Jump to content
Extreme

Touran - probleme tempomat

Recommended Posts

lucaflo26

Nu dai pe langa maneta de actionare a tempomatului si il tot acționezi si vezi dupa ce rezultate ai. Daca nu tot la un electrician trebuie sa ajungi

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Contact imperfect intre cablaj și calculatorul de volan. Curata bine zona si da cu spray de contacte.

 

intre care cablaj, catalinu ? .. in mufa din spatele calculatorului de coloana ?.... cam greu de crezut, nu am gasit astfel de cazuri, care sa se rezolve din acea mufa.

unde sa curat? dau volanul jos?

 

vezi cum ti-a zis Flo - curata contactele intai de la maneta, switch-uri, etc... verifica cablajul din maneta, verifica switch-uri pedale - ambreiaj, frana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdansv02lah
aceasta e eroarea

 

                Address 16: Steering wheel       Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl

Control Module Part Number: 1K0 953 549 AF    HW: 1K0 953 549 AF

  Component and/or Version: Lenksäulenmodul 034 0070

           Software Coding: 0000042

            Work Shop Code: WSC 01324 785 00200

                      VCID: 76E47EF701D49A8E77-8022

1 Fault Found:

 

00895 - Cruise Control Switch (E45) 

            014 - Defective - Intermittent

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

 

aceasta e eroarea
 
                Address 16: Steering wheel       Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Control Module Part Number: 1K0 953 549 AF    HW: 1K0 953 549 AF
  Component and/or Version: Lenksäulenmodul 034 0070
           Software Coding: 0000042
            Work Shop Code: WSC 01324 785 00200
                      VCID: 76E47EF701D49A8E77-8022
1 Fault Found:
 
00895 - Cruise Control Switch (E45) 
            014 - Defective - Intermittent

 

 

pai vezi.... aici era problema - ori contacte, ori fir rupt - dar vezi acum dupa curatat contactele - cand ai desfacut maneta, trebuia sa tragi de firele care pleaca de la switch-uri, sa vezi daca nu e rupt unul dintre ele.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdansv02lah

nu este rupt nici unul , am tras dar nu am ramas cu el in mana

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

atunci este ok, problema e din switch-urile manetei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cata181

Contact imperfect intre cablaj și calculatorul de volan. Curata bine zona si da cu spray de contacte.

intre care cablaj, catalinu ? .. in mufa din spatele calculatorului de coloana ?.... cam greu de crezut, nu am gasit astfel de cazuri, care sa se rezolve din acea mufa.

unde sa curat? dau volanul jos?

vezi cum ti-a zis Flo - curata contactele intai de la maneta, switch-uri, etc... verifica cablajul din maneta, verifica switch-uri pedale - ambreiaj, frana.

Ai să fii surprins cati "mecanici" strâmbă pini pe la manete, calculator de coloana, spira și ce mai este pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdansv02lah

Făcea din când în când, acum am s-o testez 2500km

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdansv02lah

 

Salutare. Va impartasesc si experienta mea in legatura cu switch frana. Masina in cauza e un Touran , 2003, motor AVQ.

 La un moment dat am observat ca luminile de la stop pe frana ramaneau blocate cand era pus contactul  si /sau motorul pornit. Am pus testerul si imi arata ca switch frana sau tempomat defect. Am cumparat switch frana  si l-am schimbat , insa nici-un rezultat, am repus testerul sa sterg eroarea crezand ca stergand eroarea voi rezolva problema, insa nu a avut efect.

 Am trecut la etapa urmatoare de verificare  switch ambreiaj (tempomat) pe pompa ambreiaj.

 Trebuie sa mentionez ca masina are tempomat insa nu functiona cand am cumparat masina, cand il activam de la maneta  se aprindea ledul in bord insa nu avea nici un efect. 

In prima faza am verificat sigurantele din compartimentul motor si sub bord. Sub bor erau toate bune doar in compartimentul motot am gasit una de 5A arsa. Am schimbat-o si s-a ars imediat. Am pus una de 7A ( nu recomand) si  a inceput sa iasa fum din zona pompa servofrana. Atunci mi-am dat seama ca este de vina switch ambreiaj (tempomat). Am dezmontat switch -ul sa vad cod-ul pentru a putea cumpara altul. Am cumparat altul nu cu acelasi cod dar am verificat compatibilitatea pe internet si era ok (35 euro). L-am schimbat si am rezolvat problemele. Nu a fost nevoie sa sterg erorile din centralina pentru ca acest swich sa isi faca efectul.

