Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Am o intrebare referitoare la "prostia"de etrier...motoras frana de mana...

     vreau sa schimb motorasul de la etrier cu unul nou si eu am tras pistonasul manual dupa ce am dat motorasul jos. 

Cand pun motorasul nou,trebuie sa reglez si pistonasul ....adica sa l strang pana in capat....sau doar il pun la loc chiar daca am umblat manual la pistonas.

ms mult ca asta imi face peri albi si mi-a ars deja 3 MODULE DE FRANA DE MANA!!!:-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iau cu tot cu etrier sau doar motorasul?

mie imi da eroare la motoras.nu isi facea circuitul pana incapat.Mentionez ca este reconditionat si l am folosit vreo 3 luni....

vreau sa cumpar motoras nou ca a gasit la pret bun....si nu stiam daca trebuie sincronizat cumva cu pistonasul de la etrier sau cu celalalt motoras....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iei cu tot cu furtunu care vine pana la conducta principal,daca iei second.Am pus eu o poza cateva pagini mai in urma cu etrier second de pe masina din 2009 parca,cumparat de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , ma confrunt si eu cu problema la frana electrica , care se manifesta prin faptul ca la interval de aproximativ 2 saptamini , in mers apare marorul cu P taiat. Apas normal butonul si dispare .Dupa cele citite pe forum am schimbat butonul cu unul aftermarket si aceleasi probleme ,cei drept dupa 3 saptamini. La diagnoza apare   Tasta pentru frina electrica de fixare -E538-012 -defect circuit electric -intermitent .Stare defect 00101100 Prorit.defect 2     imprejurari cod  tensiune 13.40v  contor 93 . Problema cea mai mare este faptul ca dupa un drum mai lung aprox. 400km am observat ca roata spate stinga este un pic mai calda decit celelalte. Daca  s-a mai intilnit cineva cu aceasta problema si care a fost rezolvarea ? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , ma confrunt si eu cu problema la frana electrica , care se manifesta prin faptul ca la interval de aproximativ 2 saptamini , in mers apare marorul cu P taiat. Apas normal butonul si dispare .Dupa cele citite pe forum am schimbat butonul cu unul aftermarket si aceleasi probleme ,cei drept dupa 3 saptamini. La diagnoza apare   Tasta pentru frina electrica de fixare -E538-012 -defect circuit electric -intermitent .Stare defect 00101100 Prorit.defect 2     imprejurari cod  tensiune 13.40v  contor 93 . Problema cea mai mare este faptul ca dupa un drum mai lung aprox. 400km am observat ca roata spate stinga este un pic mai calda decit celelalte. Daca  s-a mai intilnit cineva cu aceasta problema si care a fost rezolvarea ? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat etrierul,motorasul,am strans pistonasul pana in capat iar acuma nu mai am decat P taiat in bord si nu mai piuie nimic.

ideea e ca la activare frana,motorasul merge continuu,nu se opreste,blocheaza roata dar el merge continuu :-(

daca il dezactivez,cate odata deblocheaza roata,cate-odata nu.ce sa fac? Am comandat un motoras nou,al meu fiind reconditionat...

un sfat va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minutes ago, Sebastianus said:

Buna ziua , ma confrunt si eu cu problema la frana electrica , care se manifesta prin faptul ca la interval de aproximativ 2 saptamini , in mers apare marorul cu P taiat. Apas normal butonul si dispare .Dupa cele citite pe forum am schimbat butonul cu unul aftermarket si aceleasi probleme ,cei drept dupa 3 saptamini. La diagnoza apare   Tasta pentru frina electrica de fixare -E538-012 -defect circuit electric -intermitent .Stare defect 00101100 Prorit.defect 2     imprejurari cod  tensiune 13.40v  contor 93 . Problema cea mai mare este faptul ca dupa un drum mai lung aprox. 400km am observat ca roata spate stinga este un pic mai calda decit celelalte. Daca  s-a mai intilnit cineva cu aceasta problema si care a fost rezolvarea ? Va multumesc.

cele after market nu sunt bune de nimic - trebuia sa cumperi numai OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar motorasele de la etrier nu sunt bune cele AFTERMARKET? ms

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am referinte legat de acestea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare,

 

O intrebare: am un Passat din 2007, frana de mana nu merge automat de vreo 2 ani dar nu m-a deranjat  pentru ca manual merge perfect, se activeaza si dezactiveaza de la buton fara probleme; Singura problema e martorul ala portocaliu care palpaie de 2 ani, m-am obisnuit si cu ala.

Problema e ca a trecut la inspectia anuala de doua ori si acum, din senin, s-au trezit ca trebuie rezolvat altfel nu imi pun stampila ca e totul ok(asta e in An glia); cu alte cuvinte au devenit mai catolici brusc ?!

Au zis ca trebuie inlocuit modulul de frana de mana si mi-au facut o factura proforma de nu face masina cu totul...

Aveti idee, vad ca majoritatea au avut probleme cu blocarea franei si mai putin cu ce am eu.

Orice sfat este mai mult decat binevenit, multumesc anticipat oricui are un minut sa ma ajute.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica nu e nici o eroare la scanare....

E posibil sau vorbesc ei aiurea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martor aprins inseamna eroare stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Uite ce zic ei...

Cu alte cuvinte,  hai sa -l schimbam si pe asta, daca nu merge... ghinion  

DSC_1059.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/8/2017 at 10:39 AM, Al Bundy said:

Martor aprins inseamna eroare stocata.

nu obligatoriu - am gasit pana acum doua cazuri cu martor P galben aprins, nicio eroare stocata - defect calculatorul franei de masa

On 9/7/2017 at 9:37 PM, gabisivoglo said:

Cica nu e nici o eroare la scanare....

E posibil sau vorbesc ei aiurea?

este posibil, sunt rare cazurile, dar am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de raspuns. 

Care e solutia atunci? 

Schimbat calculatorul de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte probabil ca aceasta sa fie rezolvarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred mult mai mult ce spuneti voi decat ce zic ei :-) 

Pe aici e vopsit gardul dar... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat 3 calculatoare!!!!

Problema majora vine de la motoras.Ala se fisureaza,intra apa in el si se gripeaza.Ieri l am desfacut motorasul cu toate ca in urma cu 4-5 luni l am "reconditionat"la niste baieti....si l au facut rau.

l am desfacut si angrenajele mergeau foarte greu si din cauza asta se arde modulul.

am pus un alt motoras nou si alt modul si acuma totul e ok.

Motorasul vechi l am facut,l am gresat si il am rezerva daca o sa fie cazul.(sper sa nu) :-D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se arda calculatorul de la motoras?

In caz ca trebuie schimbat calculatorul,  trebuierescrise codurile,  nu?

Nu merge transferata memoria pe noua placa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!