogdan, al meu e mort..nu stiu daca are vreo influenta in mersul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur are legatura cu smuciturile! incearca sa il cureti...

acum ploua, dar maine il demontez si eu pe al meu! spune-mi cam de ce am nevoie...

merci mult de tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e mort cred ca degeaba il cureti... Preturile la ele incep de pe la 170 ron, nu e tare mult. Succes,sper sa-ti rezolvi problema.

Modificat de _Bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://img21.imageshack.us/f/fotoue.jpg/

Daca e cea din jpg-ul de mai sus inseamna ca e senzorul de viteza, e un fel de sonda cu filet de plastic la partea de jos care se infinge in cutia de viteza si nu are nici o treaba cu smunciturile tale, poti sa o scoti de tot si nu-ti va merge kilometrajul atata tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu am fost inteles gresit... Poza pe care am atasat-o este cu senzorul de rotatie care este montat pe volant si citeste turatia motorului... Acesta poate sa creeze probleme daca nu citeste corect rotatiile....

Modificat de _Bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul din imaginea de mai sus este senzor citire vitezometru si km nu este senzor de pe volant ,daca ti trebuie senzorul din imagine am eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti,am verificat din nou acel senzor. are 1000 ohmi este in parametri si functionabil, daca era mort cum am zis eu nu aveam in bord viteza de deplasare si km. si nu are nici o legatura cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

d-lor, nimeni cu probleme de intreruperi in mers nu a mai incercat nimic? E asa liniste de parca totul a revenit la normal.(asa deodata) CURIOS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat toti senzorii de la motor? Nu am mai ramas nimic de verificat? de asemenea ai putea sa verifici conectorii senzorilor si cablurile sa nu fie intrerupte pe undeva.... Chiar nu stiu ce altceva ai putea incerca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, am verificat tot ce tine de senzori, toti au continuitate si rezistenta.Am schimbat pompa merge de te unge la suflet: are nerv, demaraj scurt,ca la carte. a mai facut ceva intreruperi la inceput si se pare ca au disparut.Problema e ca in oras nu prea pot sa i-mi dau seama. intotdeauna cand am zis ca sa rezolvat,mi-a facut figuri dupa o suta si ceva de KM..Ramane sa o testez cand mai ies cu ea la un drum mai lung.(sa vezi ce nasol e cand o pun pe cruise control, i se pune pata si anuleaza pilotul automat.) asta e! norocul meu! MA REPET: MOR DE CIUDA CA NIMENI NU STIE EXACT CARE ESTE BUBA! LA REPREZENTANTA MI SA SPUS CA NU ARE PROGRAM PTR. EA FIIND VECHE, .....PUN PARIU CA ACEASTA PROBLEMA ESTE UNA SI ACEEASI LA TOATE MOTOARELE de vento,golf3 tdi,90 CP TIP 1Z. O seara buna!

Modificat de mafteicon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefane, tu ce ai mai rezolvat? nu mai postezi nimic? sa nu spui ca ai schimbat garniturile si ai rezolvat problema! sau astepti sa mai reglezi pompa? tu chiar crezi? ..inlocuieste si tu pompa poate la tine merge! sau nu ai curaj? eu am avut...si sa rezolvat..MERGE PARCA-I MIG.!!!..supersonic vw tdi 90cp

Modificat de mafteicon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la fel...tot mai trepideaza in treapta a 5-a...dar in rest e ok! nu mai smuceste deloc! cred ca ma duc vineri la pompangiu sa o mai regleze odata si sper sa fie si mai bine! dar...sa vedem!

oricum sunt multumit, in proportie de 75% am rezolvat problema, daca ar merge ok si in a 5-a ar fi ca noua. masina trage, merge frumos la relanti, doar ca in a 5-a mai face figuri, nu mereu dar mai face. de obicei sub 80 km/h. Cat de schimbat pompa...nu m-am mai interesat dar cand ma interesam numai scumpeturi gaseam...peste 8 mil...oricum daca va fi nevoie o voi schimba, macar sa gasesc una buna si gata, dar deocamdata pana gasesc una si mai ieftina, si mai fac rost de bani...imi fac treaba asa. oricum e altceva!