 Concluzie:

 Cu schimbul acestui switch ambreiaj (tempomat) am rezolvat 3 probleme,

1.problema stopului de frana permanent,

2.problema tempomat ( a reinceput sa functioneze), si o alta

3.problema  de injectie zic eu care imi producea zmucituri la accelerare si deccelerare ( avea simtomele unor suporti motor uzati)

care la schimbarea acestui senzor au disparut.

 

Am scris acest post deoarece am gasit foarte utile multe din aceste topic-uri si sper sa il ajute pe cineva. Si eu am urmarit alte topic-uri ca sa pot depista aceste probleme.

 

Cum zice si cristeasamuel la punctul 3. Am smuncituri la turatia de 2100-2200rpm sa fie oare de la switch ambreiaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

 

Contact imperfect intre cablaj și calculatorul de volan. Curata bine zona si da cu spray de contacte.

Ai să fii surprins cati "mecanici" strâmbă pini pe la manete, calculator de coloana, spira și ce mai este pe acolo.

 

 

asta-i alta treaba... dar nu cred ca-i indrepta spray-ul de contacte...  :winter:  :soothe[1]:

 

in rest, daca era pin strambat, era mai complicata treaba... si caracterul era permanent - nu se accentua in timp.

Făcea din când în când, acum am s-o testez 2500km

 

important e ca s-o rezolvat.... 

 

hai drum bun, un an nou fericit, sa avem cu totii !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdansv02lah

Făcea din când în când, acum am s-o testez 2500km

Am testat-o in drum spre Anglia si merge fara probleme. Multumesc pentru ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

ne bucuram ca te-am putut ajuta !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Baghy

Salutare , scuze sunt nou pe forum si nou posesor de vw touran.

Am si eu o problema dezbătută aici dar nu prea am înțeles ce este de făcut.

La Touranul meu se aprinde becul de pilot automat dar nu funcționează practic,am înțeles de la electrician ca trebuie sa schimb calculatorul de coloană dar în momentul în care l-am schimbat bordul meu este pom de Crăciun fără servo,abs,bec aprins la airbag menționez ca este aproape identic codul adică din ultimul rând de cifre si litere sunt diferite doar 6 cifre ,trebuie oare rescris sau ceva de genul?

Mulțumesc tare tare mult

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

NU cred ca ai mers la cine trebuie, daca exista maneta acolo, de ce sa schimbi calc de coloana ?

Ce cod avea cel vechi? Ai comp de bord ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n
16 hours ago, Baghy said:

Salutare , scuze sunt nou pe forum si nou posesor de vw touran.

Am si eu o problema dezbătută aici dar nu prea am înțeles ce este de făcut.

La Touranul meu se aprinde becul de pilot automat dar nu funcționează practic,am înțeles de la electrician ca trebuie sa schimb calculatorul de coloană dar în momentul în care l-am schimbat bordul meu este pom de Crăciun fără servo,abs,bec aprins la airbag menționez ca este aproape identic codul adică din ultimul rând de cifre si litere sunt diferite doar 6 cifre ,trebuie oare rescris sau ceva de genul?

Mulțumesc tare tare mult

baghi - in primul rand cred ca ai scris gresit....

in al doilea rand, dupa inlocuirea calculatorului de coloana, trebuie facute cateva proceduri - setare de baza senzor G85, limita de forta servodirectie, etc - cel care il schimba, trebuie sa cunoasca aceste lucruri

in al treilea rand, problema ta putea sa fie de la maneta, etc..... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosmenteniuc

buna seara, am citit toate posturile referitor la tempomat. am si eu un ve touran 2006 la care nu functioneaza tempomatul.

Pornesc tempomatul din maneta se aprinde martor verde in bord, incerca sa il setez si nu merge. am verificat cele 2 comutatoare cu wag com si functioneaza si + si - de pe maneta.

stiu ca ar putea fi senzorul de la pedale (frana sau ambreiaj) dar nu stiu unde sa verific acest lucru cu wag com-ul. mi-ar fi util daca cineva imi poate trimite o poza sau indicatii unde sa ma uit(ma refer in meniul wag com)

Mersi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Vag com....

Pe Engine, blocuri masura, 006 și 022 dacă este diesel, 066 benzina 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosmenteniuc

Multumescms, voi incerca maine si revin cu rezultatul.

Radu R

 

Poate te straduiesti eviti limbajul de chat, last warning

Edited by vdragos
Limba romana

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Va rog sa continuati discutiile aici:

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri