Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

1280 E. Am inteles ca un turbo la dezmembrari e 80 E. Si dupa asta o marit.

Modificat de clau_lcf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegii, care ma poate ajuta si pe mine? Cum pot sa-mi dau seama daca debitmetrul de aer merge corect la un motor 1,9 TDI 1Z? Exclus varianta VAG-Com (nu cunosc pe nimeni care sa verifice toti parametrii), cu aparatul de masura in autodata imi da numai valorile care trebuie sa le am la mufa (cu mufa scoasa) dar cu mufa conectata nu-mi da variante de masurare. Deci exclus si Autodata, la motorul meu 1,6 AFT imi da si variante de masurare cu mufa conectata, dar nu cred ca sunt aceleasi ca la diesel. Aaa, si mai o chestie, unde e mufa care vine de la pedala de acceleratie? se poate o poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa iei legatura cu cnicky...din cate stiu e serviabil si de treaba...sau daca esti inscris pe clubaudi, ovidiutm te poate ajuta sigur cu vag-com-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi passat19tdi sper sa deslusesc ceva din pdf-ul ala (nu am treaba cu franceza...) dar din poze inteleg cam unde ar trebui sa caut...

Cand am intrebat "Cum pot sa-mi dau seama daca debitmetrul de aer merge corect la un motor 1,9 TDI 1Z?", m-am referit la metoda de masurare a valorilor debitmetrului in mers cu aparat de masura, n-am vag-com si nici nu am vre-un prieten cu asa ceva. Stiu doar pe unu care are, dar pe ala trebuie sa-l prin cand are chef, ca altfel nu-mi cauta toti parametrii... Iar in autodata nu imi arata decat cum sa masor valorile ce vin la mufa debitmetrului (cu mufa deconectata), si asta nu ma ajuta cu nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa cum zice acolo pe pinul 5 ai semnalul

Cu motorul cald si la ralanty valoarea trebuie sa fie intre 1,2--1,6V

Iar valoarea maxima in sarcina ajunge pe la 3,8--4,4V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca trebuie sa masor valoarea la cald, cu mufa conectata, intre pinul 3 si pinul 5. Ok, mersi mult, maine o sa iau legatura si cu cniky sa vad cand ma poate ajuta cu o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am revenit cu problema mea, de cniky nu am reusit sa dau (are telefoanele inchise), dar am masurat valoarea de la debitmetru iar de la pin-ul 5 imi pleaca doar 0.02V la ralanty si motorul cald. Singura chestie e ca difera mufa, la mine e ovala cu pinii pe doua randuri iar cea din pdf-ul atasat de colegul passat19tdi este dreptungiulara cu pinii pe un rand...Nu mai stiu ce sa cred, sper sa detectez maine ca am vb cu cineva din TM pt o diagnoza, 50 lei e mult pt verificarea tuturor parametrilor?

Atasez si o poza cu mufa mea, si cu ce am gasit in Autodata, doar ca acolo imi arata cum sa masor semnalul catre debitmetru, iar mie imi trebuie sa masor semnalul ce pleaca din debitmetru...

post-32864-1284977343_thumb.jpg

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred va te-am indus in eroare ...exemplul era pt debitmetre mai noi , peste 98.

La debitmetrul care il avem noi se masoara intre pini 2 si 6 .

Nu am avut inca probleme cu debitmetrul asa ca nu am studiat asa bine aceasta problema, acum am gasit pdf-ul asta si m-am dumirit .

Cred ca respectand senificatia pinilor putem pune si noi debitmetrul model nou ...cred ca e mai ieftin.

numai bine..

Debitmetru_2.pdf

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta era, mersi mult de pdf-ul asta, sper sa am timp astazi sa verific.

Inca odata, mersi si raman dator cu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, dar nu pot da edit la post-ul anterior.

Am fost azi si am facut o scanare cu VAGcom-ul, si bine-inteles ca mi-a iesit MAF defect, adica in loc sa aiba o valoare de 245 (sau ceva de genu) avea maxim 10. Baiatul cu vagcom-ul mi-a zis ca poate fi din doua chestii, o elctrovalva care actioneaza egr-ul, sau chiar debitmetrul. Acuma ramane sa gasesc pe cineva disponibil sa-mi imprumute o electovalva sau un debitmetru pentru o proba, sa stiu care dintre ele este, sa nu cumpar aiurea, nu de alta, dar e criza mare si nu prea-mi permit sa arunc cu banii aiurea...

