Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

la franare normal ECU da comada la pompa de injectie sa intrerupa din alimentare dar nu sa opreasca motorul, poate nu ai debraiat ambreiajul si motorul avea o turatie mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina era pe liber cand am pus frana...nu stiu de ce s-a manifestat asa...oricum nu a mai facut si cred ca a fost ceva pe moment...

astazi am verificat a 2 a oara furtunele...nu se vad bule:(. nu se vede nimic...oricum multumesc mult de sfat...si mai voi mai uita la ele...m-am gandit ca in mers sa solicite mai multa motorina (cand e in demaraj, decat pe loc)si atunci sa traga aer...si dasta ar face doar in treptele superioare, adica 3,4,5 (pentru ca in cu fiecare treapta superioara face mai rau! adica in a 4 face mai rau ca in a 3 si pe o plaja mai mare de turatie...aproape de 2500 zmuceste...pe cand in a 3 a dupa 2100-2200 nu mai zmuceste) iar in treptele superioare motorul ar fi mai solcitat in demarari... si asta ar putea fi si o explicatie pt faptul ca la turatii mai mari nu face absolut deloc! Plus eu pot merge cu ea cu 1900 rot/min cu a 4 sa zicem...dar sa mentin viteza, fara sa o maresc, si nu zmuceste (daca merg constant)

zmuceste doar cand accelerez, sa maresc viteza.

m-am mai gandit daca ar exista vreo posibilitate sa traga aer dupa furtunele acelea...si eu sa nu pot vedea...sa traga aer pe acolo pe unde se imbina capatul furtunului (ultima imbinare). se poate?

multumesc mult pt sfaturi!

Modificat de stefanbnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cine si cum ti-a verificat pompa de injectie...dar eu tot pentru o problema la aia as opta.Incearca sa o mai verifici inca o data in alta parte. Verifica si pompa de motorina din rezervor sa fie ok si sa trimita un debit de o presiune corespunzatoare la filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine punctat Marius,nu exista pompa de motorina in rezervor.Stefan eu zic sa verifici temeinic pompa de injectie ca dupa simptome ea este de vina,aceleasi smucituri le aveam si eu.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Aveti dreptate cu pompa de motorina...nu este.Ma gandeam la ozn-ee cand am scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi verifica sorbul de la rezervor si pe urma voi cauta un alt pompangiu daca nu se rezolva.

din cate am vazut in poze sorbul acela indica si nivelul de motorina.

si cred ca ar putea avea legatura cu faptul ca la mine se misca cam greu acul acela de la motorina??...de exemplu dimineata...pun contactu si dureaza...30-40 sec dupa pana urca acul sa zic la 1/2 sau 3/4 din rezervor...la voi urca tot asa greu? sau la mine are ceva mai special...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Dacă ai ceasurile acţionate mecanic(prin arc) e normal să se ridice mai greu (at

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu urca repede cel de apa...dar imi urca si la 85-90...dupa ceva mers e adevarat, aproximativ 15 km. cand este afara mai cald...peste 10 grade, cum a fost azi se intampla asta... iarna asta cred ca au fost zile cand nu s-a miscat de akolo:(. deci...e mecanic...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefan esti off-topic. Exista topic separat despre ceasuri in care s-a tot discutat aceasta problema. Just Search.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi verifica sorbul de la rezervor si pe urma voi cauta un alt pompangiu daca nu se rezolva.

din cate am vazut in poze sorbul acela indica si nivelul de motorina.

si cred ca ar putea avea legatura cu faptul ca la mine se misca cam greu acul acela de la motorina??...de exemplu dimineata...pun contactu si dureaza...30-40 sec dupa pana urca acul sa zic la 1/2 sau 3/4 din rezervor...la voi urca tot asa greu? sau la mine are ceva mai special...:(

Eu astazi am observat pentru prima oara bulele de aer de pe conductele de motorina. Cand am oprit motorul s-au vazut bulele de aer cum se duceau in sus. La mine mai mult ca sigur asta e cauza smuciturilor. O sa incerc sa schimb T-ul acela de imbina furtunele de tur si retur in filtru de motorina. Am vazut ca imi curgea si pe acolo putina motorina.

