Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Daca citeai mai atent primul rand din ce ai citat tu, observai ca sunt facuti aproximativ 8000 km de cand s-au schimbat TOATE filtrele (adica, inclusiv cel de motorina), si ca timp, ar fi undeva la 3 luni- 3 luni jumate...

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai tin sa va salut,ca si voi vin cu unele probleme pe orum dar sincer nu stiu daca e locul ideal sa postez...

Am un golf 3 din 91 1.9 tdi 90CP,1z..tin sa cred ca este foarte zgomotos din cauza injectoarelor.....si cand este subturata apara unele trepidatii in mers...dupa 2500 de ture dispar complet.....intradevar parca si-a mai si pierdut din putere motorul.

As vrea sa fac o curatare la injectoare dar sincer nu dispun de foarte multi banuti...daca stie cineva sa imi recomande un pompagiu pe unde ii multumesc...si de altfel de la ce sa fie trepidatiile alea cand e subturata? :)

- Si la mine e mai zgomotos motorul de cand am schimbat distributia insa trage de rupe si nu scoate pic de fum iar mecanicii mi-au zis ca e ok (altii decat cei care mi-au schimbat distributia). De trepidat trepideaza si la mine daca merg subturat...adica pana pe la 1400-1500 de ture si cand schimb vitezele la turatii mici. Nush daca zgomotul poate fi de la injectoare...alea daca nu mai merg scot un tacanit asemanator cu cel produs de tachetii care nu sunt bine reglati din cate stiu eu. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MOTORUL ESTE DE 1.9 TDI 90 CALUTI. :)

De la o vreme (cam 1 luna) parca a pierdut 1 cilindru :blink: pe drum trage de parca ar avea 1 masina legata de ea,ma gandeam ca sa dus turbina , ea inca functioneaza se adue si se simte putin dupa 2.200,am luato la verificat, furtunele sunt bune nu e nimic desprins,firele sunt intregi nimic desprins, pe bord nu sta nici un martor aprins totul ok.

Intr-un timp tacanea ceva pe partea dreapta a masini undeva in zona filtrului de motorina,tacanitul ala enervant se accentua pe masuara ce cresteau turatiile,peste 1 saptamana cand so duc la mecanic nu sa mai auzit tacaitul iar mecanicul na stiut sa ii puna un diagnostic :blah_: :) in scurt timp a inceput sa traga ca.... :( :P :angry: parca nici viteza nu mai prinde inainte ii dadeam 150 lejer acum abia ma duc in 130 :icon_thumleft: :lol: (distribuia,filtrele si ambreiajul sunt aproape noi).A mai patit cineva asa ceva aveti idee ce sa fie HELP!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut oameni buni, azi am avut si eu surpriza sa vad ca masina nu mai trage dupa 2000....nu mai intra turbina. Am lasat-o parcata o zi pe o bordura cu botul in jos si mi-a aparut problema asta azi dimineata. Intrebarea este: ce s-o fi intamplat avand in vedere ca am mers pe un drum rau acum 3 zile, dar nu a avut nici o problema dupa, ci acum cand nu i-am facut nik. Nu am timp sa merg la reparatii cu ea deocamdata, are ceva daca merg cu ea asa? cu toate ca e besinoasa rau....cred ca puterea e de 60 de cai. Se poate strica ceva daca nu o repar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la o vreme (cam 1 luna) parca a pierdut 1 cilindru :

O scanare cu VAG ai facut? sa n-ai probleme pe la injectie .... dau si eu cu parerea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, problema rezolvata...era scoasa mufa de la senzorul de aer....:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve baieti. Am testat masina , si se pare ca valoarea pe debitmetru este.... 0 (zero) peste tot. Azi am scos mufa de la debitmetru si nici o schimbare. Masina merge exact la fel. Maine ma uit daca are vreun fir rupt, daca nu , trebuie sa cumpar debitmetru . Cat ar costa unu? Codul este 074 905 481