Tu ai rezolvat problema? Ai schimbat pompa si merge bine? ai schimbat doar pompa? ai pus de 110 cai?

Multa bafta si sper sa revin vineri cu vesti cat mai bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am pus pompa de 90cp si la inceput mai facea ceva figuri dupa care au inceput sa dispara.in ultima vreme chiar nu a mai facut deloc. testul final va fi dupa un drum mai lung... numai bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea e kaput. Imi smuceste ca toti dracii si din cauza asta cred ca mi s-au dus iar bucsele la brate pentru ca le-am schimbat chiar cu o zi inainte de Craciun. M-am gandit la o varianta mai simpla si am decis sa aranjez putin masina, sa bag 400 de euro in ea si sa o vand mai departe pentru ca problema asta nu o rezolva nici un mecanic. O sa imi iau un benzinar ceva, bmw sau vw. Stau si ma gandesc si mor de ciuda ca nu reusesc sa pun masinuta asta la capat. Daca stau sa imi adun calculele cap coada cu tot ce am bagat in ea ajung la 5000 de euro si nu vorbesc prostii. Rulmentii pe spate schimbati acum 2 saptamani la un mester au joc si scartaie. Am dat ieri jos discul si cand am verificat era pilitura inauntru.

De smucit nu mai zic ca nu pot sa merg cu ea in oras. Prefer sa merg cu a lu` fratemiu si mananca 15%. Daca ma poate ajuta cineva cu un pret. sa ii fac o evaluare sa stiu la ce suma sa o pun pe inernet astept un mesaj privat. Va multumesc !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am decis sa o vand cu 1500 de euro negociabil. Cei interesati pot sa vada topicul aici :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Sigur nu vezi bule de aer pe instalatie? Sa fiu sincer ai bagat o groaza de bani in ea, makar sa te bucuri de masina stiu ca esti nervos ca ti-a mancat banii dar nu o vinde ca-i pakat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu personal as cumpara tot un golf3 sau vento aceeasi motorizare si nu as vinde masina in care am bagat atatia bani si as pastra-o ptr. piese da schimb...sau o recarosare! parerea mea!

masina mai ieftina legat de intretinere nu mai gasesti...trebuie sa rezolvi intreruperile intrun fel. .vad ca a mea nu mai face de cand am schimbat pompa.(este ultimul lucru pe care-l mai aveam de inlocuit) ..se pare ca da rezultate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti am si eu o problema similara la care nu-i mai dau de cap..

masina in cauza golf 3 1.9 tdi, 90 cai,1z

pe scurt am avut un incident in care am doborat un stalp si partea de beton care il tine in pamant a fost trasa sub masina si mi-a distrus cutia, planetara, punte,telescop... sa zicem ca am refacut masina dar mi-a ramas o problema: masina nu mai trage ca inainte, practic trage ca un sdi, nici o schimbare in ture dupa 2000 unde ar trebui sa traga bine..

martorul de la bujii imi clipeste constant dupa ce pornesc motorul

la scanare mi-a dat o eroare gen nedle lift sensor

am verificat debitmetrul-ok

am schimbat injectorul cu senzor-ok

am verificat turbina-ok

am verificat calculatorul-ok

schimbat filtre aer/motorina

ca idee in una din zilele foarte friguroase din iarna dintr-o data si-a revenit masina ( in sensul ca tragea foarte bine, nu mai clipea martorul de la bujii ) dar dupa ~ 5 minute de mers mi-a mancat bateria, nu am mai avut curent sa pornesc. am lasat-o sa se "odihneasca" pana in ziua urmatoare si problema a revenit ( nu trage, clipeste martorul bujii )

daca are cineva idee ce sa mai incerc, unde sa ma duc cu ea, un mecanic, electonist...orice ajutor e binevenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu personal as cumpara tot un golf3 sau vento aceeasi motorizare si nu as vinde masina in care am bagat atatia bani si as pastra-o ptr. piese da schimb...sau o recarosare! parerea mea!

masina mai ieftina legat de intretinere nu mai gasesti...trebuie sa rezolvi intreruperile intrun fel. .vad ca a mea nu mai face de cand am schimbat pompa.(este ultimul lucru pe care-l mai aveam de inlocuit) ..se pare ca da rezultate...

