Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

untouchable: eu nu am avut problemele care le ai tu, dar cunosc persoane care au vrut, la un moment dat, sa le abandoneze..

Priveste si partea plina a paharului: dupa ce ii vei da de cap, practic, toate problemele fiind rezolvate, nu va mai avea ce sa cada la ea.

Rabdare.

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt multe probleme de care am stiut ca vor aparea. De exemplu eram nervos ca nu imi iese unghiul de fuga :). M-am gandit putin si mi-am dat seama ca e de la caseta de directie. Nu pierde ulei dar cand accelerez imi trage stanga si cand iau piciorul de pe acceleratie isi revine.

O sa schimb caseta la anu desi pot sa merg cu ea asa numai ca pot sa pierd controlul la viteza mare. Mi s-a intamplat ieri in depasire la 120 sa ma bage brusc in dreapta pentru ca am luat piciorul de pe acceleratie :).

O alta problema, nu stiu daca ati avut-o, e de la electrovalva de la turbo N73. Zilele astea nu puteam sa pornesc masina pentru ca se oprea dupa 3 secunde. AM scos valva si a pornit. Aceiasi problema am vazut-o si la Bora, Golf4, chiar s-au oprit din mers cateva.

Valva am schimbat-o recent si a mers toata vara asta foarte bine dar acum dintr-o data a picat. Se poate curata cumva ? Am vazut ca e capsata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata voua, la mine nu prea.

In dimineata asta veneam de la servici si intr-o intersectie, grabindu-ma un pic sa prind verdele, masina s-a acelerat singura brusc peste 5000 de ture si s-a oprit brusc.

Acum masina nu mai porneste, se aude doar cu tacanit cand invart de cheie.

Poate cineva sa imi dea vreun raspuns....vreo presupunere ?

Scuzati pentur postarea necorespunzatoare, dar is cam bulversat, o sa postez unde trebuie.

Modificat de Hotzu31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua!

Am si eu o problema cu motorul, 1.9 TDI 66kw 1z de pe un golf 3. Motorul trage intrerupt in treptele 4 si 5 dupa 2400 de ture daca calc tare acceleratia. I-am schimbat toate consumabilele si tot asa face. Distributia e schimbata de 30000 km (1 an). Are cineva vreo idee, din ce cauze s-ar putea intampla asta? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu motorul meu...care se manifesta din cand in cand cand schimb din 2 in 3, si nush de unde poate fi. E asa ca un lag...pur si simplu schimb viteza si parca pica in bot dupa care isi revine, dar asta doar pt cateva secunde. Ca si cum ar fi intr-o zona in care nu trage deloc...dupa care se tureaza. Gen limp mode la golf 4...sau nu stiu cum sa explic. Vreo idee careva?

Buna ziua!

Am si eu o problema cu motorul, 1.9 TDI 66kw 1z de pe un golf 3. Motorul trage intrerupt in treptele 4 si 5 dupa 2400 de ture daca calc tare acceleratia. I-am schimbat toate consumabilele si tot asa face. Distributia e schimbata de 30000 km (1 an). Are cineva vreo idee, din ce cauze s-ar putea intampla asta? Multumesc anticipat!

Am mai patit si eu asta cand masina e in sarcina in treptele 3,4. Eu merg asa ca nu se intampla foarte des...dar ma gandesc ca e de la alimentarea cu motorina de pe undeva (pompa injectie ar putea fi). Turbina ma gandesc ca nu prea sunt sanse sa fie de-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se manifesta intrerupt in treptele a3-a,a4-a,a5-a,intre turatiile de 1900 rpm-2000rpm.Problema se pare ca este din pompa de injectie si are legatura cu cantitatea de motorina injectata catre injectoare.Eu am rezolvat provizoriu prin marirea IQ-ului din vag-com,dar nu este o solutie de durata,la mine cel putin consumul a crescut cu cel putin 1L.Eu vad ca singura solutie ar fi demontarea pompei de injectie si verificata pe banc sau inlocuirea ei cu una de la dezmembrari,de una noua nici nu poate fi vorba,pretul uneia se invarte pe la 1500 de euro.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-as ruga daca se poate sa puneti o poza cu locul unde se afla siguranta de la releul pt bujii, sau senzorul de temperatura sa il pot deconecta sa vad daca am curent pe rampa aia care da curent la bujii. Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am si eu o problema la motor 1.9 tdi. nu mai trage si se accelereaza greu atat in sarcina cat si la liber si asta numai de cand am schimbat garnitura de chiulasa deoarece era fisurata si imi scotea apa afara din borcan.Inainte tragea super si acum abea urca in turati. Am schimbat si debitmetrul si electrovalvele si nu reusesc sa ii gasesc problema. Urca greu in turati pana la 2200 cand intra turbo care o ajuta unpic. Ma poate ajuca cineva cu ceva sfaturi?