Multumesc deocamdata pt ajutor, si sper sa revin cat de curand cu vesti bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Salutare. Revin si eu cu o problema: din exces de zel si pt ca-mi place ca totul sa mearga cat mai in parametrii mi-am curatat ieri EGR. L-am scos si l-am spalat bine dupa care l-am pus la loc. Nu era colmatat tare dar nu stiu daca se mai misca cum trebuie. Ideea e ca de-atunci imi porneste masina un pic mai greu (inainte nici nu invartea o data pana sa porneasca) si imi scoate si fum (inainte sa il curat nu scotea gram de fum). In rest parca nu mai intra asa brutal in frana de motor si nu mai accelereaza asa brusc cand ii dau talpa. In VAG COM la EGR Duty Cycle imi arata 50,2% la relanti. Ce imi sugerati, sa blochez EGR cu o tabla sau de la ce altceva poate fi fumul si pornirea mai greoaie decat inainte? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Azi am fost cu masinuta sa schimb rulmenti pe fata la plecare din service observ ca la viteza de 18-20km/h intra absul singur fara sa apas pedala :)) :)) :)) mam intors cu ea la service sa desfacut la frane sistemul,sa curatat pus la loc la plecare facea exact al fel si din nou cu ea sus pe elevator sa o verifice si tot asa toaaata ziua dupa ce facea ce ii facea plecam la verificat si tot asa facea la viteza de 18-20 km/h intra absul singur fara sa il actionez eu,au pus 2 testere diferite pe masina si nici unu din ele nu citea valorile de la rotii :blink: :blink: ,culmea e ca la viteze de peste 20km/h 80 90 120...si asa mai departe absul functioneaza perfect,senzorul in bord nu se aprinde la intrarea absului si nu sta nici aprins.HELP!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu de cateva ori treaba asta,cand iti face faza asta (daca nu esti in trafic) pune o frana zdravana.Atunci se va aprinde becul la ABS,faci o scanare si vezi exact care senzor e.La a mea asa i-am facut,a ramas becul aprins dar asta e,macar nu intra de nebun cand vrea el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

@MadyFakaru- Topicul se refera la motoare diesel, nu la problemele de tot felul ale masinilor cu motor diesel.

Data viitoare cauta te rog un topic adecvat problemei tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. am ajuns sa scriu si eu la probleme motor tdi (speram sa nu). de cam o saptamana mi se intampla o chestie: masina accelereaza ffff greu in mers, de nu mai puteam lua dealurile decat cu a I-a sau a II-a.... ;) are totusi momente scurte in care isi revine si merge de rupe, de parca nu ar avea nimic si apoi iar revine. De mentionat ca totusi daca o las mai mult in parcare de fiecare data cand o pornesc si merg cu ea, nu am probleme decat dupa vreo cativa km(oare din cauza ca se incalzeste ceva si nu mai da drumu la motorina?)...

Cred ca am pus o motorina mai proasta si s-a depus ceva pe undeva. Am schimbat deja filtrul de motorina, dar nimic.

Oare de la ce o fi, avand in vedere ca are scurte momente cand isi revine si daca o las mai mult parcata iarasi problema dispare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi chestie era si la mine, doar ca nu-si revenea nici macar o secunda la normal, tot timpul mergea prost. Dupa indelungi cautari pe la mecanici, am ajuns sa rezolv tot eu problema. Nu ma functiona debitmetrul de aer, si mergea pe modul "avarie", am schimbat debitmetrul (cand am fost sigur ca ala e vina) si acum merge de trazneste.

Problema asta am avut-o la un passat 1.9 TDI motor 1Z...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am scos mufa de la MAF si masina mergea mult mai bine, cred ca asta este...am sa incerc sa curat MAF-ul sa vad daca isi revine...poate e doar praf depus pe el, cica se curata cu spray de contacte....ms Fanele :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Salutare. Am si eu o intrebare: la pornirea motorului dimineata relantiul trebuie sa fie mai mare de 1000 RPM...pt ca la mine e la 900 direct. Si inca ceva...mie inca becul de la bujii nu imi sta deloc aprins la prima pornire dimineata...se aprinde si se stinge instantaneu. E normal sau ar trebui sa stea aprins un pic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PMG si la mine la prima pornire relantiul sta direct la 900RPM,in privinta martorului de la bujii este la fel,sta aprins in jur de 1-2 sec. maxim si se stinge.Apropo o sa ne saturam sa ne stea in ochi aprins la iarna :blink: .Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am rezolvat problema, de vina era MAF-ul (debitmetrul de aer). S-a rezolvat f usor, prin curatarea placutei metalice din interiorul acestuia cu spray de contacte(era plina de o mazga neagra) , acum merge masina ca noua. Nu dati banii pe MAF-uri noi (vreo 400-450 lei )sau sh. cand un spray se gaseste la 15 lei. De asemenea fiti atenti la pozitia capacului de la filtru de aer, sa intre 100% in pozitia sa, adica sa fie etans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema: dimineata la rece cand pornesc motorul trepideaza cam tare vreun minut...dupa care sunetul motorului se chimba si suna ok. Apoi nu-mi mai face probleme toata ziua...decat daca sta 8-9 ore fara sa fie pornita cand simptomele sunt aceleasi. are cineva vreo idee de la ce poate fi? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-ti un test la injectoare, dar sa-l faci dimineata atunci cand trepideaza motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!