Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Cu max 300 ron ai terminat toata investitia: piese + montaj. Daca ai ceva abilitati tehnice, poti sa faci singur montajul si scutesti 50%.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Trebuie vazut daca lucreaza Auto hold-ul la masina lui..... la B6 Bluemotion - de 2.0 - nu lucreaza (vezi masina lui Cridaia, la care nu ii merge)...... Pana acum, am montat pe multe B6, dar pe niciunul de 1.6tdi..... deci, trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme la bluemotion cu start-stop!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

corect - am uitat sa mentionez - verificati, deoarece nu merge la Bluemotion cu start-stop.....

 

pe Bluemotion fara start-stop, am montat

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar... motorul este bluemotion cu start & stop....deci la echiparile acestea nu se poate pune autohold? Imi pusesem toate sperantele in el....dar daca dezactivez optiunea start - stop? Sincer.....sunt momente cand devine enervanta si o dezactivez...problema e ca nu retine dezactivarea daca am oprit motorul....in fine...devin off topic.... Ce variante imi recomandati pt autohold? 

Mentionez ca am masina de 3 saptamani si de  curand am fost pus in situatia comica de a ma face de ras la plecarea din panta cu frana de mana trasa..... nu am reusit intr-cat imi "aluneca" in jos.... Imi venea sa ma dau jos sa pun o piatra la roata in contextul in care in spatele meu era o masina parcata si imi era teama sa nu ma proptesc in ea.... Trebuie sa fie o "smecherie" cumva sa nu plece masina de pe loc...sa nu o ia la vale pana nu accelerez.....  Am cartea masinii in germana si nu prea inteleg....

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pune si fa teste si joaca-te intr-un loc unde iti permite. acum eu cu autohold-ul instalat nu mai stiu feelengul dar sigur inainte de a pune autohold, ma ajuta la rampa/panta frana de mana.

incearca asa: usa inchisa si centura pusa. frana de mana pusa. baga in viteza si in momentul cand ridici ambreiajul putin si accelerezi, frana de mana se va decupla dar va avea o mica intarziere pana se strange tot motorasul si ca sa nu fuga ar trebui sa fi in faza de abreaj patinat si sa o tii din ambreiaj. eu stiu ca am testat si a mers dar repet: ca la autohold: centura pusa si usa inchisa.

 

Bafta! scz de OT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm ce spune gaborvad. e foarte usor sa pleci din panta cu frana de mana, daca indeplinesti conditiile deja enumerate. e mult mai comod decat cu frana de mana clasica; trebuie doar s-o tii putin din ambreiaj pana decupleaza complet motorasele. nu pleaca absolut deloc inapoi daca te obisnuiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea: un motor de 105CP iti permite s-o tii doar din ambreiaj. In functie de panta ai putea chiar pleca de pe loc fara s-o accelerezi. Cel putin asa faceam eu cu masina veche, un Focus de 115CP. Dar tot trebuie sa exersezi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat conform sfaturilor voastre! Multumesc mult! Cred ca am pus o intrebare cam idioata.... Scuze...am masina de 3 saptamani.... Oricum este superba...sunt foarte incantat! Multumesc inca o data si drumuri libere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manualul face minuni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut o problema am si eu  astazi conducand cu 150 km/h mi s-au aprins martorii galbeni de la frana de mana adic[a p-ul taiat] abs-ul si esp-ul apoi mesajul parcking bracke faulty .am scanat si am gasit 2 erori, prima in rubrica de la PARCKING BRAKE 01316-abs control module 013- check dts memory-mil on si cea dea doua in rubrica de la ABS 00287-ABS WHEEL SPEED SENSOR,REAR RIGHT (G44) am incercat sa sterg erorile si nu se sterg revin inapoi,acum intrebarea mea ar fi daca e sensorul de viteza al rotii sau modulul abs ceva pareri va rog va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul ABS spate dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc redemmen am sa verific maine poate reusesc cu un curatat ca pana luni nu am unde sa-l comand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

si sa postezi eroarea completa.... sa vedem exact ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blog_Buster

Salutare tuturor!

 

Masina: VW Passat Variant 2.0 BMP / 2007 cu cutie DSG.

