Jump to content

scade temperatura apei


ingerul_danutz

Recommended Posts

Eu stiu ce zici, si este si logica treaba. Dar sa faca si vara asa?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • golf416

    10

  • F l o r i n

    9

  • ingerul_danutz

    8

  • cotet80

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

revin cu alta problema, daca pana acum imi crestea apa,....acum supriza,......duminica am schimbat pompa de apa + distributia ...si in seara asta am iesit cu masina, am fost pe drumul de langa autovit

Rezolvat, am fost la alt service si mi-au gasit un fragment de plastic si pe langa asta si termostatul montat aiurea. Au remediat, completat cu antigel si merge foarte bine acum !

F l o r i n

Explicatia ca temperatura apei scade in frana de motor este ca se taie complet alimentarea cu combustibil in frana de motor, iar daca se merge mult asa este ca si cand motorul ar fi oprit

in teorie asa arata - 0 .... dar nu e adevarat, ca motorul tot efectueaza ardere interna.

Link to post
Share on other sites

Putem foarte bine sa punem problema si altfel.La frana de moror motorul e solicitat la maxim..treci in treapta inferioara..turatii mari ,circuitul de racire lucreaza la maxim pompa de apa baga de nebuna.Dupa cum stiti vara motorul se incalzeste ceel mai usor cand masina sta pe loc si nu exista curentii de aer care se formeaza in timpul mersului care racesc radiatorul.Se intampla de multe ori vara sa ajung acasa si sa bag masina in parcare si pana ma mai injur cu baietii si ma mai salut cu ei si nu opresc motorul masina stand pe loc la relanty;atunci porneste electroventilatorul deci temperatura lichidului de racire este foarte mare..Iarna masina sta pe loc si se incalzeste cat de cat undeva la 85 grade..cum pleci cu masina cum incepe sa scada temperatura.La benzinare in mod normal trebuie sa stea acul la 90,termostatul iti deschide la 87 grade.

Link to post
Share on other sites

Eu stiu ce ziceti, dar voua vi se intampla acum vara ca temperatura sa scada in frana de motor? Ca iarna mise pare si mie normal.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

La benzinare in mod normal trebuie sa stea acul la 90,termostatul iti deschide la 87 grade.

Exact :icon_thumright:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Este recomandat sa se schimbe cu tot cu carcasa, ca mecanicul asa mi-a recomandat. EU nu ii vad rostul.

Link to post
Share on other sites

in teorie asa arata - 0 .... dar nu e adevarat, ca motorul tot efectueaza ardere interna.

Si atunci de ce cantitatea de motorina injectata este 0 ?

Si de ce consumul instant este tot 0 ?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Asa o fi la diesel dar la benzina nu e taiata la zero,iti spun sigur,probabil pentru a fi prea mare socul cand ecu reincepe injectia fireasca,cam pe la 1400 rpm am observat eu .

La diesel saracirea excesiva chiar si la mersul in gol fortat nu e periculoasa, pe cand la benzina poate fi,se poate lasa cu explozii pe evacuare,de aceea inginerii au programat sa nu fie complet taiata in regimul ala.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Cristian Ilie

Si pana la urma? e normal sau nu sa scada in coborire temperatura apei?

explicatii: frina de motor in a 2a, distanta 4-6km, ajutat cu piciorul pe frana. Apa scade vizibil pe la 75 grade, cum scot din viteza, sau opresc masina (la relanti) din nou se stabilizeaza la 90...

masina mea: Benzina, 1.6L , Audi A3 8P , din 2005.

Link to post
Share on other sites

Problema la coborare o aveam si eu, s-a rezolvat cu un schimb de termostat. Acum sta batut in cui chiar si la o coborar de 5km.

Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...

