Jump to content

Ce va place si ce nu... la Passat-ul B5/B5.5


sasa
 Share

Postare recomandată

Ce ulei i-ai bagat la cutie?

ca firma era MOBIL ptr transmisie, dar nu stiu daca conteaza firma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:) Deja deviem grav de tot de la "subect" !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine scartie scaunul de la sofer acuma ;)

si chiar e enervant... m am uitat peste tot la el si chiar nu stiu ce sa i fac...

Asta ;)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai mult ma enerveaza centura de siguranta. Mi se pare pusa foarte aiurea, abia o nimeresc (si nu am probleme cu gaurile :D ). Plus ca in afara de asta mi-a zgariat toata consola de la cotiera de la mutat scaunul fata/spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Centurile dupa o vreme se trag greu inapoi, aia e problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si foita aia de vinilin cu care e stropit bordul si care se exfoliaza extrem de usor.Rusine mare!Cat adera si sta lipita de bord este ok si arata foarte bine.Dupa ce o ia din loc zici ca e Hyundai la mana a7a!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folia aia sta foarte bine acolo atat timp cat nu ai puso in contact cu vreun odorizant sau nu ai umblat cu surubelnita sa o zgandaresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte adevarat!Si tot adevarat este si faptul ca acea foita de vinilin este foarte placuta la atingere si da un aspect destul de premium pe plasticele pe care este stropit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-au scris multe minusuri de la inceputul topicului. Cateva dintre minusurile citite mi se par si mie minusuri, altele imi par lucruri normale. Adaug si eu doar doua minusuri care ma deranjeaza pe mine:

-farurile de ceata bat foarte aproape, probabil le-au pus doar pentru design;

-viteza a 6-a foarte scurta la 4MOTION(stiu, stiu, s-a mai spus);

In rest doar plusuri :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
-farurile de ceata bat foarte aproape, probabil le-au pus doar pentru design;

Nu, sunt DOAR pentru ceata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

<!--quoteo(post=1419505:date=Oct 19 2010, 13:18:name=mishulake)--><div class='quotetop'>QUOTE (mishulake @ Oct 19 2010, 13:18) <a href="index.php?act=findpost&pid=1419505"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->De ce intrebi,iti agata cand este rece intr-o viteza anume?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Am impresia ca nu mai intra asa usor in viteza, mai ales acum ca a venit frigul, dimineata am senzatia ca ar opune "rezistenta"......

Si la mine face acelasi lucru cand este mai rece afara. Nu e ceva ce sa te ingrijoreze e normal ca vascozitatea uleiului sa creasca la temperaturi scazute, dupa ce schimbi vreo 3 trepte de viteza in mers va reveni la normal. In cartea tehnica scrie ca uleiul din cutie nu se schimba doar se complecteaza pe durata vietii masinii dar tot din carte am aflat ca viata masinii este considerata ca fiind de 5 ani. Daca doresti sa il schimbi atunci te sfatuiesc sa nu te zgarcesti la bani, intra aproximativ 2,5l si tipul de ulei trebuie cumparat in functie de tipul cutiei de viteze (codul cutiei de viteze il gasesti pe abtipildul de langa roata de rezerva).

Imi cer scuze pentru off topic

Modificat de RMBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa fie durata vietii unei masini de 5 ani? De unde ai auzit tu asa ceva? Chiar sunt curios. Vreau argumente scrise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are si acel user dreptatea lui. in cartea proprietarului, undeva la schimbul uleiului in cutie scrie: uleiul din cutie nu se schimba pe toata durata de viata a masinii. mai jos cu steluttza: durata de viata a masinii 5 ani! :))

si la audi la fel.

ca sa nu fiu offtopic: passat pe langa orice audi ( masina aia cu 4 zerouri in fata) e mult superior. nu are luminite si gadgeturi sau mahon(din plastic :)) ) dar per total este deasupra ca iti tine banii in buzunar.

nu vorbesc pt ca nu am avut audi, am un a6 din 2000, parcat intotdeauna in spatele passatului. cu passatul ies in lume, cu audi imi e frica sa fac 500 km ca poate cade ceva si e scump al naiba.

am 4 excursii de 5mii de km cu passatul NICIODATA nu m-am simtit in pericol ca s-ar intampla ceva. am incredere in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate regla din avansul distributiei. Pune vag-ul pe ea, si vezi ce valori iti da la unghiul de avans. Daca e cu "-", de acolo e treaba. Si eu l-am reglat tot cu minus, cam -1. Consuma un pic mai mult, dar e mai fugacioasa.

Daca vrei sa consume mai putin, pune-l pe zero....sau chiar pe plus - mai puturoasa, dar consuma mai putin.

Mi se pare putin ciudat ceea ce afirmi cu "-" si spun asta deoarece dupa schimbul distributiei nu mi-au reglat avansul si aveam consumul mai mare decat inaintea schimbului. Am pus vagcom si aveam +0,5.La un condus normal aveam minim 7,4% extern , 12,7% intern si la relanti 0,9l/h fara consumatori.Acum vreo 4 saptamani am reglat avansul, l-am pus la -0,5 si am avut consum 6,6% cu cateva mici reprize de sprint in depasiri, 9,8% intern si la relanti 0,7l/h.

