Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Stefanbnd asa am patit si eu la fel cu acelasi tip de masina :lol: nu te ingrijora ca nu e motoru cand mai face asa ti se misca vreo siguranta(panoul de sub volan) cel mai probabil cea de la frana,cand o sa mai palpaie inseamna ca nu ti se mai aprind stopurile la franare,tragi pe dreapta si calca frana vezi daca se aprind stopurile,daca nu,siguranta e sigur. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult! sigur nu este alta problema? eram destul de ingrijorat pentru ca nu am mai patit si am vorbit pana sa ajung acasa cu diversi "meseriasi" povestindu-le ce am patit si mi-au zis ca e de la EGR, ca e de la alti senzori...sincer ma speriasem:(. EGR eu nu l-am curatat nu am umblat niciodata...ce ma sfatuiesti sa il curat, ca asa aveam in plan maine...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanbnd sincer sa fiu nu prea are treaba EGR-ul cu becul de la bujii. Eu am patit acelasi lucru ca si tine mi s-a aprins in timpul mersului becul de la bujii, am oprit masina, uitat la contacte si mufe si nimik suspect. Dupa ce am ajuns acasa am desfacut bujiile pe toate la rand si am gasit o bujie arsa, am cumparat alta chiar in aceeasi zi am inlocuit si de at nu mi-a mai facut vr-o figura becul de la bujii din bord (Povestea s-a intamplat anul asta in ianuarie de boboteaza cand afara au fost -18 grade). Asta ar fi o varianta ceea ce mi s-a intamplat mie dar mai e posibil sa fi fost un contact imperfect sau chiar varianta lui MadyFakaru, dar stiu ca becurile de la pozitii si frana au leg cu becul de la bujii incepand de la golf 4 in sus. Si apropo de EGR daca vrei sa vezi in ce stare se afla baga o diagnoza cu VAG-COM daca ai la dispozitie.Am atasat mai jos o foto, unde e incercuit cu rosu sunt datele EGR-ului, daca valoarea din stanga e apropiata cu valoarea din dreapta at EGR-ul e ok dar daca valoarea depaseste cu mai mult de 100 mg/str at probabil e infundat sau blocat.

http://img713.imageshack.us/f/agrc.jpg/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am patit imi palpaia martorul de la bujii :blink: si eu mam speriat am oprit am inspectat dar motoru mergea bine,am observat seara cand calcam frana nu se mai veda lumina de la stopuri in oglinda si am oprit si am pus o minge sa stea pedala calcata incat sa se aprinda stopurile(veneam de la fotbal :blah_: )si am verificat siguranta si am rezolvat problema(era miscata).

Poti incerca si varianta lui zipp,dar iti recomand varianta mea cand iti mai face ca e usor de verificat si rezolvat,+ ca e very log buget :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi - eu am motor 1Z si crede-ma ca nu are sa functioneze niciodata o pompa mecanica in locul uneia electronice plus ca la 1Z acceleratia e electronica iar at cand accelerezi prima data informatia din pedala merge in ECU si apoi in pompa, totul e sistat electronic pe cand la AAZ pompa e pe cablu.(Alt exemplu IQ INjected la 1Z o poti face din VAG sau metoda hammer iar la AAZ dintr-un simplu surub si il reglezi dupa ureche sau mai arunci un ochi la turometru).

soarebv - in 2009 un prieten si-a inmatriculat un golf cu motor AAZ si are E2 acuma depinde de cei de la RAR.

Niciodata sa nu spui niciodata (parca e un film )

Am in fata blocului un vento '97 cu motor AHU (putin mai evoluat decat !Z ) si are pompa de AAZ , merge destul de bine , am dat si eu o tura de bloc cu el , vecinu ' si-a prins urechile in electronica si la facut clasic .Hai la timisoara sa ti-l arat . Cred ca 50% din componentele pompei de TDI sunt identice cu cele de pe 1,6 d din 1985 , pompa de apa e identica cu cea de pe masinile din 1980 la 1Z si AFN si multe altele

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

Revin si eu cu o problema

Cei care au motor AFN ii rog sa-mi spuna ce tip de racitor de ulei au , varianta 1 sau 2

Eu am varianta 2

Oare ce s-ar intampla daca as pune varianta 1

Diferenta de pret e semnificativa

Dimensiunile sunt aceleasi 90-90-54

post-25908-0-31130000-1295341924_thumb.j

post-25908-0-81985300-1295341948_thumb.j

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si eu o problema cu golful meu. Imi porneste turbina de la 2800 de ture. Cine ma poate ajuta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu o curiozitate - nu gasesc pe forum cu toate ca s-a mai discutat. Dupa ce am schimbat uleiul - mergeam cu 10W40 si am pus 5W40 ca e iarna, ma rog coroborat si cu frigul - la pornire scoate un fum alb si gros. Nu-mi merg nici bujiile incandescente si parca e un motor pe benzina ce porneste in 3 fara şoc. Păreri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog lamuriti-ma. am verificat bujiile cum am vazut pe forum, cu un fir de la plus si pe pinul bujiei. problema este ca nici una nu face scurtul ala (scanteia), am incercat si cu lampa de control si nu se aprinde. TOTUSI MOTORUL PORNESTE, bine ca se balbaie un pic, dar merge. INTREBAREA este: POSIBIL SA PORNEASCA CU TOATE BUJIILE ARSE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil daca are compresia buna.

