Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Si eu aveam un scartzait la fulia de la alternator,fulia era fara ambreiaj,ulterior am schimbat-o cu una noua cu ambreiaj,zgomotul s-a redus considerabil insa se mai aude de la fulia arbore cotit cand incarca bateria.

Recomand schimbarea mai intai a fuliei de alternator fiind mai ieftina si daca nu e nici o imbunatatire atunci trebuie schimbata si fulia arbore cotit deoarece se ovalizeaza in timp.

Sper ca va fost de folos acest post,numai bine :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vi s-a intamplat vreodata sa va ramana electromotorul cuplat ? Mi s-a intamplat azi dimineata cand am incercat sa pornesc masina, aveam bateria cam slaba cei drept, cand dintr-o data am auzit chitaitul ala la electromotor si am oprit-o, apoi am realizat ca electromotorul mergea in continuu chiar si cu contactul luat. Am scos repede borna la baterie, m-am speriat putin :))). Cand am pus borna la loc acelasi lucru, electromotoru se invartea. Solutia a venit de la un prieten, am dat cu un ciocanel in electromotor si cand am pus borna la loc si-a revenit.

A mai patit cineva ? :))

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle eu am patit de 2 ori chestia asta..prima data a ramas blocat si l-am auzit chiar dupa ce am pornit motorul(la fel am actionat si eu, am dat in el cu cheia de roti si s-a oprit) iar a 2`a oara nu l-am auzit si am mers cu el aprox 12 km pana l-am prajit.Scotea fum si un miros ingrozitor, speriat am scos borna si l-am lasat 2 min iar cand am incercat sa pornesc motorul pauza, a trebuit sa-l schimb cu unu de la second. Parerea mea e sa-l dai jos si sa vezi in ce stare se alfa bendixul si sa-l glisezi un pic.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am dat singur jos acum un an. I-am schimbat carbunii, am curatat vaselina de pe bobina pentru ca din cauza asta imi scartaia cand porneam masina, l-am desfacut bucati si l-am curatat de calamina sau ce o fi, un praf negre si i-am uns si rotitele respective cu vaselina.

A fost totul ok pana acum cand a dat frigul.

Dimineata patesc urmatorul lucru. Pun contactul, astept sa se stinga beculetul la apa sau ce o fi, cel de la bujii se stinge si el imediat, si cand dau la cheie invarte de 2 ori si moare bateria. Imediat dupa asta daca dau la cheie fara sa mai las pe bujii porneste la sfert. Din ce cauza ? O fi bateria de vina ? Mersi !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne-ai povestit de patania ta pe 3. Azi e 6 si daca inca nu ai dat electromotorul jos , sa-l repari , inseamna ca ai facut o mare greseala, pe care trebuie sa o inlaturi imediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am povestit ce mi s-a intamplat atunci :). Mi-a ramas cuplat si l-am lovit cu o cheie, am remediat problema.

Acum ma refeream la pornire, e ceva legat de alimentare si ma gandesc ca e vreun senzor sau chiar bateria mea o fi de vina. In plus am oferit un raspuns la intrebarea lui zipp.

Daca te-am deranjat asa de tare imi cer scuze dar sincer nu prea vreau sa il dau jos pentru ca nu cred ca are el o problema.

Presupun ca sti cat de usor se da jos si cat de greu se pune la loc pentru ca are un sistem de prindere ciudat si iti trebuie un cric sa ridici de motor pana nimeri gaurile respective.

Inca odata imi cer scuze daca am postat de prea multe ori. Astept un raspuns la intrebarea mea. Daca nu o sa cumpar o baterie si le iau eu la rand pe toate, le rezolv :)). Am zis ca imi e mai usor asa.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle in primul rand e posibil sa ai cateva erori la calculator, eventual poti pune un vag si sa vezi despre ce e vb, dar pana sa pui vag-com sa verifici poti face urmatorul lucru: dimineatza inainte sa pornesti masina scoate sonda de temp(acea sonda cu 4 pini de pe chiulasa)lasa sa stea bujiile aprinse si dupa aia vezi daca porneste usor sau moare bateria din nou.Intradevar mai exista posibilitatea ca bateria sa fie si ea gata de zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca nu am postat. Bateria era de vina.

Din pacate ma confrunt cu o alta problema. Pompa imi pierde sus pe la capac foarte multa motorina. Din pacate nu am gasit nici o schema pentru TDI pe Etka. Am gasit doar pentru TD. Vreau sa incerc sa o fac eu inainte sa ma duc la cine stie ce pompagiu.

Daca aveti o schema cu pompa de motorina ( 1.9 TDI, 90 CP ) va rog frumos sa o atasati.

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle acolo sunt 2 granituri care trebuie schimbate daca e la partea de sus, eu mi le-am schimbat absolut pe toate dupa ce am avut si eu probleme cu scurgeri de motorina pe la pompa in partea de sus la partea electronica exact ca si in foto de mai jos, nu curgea exagerat dar oricum se vedea vizibil pierderea.

http://img641.imageshack.us/i/pompac.jpg/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi curge pe la capac ci pe la cea de-a doua garnitura. Am urmarit acest filmulet

si am vazut care e garnitura. Trebuie facute niste semne cand te apuci sa desfaci partea respectiva. Sper sa va fie util.