 

      Acum cateva zile am fost la un service din Cta intemeiat de o echipa de 6 tipi care au lucrat candva la Skoda unde mi s-au schimbat discurile si placutele fata-spate. Discurile montate Brembo - recomandate cu caldura de cei de la service,placute Textar - tot recomandate. Inainte de a instala i-am intrebat pe mecanici daca nu cumva trebuiau comandate discuri si placute spate speciale pentru auto cu frana de "buton",deoarece eu asa vazusem pe forum.Mi-au raspuns amuzati ca "nu stau sa se ia dupa ce scriu toti frustatii pe forumuri". In momentul schimabarii placutelor spate nu au folosit decat o presa pentru indepartarea placutelor fara a cupla vag-com pentru indepartarea placutelor din soft.(Eu nu stiam ca se face acea decuplare din soft pana acum cand am citit in forum)

       Totul a fost bine pana la prima actionare a franei de mana,la o zi dupa ce am iesit din service cand mi sa-u aprins celebrele lampi(P galben taiat,butonul de frana intermitent si ! rosu) plus cele trei beep-uri stridente la pornire si bip continuu in mers. Eroare in VCDS:02433 - Supply voltage for right parking brake / 012 Electrical fault in circuit.M-am intors la ei si mi-au spus ca probabil e dus motorasul de la etrierul dreapta spate sau chiar calculatorul de frana. Maine la 10:00 sunt programat la ei pentru a...investiga(pe banii mei,desigur)

Tot incercand butonul in speranta ca se va redresa problema am ascultat la ambele roti sa vad daca merg motorasele si ambele motorase cupleaza,cel din dreapta face intr-adevar un zgomot ciudat si simt ca atunci cand frana e cuplata si dau sa plec de pe loc masina este tinuta numai de motorasul/etrierul din stanga.

Acum nu prea stiu ce sa fac:intentionez ori sa fac o investigatie la un alt service,preferabil reprezentanta si sa le input lor costurile de reparatie dandu-i in judecata daca se demonstreaza ca a fost vina lor sau sa merg cuminte la ei ca un fraier care le face jocul si sa platesc cine stie cat ca dau ei vina pe orice altceva decat pe manopera defectuasa efectuata,ca dec...nu or fi fraieri sa recunoasca...

 

Ca sa fie o expunere corecta mentionez ca eu cu frana de mana am avut anul trecut o aventura cand am apasat-o dupa un drum lung si doar dupa ce am scos borna de la baterie am reusit sa o mai decuplez,asta intamplandu-se o singura data desi folosesc frana foarte des pentru ca am cutie DSG.

 

Va rog daca aveti ceva pareri sau sfaturi care m-ar putea ajuta v-as fi foarte recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar i-ai gasit pe mecanici, nu gluma!! Normal sa se intample ce s-a intamplat deoarece placutele noi sunt mai groase, calculatorul franei de mana a strans pana unde invatase el ca sunt placutele vechi, astea noi sunt mai groase ... rezulta fault!!

Schimbarea placutelor se face doar cu retragerea pistonaselor prin comanda electrica (cu soft), nu mecanic, iar dupa montare se face calibrare!!

Ce putem spune mai mult ... succes in a te intelege cu ei.

Eu sunt f sceptic cand aud: x-ulescu a lucrat la Porsche, Skoda ... pai daca era asa bun de ce l-au dat afara sau de ce a ales sa lucreze intr-un service gen garaj??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc cazuri de "mecanici de garaj" buni, care nu au fost dați afară, ci au plecat pentru a-și deschide propria afacere, ori pentru că firma la care lucrau avea probleme (exemplu chiar firma de care pomeneai) . Sigur nu e cazul celor care ți-au lucrat ție. În rest @D@ny are dreptate.

Modificat de Michi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Eu zic sa ne limitam la discutia legata de problema tehnica.... 

 

da, exista o procedura care trebuie respectata la inlocuirea placutelor spate - le deschizi inainte de inlocuire, le inchizi dupa inlocuire. Eu am schimbat vineri chiar la masina mea.... deschis/inchis - nicio problema.

 

acum, trebuie verificate etrierele, sa vedem pe care l-a busit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blog_Buster

      Azi am fost inapoi la service pentru a "investiga" baietii problema.Le-am aratat diagnoza facuta de mine chiar inaite de a intra la ei si au spus ca se apuca sa vada despre ce e vorba. I-am intrebat daca nu este curios faptul ca dupa ce au schimbat placutele si discurile(fara VCDS) mi s-a stricat motorasul si mi-au raspuns odata ca au avut VCDS dar nu am vazut eu si ca atunci cand se schimba discurile de foarte multe ori se strica motorasele deoarece cursa este mai lunga datorita placutelor si discurilor mai groase...

 

In momentul actionarii de azi a butonului motorajul dreapta nu mai mergea,facea doar clac-clac.

