Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

nu, nu are legatura....

cand se schimba calculatorul, se recodeaza, de fac setarile de baza, etc - nu ai de ce sa transferi memoria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,se arde de la motoras (asa am patit eu) si DA,trebuie rescrise codurile,calibrati senzorii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazul tau nu este o problema generala - foarte multe B6 au probleme cu motorasele.... dintre ele, doar la tine am auzit sa arda calculatorul franei de mana, de la etrier defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intampla.eu am schimbat 3 calculatoare intr un an de zile.S a reconditionat motoradul dar superficial si din cauza ruginii din el,nu faceau rotitele cursa normala si agatau.pe baterie daca l puneam la 12v mergea bine dar uneori(f rar) se mai bloca si de aceea am decis sa l desfac si sa l curat...oricum luasem unul nou

Are in cslculator ceva " lipituri"..."tranzistori" care se ard atunci cand motorasul defect....calculatorul nu detecteaza inchiderea placutei pe disc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ucu - citeste pe forum si vezi cati au mai avut problema ta.... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Ucu said:

Se intampla.eu am schimbat 3 calculatoare intr un an de zile.S a reconditionat motoradul dar superficial si din cauza ruginii din el,nu faceau rotitele cursa normala si agatau.pe baterie daca l puneam la 12v mergea bine dar uneori(f rar) se mai bloca si de aceea am decis sa l desfac si sa l curat...oricum luasem unul nou

Are in cslculator ceva " lipituri"..."tranzistori" care se ard atunci cand motorasul defect....calculatorul nu detecteaza inchiderea placutei pe disc

Cam cum crezi tu ca, calculatorul, detecteaza inchiderea placutei pe disc ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Al Bundy said:

Cam cum crezi tu ca, calculatorul, detecteaza inchiderea placutei pe disc ?

 

Pai calculatorul la activarea franei de mana,trimite un anumit amperaj la motoras iar cand placutele au strans discul,automat calculatorul detecteaza asta si se opreste din functionare.

La mine mergea continuu motorasul care era defect,adica nu se oprea; erau momente (la prima activare)cand venea curent la motoras din calculator si atunci mergea continuu si pe urma nu mai venea curent nici la activare nici la dezactivare!!

   Eu am explicat problema mea,am explicat remedierea pe care eu am facut o si rezultatul care este ok,adica functioneaza perfect fara martori si fata ticaieli in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iau un modul second se mai pot rescrie codurile inca o data avand in vedere ca au fost scrise initial?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde se iau codurile de acces, de la reprezentanta?

Se pot lua prin telefon sau trebuie prezenta fizica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se citesc cele vechi. Sau online la support-ul ross tech-ptr cei care detin interfete originale. Se poate genera insa codul de catre interfata. Cel mai simplu-citit cel anterior si rescris.

LE: nu e cod de acces ci codarea modulului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, gabisivoglo said:

De unde se iau codurile de acces, de la reprezentanta?

 

dupa codarea modulului, trebuie sa faci setarile de baza la modul, la pompa abs, etc.

inainte sa te apuci de schimbarea modulului, sa faci o scanare completa la masina, sa o salvezi - ca sa ai codarile initiale ale masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am gandit la asta...

Au schimbat modulul si nu e nimic salvat...

Acuma draci...trebuie sa pun vechiul modul la loc si sa fac scanarea sau se pot lua codurile de undeva (dealer, etc)?

Nu e mai simplu sa transfer memoria de pe o placa pe alta?!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

transferi degeaba.... codarea la pompa abs s-a dus deja.... daca e vb de Passat B6.

acum, compunerea codului, daca nu ai o scanare mai veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Florin,  e si eroare ABS acuma.

Cum e mai nasol...

Ai vreun link despre cum se recompun codurile? Daca pun modulul ala vechi le pot salva sau ce e dus e dus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut poza inainte cu codurile vechi.poate te ajuta....primul este important;dupa ce l ai introdus,ti se sterge automat lampa ABS...esp

IMG_1928.PNG

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, gabisivoglo said:

Ai dreptate Florin,  e si eroare ABS acuma.

Cum e mai nasol...

Ai vreun link despre cum se recompun codurile? Daca pun modulul ala vechi le pot salva sau ce e dus e dus?

ti-am scris mai sus - nu, nu mai ai ce salva.

ce cod are pompa ta, de ABS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp ma macina o intrebare:

cum faceti rost de codurile initiale ale ABS-ului sau EPB-ului daca s-au dus???

Nu trebuie masina conectata online la serverul Volkswagen printr-un cont ODIS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Exista si alte variante: online ross tech, scanari alte altor vehicule, calculatoare disponibile pe diferite forumuri...trebuie citit si cautat insa ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, gabisivoglo said:

Intre timp ma macina o intrebare:

cum faceti rost de codurile initiale ale ABS-ului sau EPB-ului daca s-au dus???

Nu trebuie masina conectata online la serverul Volkswagen printr-un cont ODIS?

 

On 9/19/2017 at 9:09 AM, F l o r i n said:

dupa codarea modulului, trebuie sa faci setarile de baza la modul, la pompa abs, etc.

inainte sa te apuci de schimbarea modulului, sa faci o scanare completa la masina, sa o salvezi - ca sa ai codarile initiale ale masinii

in primul rand, nu ne apucam de treaba, inainte sa ne salvam codarile originale - asa cum te-am sfatuit si pe tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord Florin, asa trebuia facut in mod normal...

Dar acuma?! 

6 hours ago, pronet said:

Nu neaparat. Exista si alte variante: online ross tech, scanari alte altor vehicule, calculatoare disponibile pe diferite forumuri...trebuie citit si cautat insa ?.

Crede-ma ca am citit o gramada dar am gasit putina informatie relevanta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/20/2017 at 8:08 AM, F l o r i n said:

 

ce cod are pompa ta, de ABS ?

Acuma.....raspunzi la ce te-am intrebat....ca sa te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva și pe mine sa defectat butonul de frână și am comandat buton dar este numai cu 8 pini și al meu este cu 10 pini și nu face nimic cel nou, ori la ce magazin îmi spune ca numai cu 8 pini găsesc, să caut second-hand sau la reprezentanta mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!