Se pare ca masinile noastre se comporta diferit :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti garantez - daca in grupul 004, la syncro angle, ai valoare cu - (gen, -1..-2), atunci e mai mancacioasa si fuge un pic mai bine. Daca e cu +, e mai economica si un pic mai puturoasa.

Ca sa compari valorile obtinute, trebuie sa ai ceva diferente...adica, pune-o odata pe -3, dupa care pe +3, sa vezi diferentele.

A mea, incepuse de o vreme (mai am vreo 20.000km si trebuie sa schimb distributia) sa stea la 0.6 l/h, la relanti si ma pisca un pic la consum in oras. Verific avansul si il aveam la -1,5. L-am pus pe 0.0 - cand se incalzeste nu mai sare din 0.5, plus ca s-a redus si consumul in oras.

P.S - la cat ai reglat relantiul si cum stai cu injectoarele ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relantiul nu reusesc nicicum sa il reglez deoarece nu imi accepta codul 12233.

Acuma il am la 816-819 rpm si e cam mic.

O sa vezi in imaginea atasata si syncro angle si injectoare si turatia.

Syncro angle era inainte 0.0 si aveam consum la relanti 0,9l/h fara consumatori.

Cand porneam clima urca la 1,1 - 1,2.

Acum la -0,5 am consum 0,7 si 0,9 cu consumatori.

Injectoarele erau putin peste valorile normale dar am folosit metabond pt curatare si acum sunt ok, zic eu. :icon_thumright:

Si acum sa fiu si on topic, expun si eu cateva puncte negative ca cele pozitive sunt prea multe :vwrullz:

Puncte negative: - scurgerile de apa de sub parbriz se infunda si de acolo o gramada de probleme (intra apa in pompa de vacum si te trezesti fara frana iarna cand ingheata sau iti intra apa in masina si ti se duce modulul confort daca nu observi apa din timp)

- acel material cauciucat ce acopera plasticele de la bord(ramele de la gurile de aer) si manerele de la usi este foarte sensibil si se cojeste foarte repede

- un alt defect ce nu prea l-am auzit la alte marci sunt suporturile culisante de la etriere (fata/spate); se uzeaza bucsa aceea din bronz si isi face joc tija ce culiseaza avand ca rezultat un zdranganit continuu de parca ai fi intr-o caruta si zdrangane lanturile dupa tine :vaidecapulmeu:

- pretul fooooaaarte mare la unele piese ce se duc in Ro din cauza combustibilului si anume la injectoare si faptul ca acestea sunt facute in asa fel ca nu pot fi reconditionate :banghead:

- aceeasi problema cu trepidatul farurilor dar care se poate remedia fara costuri mari

- matuirea farurilor prea repde dar care iar se poate rezolva cu o folie protectoare (costuri 250 ron pt faruri + proiectoare)

Cam astea sunt punctele negative intalnite de mine (pe langa celalalte expuse de colegi anterior si care nu am vrut sa le reiau) in 18 luni si 20.000 km facuti cu masina atat in tara pe drumurile noastre (insclusiv drumuri forestiere :Driver: ) cat si pe autostrazile europei.

Oricum are mai multe plusuri decat minusuri ca doar de aia am ales marca asta

post-47711-0-58469000-1289552789_thumb.j

Modificat de ar_florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la motorul tau, cand bagi Vag-ul pe Engine, iti apare campul Login-11 sau e ca la generatia mai noua, care te loghezi pe security acees-16, tot cu 12233

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mers sa ma loghez pe 16 dar la mine canalul e 50 nu 02.

Chestia e ca valoarea e 32000. Am incercat sa pun 32700 dar imi

cere 7 number PIN/Key code. Daca nu il bag nu ma lasa sa schimb valoarea :screwy:

Dar de unde gasesc si eu codul ala? WSC il am importer il am dar mai imi lipseste un

pin de 7 cifre pe care nu stiu de unde il aflu .am pe eticheta aia de plastic la

cealalta cheie dar pe fata imi scrie E004700 si pe spate am altceva. sa fie asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi mi-am dat seama ca imi iubesc passatul si nu l-as da pt nimic in lume!

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confortul interior si raportul consum-putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am dat seama ca imi iubesc passatul si nu l-as da pt nimic in lume!

Da' ce te-a facut sa simti asta? :lol:

Crede-ma... e relativ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am mutat/unit topicul "Ce apreciati la Passatul D-voastra..." cu asta pentru ca tratau acelasi subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am dat seama ca imi iubesc passatul si nu l-as da pt nimic in lume!

Da' ce te-a facut sa simti asta? :lol:

Crede-ma... e relativ...

Zapada de afara si cum merge masina in conditile astea grele, cum a pornit la prima cheie si nu am miscato 4 zile pe frigu asta, formele si aura ei :). Da stiu... azi am probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as spune asa: E FOARTE ok pentru clasa si pretul ei.

Si mie mi-e foarte draga si sunt foarte multumit de ea.

Conform parerilor majoritare, masinile VAG din generatia 2000-2005 sunt cele mai fiabile.

Asadar... cand va fi sa o schimb... nu cred c-ar mai fi ceva din gama VAG.

Prefer un fabricant ce isi respecta mai mult clientii si nu traieste in lumina anilor trecuti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi place faptul ca atunci cand o calci se ridica prea mult pe fata in rest e OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!