Jump to content

Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Da, sau cablaj. Trebuie verificat.... Întâi siguranță, după aia cablajul,daca nu scapă cu siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am verificat toate sigurantele (cele de pe panoul lateral stanga interior si cele de langa baterie) si sunt functionale. Tinand cont ca inainte de a demonta motorasul nu primeam eroarea aceea cu circuit failure, ma duce cu gandul la cablajul care intra in motoras...cine stie ce la deranjat cand l-am desfacut. Voi incerca si cu un buton nou si va tin la curent.

UPDATE: am incarcat butonul la alt B6 si functioneaza perfect. Care ar mai fi variabilele? :banghead:

Cablajul -> aici se inlocuieste doar capatul acela care intra in motoras?

Tiuitul -> exista vreo solutie pentru a-l anula? Va trebui sa plec cu ea si nu as vrea sa imi "cante" tot drumul...sau poate se dezactiveaza ca cel de la centura.

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă mașina este mai veche de 2009...verifica siguranțele din bord... De pe partea Dreapta... La pasager... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am urmatoarele erori pe modulul de frana:

Address 53: Parking Brake        Labels: 3C0-907-801-53.clb
   Part No SW: 3C0 907 801 E    HW: 3C0 907 801 E
   Component: EPB  VC8HC003   013 0003  
   Revision:   013       
   Coding: 0000012
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 2446D40CE7DBFE66CE-8070

3 Faults Found:
02429 - Right Parking Brake Motor (V283) Clamping Force Not Reached 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110010
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 61
                    Mileage: 131504 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 09:57:46

             Freeze Frame:
                    Voltage: 8.18 V
                    Count: 205

02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11111100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 21
                    Mileage: 131504 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 09:57:14

             Freeze Frame:
                    Voltage: 12.73 V
                    Count: 87

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 52
                    Mileage: 130824 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:37:00

             Freeze Frame:
                    Voltage: 8.07 V
                    Count: 202

Intrebarea mea este: pot debloca frana cumva, manual, ca sa pot scoate masina?

Sau se poate rezolva, fara sa umblu la roata? nu am acces in pozitia de acum . . .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

daca te-a lasat motorasul, nu ai cum, decat sa-l dai jos, ca sa o poti debloca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta ma temeam . . .

pot sa mai incerc ceva pana sa fiu sigur ca este motorasul?

dupa ce am sters erorile, a ramas una singura:

Address 53: Parking Brake        Labels: 3C0-907-801-53.clb
   Part No SW: 3C0 907 801 E    HW: 3C0 907 801 E
   Component: EPB  VC8HC003   013 0003  
   Revision:   013       
   Coding: 0000012
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 2446D40CE7DBFE66CE-8070

1 Fault Found:
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11111100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 21
                    Mileage: 131504 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 09:57:14

             Freeze Frame:
                    Voltage: 12.73 V
                    Count: 87

 

Modificat de Apashi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

1. verifica siguranta

2. alimenteaza direct in mufa motorasului, de proba - asta presupune sa ajungi la ea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat sigurantele si toate sunt OK.

pot sa ma bag pe sub masina si cumva, cred ca ajung destul dea proape de motoras si de cablurile care il alimenteaza.

zici sa scot cablurile din motoras si sa il alimentez direct la 12V ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

scoti mufa si alimenteaza direct motorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi b6 4motion

Da roata jos, scoate mufa, acționează frana de mana și verifica voltajul cu un multimetru. Ai nevoie de încă o persoană să te ajute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

in mod normal cu un bec de 20w..... ca sa fie si consumator. Cu multimetrul nu e elocvent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am urmatoarea problema si anume la plecarea de pe loc nu se deblocheaza frana electrica in mod automat.Usa e inchisa si centura pusa, Nu am nici o eroare la scanarea cu vcsd-ul. Ma puteti ajuta cu un sfat ptr a rezolva problema ? masina e passat b6 din 2007 1.9 tdi cod motor bxe . Multumesc anticipat

Modificat de cristaker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa o acclerezi un pic daca vrei sa se decupleze automat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu cum se face.Problema este ca a mers si de vreo 2 saptamani nu mai vrea deloc, desi nu am nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/7/2019 at 8:34 AM, F l o r i n said:

in mod normal cu un bec de 20w..... ca sa fie si consumator. Cu multimetrul nu e elocvent

Am reusit sa deblochez frana de mana!

