Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Cu ce ma sfatuiesti sa îl deblochez? ( etrieru ) ca am incercat si nu se misca in nici o directie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manual,ti a spus si al bundy in postul precedent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de pe partea dreapta functioneaza,cel de pe partea stanga,cand actionez butonul nu ajunge nici curent la el. Am verificat cu aparatul de masura

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe direct merge motorasul?daca da,da i curent din mufa de sub cotiera,mufa din modulul franei de mana....si vezi daca ajunge curent la modul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da merge. O sa incerc si asta,oricum alte incercari nu mai am ?

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Va rog sa ma ajutati si pe mine,

Tocmai am cumparat un passat 2007 motor 2.0 tdi 140cp, cutie automata.

Cand activez si dezactivez frana de mana electronica se aude un huruit puternic la roata din stanga.

Poate fi motorasul sau etrierul?

Pot rezolva eu problema sau doar un service? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorașul. Nu ai de unde sa știi, pana nu desfaci. Mai departe, dacă tu sau service.... Depinde de priceperea fiecărui, echipamente, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu privire la problema de mai sus,am rezolvat in urmatorul fel:

Am schimbat motorasul cu unul nou,(bineinteles ca nu il misca neam) Am vazut si aici rezolvarea,trebuie calibrat manul,invartit pana la capat,pus iar si atunci o sa il recunoasca.

De retinut,modulul franei nu pica (sfat de la electrician)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fals - exista și calculatoare de frână de mana stricate.... Chiar și pe linia de comanda etrier. Am schimbat suficiente, cu diverse defecte, inclusiv la B6, cc, a6, A4, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, mihaispl said:

,trebuie calibrat manul,invartit pana la capat,pus iar

eu zic ca si informatia asta e falsa...de cand are capat motorasul?

 

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, important e ca s-a rezolvat.....acum, legat de informatiile furnizate de dl mecanic, ma indoiesc - am cateva calc de frana de mana cu diverse defecte, unele se pot repara, altele....nu merita... dar ca nu se strica niciodata - fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Am o problema la masina din semnatura la auto-hold in sensul ca nu mai dezactiveaza frana automat la plecarea de pe loc.

Ce poate fi? Nu cred ca e switch-ul de la pedala pt ca daca era nu mai puteai porni motorul.

Am scanat si nici o eroare. Doar una la un anume switch la pedala de ambreiaj dar aceasta eroare raportata de modulul de ABS si ca desteptul nu am notat-o, am sters-o si stearsa a ramas, n-a mai aparut dar problema de fond ramane.

V-ati mai intalnit cu asa ceva? Nu am usi deschise, switch-uri la usi defecte, pe bord nu se aprinde ceva de genul (usi capote, etc), centura este cuplata, nu se aprinde martorul in bord...

Tare ciudat. Am facut diagnoza, nici o eroare... De precizat ca dupa ce apas butonul de frana ca sa se dezactiveze si apas auto-hold-ul dupa aceea totul functioneaza perfect. Tine auto-hold-ul in panta.

Problema este la plecarea de pe loc ca nu dezactiveaza frana de mana... automat, cum facea pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata tuturor,

Va rog sa ma ajutati caci de data asta chiar am pus-o de mamaliga. Sunt in Grecia azi ar trebui sa plec dar nu pot. Ieri am oprit, era panta si am actionat butonul de frana, a piuit ceva, cand sa plec, martori in bord galben si rosu, frana blocata pe dreapta. Am incercat toate variantele de deblocare si degeaba. Platforma, service vw, langa Salonic. Baitii spun ca ar fi motorasul de vina, cauta azi unul sh, altfel abia luni nou de la atena, lucru exclus, luni trebuie sa fiu in tara.

Cum pot debloca sau anula pentru a putea pleca in 3 roti cu frane? 

Motorasul se aude ca incearca ceva. 

Mai mentionez ca, inainte sa plec, in co, am schimbat placutele pe spate.