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! Nu exista vreo siguranta ceva pentru debitmetru asta ? Scuze daca vorbesc prostii dar mi s-a intamplat ieri cand am pornit masina, parca nu a mai avut baterie, s-au dat acele de la bord peste cap si cand sa plec de pe loc debitmetrul meu nu functiona. Am oprit-o, am pornit-o iar si si-a revenit. Tocmai de asta zic. Verifica daca ai posibilitatea cu unul de la un prieten ca sa nu il cumperi degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clau de ce nu te uiti un pic cu vag-com sa vezi ce valoare iti da cu el in functiune si ce valoare ai cu mufa scoasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt codul dat mai sus, e gresit. Codul corect este 074 906 461. Debitmetrul cred ca e cel original. are data 05/02/1996, masina fiind din 97. Este PIERBURG. Am masurat cu vag com ul, valoarea este 0 ''zero''. Cu mufa scoasa la debitmetru, sau cu ea bagata, masina merge exact la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am un prieten care are golf 3 1.9TDI si ii galopa la relanti pompa de injectie. A fost la mecanic si a rezolvat pompa dar de cand s-a racit afara nu mai porneste.

A verificat bujiile si 3 erau arse, a cumparat altele identice dar nu mai intra la locul lor. Una a intrat iar celelalte 3 nu au mai vrut. A fortat cat s-a putut dar nu au intrat de tot. Ce ramane de facut?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incerce cu niste WD40 pe filet. Daca zici ca sunt identice trebuiau sa intre si fara vreun lubrifiant. Poate nu le-a pus calumea pe filet. Ideea e sa nu forteze ca strica filetul (nu ala al bujiei) si da in alte probleme. In manual parca scria si cuplul la care se strang. Nu strangi bujiile cu toata forta ca prezoanele de la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza dura e ca nici celelalte vechi nu mai intra, ori nu strangem noi destul de tare. Imi e greu sa imi imaginez ce inseamna 25nm, noi cand am vazut ca opune rezistenta nu am mai tras...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi cum e filetul pe chiulasa; sa nu fie ala stricat. Bujiile vechi au iesit greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le-am scos eu si nici el nu stiu ca nu a stat langa ala care le-a scos. A ramas sa mai incerce maine, altfel ce poti sa le faci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ia un tarot identic cu filetul bujii si sa refaca filetul la dimensiune asta ar fi o varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut e prima data cand posez ,am citit o mie de probleme dar nici una nu e mai mare ca a mea si nimeni nui da de cap.Problema e ca masina mea merge intrerupt cateodata ca si cum taie alimentarea ,filtre schimbate debitmetru e ok EGR e ok turbina trage nu are calamina are ceva joc dar ma gandeasc ca nu ar fi ia problema si pompa de motorina nu o suspectez pt porneste bine ,problemele apar de obicei in sarcina sau daca fortez putin acceleratia dar nu tot timpu daca incepe sa dea suturi sunt nevoit sa merg constant pt daca accelerez tare face o pauza mare motorul si zici ca te arunca a 2 varianta e sa cresc usor in acceleratie sa ajung undeva pana la 4000 mi de turati si isi revine.Va rog ajutatima cu o ideie ca mam saturat de mecanici :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. Scuzati de offtopic dar am o nelamurire. Am inteles ca pe unele motoare ca al meu sau instalat si incalzire auxiliara pt. Lichidul de racire. Aveti idee cum arata si unde au fost montate si daca se poate pune ulterior. Daca aveti si poze ar fi perfect.multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Webasto pe golf 3? Interesant. Cum e destul loc in compartiment se poate pune oriunde. E destul de compact si etanseaza f. bine asa ca nu ar trebui sa ai pierderi, scurgeri. Deschidem un topic nou pe tema asta? Ar fi util in special la consumul de carburant cat si la viata motorului.