Am demontat motorasul si am vazut imediat cauza problemelor: carcasa sparta prin care a intrat apa si mizerie. 
tot angrenajul era blocat, l-am deblocat si urmeaza sa il remontez pe masina.

Am sa incerc sa lipesc cumva crapaturi si apoi sa dau cu banda izolier peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba motorasul, gasesti motorase ieftine, care sunt ok. Am eu unul de 6 luni si merge perfect si il frec tot timpul. 

La remontare nu am mai pus oringul acela. El este cauza pentru care se sparge carcasa. Practic se umfla de la coroziunea aluminiului etrierului gulerul acela sub oring si sparge carcasa de plastic. Am remontat cu silicon auto. 

Daca iei un motoras nou vei vedea ca nu intra pe etrier din cauza coroziunii. 

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu pui garnitura la loc ? Se curata locasul, se da cu vaselina sa nu mai oxideze si se monteaza altul sau acelasi motoras reconditionat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaselina aia se curata in timp si ajungi la aceeasi problema. Plus ca trebuie sa pui vaselina siliconica care nu cred ca protejeaza asa bine in timp pentru ca oringul acela e de cauciuc si nu suporta asa usor vaselina normala. Daca ajunge iarna apa cu sare acolo iti sparge din nou carcasa. Siliconul auto pus pe toata zona de contact etanseaza perfect si scapi de riscul de a intra apa cu sare sau de a oxida din nou etrierul. 

Asta e parerea mea, fiecare face cum crede. 

Nici macar nu e inventia mea, mi-a spus cel de la care am cumparat motorasul, el le vindea si le si monta. Eu mi l-am montat singur, vanzatorul era cu gripa la pat.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Maries Claudiu

Salut prieteni, stie cineva dece nu am curent la etrierul drept? Stanga functioneaza dar dreapta nu, si am de asemenea un p taiat si piuie de la 10km/h in continuu, asta dupa ce am schimbat pistonasele la etrier si placutele, la tester nu mi.a gasit decat ca nu se alimenteaza, motorul l.am verificat si merge, doar ca nu am tensiune la mufa cand actionez butonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci plasticul de protecție al firelor de pe mufa, apoi le scoti pe aceste din furtunul  gofrat și le inspectezi, tragi de ele sa vezi cat de solide sunt.Te conectezi cu aparatul de masura in mufa si mai sus pe fire.

Cu siguranta problema e din acea zona.

Poate pinii nu fac contact, alt caz posibil.

Mai rar motoare arse.

Modificat de flavyus1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destule motorase arse, nu e cazul lui, avand in vedere ca l-a verificat pe direct.

Daca ai cablajul ok, verifica si siguranta aferenta, aflata in panoul de pe partea pasagerului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un passat B6 1.9 bls, fabricație 2006. Am înlocuit etrierul și motorasul pe partea stângă spate, iar după operație uneori când ridic frana de mana, pe spate stânga etrierul se deschide se închide și iar se deschide. Menționez că nu am nicio eroare pe EPD. Ce as putea face sa nu mai se comporte asa.? Mulțumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Setare de baza ai făcut? 

Cu vcds ul pe 53.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu cum. Mă puteți ajuta vă rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am incercat sa fac basic settings, dar în timpul procedurii primesc o eroare de Basic Settings not performed, iar frana de mana se comporta la fel. Mulțumesc pentru sprijin.

 

Îmi cer scuze pentru insistente, revin cu o completare. Am observat că dacă înainte să apas frana de mana acționez frana de picior și cresc presiunea in instalație, frana de mana se comporta normal. Ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!