Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Florin nu stii unde este siguranta de la motorase.../ frana de mana??nu am cartea tehnica si nici schita cu sigurante.ms.

motor 1.9 TDI AN2006 BKC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

pe partea dreapta a bordului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Cu ce fel de baterie as putea sa verific motorasul de la etrier? Daca ii dau putere mare s-ar putea arde? Miam reconditionat un motoras ai in continuare nu merge. Si as vrea sa il verific sa vad daca este bun motorasul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste bateria de la masina sau 12v din alta sursa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat cineva sa schimbe garnitura de praf la etrierii spate fara sa demonteze de pe masina si fara sa scoata pistonasul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de ceva timp nu imi mai functioneaza cum trebuie frana de parcare, ca multora de pe aici vad. Dupa ce o activez, butonul licare, blocheaza rotile, dar nu se dezactiveaza la fel de usor ca inainte. Trebuie sa apas foarte tare pe pedala de frana de 2-3 ori. In maxidot imi apare "Parking brake fault", am dus-o la un electrician si a zis ca nu are nici o siguranta sau releu ars, care ar putea fii cauza? Sa fie pompa de frana defecta?

Modificat de Pade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba, in general nu este de acolo.

Trebuie sa faci o scanare/diagnoza, pt a vedea cauza exact - in functie de rezultatul acesteia, iti putem zice care este solutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, flavyus1987 said:

A incercat cineva sa schimbe garnitura de praf la etrierii spate fara sa demonteze de pe masina si fara sa scoata pistonasul?

Revin cu o intrebare suplimentara.

Ati schimbat kitul de reparatie?Nu stiu ce sa comand deoarece observ ca sunt 2 dimensiuni la pistonas, D38mm respectiv D41mm.

La mine e putin ciupita garnitura de protectie si nu pot masura pistonul fara sa imobilizez masina.Eu comand piese in timpul saptamanii si o repar doar in weekend.

As masura partea expusa a pistonasului dar nu am certitudinea ca are acelasi diametru pe toata lungimea sa, si sub garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/1/2016 at 11:39 AM, goro89 said:

dar nu aia este problema mea, stiu ce ziceti voi. dar problema este ca mi se aprinde/stinge in mers P-ul galben taiat. am schimbat butonul nou, original, am schimbat calculatorul frana de mana,am verificat firele dintre calculator frana de mana si buton, nu am scurt. motorasele imi merg amandoua, cupleaza/blocheaza.si totusi, nu ii gasesc problema.

Buna seara,

de unde ai cumparat calculatorul de frana de mana si cat ai dat pe el ?

 

 

Buna seara,

am o problema cu autohold-ul si cu frana de mana electronica, adica frana de mana de la buton functioneaza normal, insa cand pun centura cu autoholdul activat imi apare eroarea P galben in bord. La scanare arata eroarea 02845 si tpi 2021874.

Ce ar putea fi ?

Mi s-a spus de catre cel care mi-a facut scan ca ar fi calculatorul de bord. Masina este Passat CC 2.0 tdi 140 cp motor CBAB.

Imi poate da un sfat un specialist intr-o problema asemanatoare ?

Daca este calculatorul, unde gasesc, pot pune un sh, cam cat costa unul nou sau sh si ce sfat imi dati despre aceasta eroare.

Multumesc anticipat !

Modificat de wolfwolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti posta si eroarea asa cum apare pe tester ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

nu pot ca nu am facut poza la scan.

De ce ?

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa vedem exact despre ce e vb. 

Poti incerca cu alte ceasuri, nu cred sa fie de la ele

Ori incerci un update de sw la 53-frana de parcare ori cu alt calculator de frana de mana - calculatoare gasesti la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 6/9/2017 at 6:54 PM, clau_dell said:

Salut. Cu ce fel de baterie as putea sa verific motorasul de la etrier? Daca ii dau putere mare s-ar putea arde? Miam reconditionat un motoras ai in continuare nu merge. Si as vrea sa il verific sa vad daca este bun motorasul

Salut Claudiu, unde l-ai reconditionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un baiat din Cluj. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, stie cienva unde as pute reconditiona si eu un motor de frana de mana passat b6 in Bucuresti/Ploiesti? pana acum mergea cand vroia si mentinea roata blocata ... acum dupa ce am schimbat placutele de frane de spate licare frana de mana si piuie non stop.

 

eroarea estE: Electrical fault in circuit MIL ON

Modificat de russianro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aria de prestari servicii ai cautat ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Mi-a aparut si mie eroarea de la motorasul se la roata stanga. Acum nu mai deblocheaza deloc.

Dupa ce a aparut prima data, am sters logul de erori si nu a mai aparut pana la sfarsitul lui Iunie, cand nu a vrut sa deblocheaza decat dupa mai multe incercari.
Astazi am vrut sa plec cu masina (sta parcata in semi-panta) si nu a mai vrut sa deblocheze deloc, indiferent ce am incercat.
Problema este ca trebuie sa o scot pe un plan orizontal, dar nu pot sa o misc (roata spate stanga este blocata).
Am pus si o diagnoza-log pe deblocare live - poate ajuta sa inteleg ce se intampla. Se pare ca motorasul consuma tot timpul 0,133A si cand am apasat butonul valoarea nu s-a schimbat.

Am atasat cele 2 diagnosticari (prima este din luna Iunie si a doua este de astazi) si diagnoza live (sub forma de fisier CSV).

Ce semnifica "Fault Status"? S-a tot schimba pe parcursul unei luni (3 diagnosticari).

Ce pot face sa o pot misca ca sa pot umbla la motoras?

forum_diagnosticare-15-iulie-2017.txt

forum_diagnosticare-Iunie-2017.txt

LOG-53-010-xxx-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa motorasul de pe etrier si apoi cu un torx desfileteaza pistonasul pana se deblocheaza roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eroarea re "Electrical Fault in Circuit" de la ce este? Va rezolva operatiunea recomandata de tine si aceasta eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie reconditionat motorasul franei de mana si apoi o sa scapi si de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am şi eu o problemă cu frâna de parcare.

VCDS îmi semnalează două probleme:

02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)

    012 - Electrical Fault in Circuit - MiL ON

02430 - Left Parking Brake Motor (V282) Resistance to Movement

    003 - Mechanical Failure - Intermittent

Ce am făcut până acum:

1) am dat jos motoraşul ( TRW / PPS-GF40 / 6.198.7472 )

2) am de blocat roata

.......................................
Cer ajutor pentru a putea să rezolv problema...

Este OK dacă pun doar motoşarul la loc?...sau trebuie să cumpăr etrierul cu tot cu motoraş?

Un sfat ? THX

 

 

 

b6_frana_parcare2_low.jpg

b6_frana_parcare4_low.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimenteaza-l la 12v ,asa vezi starea lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Motoraşul este blocat. :(

Vreau să ştiu dacă este OK să cumpăr motoraşul separat... am văzut că are şi o garnitură, trebuie şi aia ?

Încerc să găsesc o soluţie echilibrată cu riscurile de rigoare.

De exemplu, am găsit etrier cu motoraş la 1189 ron. Dacă dau la schimb etrierul vechi iar TRW îl acceptă se mai scad nişte bănuţi, costul scade la 759 lei + procedura de băgat în sistem.

Nu reuşesc să îmi dau seama daca este îndeajuns să schimb doar motoraşul... nu ştiu dacă găsesc garnitura...etc.

Încerc să mă ghidez şi după experienţa celor care au mai trecut prin o poveste similară.

Thx

 

 

 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce nu reconditionezi motorasul tau >'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/14/2017 at 3:20 PM, F l o r i n said:

pare ca e 2007 masina, dupa serie.

Intra la codare, pe 53 si vezi ce coding actual ai - daca este 0000012 pentru AH, atunci e modelul vechi, pinii 7 si 9.

am facut scan si asta e rezultatul:

concluzia: conectez PIN4 cu PN7 ?

PARKING-BRAKE.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!