Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

Auto Hold cumva tine masina infranata la plecarea in panta? Stiu ca la Astra J cu frana de parcare electrica se intampla acest lucru. Cant ai masina oprita in panta la semafor de ex. si vrei sa pleci de pe loc frana mai sta activata 1-2 sec dupa ce iei piciorul de pe ea.

Auto Hold indeplineste si aceasta functie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indeplineste, dar nu asa cum o descri tu ca ar fi la Astra. Este mai eficienta implementarea de pe Passat si decupleaza frana imediat ce apesi acceleratia. Cand Auto Hold este activat nu mai trebuie tinut piciorul pe frana. Totusi, daca dupa aproximativ 1 minut masina nu incepe deplasarea, AH se dezactiveaza, dar nu inainte de a se activa frana de mana electronica

 

Auto Hold

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minunat,

 

Multumesc. Urmaresc de ceva tim sa achizitionez un Passat si nu intelegeam exact modul de functionare la Auto Hold. Pentru ca am observat pe anumite modele butonul Auto Hold langa schimbator, am banuit ca trebuie sa apesi pe el dar sa stai si cu piciorul pe frana ca sa beneficiezi de acea cuplare cand esti cu masina in panta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineață am vrut să mut mașina din locul unde o parcasem temporar. N-am putut, pentru că am pus contactul și m-a întâmpinat un mesaj de eroare: "Parking brake fault! Please see owner manual".

 

La scanare:

 

Address 53: Parking Brake        Labels: 5N0-907-801.lbl
   Part No SW: 3C0 907 801 J    HW: 3C0 907 801 J
   Component: J540 EPB3  VW-09393 0009  
   Revision:   008       Serial number: 00000000226661
   Coding: 0000056
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 29538C00F969

3 Faults Found:
03200 - Switch for Electric Parking Brake (E538)
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00111100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 92
                    Mileage: 88990 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.05.02
                    Time: 12:42:49

             Freeze Frame:
                    Voltage: 10.90 V
                    Count: 10
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x12F1
                    Hex Value: 0x0001
                    Hex Value: 0x1010

16366 - Control Module - Internal Malfunction; CPU 2
            014 - Defective - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101110
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 92
                    Mileage: 88990 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.05.02
                    Time: 12:42:49

             Freeze Frame:
                    Voltage: 10.90 V
                    Count: 41
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x12F1
                    Hex Value: 0x0001
                    Hex Value: 0x1010

16352 - Control Module - Electrical Error
            014 - Defective - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101110
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 92
                    Mileage: 88990 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.05.02
                    Time: 12:42:49

             Freeze Frame:
                    Voltage: 10.90 V
                    Count: 42
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x12F1
                    Hex Value: 0x0001
                    Hex Value: 0x1010

 

Am oprit motorul, l-am repornit, apoi am putut să plec. După eroarea 16366 - Control Module - Internal Malfunction; CPU 2 să înțeleg că urmează să cedeze calculatorul frânei de mână?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Trebuie sa te astepti la chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Erorile s-au sters sau nu ?

 

daca se sterg, vezi cat de repede revin..... in functie de asta, vezi cum se comporta..... daca nu se sterg - e mai rau.

 

Incearca cu alt buton de frana de mana - daca ai de undeva de proba..... vezi daca erorile persista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile s-au sters. Am mai actionat frana si nu au mai reaparut pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te paste schimbarea modulului de frana de mana.

 Salut,

ce date ar trebui sa salvez inainte de a da jos modulul calculatorului de frana ca apoi sa le scriu in cel nou? Este o procedura step by step pentru inlocuirea calculatorului?

Si care ar fi ultimul model care l-as putea cumpara ca sa fie compatibil si cu auto hold? Acum am 3C8 907 801 A.

Este vorba de un Passat breck model 2009 2.0 CBAB. Sa ma astept sa schimb si butonul?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa salvezi nimic. Cumperi modulul, nou sau second, se instaleaza pe masina si trebuie resoftat. Din cate stiu eu doar cei de la reprezentanta pot face asta. La B6-le anterior am patit si eu asta. Moartea modulului a avut mai multe etape: nu se mai dezactiva frana, i-a trecut "buba" din senin cam o jumatate de an dupa care piuit continuu si eroare in bord. Dupa asta m-am suparat si am schimbat modulul, butonul si s-a rezolvat. Nu merge fara resoftare.