Am si eu o problema, la octavia mea, 2.0 tdi DSG 2010. Am schimbat de acum 6 luni termostatul intrucat scadea temperatura la drum lung, toata vara nu am mai avut problema asta. De vreo 2 saptamani a revenit problema. In urma cu o saptamana am schimbat din nou termostatul, si problema persista. Mai exact cand merg pe autostrada sau sunt in coborare si motorul merge si motorul ni este solicitat, temperatura scade treptat, ajungand si la 60 de grade. Care ar putea fii problema? Sa fie si termostatul asta defect?

Link to post
Share on other sites

Verifica daca ai termostat pe circuitul de racire al cutiei de viteze.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Intrebare intrebatoare: este normal sa scada temperatura apei cand pornesc A/C ? Daca il opresc revine la 90

Link to post
Share on other sites

Nu, probabil nu inchide termostatul, cand pornesti clima pornesc si ventilatoarele si raceste apa din radiator.

Verifica termostat in prima faza.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Salut,

Am si eu o problema, ca tot este sezonul rece, nu imi baga caldura cand sunt in mers.

Tin sa mentionez ca radiatoarele sunt noi, distributia/pompa de apa schimbate acum 800km, aseara am schimbat si termostatul.

Cand este pe loc temperatura se ridica la 90 de grade si baga caldura cum trebuie.

In mers imi scade temperatura (conform ceasului din bord)  la zero, efectiv nu se ridica deloc, iar caldura nu prea e.

Vreo idee despre ce ar putea fi vorba ?

Masina este cea din descrierea din stanga.

 

Multumesc anticipat.

Edited by Ionut.88
Link to post
Share on other sites

ai schimbat doar termostatul sau si carcasa acestuia ?

 

Link to post
Share on other sites

 

1 hour ago, Al Bundy said:

ai schimbat doar termostatul sau si carcasa acestuia ?

 

Doar termostatul, apa(antigel) nu pierde pe nicaieri.

5348-7011-thickbox.jpg&f=1

Edited by Ionut.88
Link to post
Share on other sites

   Poate au intrat fragmente de plastic de la vechiul termostat/carcasa, etc. in termostatul nou si-l impiedica sa se inchida. Sau termostatul nou este defect sau de alte dimensiuni fata de cel original, sau carcasa lui are alte dimensiuni.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
On 11/29/2018 at 4:17 PM, Ebi said:

   Poate au intrat fragmente de plastic de la vechiul termostat/carcasa, etc. in termostatul nou si-l impiedica sa se inchida. Sau termostatul nou este defect sau de alte dimensiuni fata de cel original, sau carcasa lui are alte dimensiuni.

Rezolvat, am fost la alt service si mi-au gasit un fragment de plastic si pe langa asta si termostatul montat aiurea.

Au remediat, completat cu antigel si merge foarte bine acum !

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Buna ziua, am si eu o problema cu Skoda Octavia 2011, 1936cc, CFHC. Problema consta in faptul ca daca merg cu masina turata sau cu frana de motor , temperatura scade pana la 70 grade. Daca merg undeva la 2500 rot/ min, temperatura sta constant la 90 grade. Va rog sa ma ajutati cu opiniile dumneavoastra privind acest aspect.

Link to post
Share on other sites

Cum pot sa aflu daca este termostatul problema sau altceva provoacă aceasta scădere? Acum cateva luni am schimbat EGR-ul. Si inainte de aceasta schimbare scădea temperatura. Ma gandesc sa nu.l depășească si pd cel nou, daca temperatura nu e constantă.

Link to post
Share on other sites

iti face asa doar la turatie sau si la viteza mare? Adica sa zicem prin oras e temperatura ok iara cand iese pe afara la viteza sa scada temperatura...asta e cam clasic termostat blocat deschis.

Link to post
Share on other sites

In oras nu scade, afară daca merg 140km/h cu a 6-a , nu scade, dar daca merg cu a 5-a, scade. După ce scade, daca revin la durata de 2500, revine destul de repede la 90 grade. Cu meșterul pot sa verific? Am unul nonoriginal, dar nu stiu daca pot sa verific cu el si ce anume.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept