Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Si cum fac testul la injectoare? E vorba de testul la engine din VAG-COM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- becul de la bujii nu imi sta deloc aprins la prima pornire dimineata...se aprinde si se stinge instantaneu. E normal sau ar trebui sa stea aprins un pic?

Salutare

La mine face la fel dar dupa ceva probleme pe la injectorul cu senzori si pompa de injectie. Inainte sa am problemele astea statea aprins 1-2 sec. Acum se stinge instantaneu. Nu stiu daca e doar martorul sau daca nu incalzeste nici bujiile. As fi curios sa verific - de porni porneste foarte ok, deocamdata. Sa vedem cand o fi mai rece, pe la 0 grade cum o fi.

Modificat de Costasd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile incandescente (becul galben) stau alimentate in functie de temperatura,incep sa functioneze cam de la temp.mai mici de 10gr , cu cat temp. e mai mica cu atat bujiile stau mai mult cuplate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PMG ai schimbat distributia? daca ai schimbat distributia inainte iti facea la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ha ha. A venit frigul au inceput problemele. Stie cineva de ce temperatura nu imi urca mai mult de 70 de grade ? Chiar si dupa 1 ora de mers continuu ? Trebuie schimbat termostatul sau e vreun senzor ceva ? Mersi mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PMG ai schimbat distributia? daca ai schimbat distributia inainte iti facea la fel?

Distributia e schimbata demult...prin februarie...si inainte facea asa un pic...da acum parca e mai sesizabila problema.

ha ha. A venit frigul au inceput problemele. Stie cineva de ce temperatura nu imi urca mai mult de 70 de grade ? Chiar si dupa 1 ora de mers continuu ? Trebuie schimbat termostatul sau e vreun senzor ceva ? Mersi mult !

1. Daca ai ceasuri model vechi, cu acele albe (model 92,93,94) atunci e decalibrat ceasul la temp si se poate regla daca asa iti indica si inainte.

2. Daca nu e problema asta atunci e cel mai probabil termostatul. Cel mai bine vezi cu un test cu Vag Com.

Aaa...si mai am o intrebare: avansul se poate deregla de la un an la altul...daca n-am umblat la pompa si injectoare?

Modificat de PMG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@untouchablle şi la mine temperatura apei nu trecea de 70. Cum a zis colegul PMG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sunt defecte ceasurile pentru ca la rezervor eu pana acum nu am avut probleme. De exemplu am bagat 20 de litri de motorina si am facut 100 de km cand dintr-o data m-am trezit cu acul pe rezerva. Caldura baga destula si se incalzeste normal motorul deci nu termostatul e problema. Am pus o intrebare proasta :), imi cer scuze, nu am gandit inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PMG eu mi-am schimbat distributia acuma 2 luni de zile si de cand a dat oleak frigu(tremura din prima zi de cand am schimbat distributia doar daca masina statea nepornita 4-5 ore), cand porneam masina iesea fum si se balbaia dar nu tare mult maxim 10-15 sec.Ieri am fost si mi-a marit avansul cu 3 grade ca era dereglat iar azi dimineatza surpriza...nici fum nu a scos si nici nu mai tremura, mergea foarte bine fara tremurat.Problema ta e asemanatoare cu a mea dar e bine sa-i verifici un pic avansul.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Zipp de raspuns. Pb cu avansul am avut iarna trecuta si dupa ce mi l-au reglat baietii pornea la sfert. Distributia am schimbat-o in vara...nu mai stiu exact in ce luna. Dupa schimbul distributiei mi-au verificat avansul si era perfect...chiar se mirau cum l-am nimeit atat de bine. S-ar fi putut deregla de atunci? Ideea e ca atat cat a fost cald pornea foarte bine masina mea...si nu scotea nici gram de fum. Acum porneste dupa ce invarte motorul de 3-4 ori...si tot fara fum (bine...e fumul acela chiar de la pornire dar f putin). Apropo de problemele pe care ziceam ca le avem amandoi cu scartaiutul acela enervant de la rola intinzatoare a curelei de alternator...acela cred ca se datoreaza tot functionarii usor defectuoase si un pic neregulate a motorului din 1-2 minute dupa pornire...pentru ca in mom in care se schimba un pic si sunetul motorului...nu mai sare intinzatorul sa se auda scartaitul respectiv. Deci...nush care ar fi problema. Asa cum zicea un coleg mai sus...inclin sa cred ca un injector nu isi face treaba cum trebuie pana nu se incalzeste un pic motorina...sau stiu yo...si de-acolo problema. V-as ruga pe cei care stiti sa imi explicati cum se face testul la injectoare cu VAG-COM si la ce trebuie sa ma uit imediat dupa pornire. (ce block in measuring blocks sau unde in alta parte). Daca mai sunt alte idei...le astept cu interes.

