Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

verifica etrierul - pistonasul - problema este mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se demonteaza si se reconditioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy : Ai sugerat sa se demonteze si sa se reconditioneze motorasul pentru postare cu eroare :
02430 - Left Parking Brake Motor (V282) Resistance to Movement

sau pentru alta postare?

Mersi mult,

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pentru acesta eroare - problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca este problema cu motorasul?

Eu intelesesem din postarea ta anterioara, ca este o problema mecanica, nu electrica(motorasul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e mecanica problema, ca motorasul functioneaza electric e alta treaba!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca motorasul este cam gripat si nu mai face toata cursa pentru a actiona actuatorul(sau cum s-or numi tija aceea care este actionata de motoras) pentru a bloca roata spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti spune si asa, cum au spus si colegii il dai jos si il reconditionezi!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functioneaza cum trebuie motorasul, doar ca reductorul din carcasa de plastic, care este crapata si intra apa, este plin de mizerie, rugina si ce o mai fi pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, hada_flo said:

Salutare din nou,

Astazi iarasi s-a aprins martorul galben pentru frana de mana in bord, dar acum cu alta eroare:

1 Fault Found:
02430 - Left Parking Brake Motor (V282) Resistance to Movement  
            003 - Mechanical Failure - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11110011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 160
                    Mileage: 181944 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 08:46:27
 
             Freeze Frame:
                    Voltage: 13.87 V
                    Count: 88

 

Tin sa mentionez ca frana de mana functioneaza , dar imi ramane in bord martorul galben aprins tot timpul si nu pot sterge eroare cu VCDS-ul.

Orice sfat este bine venit.

Multumesc anticipat.

Si mie mi a aparut azi dar am oprit masina (acesta ramanand aprins) ,am apasat de cateva ori pe el si s a stins.Ideea la mine e ca am schimbat motorasul de pe stanga si s a rupt garnitura  pe cre intra motorasul si ma gandesc ca s ar putea sa intre mizerie acolo si sa nu culiseze bine fulia de pe motoras...o sa l dau jos si sa l gresez si sa schimb garnitura....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu urmatoarea problema....acum un an dupa schimbarea placutelor de frina spate si fata mi-a aparut la citeva zile in mers cind eram p taiat pe galben si bipul respectiv.am oprit si am cuplat decuplat frina de mina din buton de citeva ori motorasele merg perfect. mentionez faptul ca nu folosesc niciodata frina de mina sa nu ma risc am vazut ca apar probleme....chestia e ca la probe nu se debloca cu centura pusa ci doar din buton.mai e ceva neclar.....nu ma lasa sa pornesc motorul adica sa cupleze dmarorul cu acel p aprins in bord.asta nu pricep........dupa citeva incercari dispare p din bord porneste normal si frina functioneaza ok inclusiv cu centura pusa. problema asta a mai aparut aleoatoriu cam de 4 ori in timpul scurs de la schimbarea placutelor...inainte de 5 ani de cind am masina nu a aparut nici o eroare...astept pareri stiu ca trebuie sa fac si o diagnoza sa o postez aici dar momentan nu am cum.

cineva mi-a spus ca e posibil in mers calculatorul sa nu vada cursa motoraselor de la frina de pe spate adica cursa pistonaselor...chestia e ca a aparut exact dupa schimbarea placutelor.stiu ca tipul respectiv a lucrat atunci la deblocare cu calculatorul deci nu manual si a.dat o setare la urma sa isi faca test de functionare cursa la cilindrii frina spate...

problema e ca de ce nu ma lasa sa pornesc motorul cu acel p aprins in bord!!!! alt martor nu imi apare.sa fie swiciul de la pedala ambreiaj nu are cum ca niciodata nu mi-a facut problema asta.

am probat rotile prin palpare nu se incalzesc deci nu merg frinate....

acum de.exemplu fac zeci de probe merge totul perfect fara martori aprinsi in bord si deblocare inclusiv automata cu centura pusa...ma gineesc ca poate ar trebui din cind in cind sa folosesc frina de mina cind las parcata masina? eu o foloseam maxim o data la 3 luni asa de proba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

44 minutes ago, andrei_70 said:

am si eu urmatoarea problema....acum un an dupa schimbarea placutelor de frina spate si fata mi-a aparut la citeva zile in mers cind eram p taiat pe galben si bipul respectiv.am oprit si am cuplat decuplat frina de mina din buton de citeva ori motorasele merg perfect. mentionez faptul ca nu folosesc niciodata frina de mina sa nu ma risc am vazut ca apar probleme....chestia e ca la probe nu se debloca cu centura pusa ci doar din buton.mai e ceva neclar.....nu ma lasa sa pornesc motorul adica sa cupleze dmarorul cu acel p aprins in bord.asta nu pricep........dupa citeva incercari dispare p din bord porneste normal si frina functioneaza ok inclusiv cu centura pusa. problema asta a mai aparut aleoatoriu cam de 4 ori in timpul scurs de la schimbarea placutelor...inainte de 5 ani de cind am masina nu a aparut nici o eroare...astept pareri stiu ca trebuie sa fac si o diagnoza sa o postez aici dar momentan nu am cum.

cineva mi-a spus ca e posibil in mers calculatorul sa nu vada cursa motoraselor de la frina de pe spate adica cursa pistonaselor...chestia e ca a aparut exact dupa schimbarea placutelor.stiu ca tipul respectiv a lucrat atunci la deblocare cu calculatorul deci nu manual si a.dat o setare la urma sa isi faca test de functionare cursa la cilindrii frina spate...

problema e ca de ce nu ma lasa sa pornesc motorul cu acel p aprins in bord!!!! alt martor nu imi apare.sa fie swiciul de la pedala ambreiaj nu are cum ca niciodata nu mi-a facut problema asta.

am probat rotile prin palpare nu se incalzesc deci nu merg frinate....

acum de.exemplu fac zeci de probe merge totul perfect fara martori aprinsi in bord si deblocare inclusiv automata cu centura pusa...ma gineesc ca poate ar trebui din cind in cind sa folosesc frina de mina cind las parcata masina? eu o foloseam maxim o data la 3 luni asa de proba

Fa o scanare si posteaza exact eroarea.