Va rog inca o data sa ma ajutati.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti se blocheaza motorasul,il deblochezi manual si nu mai folosesti frana de mana pana nu ajungi in romania

58 minutes ago, pvsilviu said:

pentru a putea pleca in 3 roti cu frane? 

motorasul nu are treaba cu franele,deci daca il deblochezi vei avea frane pe toate 4 roti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar trebui sa citeasca  si cei care considera un avantaj ,frana de parcare  electrica.Ca vezi domne ce extraoptiune am pe masina ,doar actionez un buton.Stiu ca asta e trendul producatorilor si nu prea avem ce face,dar avantajul nu este al clientului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie asa, sunt la service si astept sa vedem daca gasesc motorasul sh, in prezent roata este blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

400 euro cu piesa sh, incearca o deblocare mecanicul si plec cu ea asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult, cu piesa sh. Sa îl demonteze/motorașul blocat.... Și asta este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, pvsilviu said:

400 euro cu piesa sh, incearca o deblocare mecanicul si plec cu ea asa

Demontezi motorasul de pe etrier cu un torx sau imbus, nu mai stiu exact ce e acolo, ai doar 2 suruburi. Apoi cu un torx de 30 invarti de de pistonas pana se deblocheaza roata, vezi ca ai ceva de invartit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! In comentariul de mai sus ma refeream la calibrarea pistonasului,invartit pana la capat,scuze!

Si da ,nici mie nu mi a venit sa cred ca modulul nu pica niciodata.

Sunt curios cat va tine noul motoras care a costat 180 de lei si care cica ar fi TRW (PRC poate ☺️)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/21/2019 at 10:10 PM, Nick. said:

Salut baieti,

Am o problema la masina din semnatura la auto-hold in sensul ca nu mai dezactiveaza frana automat la plecarea de pe loc.

Ce poate fi? Nu cred ca e switch-ul de la pedala pt ca daca era nu mai puteai porni motorul.

Am scanat si nici o eroare. Doar una la un anume switch la pedala de ambreiaj dar aceasta eroare raportata de modulul de ABS si ca desteptul nu am notat-o, am sters-o si stearsa a ramas, n-a mai aparut dar problema de fond ramane.

V-ati mai intalnit cu asa ceva? Nu am usi deschise, switch-uri la usi defecte, pe bord nu se aprinde ceva de genul (usi capote, etc), centura este cuplata, nu se aprinde martorul in bord...

Tare ciudat. Am facut diagnoza, nici o eroare... De precizat ca dupa ce apas butonul de frana ca sa se dezactiveze si apas auto-hold-ul dupa aceea totul functioneaza perfect. Tine auto-hold-ul in panta.

Problema este la plecarea de pe loc ca nu dezactiveaza frana de mana... automat, cum facea pana acum.

Salut. Pana la urma am rezolvat-o recodand comp-ul de frana, mai intai fara auto hold dupa care cu auohold iar acum totul functioneaza corect. E bine de stiut pe viitor. Se pare ca trebuie sa umblu cu laptopul la mine oricand ca nu stii niciodata cu panaramele astea electronice. In fine, glumeam. 

Ce vreau sa va intreb, masina e din 2006 deci in maxidot nu am optiunea de autohold on adica sa fie mereu autoholdul activ, am vreo sansa sa-mi fac si eu acest autohold on mereu? Cum e la CC de exemplu. Recodare de comp de frana, vreun hack pe la firele de autohold? Ati auzit ceva de genul pe forum?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu calculator de mana generație noua și ceasuri albe - cele de CC, Passat B6 facelift, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, nu e necesar doar un calculator de frana generatie mai noua sau nu merge cu sistemul de instrument cluster? In cazul asta e costisitoare investitia si probabil ca trb sa ma limitez la un sistem cu relee. Oricum trb sa-mi dau seama dintr-o diagrama cum functioneaza butonul ala de AH.

Mersi.

image.thumb.png.5511c57adb0cd2543a5693e5cf984ba8.png

Am gasit diagrama. Din ce vad are un singur switch de actionat deci ar trebui sa fie simplu asa zisul hack cu un releu care sa cupleze dupa punerea centurii sa zicem...

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din diagramă o sa vezi ca switch ul transmite doar un impuls.... Deci, poți face un modul, am dezvoltat acum câțiva ani.. Și câțiva colegi au făcut, un modul care la fiecare pornire.. Comandă switch ul, fără sa te mai deranjezi tu. 

Nu, nu merge înlocuind o singura componenta, de aceea ți-am zis.... Amândouă 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Florin de info. Daca mai ai schema si poti s-o pui aici, raman dator. Mersi mult! Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!