Cel mai bine le verifici daca scoti fiecare bujie in parte si dandu-i curent. Atunci vezi daca si cat se incalzeste.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste motorul cu tote 4 bujii arse TDI ? am verificat bujiile si sunt arse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal nu are cum sa porneasca .Si chiar daca porneste merge in suturi.Cum ai verificat mai exact si ai constatat ca ai bujiile arse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cel mai bine este asa cum zice taz21 ,in primul rand o vezi ca se inroseste si in cat timp.Nu o lasa sa se inroseasca mai mult de 7 sec,zic eu,risti sa se arda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am verficat cu un fir de la plus de la baterie si la pinul bujiei si nu fac scantei, am verificat si cu becul si nu se aprinde. motorul porneste, merge un pic in suturi, dupa care isi revine, dar nu trage asa cu il stiam eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate bujia afara si alimenteaz-o.

Atunci stii cu siguranta daca functioneaza

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste si cu toate bujiile arse, invarte de cateva ori in plus dar porneste.Acum depinde si de vreme daca da sunt -10 iti dai seama ca n-are cum sa mai pornesaca, si in suturi porneste cand nu sunt toate arse si nu pornesc toate pistoanele odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult, am inteles. sunt toate arse. eu sunt in spania si aici sunt 12 grade cu plus, si ai dreptate la cald porneste. ok

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari din nou! :(

se pare ca dupa ce becul de la buji m-a suparat acum 2 saptamani(fara sa gasesc vreun motiv:sigurante, becuri, stopuri...), acum problema mea s-a agravat:apar zmucituri in mers in special la 1300-1900rot/min, mai apar si cand o accelerez mai tare si dupa 2000rot/min, dar cele pana in 2000rot/min sunt frecvente... primul simptom a fost cel de care v-am mai spus, cand vroiam sa demarez de la semafor a clipocit becul de buji de 3 ori cred...s-a oprit, am oprit si eu imediat dupa aceea am verificat ce am crezut si am continuat drumul fara probleme, fara alte schimbari. dupa aceea la sfatul vostru am verificat sigurante, becuri... dar de 2 zile au aparut aceste zmucituri, sunt ca niste intreruperi...parca masina se infunda... astept parerile voastre! multumesc foarte mult! :(

Modificat de stefanbnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi 2 variante pe care ti le-as putea recomanda...poate sa fie de vina filtru de motorina care poate fi imbacsit sau sa prinda aer pe instalatie ...de la filtru la pompa de motorina.In timp ce motoru iti sta la relanti uite un pic pe tur sa vezi daca ai bule de aer pe acel furtunas care intra in pompa de injectie.Si eu am patit ceva asemanator si am schimbat colierele de la filtru de motorina pt ca prindea aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este de la filtru k l-am schimbat, iar aer nu se vede k ar trage pe furtunele transparente...:(

ce ma fac?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CUm iti spuneam pe PM - e posibil sa fie de la pompa de injectie, eventual injectoarele curatate apoi, calculatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari din nou! :(se pare ca dupa ce becul de la buji m-a suparat acum 2 saptamani(fara sa gasesc vreun motiv:sigurante, becuri, stopuri...), acum problema mea s-a agravat:apar zmucituri in mers in special la 1300-1900rot/min, mai apar si cand o accelerez mai tare si dupa 2000rot/min, dar cele pana in 2000rot/min sunt frecvente... primul simptom a fost cel de care v-am mai spus, cand vroiam sa demarez de la semafor a clipocit becul de buji de 3 ori cred...s-a oprit, am oprit si eu imediat dupa aceea am verificat ce am crezut si am continuat drumul fara probleme, fara alte schimbari. dupa aceea la sfatul vostru am verificat sigurante, becuri... dar de 2 zile au aparut aceste zmucituri, sunt ca niste intreruperi...parca masina se infunda... astept parerile voastre! multumesc foarte mult! :(

Parca ma vad pe mine in trecut cu problemele care ti-au aparut tie Stefan si sper sa rezolvi cat mai repede dar la mine rezolvarea a constat in schimbarea pompei de injectie.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mar exista o varianta dar trebuie sa verifici cu vag-com, daca avansul e retardat mai poti pati si asta pt ca iti poate injecta motorina mai tarziu decat trebuie dar sa mai stii o chestie si cand un injector nu functioneaza cum trebuie iti poate face figurile mentionate mai sus cel mai bine ar trebui sa incepi cu ce e mai ieftin si apoi sa te opresti la pompa de injectie (150 euro pompa + manopera + alta curea la distributie nu cea veche ca asa este indicat si cam se ridica pretul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sper ca e bine unde postez...am si eu o intrebare la cei care va pricepeti mai mult la motorul 1.9 TDI de 90 CP; acum 2 zile am avut un accident si am lovit masina in partea din stanga fata, unde este si intercoolerul si toate furtunele de aer. Din momentul ala nu imi mai trage masina(e ca un diesel normal fara supraalimentare) si se aude aerul cum iese pe acolo; ce vreau sa va intreb daca este ok sa merg vreo 3 saptamani in conditiile astea? Se poate strica ceva sau ECU-ul se adapteaza si nu exista niciun pericol sa stric altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin gandeste-te ca intercoolerul este pus acolo sa raceasca aerul catre turbo si sa-l bage sub presiune in admisie,in nici un caz nu este recomandat sa mergi asa,poti ajunge sa schimbi mult mai multe piese foarte scumpe.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!