Revin cu un post Luni sau Marti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze moderatorului! sincer am fost neatent pentru ca discutia a pornit de la pompa de injectie, daca nu s-ar alimenta corespunzator...

astept raspuns de la untouchablle, ma voi uita si eu la a mea tot asa dupa ce opresc motorul...multumesc de idee!

Modificat de stefanbnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai gasit ceva pe un topic inchis care este identic cu problema mea...ce pareri aveti?

la sfarsit spune cum a rezolvat problema!

Modificat de stefanbnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit si eu acum. Din ce zice baiatul respectiv ar fi un actuator din comanda electronica de la pompa pe care se depune mizerie.

Problema e alta. Acum o ora mi s-a rupt cureaua de la pompa de apa, alternator. Am mers pana acasa cu ea si mi-a tasnit apa din radiator, undeva in colt. Am desfacut si eu repede capacul la vasul de apa sus si a refulat toata apa. Dupa asta a inceput sa pocneasca ceva pe la motor si a pornit termocupla timp de cateva secunde. Se poate sa se fi dus si garnitura de chiulasa ?

Nu am mers mult cu ea, maxim 1 km. Si anul trecut tot asa mi s-a rupt cureaua insa nu am avut problema cu incintarea motorului si era vara, mai cald decat acum.

Din ce imi arata acum in bord temperatura nu a trecut de 80 de grade. Insa mi s-a aprins un martor in bord, cel legat de apa si cand am ajuns in parcare doar am auzit buff si a tasnit la radiator.

Tare mi-e frica sa nu se fi dus motorul ca daca e asa la fier vechi cu toata masina ~:> chiar daca e pe RO inscrisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doamne fereste...cum s-a intamplat asa ceva :(?! nu imi vine sa cred...ma faci sa imi fie frica sa mai merg cu masina tinand cont ca aveam aceleasi simptome...

nu stiu nu ma pricep foarte bine sa iti spun un verdict pentru garnitura de chiulasa, dar eu cred ca ai avut si alta problema...in sensul ca nu pot sa cred ca de la acele smucituri se pot intampla atatea...problema e ca si mie dimineata pana se incalzeste un pic motorul imi scartie cureaua de la alternator...

sunt sigur ca e cea de la alternator pentru ca atunci cand aprind luminile scartie, sau cand o dau pe avarie scartie doar in momentul cand se aprind semnalizarile...

astept sa imi spui de la ce a fost...si imi pare foarte rau pentru ceea ce s-a intamplat...daca ai nevoie de vreo piesa sa imi spui poate te pot ajuta...

multa bafta si sper sa repari masina repede!

Modificat de stefanbnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierd maine cursurile de la facultate dar ma scol la 8 si in fata blocului o desfac ca deh neamtu s-a gandit bine cand a facut radiatorul. Trebuie dat jos tot botul, grile, faruri, spoiler, intaritura. E mult de munca. O sa incerc sa lipesc radiatorul cu poxilina pentru ca s-a spart in coltul acela unde vine bucata de plastic pe margine. Cel putin dupa o prima examinare nu e asa de rau, insa nu stiu ce sa zic cu pocnitura respectiva la motor, poate s-a incintat ma gandesc. Eu am mai mers cu un AUDI 1.9 TDI 1z fara apa si nu s-a ars garnitura de chiulasa.