16 hours ago, hada_flo said:

Deci sa inteleg ca este problema cu motorasul?

Eu intelesesem din postarea ta anterioara, ca este o problema mecanica, nu electrica(motorasul).

 

15 hours ago, romytaxy said:

Pai e mecanica problema, ca motorasul functioneaza electric e alta treaba!!

 

15 hours ago, hada_flo said:

Sa inteleg ca motorasul este cam gripat si nu mai face toata cursa pentru a actiona actuatorul(sau cum s-or numi tija aceea care este actionata de motoras) pentru a bloca roata spate?

 

Flo - daca un motoras merge electric, dar partea mecanica il impiedica sa isi faca cursa pana la capat - inseamna ca ai o problema mecanica - totusi, daca nu te pricepi, mai bine apelezi la cineva care are experienta si a mai facut acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ,

Am o nedumerire,exista module de ABS la B6 care nu suporta codare pentru auto hold(retrofit) pentru auto care nu au start and stop?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica in afara celor Bluemotion ? nu am gasit - doar cele care sunt Bluemotion, nu suporta 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un b6 bmp 2006, am reconditionat motorasul, m-a tinut 3 luni, apoi a murit din nou.

Am cautat sa cumpar nou si am gasit pe net ceva, produs de TRW in jur de 450 lei, nou cu mufa in 6 respectiv 12 pini. Pretul ma incanta in comparatie cu ce motoras mi-au gasit nou pe la service sau magazine - in jur de 1000 lei, cica mai ieftin nu exista.

Sa fie ceva fake-uri de care sa ma feresc sau e un pret de aftermarket ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurire. La masina din semnatura nu am buton de auto hold dar daca stau cu masina in rampa, la semafor de ex, masina sta infranata ~3 secunde, cum s-ar zice, nu o poti "scapa in spate" decat daca esti chiar ciubac.  Sa inteleg ca este un autohold "automat"?

Modificat de harrlequin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, claufishi said:

La un b6 bmp 2006, am reconditionat motorasul, m-a tinut 3 luni, apoi a murit din nou.

Am cautat sa cumpar nou si am gasit pe net ceva, produs de TRW in jur de 450 lei, nou cu mufa in 6 respectiv 12 pini. Pretul ma incanta in comparatie cu ce motoras mi-au gasit nou pe la service sau magazine - in jur de 1000 lei, cica mai ieftin nu exista.

Sa fie ceva fake-uri de care sa ma feresc sau e un pret de aftermarket ?

Multumesc anticipat !

Claufishi,NU!!!Nu este naspa,este pretul real si adevarat la acel motoras.L-am avut bulit si eu si m am interesat.Pe la service-uri iti dau pretul asta pentru ca ti-l vand cu tot cu etrier!!!!!Am cumparat si eu 1 ca nu am stiut cum se procedeaza....(din pacate)

Asa ca poti sa cumperi,asta e pretul intre 450-550.Eu l am recenditionat acum vreo 3-4 luni si eu dar inca nu am probleme.M a costat 150 reconditionatul...Spor s a ai la cumparare!!:-D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 1600 lei nou original doar motorasul, ar fi bine daca se dovedeste fiabil cel de la TRW. 

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.02.2017 at 6:19 PM, harrlequin said:

Am o nelamurire. La masina din semnatura nu am buton de auto hold dar daca stau cu masina in rampa, la semafor de ex, masina sta infranata ~3 secunde, cum s-ar zice, nu o poti "scapa in spate" decat daca esti chiar ciubac.  Sa inteleg ca este un autohold "automat"?

Stie cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.02.2017 at 9:22 PM, valioglu said:

E 1600 lei nou original doar motorasul, ar fi bine daca se dovedeste fiabil cel de la TRW. 

Si cel "nou original" ce firma crezi ca este??? Iti spun eu: TOT TRW :-)) am scris mai sus raspunsul la intrebare.Ce spui tu,este pretul de reprezentanta unde daca ajungi aia iti jupoaie pielea de pe tine,iti pune sare pe ea si ti o vinde tot tie pentru un sac de bani.

1. Motoras simplu TRW pret450-550

2. Pe site "epiesa" ETRIER cu tot cu MOTORAS,TRW costa 750-800 cu piesa la schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e pret de reprezentanta exclusiv. Tot pe la magazin de piese, mult mai ieftin in general l-am gasit si eu....

Dar cu 400 nu am gasit desi imi doresc....

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/4/2016 at 10:46 AM, F l o r i n said:

daca ai masina.... te uiti in talon si vezi ce an este sau dupa VIN - daca nu le ai, le ceri - presupunem ca nu e masina ta.

Daca imi aduc bine aminte, E-ul este de prin 2006 - deci la pin 9.

Oricum, te sfatuiesc sa soliciti datele masinii - asa e normal si safe.

Asta este VIN: WVWZZZ3CZ7P136552

Sigur trebuie conectez la PIN 9?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare ca e 2007 masina, dupa serie.

Intra la codare, pe 53 si vezi ce coding actual ai - daca este 0000012 pentru AH, atunci e modelul vechi, pinii 7 si 9.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!