Modificat de PMG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm revin cu o intrebare recenta. De cand a inceput frigul asta apar tot felul de simptome. Ultimul a fost cel cu acul la temperatura dar si-a revenit de la sine iar acum e ceva legat de turbina. Mie turbina pana acum, cand intra in actiune pe la 2000 de turatii aprox. , incepea sa scoata un fasait sau un fluierat mai accentuat, mergea ok masina, nu scotea fum.

In seara aceasta cand sa plec din parcare turbina mea a intrat in actiune de la 1000 de turatii, cum am accelerat-o a si scos un sunet. Intrebarea mea e legata de acest sunet pentru ca se aude exact ca la un TDI mai nou al unui prieten, adica placut, se aude de fiecare data cand o accelerez.

O sa incerc sa inregistrez maine sunetul ca sa imi spuneti daca e ceva defect :|. Am verificat rapid furtunasele, totul e in regula dar sunetul asta poate insemna ceva ? Masina ruleaza perfect acum si cum ziceam nu scoate fum nici atunci cand o accelerez brusc, trage cum trebuie. Fluieratul asta dispare odata cu cresterea turatiei.

Imi scuzati intrebarile cam inutile dar sunt curios si in acelasi timp si fricos sa nu pateasca ceva motorul meu :eek:. Salut si revin maine. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Revin si eu cu o intrebare referitor la reglarea avansului: in TDI GRAPH trebuie selectat tipul de motor si acolo sunt 3 variante de 1Z, 2 <02.'94 si inca una pana in '93 sau ceva de genul. La 2 dintre astea daca le aleg avansul dinamic e ok dar la a treia e prea mare. De unde stiu la care dintre cele 3 variante de motor 1Z trebuie sa ma raportez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Salutare. Am si eu o intrebare: la pornirea motorului dimineata relantiul trebuie sa fie mai mare de 1000 RPM...pt ca la mine e la 900 direct. Si inca ceva...mie inca becul de la bujii nu imi sta deloc aprins la prima pornire dimineata...se aprinde si se stinge instantaneu. E normal sau ar trebui sa stea aprins un pic?

la Temp mai scazute, idle trebuie sa fie ~1100rpm, apoi dupa ~1min sa ajunga la 903rpm; martorul galben pentru bujii trebuie sa stea aprins cateva secunde (acum)... sau 25-30sec iarna, la temp f scazute

ha ha. A venit frigul au inceput problemele. Stie cineva de ce temperatura nu imi urca mai mult de 70 de grade ? Chiar si dupa 1 ora de mers continuu ? Trebuie schimbat termostatul sau e vreun senzor ceva ? Mersi mult !

dar acul ti-a indicat vreodata 90' ? daca da, atunci verifica termostatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am trecut peste problema cu termostatul dar cum am zis :rolleyes: a aparut problema cu turbina. Se aude mai pronuntat la turatii mici iar la turatii mari flueira de o gasesc dracii. Problema e grava. Am facut schimbul de ulei la masina astazi in speranta ca o sa isi revina dar nimic. :| Nu mai trage deloc si fluiera din ce in ce mai tare. Am crezut ca s-a depus ceva pe ea si am mers cu a 1-a blana vreo 5 km pana am simtit un miros de ars si am oprit-o. Nu si-a revenit ... tind sa cred ca masina mea ... kaput gata. M-a enervat atat de tare ... mi s-au dus placutele de frana, ambreiaj nu mai am, directia e varza ... nu stiu ... ma dau cu capul de pereti si o las in parcare pentru ca orice schimb acum, maine se strica sigur altceva. Tot ce am cumparat pana acum am scris intr-o agenda si din calculele mele am ajuns la concluzia ca mai bine cumparam o masina noua. ( 2200 de euro aprox. investiti in 2 ani, mai mult decat am dat pe masina). Mai bine cumparam alta masina, chiar noua. Probabil voi, cei de pe forum sunteti cei mai norocosi oameni sau poate niste oameni destepti de sunteti in stare sa aveti o masina buna nu trompeta ca a mea.