Daca stiti pe cineva care imi poate aduce piese originale VW as fi tare recunoscator. M-am saturat sa iau piese contrafacute chit ca scrie Contitech sau Febi pe ele si sunt turcisme sau chinezisme. Ma credeti sau nu e a 2-a curea schimbata in nici un an + 1 de servo. Tare mi-e frica ca si cea de la distributie sa nu fie tot la fel. Rulmentii m-au tinut 1 an si pe fata si pe spate. Acum huruie iar. Inchei cu un cuvant foarte pretios MADE IN CHINA :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La faza cu scartaitul curelei dimineatza cand e frig(chiar si iarna asta)aproape toate golfurile au aceeasi problema, scartaie in draci inclusiv a mea timp de 1-2 min la pornire dar de cand a mai dat caldura si e cu plus acuma nu se aude absolut nimica.(Rezolvare:Schimbat fulie mare + fulie noua pompa apa).Si acum sa revenim la vechea problema cu zmunciturile, ieri am pus motorina din OMV iar dupa 50 de km mi-a tras doua rateuri de am crezut ca trec prin parbriz(asta s-a intamplat pe la 2200-2500 RPM).Azi am mers la un magazin de piese auto si am cumparat un aditiv pt motorina pt ca sunt sigur ca am apa in motorina iar acum astept sa termin tot ce am in rezervor si sa alimentez de la un al peco.In concluzie: nu neaparat trebuie sa ai aer pe instalatie sau sa crezi ca e dusa pompa de injectie cand iti mai trage cate un rateu ci si carburantii de la noi din tara sunt de toata mana.

untouchablle - la masinile pe motorina cam greu se duce motorul daca nu ai apa in motor sau cum tie ti-a fiert motorul pt ca ti s-a rupt cureaua(motorul lucreaza la o temeratura destul de joasa fata de un motor pe benzina), la mine s-a rupt juma de curea si am fost nevoit sa o tai de tot pt ca batea foarte tare jumatatea rupta si imi era frica sa nu agate pe undeva la motor.Am mers cam 11 km pana acasa pana am pus o alta curea dar nu mi-a fiert apa sau sa se aprinda vr-un martor prin bord si afara erau peste 25 de grade.Incearca sa remediezi problema cu radiatorul si da-i o cheie daca se aud pocnituri din zona motorului opreste si consulta un mecanic.Bafta

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu te pot ajuta cu unele piese...dar nu neaparat noi...nu stiu o sa intreb. ideea e ca eu stau langa niste pocaiti care se duc mereu prin germania, aduc de la masini, remorci... pana la...cafea. si daca le spui aduc si piese de masini desigur, dar nu noi...eu am avut nevoie de ruloul de la haion si de intrerupatorul de la stergatoare(maneta) si in cam 2 saptamani au adus...mi-a cerut 40 de euro...oricum nu erau noi! dar in stare buna...functionale...tot...

pe la dezmembrari pe unde am mai intrebat pe urma de curiozitate cat costa, cam peste tot costau aproximativ 2 mil. acum si eu sunt de parere ca piesele consumabile si vitale ale masinii sa fie noi!!! adica doar nu o sa iau acum SH pivoti, curele, amortizoare, rulmenti,...

app si eu trebuie in urma la iarna asta sa ii fac directia si poate si rulmentii, dar vad eu cand o sa stau mai bine cu banii.

Momentan prioritar ar fi sa rezolv smuciturile astea...:(

MULTA BAFTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Stefan mersi de ajutorul oferit, momentan nu mai am nevoie :P. Eu vreau sa iau piese originale ( telescoape, bucse, capete de bara si pivoti ) ca sa le schimb in primavara asta.

Am rezolvat ieri problema dar na ca de fiecare data s-a ivit o alta problema. La ora 8 dimineata am fost in parcare, am mutat masina. La ora 9 deja am dat totul jos de pe ea. Am fost cu un prieten sa iau radiatorul de la 40 km de oras. Am luat si radiatorul original dupa mine ca nu cumva sa imi dea idiotii aia altceva. MI-au dat un radiator, au zis ca e exact ca asta al meu si am plecat. Cand am ajuns acasa radiatorul era mai inalt decat al meu si era sparg in 2 colturi jos :)), am dat si 100 de lei pe el. L-am sunat pe patronul respectiv, i-am zis ce mi-au dat ai lui angajati si a trimis o masina :))). Pe la ora 22 mi-a ajuns radiatorul (aproape nou) in oras si abia pe la 23:30 am terminat masina. O zi pierduta doar pentru un radiator si o curea si nu mai zic de vanatai, besici, zgarieturi + 2 pachete de tigari, s.a.m.d :))>

