Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

jockers : turatia la motoarele 1z ar trebui sa fie intre 861-945/RPM asta cand e cald iar cand e foarte frig sta uneori chiar si peste 1000/RPM la pornire pana se incalzeste motorul apoi isi revine treptat pana la RPM-ul normal acuma si asta depinde de la masina la masina(in functie de socul electronic).Si cele 3 suruburi de la capac au si ele garnituri ai un jpg mai jos.In leg cu al tau consum : e unul foarte bun dupa calculul meu ai scos cam 5% dar mi se pare cam mic pt temperatura care e acuma sa nu fie un pic sub avans(daca ai facut acesti 400Km in afara orasului pe distante lungi e ok), a mea pe temp asta consuma intre 5,5-6%.Dupa consum si tripidatiile pe care le ai dim la prima pornire e posibil sa fie un pic sub avans, nu te-ai chinuit iarna asta la temp mici la pornire?

http://img30.imageshack.us/i/capacy.jpg/

defender : la tine se pare ca ai limp mode la turbo pt mai multe detalii verifica in TDI forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

idle speed - atat la 1Z cat si la AFN, trebuie sa fie exact 903rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihutz RPM variaza de la masina la masina si fix nu are sa stea niciodata oscileaza intre parametrii dati de producator, daca nu ma crezi testeaza pe 3-4 masini si mai vb dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

km i-am facut in bacau si in afara...zic ca e bun ...si am si fugarito putin...iarna asta chiar si la -15 pornea super bine ..chiar ne asteptat..amsi o toyota din 2005 1.4 motorina si pornea mai greu aia decat golfu si foloseam aceeasi motorina...la pornire nu am pb...asa turatia imi sta bine .nu trepideaza ..cand o turez puternic revine bine inapoi...la mine sta exact inte 9 si 10 ..la jumate si cand o porneam iarna se ridica mai aproape de 10 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nicio problema! la mine asta iarna s-a ridicat si la 1100-1150 rot. dar coboara imediat la 900 dupa ce se mai incalzeste putin...cam 1 minut. a mea a pornit in fiecare dimineata iarna asta fara probleme doar odata cand era nepornita de vineri, am pornit-o luni si erau si vreo -19 grade si a facut un pic figuri am dat la automat vreo 4-5 secunde. dar in rest si la -22 a pornit imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Cred ca totusi ar trebui intervenit un pic...se vorbeste cam mult pe langa topic...parerea mea. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, am mai incercat cateva teste si ptr. moment am ajuns la concluzia ca nu pompa este de vina(cazul meu)..Am scos mufa de la injectorul cu senzor si nu a mai intrerupt si in mod normal sa aprins becul de la bujii, sesizare normala a calculatorului. Am o rugaminte la Stefan :poti sa-mi spui daca si la relantii creste in turatii sau scade adica sta constant relantiul sau se modifica usor? .La mine relantiul este teapan la 900. Si o intrebare ptr. toti colegii: stie cineva cum se verifica functionalitatea senzorului de la injectorul cu senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! la mine cand ii dau pe tachometrul acela in care intrii daca tii apasat pe butonul de la bord...pe functia a 7 parca are tachometru digital adica iti arata turatia...destul de exact...mai exact decat acul din bord. sa continui...la mine pe acel tachometru cand e masina calda nu dimineata nu nimic in regim normal, dupa ce am mers ceva cu ea si a ajuns motorul la parametrii imi variaza intre 890 si 910 (tachometrul aratand valoarea din 20 in 20, adica precizia lui este de +-10rot/min) dupa parerea mea este aproximativ 900 relantiul, variind f putin! oricum pe ac nu se oserva nimic...

daca nu stiai de tachometru intra aici

http://www.youtube.com/watch?v=yU6uveYITWc&feature=related

cat despre acea mufa scoasa de tine sincer nu stiu nimic si chiar sunt curios...imi poti explica mai bine ce ai facut? si daca as putea sa merg cu ea scoasa? numai sa nu mai tremure! salut! bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni nimic despre injectorul cu senzor? macar ce valoare (Ohm )standard a bobinei? Stef. urmareste firul care e marcat si scoate mufa. porneste motorul si dupa cateva sec. o sa sa aprinda becul de la bujii.. fa o proba si vezi daca mai intrerupe. Succes!

post-43201-0-84407600-1300776733_thumb.j

Modificat de mafteicon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu o problema asemanatoare, intrerupea motorul, nu tragea cum trebuia, dar cateodata mergea ok. problema s-a dovedit a fi nici injectoarele, nici pompa, ci teava de tur de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In postul nr.435 am atasat un manual in care sunt enumerati toti senzorii motorului TDI printre care si senzorul G80 (NEEDLE LIFT SENDER),unde se explica si ce se intampla atunci cand acesta nu mai functioneaza.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut stii cumva daca scot mufa de la acel injector, acel senzor G80 si pornesc motorul nu imi va apare eroare in calculator? si pe urma trebuie pusa pe VAG-COM?