Ca sa inchei : obiectivul meu a fost acela de a avea o masina reconditionata, functionala tocmai de asta am bagat bani in ea si dupa nici cateva luni a reusit sa ma convinga sa o parasesc in parcare. Probabil o voi vinde pe un pret de nimic sau chiar dezmembrari.

Problemele aparute acum :

-turbina defecta (cred)

- directia praf dupa ce am schimbat flanse, bucse, brate inclusiv, capete de bara, pivoti s.a.m.d. Cand zic praf ma refer la faptul ca orice i-as face directia nu imi iese cum trebuie. Unghiul de fuga l-am facut de la inceputul anului de 3 ori si ciudat sau nu el se modifica singur ? Cand o accelerez mai ales pe curbe mi se duce stanga sau dreapta chiar daca tin volanul fix si pot oricand sa pierd controlul asupra masinii. Ultima oara, acum o saptamana, pe un drum fara marcaje intr-o curba era sa pic intr-o prapastie dar noroc ca am franat brusc.

-problema ambreiaj : problema aparuta atat de la cilindri cat si de la repartitorul din spate care pierde lichid si singura solutie ar fi inlocuirea lui. Cilindri i-am cumparat acum 5 luni si nu i-am montat iar pentru repartitor second hand trebuie sa scot inca 300 de lei. Pedala de ambreiaj are strict legatura pentru ca trebuie sa ii fac multe pedale ca sa isi revina. Astazi am fost injurat de 3 ori la semafoare pentru ca nu am mai putut sa o bag in viteza.

NU SE MAI MERITA !

Voi mai reveni pe forum cu anumite sfaturi sau idei dar despre caruta mea nu voi mai aduce vorba.

Salut si sper sa nu aveti probleme cu masinile voastre.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Untouchable, eu sunt sigur ca mai toata lumea a avut greutati cu masinile astea, si asta nu se intampla doar pe forumul asta. Am fost si pe Clubford si tot la fel se plangea lumea. Avantajul major la masinile astea mai vechi (in special cele din grupul VW)e ca gasesti piese peste tot si la preturi bune (ma refer aici la cele provenite din dezmembrari, piesele se potrivesc de la Audi la VW, la Seat). Eu, avand in vedere ca fac drumuri grele cu masina asta...de piatra, de pamant, etc (din cauza meseriei) am considerat ca nu are rost sa stric una noua pt atata lucru. Multi lauda 1z-ul, ca e mai simplu, ai pe unde baga mana si nici nu necesita motorina de calitate exrtaordinara. Oricum, daca as merge doar pe drumuri asfaltate nici nu s-ar pune problema sa optez pt o masina asa vechiutza.

Cred ca tine mult si de cum s-au purtat cu ea vechii proprietari, de aia cand o cumperi e bine sa ii faci o verificare, sa o urci pe elevator si sa o vada cineva avizat.

Cu banii aia mai bine mai cumparai o masina buna pt piese si iti mai ramaneau vreo 1000 de euroi.

Modificat de Kingpin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. De cand sa racit vremea mai ales dimineata la prima pornire din zi doar, porneste masina k dar primele 5 10 secunde motorul parca tuseste are un relantii doar auditiv neregulat dupa care intra in normal. motorul si turbina parca au inceput sa fie mai zgomotoase ca altadata. are cumva legatura cu distributia, ca sau cam facut nr. de km si trebuie schimbata. ulei nu prea mananca cam 1,5 l la 10000 tinand cont ca am si mici scapari pe la capac si are si 264000 km masina. multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Untouchable, eu sunt sigur ca mai toata lumea a avut greutati cu masinile astea, si asta nu se intampla doar pe forumul asta. Am fost si pe Clubford si tot la fel se plangea lumea. Avantajul major la masinile astea mai vechi (in special cele din grupul VW)e ca gasesti piese peste tot si la preturi bune (ma refer aici la cele provenite din dezmembrari, piesele se potrivesc de la Audi la VW, la Seat). Eu, avand in vedere ca fac drumuri grele cu masina asta...de piatra, de pamant, etc (din cauza meseriei) am considerat ca nu are rost sa stric una noua pt atata lucru. Multi lauda 1z-ul, ca e mai simplu, ai pe unde baga mana si nici nu necesita motorina de calitate exrtaordinara. Oricum, daca as merge doar pe drumuri asfaltate nici nu s-ar pune problema sa optez pt o masina asa vechiutza.