Cu smuciturile vreau sa incerc ceva saptamana asta. La o prima analiza a conductelor de motorina, dupa ce opresc motorul se vad multe bule de aer. As vrea sa schimb gatul acela de plastic de intra in filtrul de motorina si filtrul de asemnea. Daca ar fi sa zicem ceva de la pompa ar face tot timpul. Mie imi face cand o pornesc si dupa 5 minute merge normal. Apoi in mers apar iar smuciturile si mersul galopat.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ca sa scap definitiv de bulele din motorina am schimbat filtrul cu totul. Am luat o pompa de amorsare in care intra doar turul. Returul l-am dus direct spre rezervor, eliminand supapa aceea de pe filtru (sursa tuturor necazurilor cu aerul din motorina). Nu am observat nici o schimbare in mersul motorului dupa ce am eliminat supapa si nici consumul nu a crescut (iarna, cand se spune ca baga motorina calda de pe retur direct in filtru).

p.s. un filtru de motorina care se insurubeaza pe filtru ma costa acum intre 10-15RON.

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau ca nu te pot ajuta...

oricum daca iti cumperi piese sa faci directia te rog sa imi spui si mie macar preturile si de care sunt.

cat despre smucituri si la mine cred ca sunt tot bule de aer...de exemplu astazi a smucit mai putin, poate din cauza ca a fost mai cald m-am gandit eu...

dar oricum vreau neaparat sa rezolv problema asta. si aproape in fiecare zi cand ajung acasa ma uit de bule...e rau doar odata am avut pe cineva sa imi tureze motorul...

intrebarea mea este daca vin acasa...opresc motorul si sunt singur, am timp sa opresc motorul si sa ma duc sa ma uit de bule?

sau trec repede inapoi din pompa de injectie? ca eu am incercat dar nu am vazut nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu e de la bulele de aer de pe tur. Si eu am asemenea bule si nu imi smuceste masina deloc. Si am vazut la mai multi...si nici la ei nu se manifesta asa. Cred ca totusi problema ar trebui cautata in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne-a dat cineva un link pe aici si din ce am citit eu zic ca e clar din pompa. Zicea ceva de un actuator de la partea electronica. O sa incerc sa ma duc la pompagiu sa vad ce zice si el. Eu ma zbat sa o rezolv, nu prea am timp cei adevarat insa cand voi rezolva va voi detalia totul aici.

Ne mai auzim !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut d-lor tdi 90cp 1z! am citit tot despre zmuncituri in mers. se pare ca nimeni nu a rezolvat aceasta problema si sa spuna ferm: d-le asta este si nimic altceva! sa va spun povestea mea: am un VENTO 1994,TDI,1,9 90CP, CA SI MAJORITATEA CELOR CARE AU ACEST NECAZ. am cumparat-o acum 5 ani din SATU-MARE. am plecat spre casa la GALATI vreo 900KM fara sa o probez la drum. tot drumul pina la destinatie nu puteam sa o tin intr-o viteza constanta ptr. ca trepida de ziceai ca se rupe,si daca o turam mergea normal. am inceput investigatiile pe la service si in final era de vina c-da electrica a pompei(sa rezolvat). de ceva vreme au aparut acele zmuncituri in mers in momentul in care o fortez in depasiri sau pur si simplu vreau sa merg mai nervos apasand pedala mai brusc... mentionez ca am testat prin inlocuire absolut tot ce sa discutat de catre voi in afara de pompa..astazi am fost la Bucuresti si tot drumul a facut la fel... MA INTREB: NIMENI IN ROMANIA NU STIE REZOLVAREA ACESTEI PROBLEME?? - avem atatea SERVICE-uri in tara , care mai de care mai cu figuri si nu sunt in stare sa faca o diagnosticare la un motor?? BAFTA BAIETI!!! si poate reuseste cineva sa dea de cap la ZMUNCITURI SI SA NE DEA DE STIRE! O seara buna va doresc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!