Modificat de TM!!SYV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ai schimbat debitmetrul si electrovalvele incearca sa te asiguri ca le-ai pus la loc corect. Acum o saptamana am avut o problema asemanatoare la un Audi cu acelasi motor ca pe Golf. Crestea greu in turatie. Dupa verificare am constatat ca lipseau aproape toate furtunasele. Le-am schimbat si le-am pus la loc dupa schema ETKA si voilla merge perfect. Eu zic ca e de la furtunase. Te pot ajuta cu o schema daca doresti.

Salut si numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ToMy'85 Posibil sa fie maf-ul, fa o diagnoza

Multumesc! Era o electrovalva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ai schimbat debitmetrul si electrovalvele incearca sa te asiguri ca le-ai pus la loc corect. Acum o saptamana am avut o problema asemanatoare la un Audi cu acelasi motor ca pe Golf. Crestea greu in turatie. Dupa verificare am constatat ca lipseau aproape toate furtunasele. Le-am schimbat si le-am pus la loc dupa schema ETKA si voilla merge perfect. Eu zic ca e de la furtunase. Te pot ajuta cu o schema daca doresti.

Salut si numai bine !

Am schimbat si furtunasele, le-am pus toate noi exact asa cum au fost, nu am avut ce sa gresesc pt k am avut o masina identica dupa care m-am luat. Nush ce poate avea, poate avea vreo influenta si garnitura de chiulasa pe care am pus-o? Am inteles ca sunt pe trei marimi si eu am pus marimea de mijloc cu 2 gauri(nu stiu ce marime o fost cea originala pt k nu am pastrat-o). Poate ma mai ajuta cineva cu ceva sfaturi.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vreau sa salut pe toata lumea de pe aici.In al doilea rand am putin nevoie de ajutor.La masina din semnatura am urm problema si nu ii dau de cap:la pornire dimineata (prima pornire)am un scartiit in functie de cat este de frig afara poate dura 5-10 secunde sau pana se opreste socu.am sch arc intinzator,rola,alternator,curea,gresat tija si tot scartiie.Doar la prima pornire in rest nu .Am si un mic filmulet facut http://www.youtube.com/watch?v=TjfL_7CF3oo

Modificat de dan888
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am observat ca scartaitul ala e mult mai pronuntat cand a pornit clima.Poate e ceva legat si de asta.La mine se aude tot asa un scartait dar cica ar ramane bendixul in urma si de-aia face asa.Sa speram ca o sa o rezolvi cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm

Si la mine face acelasi zgomot si mecanicul azi mi-a spus ca e de la tija de la rola intinzatoare ce trebuie gresata - azi n-a avut timp. Eu as fi spus ca e de la alternator.

Daca tu zici ca ai gresat tija nseamna ca nu e de acolo sunt curios si eu sa vad cum imi rezolva mecanicul problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie rulmentii de la alternator? probabil cand pornesti clima forteaza putin mai mult alternatorul mai ales daca e pe aceiasi curea

parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Astazi am sa ma duc sa imi sch si rulmenti in alternator si poate nu va mai face scandal la pornire,doamne ajuta.O zi buna la toti si multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Astazi am sa ma duc sa imi sch si rulmenti in alternator si poate nu va mai face scandal la pornire,doamne ajuta.O zi buna la toti si multumesc.

O intrebare...si la mine face la fel. Ai scut la masina sub motor sau nu? Daca nu, e una din cauze pt ca ajunge nisip si apa pe curele si role si scartaie pana se incalzesc un pic curelele. Nu cred ca are nici o legatura cu socul automat.Bafta si sa ne zici cum ai rezolvat.