Am deschios topic nou pe tema asta http://vwforum.ro/index.php?showtopic=71641

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tavyy posibil sa prinda aer pe instalatie, aceeasi chestie am patit si eu..pana nu am inlocuit toate coliere vechi incepand de la filtru pana la pompa de injectie nu a functionat cum trebuie masina.Dupa inlocuirea tuturor colierelor masina nu mi-a mai dat acea senzatie tare de smuncituri(suturi).Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da zipp dar am verificat lucru asta si daca era de la aer pe inst mergea rau si la relantiu parerea mea ,tie nu iti mergea si la relanti rau?>MC orcum de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT ! aceeasi problema cu smunciturile o am si eu. nimeni nu stie ce are. intrebare: este cineva care a rezolvat problema? eu personal m-am saturat de testele meseriasilor pe buzunarul meu. am un vento tdi 1,9 90cp 1994. VA urez numai bine!! si sper ca cineva sa dea de capat smunciturilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tavyy. ai incercat cu alt calculator sa vezi ce se intampla? sau ai verificat instalatia electrica de alimentare a pompei de injectie? sau releele?. te intreb ptr. ca testele astea mi-au ramas de incercat.... daca ai facut ceva din ce te-am intrebat sa nu ma mai chinui sa fac si eu aceleasi lucruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vin si eu cu o problema. Am cumparat ieri un golf 3 cu motor 1Z, si am probleme cu el. al naibii, ieri la probe nu mi-a facut figuri. Imi scoate fum alb. M-am uitat la ulei, in vasul de expansiune, nu e nimic anormal. Fumul il scoate numai la demaraj. Cand merg constant totul e ok. Masina trage foarte bine, am venit cu ea distanta de 200 km. 120-160 km/h mai mult nu am mers. majoritatea drumului cu 130 km, pentru ca am zis intai sa ii schimb curele, filtre ulei. Astazi am gasit un surub langa amortizor, proaspat, curat, se vedea ca e desfiletat de curand. Ma uit eu, si ii gasesc locul. EGR. nu intra la loc, asa ca am desfacut si celalalt surub. cand, acolo avea o tabla pusa( intre admisie si EGR) ca sa obtureze. E posibil sa scoata acest fum pentru ca nu era prins EGR ul de admisie decat intr-un surub? Din ce am mai citit pe net, se pare ca e folosita metoda asta cu obturatia EGR-ului de admisie. Din ce cauza se face asta? eu vreau sa fac masina sa mearga cum a lasat-o VW, pt ca personal cred ca nu degeaba au facut-o asa, si vreau sa scap de fumul ala alb. Daca mai aflu ceva o sa postez aici. Multumesc

Salutare baieti. Am revenit cu lamuriri, ca asa e frumos.

Am fost la mecaniocos, si a spus ca e fum albastru, desi eu tot alb il vedeam, si mi-a zis ca e motoru in batista. Segmentii.... 500 E.

Apoi a vazut ca are turbo, si a zis ca e turbo, ca e posibil sa ajunga ulei in evacuare, si nu scoate fum pana ce nu se incalzeste galeria. apoi dupa ce s-a incalzit, il arde de pe galerie... Nou, iar 500 E.

Am facut 1000 km cu masina, si am uleiul pe joja, de la 3 sferturi acum e sub minim.

Azi m-am suparat si am dat turbo ul jos. Jale ce am gasit. A avut dreptate. joc in axul la turbo la greu. Au ajuns paletii de au frecat in corpul turbo-ului. Ulei la greu la iesire din turbo , si pe galerie in jos. Ce ma mai ingrijoreaza e uleiul gasit pe una din garmiturile de la evacuare la un piston. Totusi pe galerie nu e ulei. sper sa nu fie cv varza si pe acolo.

ACUM.... delectativa cu imaginile si filmuletul...

post-28553-1284579745_thumb.jpg

post-28553-1284579813_thumb.jpg

post-28553-1284579845_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!