Modificat de AkaManah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trebuie resoftat, ci doar codat pe masina. Si se poate face cu VCDS.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crysty_blaga
Salut,

Am facut o diagnoza so concluzia a fost ca s-a dus si motorasul de pe partea dreapta.

Acum 1 luna am schimbat etrierul cu tot cu motoras de pe stanga si l-am pastrat.

Din cate am citit pe acest topic motorasul se potriveste pe ambele parti si as incerca sa-l repar, a mai reparat cineva, se poate?

Eu l-am reparat pe al meu. Era blocat de la mizerie. L-am desfacut, l-am curățat bine și montat la loc. chestia asta am facut - o de vreo doua luni și nu a mai făcut figuri. Precizez ca folosesc frana tot timpul.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine poate spune mai detaliat cum se poate debloca și curăța motorașul?

Cum se decapsulează mai ușor și mai eficient?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crysty_blaga

Eu l-am decuplat cu doua surubelnite. S-a decuplat perfect, nu s-a deteriorat carcasa. Se curata efectiv reductorul. Eu am folosit spray w40. Se curata pana se poate invarti cu mana. Apoi se montează la loc și se pune poxipol pentru lipire și silicon pentru etanșare.

Bafta.

Decapsula am vrut sa scriu. Scuze pt gresala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa faci o treaba buna poti inlocui cei 4 rulmenti. WD40 nu face intotdeauna minuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurel.toader

AM sieu o problema cu frana,

 

I-am facut diagnoza si am 2 coduri :

 

02433 si 02432

 

Ma poate ajuta cineva?

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoras defect dreapta 02433 si stanga 02432

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurel.toader

Mersi de info.

 

Imi poti recomanda de unde sa cumpar ceva nici foarte scump dar sa fie si calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

calitate si ieftin, nu prea gasesti.... poate sa incerci la dezmembrari si ca gasesti ceva in stare buna.

 

oricum, posteaza erorile in intregimea lor, nu doar codurile - ca sa nu cumperi degeaba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurel.toader

Stie cineva cum sunt prinse motorasele de frana?

 

Se dau greu jos,vreau sa le dau jos si sa incerc sa le repar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 1 mufa si 2 suruburi. Greu de reparat,necesita multa rabdare si 4 rulmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se dau greu jos, mufa este mai greu de scos si ar fi bine daca ai un canal.

si de reparat foarte greu(am incercat si eu la unul si nu am reusit nimic)

cel mai bine il trimiti la un coleg care le repara(eu am trimis la colegul Eexcalade si pana acum sa nu vorbesc intr-un ceas rau totul este ok)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan sunt plecat si nu te pot ajuta cu reparatia.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurel.toader

Am dat ieri motorasele jos,mi-a luat luat ceva timp,erau blocate ambele,le-am desfacut si le-am deblocat.

Frână de mana este din functională.

Daca cineva vrea mai multe informatii ,întrebati.

Multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar fi util pentru mulți să descrii toată procedura insistând pe detaliile pe care le consideri mai dificile sau mai importante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut stimati posesori de vw!

 

O sa fiu scurt si la obiect... Masina mea (un VW  Passat Break 2010 1,6 tdi) nu are optiunea auto hold. M-am intalnit des cu situatia de a ma afla intr-o mica panta....gen in fata portii la tara , etc. si sa imi dau singur niste emotii cu butonul de frana care nu mi se pare tocmai ok. La plecarea de pe loc intr-o astfel de situatie cu piciorul apasat pe frana si mana pe butonul de parcare devine destul de dificil ca masina sa nu o ia la vale cand vrei sa pleci de pe loc in directia opusa.... Va intreb daca exista varianta sa pun eu autohold-ul la masina si ce costuri ar implica si plus de asta ca o recomandare pentru cei care inca nu sunteti posesori de frana electrica....luati in calcul autohold-ul la achizitia masinii - mult mai important decat multe alte optiuni....

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!