Mersi zipp. O sa incerc sa fac rost de garniturile respective saptamana aceasta :D. Sper sa rezolv problema.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat pe ETKA dar nu gasesc.

E vorba de garnitura de vine in corpul pompei. Am tras o linie in imaginea de mai jos.

pompac.jpg

Mai sunt alte programe pentru VW ?

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de post dublu. Nu am putut sa mai editez. Am rezolvat pana la urma. Am stricat pompa si am inlocuit-o cu alta. Am gasit si garnituri la 45 de lei. Mult noroc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut partea de la acceleratie de vine in pompa si am tras de ea tare si s-a rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o intrevare. Dimineata cand plec spre servici in 12 km de mers cam constant cu 50-60 si cu caldura pe treapta 2 imi ajunge apa cam pe la maxim 70 de grade. Mentionez ca furtunul de jos de la radiator - cel pe care este pus termostatul - este rece si cand in bord imi indica 70...deci probabil termostatul isi face treaba. De la ce se poate incalzi atat de greu?

Daca merg cam 20 km ajunge apa la 85 si cam pe-acolo sta...cand ii dau forja un pic creste pana la 90-92 dupa care scade iar la 85. Sa fie oare de la faptul ca n-am scut si intra aerul rece si pe dedesubt sau ce alta expliactie gasiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce temperaturi sunt afara eu zic ca e destul de bine . daca furtunul de dupa termostat e rece e ok . inseamna ca sta pe inchis . si daca mai si scade de la 90 iar e bine . inseamna ca deschide . nu ai de ce sati faci griji

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine fara carton ca la dacie nu se ridica temperatura - am schimbat 2 termostate degeaba - can sunt temperaturi sub 0 grade nu urca temperatura - i-am pus carton in fiecare iarna ca sa urce asa putin spre 50-70. E f friga afara de aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costasd la tine cu siguranta se impune o schimbare de termostat pt ca probabil inca n-ai nimerit unul bun. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin vara am desfacut furtunele de IC de leam spalat si leam strans mai bune ca erau foarte murdare acum am pus masa pe furtunul superior care duce la IC si e iarasi plin de ulei. La voi cum se prezinta, care este cauza? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costasd la tine cu siguranta se impune o schimbare de termostat pt ca probabil inca n-ai nimerit unul bun. Bafta.

Am schimbat 3, si probat pe aragaz ... cu termometrul in ibric. Trust me ca stiu ce vb - stiu f multi care merg asa. La drumuri scurte asa cum facem in oras, n-are timp sa se incalzeasca, iar dieselul la relanti nu se incalzeste neam la -5, -10 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 2 zile motorul a inceput sa mearga cam ciudat,dupa ce il las sa se incalzeasca la relanti cam 10 min incepe sa scoata un sunet de parca alearga (vruumm....vrummm....vrummmm) cam 1 sunet pe secunda,iar azi pe langa sunetul deja enervant a inceput sa se auda inca 1 de parca s-a rupt o curea si loveste in ceva(pe dreapta fata)am verificat si nu e nici o curea rupta sau ciupita ce sa fie...help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrummmmm vrummmmmmm. Mai exact iti trepideaza. De la injectoare sau de la pompa. Verifica bine pompa de injectie, uitate daca ai scurgeri. Uitate daca iti baga aer pe conductele de motorina si verifica in primul rand si filtrul de motorina ca nu cumva sa picure pe la el. Daca nu l-ai schimbat de mult e timpul sa o faci. A mea face asa de cand am cumparat-o.

Cat despre sunetul ala verifica intinzatorul. E chiar in dreapta unde auzi tu, undeva sub alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trepideaza nu sunt scurgeri filtru e schimbat...face de parca as accelerao eu putin dar nu o accelerez si nici turometru nu schiteaza nimic sta bine in 900.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze de exprimare. Galopeaza am vrut sa zic si eu :)). Nimeni nu mi-a putut oferi un raspuns concret la treaba asta cu galopatu. Daca ai vedea turatia la motor electronic o sa vezi ca se duce de la 900 la 850 si revine. Un raspuns am primit de la pompagiul care mi-a schimbat pompa si garniturile. Mi-a zis ca e dusa partea electronica si ca de asta face asa. Tind sa cred ca asta ar fi pentru ca atunci cand a umblat la pompa si mi-a marit avansul nu imi mai galopa asa. Nu sunt mecanic ca sa imi dau seama daca ar fi exact asta insa multi mi-au zis, schimba pompa. O pompa second sau noua e scumpa deci ar iesi din calcul sa o mai schimb iar.

Ma gandesc ca poate va arunca un ochi peste acest thread cineva care se pricepe la motoare TDI si ne va da un raspuns pentru ca deja e enervanta treaba. O sa incerc sa caut pe forumuri de afara, poate am noroc sa dau peste ceva.

Am un AUDI 80 cu acelasi tip de motor 1.9 TDI 1Z. Bat injectoarele la el foarte tare, am cateva furtunase si valve pe la turbina lipsa ( asa am cumparat-o) si sincer sa fiu, obosita cum e nu trepideaza ca si Golfu.

Salut !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!