 

Scanarea mea arata astfel:

 

Address 53: Parking Brake        Labels: 3C0-907-801-53.clb

   Part No SW: 3C0 907 801 B    HW: 3C0 907 801 B
   Component: EPB  VC8HC001   013 0001  
   Revision:   013       
   Coding: 0000012
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 2143FB5DF8D2CB1
 
4 Faults Found:
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11111100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 38
                    Reset counter: 152
                    Mileage: 226424 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.05.24
                    Time: 11:53:10
 
             Freeze Frame:
                    Voltage: 13.56 V
                    Count: 87
 
02443 - Control Head  
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00111000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 202
                    Mileage: 226552 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.05.28
                    Time: 00:27:21
 
             Freeze Frame:
                    Voltage: 13.77 V
                    Count: 46
 
02443 - Control Head  
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00111100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 202
                    Mileage: 226552 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.05.28
                    Time: 00:04:25
 
             Freeze Frame:
                    Voltage: 13.04 V
                    Count: 40
 
02443 - Control Head  
            003 - Mechanical Failure - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 202
                    Time Indication: 0
 
Mentionez ca ieri am facut o scanare cu un alt buton de la un prieten si aveam doar eroarea 02433(Prima) - cea cu motorasul.
Dupa ce am vorbit si cu Florin (apropos-Multumesc, Florin) si i-am spus despre ce e vorba am inteles ca:
 
1. butonul meu are probleme.
2.Motorasul dreapta are probleme.
 
     Cei de la service au vrut sa se uite la centrala dar i-am rugat sa bage o baterie direct pe mufele de la motorase (asa am vazut eu pe forum) sa vada ce se intampla. Daca problema era din centrala,asa cum ziceau ei motorasul ar fi functionat pe direct.Cand au pus baterie cu fir motorasul dreapta facea la fel: clack iar cel din stanga functiona normal.
Deci presupun ca solutia ar fi odata sa inlocuiesc butonul cu unul nou si sa schimb motorasul?
 
Oare merge reconditionat?
 
Are cineva buton si/sau motoras cu garantie la un pret bun?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurel.toader

Salut,

 

eu mi le-am reconditionat pe ale mele (motorasele) singur.

 

Este mult de lucru dar decat sa fi dat 400-500 RON pe unul second mai bine asa.

 

Le-am montat de 2-3 saptamani si pana acum nu am mai avut probleme in conditiile in care folosesc zilnic frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

 

      Azi am fost inapoi la service pentru a "investiga" baietii problema.Le-am aratat diagnoza facuta de mine chiar inaite de a intra la ei si au spus ca se apuca sa vada despre ce e vorba. I-am intrebat daca nu este curios faptul ca dupa ce au schimbat placutele si discurile(fara VCDS) mi s-a stricat motorasul si mi-au raspuns odata ca au avut VCDS dar nu am vazut eu si ca atunci cand se schimba discurile de foarte multe ori se strica motorasele deoarece cursa este mai lunga datorita placutelor si discurilor mai groase...

 

In momentul actionarii de azi a butonului motorajul dreapta nu mai mergea,facea doar clac-clac.

 
Mentionez ca ieri am facut o scanare cu un alt buton de la un prieten si aveam doar eroarea 02433(Prima) - cea cu motorasul.
Dupa ce am vorbit si cu Florin (apropos-Multumesc, Florin) si i-am spus despre ce e vorba am inteles ca:
 
1. butonul meu are probleme.
2.Motorasul dreapta are probleme.
 
     Cei de la service au vrut sa se uite la centrala dar i-am rugat sa bage o baterie direct pe mufele de la motorase (asa am vazut eu pe forum) sa vada ce se intampla. Daca problema era din centrala,asa cum ziceau ei motorasul ar fi functionat pe direct.Cand au pus baterie cu fir motorasul dreapta facea la fel: clack iar cel din stanga functiona normal.
Deci presupun ca solutia ar fi odata sa inlocuiesc butonul cu unul nou si sa schimb motorasul?
 
Oare merge reconditionat?
 
Are cineva buton si/sau motoras cu garantie la un pret bun?

 

 

1. cumpara butonul de la reprezentanta - nu e scump.

2. Etrier.... trebuie desfacut si vazut daca se poate face sau altul SH. Unul nou, e destul de scump...

3. Cu mare placere !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 


acestea sunt erorile complete care continue sa apara ,am schimbat senzorul g44 si degeaba singura chestier ca acum pot sa le sterg si inainte de a schimba senzorul nu puteam sa le sterg dar apar din nou dupa 200m de condus ce poate sa fie va rog


prima cu imobilizatorul nu o luati in calcul pentru ca mi-a aparut de mult si e remediata

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat acum pe sensorul cel vechi si se vede in varful lui ca si cum ar freca in ceva e posibil sa atinga in ceva si sa faca masa sau ceva nu ma pricep,mentionez ca nu am dat discul jos sa vad ce e acolo doar am schimbat sensorul si atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, verifica ce se intampla acolo - daca sunt un pic frecate acolo, tot merg, sa nu fie mai mult..... verifica ce se inampla cu coroana magnetica - aia poate sa fie de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am dat discul jos si sensorul atingea in coroana magnetica care este distrusa adica rugina de pe rotor impingand-o spre sensor si distrus-o mentionand ca eu am rupto detot pentru nu a mai atinge in sensor sa-l distruga si pe ala,intrebarea mea este daca aia este problema si daca este nu am decat sa cumpar tambur nou sau rotor cum s-o numi va multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!