Hai ca as face cum zici tu dar zi-mi si mie :( ce incurajari sa mai am eu cand am schimbat repartitorul de frana acum 2 luni, atunci cand am facut ,,upgrade`` si am pus discuri pe spate si s-a spart la nici 2 saptamani dupa asta. Astazi mergeam linistit, aveam in fata un tir si cand sa il depasesc venea o masina, am dat in frane si m-am trezit ca nu frana deloc, ba mai rau ma tragea stanga. Acum am ajuns acasa, am mers numai cu a 2-a si m-am uitat repede sub ea. S-a spart iar repatitorul si asta din cauza unui nenorocit de mecanic ca a largit gaurile si a improvizat niste suruburi. Nu stiu ce sa mai cred. Toata lumea zice ca sunt nebun pe aici pe la bloc pentru ca repar cateva ceva in fiecare saptamana. Acum 2 saptamani am schimbat rulmentii la un alt mecanic . M-am trezit ca scartaia roata si avea joc pe spate. Am dat singur roata jos si cand am desfacut discul de pe fuzeta, rulmentul era plin de pilitura, cu foarte putina vaselina. AM dat 50 de lei pe 2 rulmenti Febi si da recunosc sunt foarte ieftine piesele insa vreau sa ma sui linistit in ea, cum m-am suit la inceput cand am luat masina si sa plec la drum fara vreo grija ca se strica. Mai pot sa am increderea ca pot sa o fac ? :)). Toti din jur imi zic sa o vand si pe pret de ,,c***t`` numai sa scap de ea. Oricum visez ca o sa imi iau vreodata 1500 pe ea asa ca ma apuc sa o fac :)). Am alocat 500 de euro pentru ea luna asta si sa vedem ce iese.

Primul lucru ma duc sa schimb partea electronica la pompa pentru ca are un prieten una. Apoi imi fac o lista (suspensie completa) + vopsea. Interiorul vreau sa il refac. Daca ati sti cum se aude in ea. Scartaie toate plasticele, toba bate in caroserie, bucsele schimbate acum 3 luni troncane, mai rau ca o Dacie. Anul trecut in masina mea nu auzeai nimic, nici un scart. Aveam parte de un condus relaxant, plin de placere :)).

Si daca tot am facut un scurt istoric cam offtopic stie cineva pana la urma cum pot sa scot surubul rupt la punte pe spate ? Am cumparat o trusa speciala de scos suruburi care arata cam asa :

1896-BGS.jpg

Am dat 50 de lei pe ea si mecanicul respectiv la care am dus masina a zis ca nu se pot scoate cu asa ceva asa ca a aplicat metoda taraneasca si a sudat puntea de caroserie. Acum vine vremea in care trebuie sa schimb bucsele la punte pentru ca s-au dus deja si nu stiu ce sa fac.

Va multumesc si sper sa ma ajutati oarecum cu cateva sfaturi !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratioare,mai lasat masca..Unde gasesti meseriasii astia. Auzi sa sudezi puntea de caroserie ca nu esti in stare sa scoti un surub?..bine ca nu ti-a sudat si fuzeta de punte!!(sa numai scartaie),astia nu au auzit de autogen? sau alt mijloc de a incalzi surubul?(cu butelie: mica, mare),ciocan,dorn etc. Cauta si tu mecanici care au putin habar de vw si nu te mai duce la acei artisti in dacii 1300 din garaje din cartier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scos niste suruburi rupte in felul urmator: Am luat un dorn,am facut urma in centrul surubuli rupt ca sa nu fuga burghiul si apoi am dat o gaura relativ mica in centru. In gaura aia am batut un torx si dup-aia cu o tubulara am scos surubul rupt. E mai bine asa decat cu extractorul pentru ca extractorul tinde sa largeasca surubul si nu il mai prea poti scoate dupa aia. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!