Tu ce zici sa il scot sa vad daca e de acolo? sau nu conteaza, in sensul ca si daca il scot nu inseamna ca este senzorul acela defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scos mufa si nu sa intamplat nimic, motorul nu mai intrerupea,in schimb sta becul bujii aprins. am pus la loc mufa si tot ca inainte.am verificat rezistenta si are continuitate cu valoarea de 88,9 Ohm, nu da la masa, a ramas sa vad la pompagiu daca injectorul este bun..si cam atat! DIN PDF-UL ala nu am inteles nimic concludent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca iti va ramane eroarea stocata in ECU si va trebui stearsa cu VAG-COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scos mufa si nu sa intamplat nimic, motorul nu mai intrerupea,in schimb sta becul bujii aprins. am pus la loc mufa si tot ca inainte.am verificat rezistenta si are continuitate cu valoarea de 88,9 Ohm, nu da la masa, a ramas sa vad la pompagiu daca injectorul este bun..si cam atat! DIN PDF-UL ala nu am inteles nimic concludent.

Dupa cum zice Autodata masuratoarea la injector trebuie sa fie intre 80-120 Ohm, deci pare sa fie OK.

rsz_untitled.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Bogdan , tot pompa este de vina, in final am comandat-o si saptamana viitoare sa o montez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert, la mine NU a tinut cu inlocuirea pompei si una peste alta am si o erare pe G81(00539-FUEL TEMPERATURE SENZOR G81) tind sa cred ca senzorul ar putea fi dus. Stii cumva pe ce pini din mufa sa fac o masuratoare LA G81? acelasi lucru il rog si pe Bogdan daca poate sa-mi spuna ce valori gaseste in AUTODATA ptr. G81..G72..G28..G149... MERSII!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit pinii in mufa ptr. masuratori ptr. fiecare senzor in parte dar nu stiu valorile standard. daca stie cineva unde sa le caute? pe cele scrise mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zipp , tot respectul! am sa verific sa vedem ce valori au si ceilalti senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari!

revin cu vesti noi dupa o lunga durata de timp. miercuri dupa amiaza asa cum v-am spus am fost la pompangiul acela cu masina, am lasat masina dupa ce mi-a pus-o pe tester si nu era nicio eroare. mi-a spus ca in cazul acesta este de la pompa si ca o va desface joi. I-am spus ca as vrea sa o curete si sa incerc sa nu cumpar alta, sa o fac pe asta. Mi-a zis ca pentru reconditionarea acesteia cu schimbat garnituri, curatata, reglata...bla bla ma costa intre 300 si 350 ron. Am zis bine, dar numai sa mearga! El mi-a zis ca daca el considera ca merge curatata(nu este foarte uzata), o curata, daca nu ma anunta. In fine, vineri seara m-a sunat ca a facut-o si merge! a pus-o si pe banc, tot! Din pacate nu am ajuns vineri sa o iau, si am fost astazi. Concluzia e ca masina merge mai bine, trage la fel...este mai putin galagioaza la relanti, a disparut zgomotul de tractoras, DAR smuciturile nu au disparut complet! au ramas doar in treapta a 5-a la sub 75-80 km/h. in rest totul este bine nu mai smuceste deloc. Dupa ce am luat-o si am vazut ca mai smuceste m-am intors la pompangiu si i-am zis... mi-a zis sa merg cu ea 1000-1500 de km si sa ma mai duc la el sa o mai regleze odata...

Asa a ramas oricum sunt multumit...cu ce am facut in sensul ca nu mai smuceste asa mult, ca in a 3-a si a 4-a facea rau de tot si mai ales in oras cand nu puteam sa o accelerez mai tare.

Acum ramane sa vad ce si cum, cred ca in cam 2 saptamani fac cei 1500 de km si sper ca va merge mai bine in urma reglajului de atunci.

Am o intrebare in schimb:

Senzorii G81, G72, G28, G149 daca nu functiona unul din ei, nu imi aparea eroare pe VAG COM? Ca masina nu a avut nicio eroare am vazut eu si a pus-o pe 2 testere... Adica ma gandesc sa nu am si eu vreo problema cu ei si sa stau linistit ca nu am avut erori la omul ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice senzor de la motor care nu-ti functioneaza in parametrii normali, sunt distrusi sau alte chestii dau erori la scanarea cu vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefane, noi am rezolvat problemele. eu am ramas cu o pompa de rezerva buna-buna,tu cu pompa revizuita si cu intreruperile in compartimentul motor. are cineva idee?...

post-43201-0-41285400-1301334764_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mafteicon, tu cum ai rezolvat problema? era din senzori?

Modificat de stefanbnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STEF, N-ai inteles? NU AM REZOLVAT NIMIC prin inlocuirea pompei. Nu stie nimeni nimic despre piesa aia din poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!