Si inca ceva, problema asta s-a mai discutat in topicul "Scartzait enervant", sugerez ca posturile care au legatura cu aceasta problema sa fie mutate acolo. Scuze de quote.

Modificat de PMG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan888 nu te grabi sa arunci cu banii pe geam ca este posibil ca rulmentii din alternator sa nu aibe nimic.Am fost patit exact ca tine,am schimbat aproape ca tine niste piese care erau foarte bune.Rezolvarea: tija intinzatorului intra in suportul alternatorului si al compresorului printr-un canal,la mine tija frecase in acel canal si a largit diametrul canalului,tija intinzatorului este mai dura decat suportul in care intra.Parerea mea este ca trebuie schimbat acel suport cu unul nou ar fi de preferat dar banuiesc ca costa destul de mult sau in dezmembrari dar acolo trebuie sa ai noroc.Bafta si sa ne tii la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut robert.In leg cu tija de la intinzator vreau sa iti spun ca e ok am sch tija si bucsele de alama (cea veche era putin uzata si bucsele)arcul intinzator e nou rola noua cureaua are 3 luni(nu prea fac km in jur de 1500 pe luna)alternatorul l-am sch anul acesta in aprilie pe motivul ca era blocata fulia (fulie cu ambreiaj) si dupa nu am mai avut probleme cu sunetele ciudate dar vad ca iar au aparut.In leg cu pompa de apa vreau sa spun ca nu am sch cand am facut distributia asta find acuma 2 ani si 10 luni.maine dimineata am sa fac un test la pornire si am sa dau jos cureaua de pe pompa de apa sa vad daca mai scartiie pt ca la mine pompa de apa e pe cureaua cu servo.Cu alternatorul sunt programat pe luni dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mare rugaminte daca imi puteti da cateva sfaturi. Cum vi se pare kit curea distributi pentru masina din profil. Firma SKF. Am gasit la 150 ron. curea+cele 2 role. cum e firma ? mie nu-mi prea zice multe mie unul. voua? Si inca ceva imi puteti spune va rog ce nr. de motor am ca am vazut pe net ca distributia e in functie de nr. asta pana si dupa un anumit nr.. WVWZZZ1HZSB035284. Si mai sunt si alte aspecte dupa care ar trebui sa ma uit? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dan888 nu esti singurul cu problema asta si eu am patit la fel si am cheltuit o gramada de bani...alternator schimbat, pompa de apa cu tot cu fulie, curea noua la alternator, rola intinzator, arc la rola intinzatoare. La golfurile noastre fulia de la alternator e simpla nu e ca la golf IV sau generatie mai noua, la alternator au fulie cu ambreiaj care nu solicita atat de mult la pornire cand e frig cureaua sa scartaie.Datorita uzurii in timp fulia mare la noi (Fulie curea arbore cotit) se ovalizeaza un pic, iar la pornire cand alternatorul incarca bateria se aude acel scartzait.Am vazut cu ochii mei aceasta problema rezolvata acum 2 sapt cand la service colegul meu a schimbat acea Fulie arbore cotit, bineinteles avea acea fulie noua de la cineva care si-a facut golful varza intr-un accident, avand omul de rezerva acasa a dat-o pe putini bani.Una noua e 5 mil ce mai ieftina si eu unu nu as da atatia bani.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este din fulia alternator care este de tip roata libera (ambreiaj zic unii nepriceputi dar mai degraba seamana cu torpedoul de la bicicleta, intr-un sens se blocheaza in celalalt patineaza ,sistemul este denumit in mecanica roata libera , acest sistem preia vibratiile induse de arborele cotit).Verifica daca functioneaza , adica sa angeneze intr-un sens si sa patineze in celalalt .La mine e blocata si costa in jur de 300 ron .Din 95-96 odata cu aparitia AFN-ului a fost introdusa aceasta fulie .

Aici e explicat mai bine fenomenul . Sunt discutii mai ample in aria golf 4 .

http://www.oscaro.com/poulie-roue-libre-alternateur-volkswagen-passat-iv-variant-1390-23992-722-gt

post-25908-0-24157900-1291401918_thumb.j

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!