Cred ca tine mult si de cum s-au purtat cu ea vechii proprietari, de aia cand o cumperi e bine sa ii faci o verificare, sa o urci pe elevator si sa o vada cineva avizat.

Cu banii aia mai bine mai cumparai o masina buna pt piese si iti mai ramaneau vreo 1000 de euroi.

Cand vine vorba de a avea ceva bun doar pentru tine nu te mai intereseaza banii. Banii s-au adunat in timp...

Stiu ca e simplu dar la mine se pare ca e ceva electric pentru ca nu a mers deloc in ziua aia, fluiera turbina si nu tragea si astazi dintr-o data merge bine. Problema e ca nu gasesti mesteri buni. Sunt dispus sa fac rost de bani doar ca sa o fac, dar sincer nu vreau sa ma trezesc ca imi ia foc sau ca se intampla altceva, Doame Fereste. Spre exemplu acum o saptamana am avut probleme cu semnalizarile, nu mergeau deloc si m-am dus la electrician. M-a pus sa cumpar blocul de lumini. Zis si facut iar cand l-a montat tot nu mergeau, a zis ca nu stie, ca e grav de tot. M-am enervat, nu i-am dat nici un ban si m-am dus acasa. Am luat sigurantele din panou la rand, la sfatul unui prieten si ghici ? am gasit 4 sigurante arse, le-am schimbat si totul e ok. Deci nu gasesti mesteri.

Sa revenim la topic. Am pus testerul nu apare nici o eroare. Poate sa fie din EGR treaba asta ? Sa isi revina asa dintr-o data ?

@ass1

Asa imi face si mie. La pornire parca merge in 3 pistoane, parca oscileaza mult la relanti, tremura putin atunci cand face asa. Dupa 5-10 secunde imi porneste si mie. Acum 1 an, iarna la -10 grade imi pornea imediat, la sfert. Acum s-a schimbat treaba. Eu am 298.000 de km si distributia schimbata acum 1 an, vara. Cred ca de la bujii. O sa le schimb luna viitoare.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai cumpara aiurea piese, gaseste pe cineva care are acelasi motor si ii merge bine si schimba putin piesele cu ale lui, daca vrei sa vezi ce are. Sau la dezmembrari, majoritatea te lasa sa faci o proba inainte sa le dai banii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu poti sa nu cumperi piese. Acum repartitorul de pe punte e dus si imi pierde lichid de frana. Am cumparat altul si ghici ? Suruburile la cel vechi sunt rotunjite, a mai incercat cineva sa il desfaca si nu il pot da jos de nici un fel. Aveti idei ? E prins cu niste suruburi intr-o bucata de tabla care vine sudata pe punte. Sa dau gauri cu bormasina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi 3 metode

1 Cu o dalta si un ciocan lovesti tangential surubul

2 Cu o pila refaci marginile surubului (doar doua fete opuse ) pe marimea unei chei fixe

3 Sudezi un alt cap de surub peste cel deteriorat

La toate cele trei variante dai inainte cu spray w40 si lasi o perioada sa patrunda.

La variantele 1 si 2 poti incalzi inainte de a te apuca de desurubat cu o lampa cu gaz.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suruburile care prind repartitorul is imbus cu cap infundat, deci n-ai ce face acolo cu dalta sau cu pila. Cu bormasina nu cred ca ai loc de desfasurare, sa sudezi de surub la fel. Si la mine era blocat un imbus, l-am fortat pana l-am rotunjit iar cand s-a rotunjit i-am batut in cap un bit cu cap de stea si asa am reusit sa-l desfac. Incerca si asta. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemanator am patit cu suruburile la vilbrochen (capat pe imbus, rotunjit) si rezolvarea a fost batere/introducerea fortata a unui capat cu 12 colturi (un fel de torx) si desfacerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aceleasi suruburi de la fulia arborelui cotit le-am desfacut cu dalta , cand am schimbat distributia .Pare mai eleganta metoda voastra numai ca trebuie sa bati destul de tare .

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie nu stiu ce bataie in capul ala... vreo 3-4 lovituri modeste de ciocan ca sa fii sigur ca a intrat bine; acum mai depinde si cat de uzat e interiorul surubului si ce capat stelat folosesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. acum plec la service si revin cu un mesaj daca am reusit sau nu :(. O sa incerc metoda cu capatul stelat. Mersi mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!