Jump to content

Ce va place si ce nu... la Passat-ul B5/B5.5


sasa
 Share

Postare recomandată

si multe multe butonase care coloreaza bordul ca sa "face gagicile ochii mari".....dar prietene noi nu ne luam dupa cat de groase sint bratele la suspensie ,ci cat de slabe sunt capetele unde intra nuca pivotului....ca numa din cauza ca incep pivotii aceeia sa joace schimbi bratele (toate). Io nu vorbesc din auzite ci din experienta mai ales ca mi le schimb singurel si imi dau seama cat de slabe sint ....si piesele de suspensie care le gasesti in magazin sint proaste si scumpe, prefer sa imi iau de la dezmembrari de pe masini aduse din anglia.Si

ce sa spun eu nu cred ca schimb "toate directia" prea curand ;)

daca directia de passat e f slaba atunci dai comanda la Logan :offtopic:

dragule eu am inca o masina care e in tara de nici un an (Focus 2003 de pe care cade tot , recunosc ) si am avut si Astra din 2001 si o groapa am luat si a trebuit sa schimb ceva la el :icon_cry:

la cate zeci de gropi a vazut passatu chiar ma mir ca nu are NIMIC grav :blink:

hai ca la faza cu piesele de directie ca ti le iei din dezmembrari de pe masini din Anglia :lol: am ras de nu am mai avut aer :lol:

ai mare tupeu sa sti , joaca te cu directia :rolleyes:

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eto - hai cu cei 100 RON, accept provocarea joi la intalnire. Dat fiind faptul ca in 5 ani de cand este masinuta in Romania sunt al 4-lea proprietar nu cred ca sa complicat cineva sa repare clapete la el.

Am facut si DIY-ul mult promis cu reparatia motoraselor de clima. Clapetele nu au nimic stati linistiti. La Eto m-am abonat primul pentru cei 100 ron. :icon_thumleft: . Uite si DIY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa spun eu nu cred ca schimb "toate directia" prea curand ;)

daca directia de passat e f slaba atunci dai comanda la Logan :somnmare:

dragule eu am inca o masina care e in tara de nici un an (Focus 2003 de pe care cade tot , recunosc ) si am avut si Astra din 2001 si o groapa am luat si a trebuit sa schimb ceva la el :somnmare:

la cate zeci de gropi a vazut passatu chiar ma mir ca nu are NIMIC grav :somnmare:

hai ca la faza cu piesele de directie ca ti le iei din dezmembrari de pe masini din Anglia :somnmare: am ras de nu am mai avut aer :lol:

ai mare tupeu sa sti , joaca te cu directia :somnmare:

Pai vere...io fiind mecanic din pasiune vorbesc din multe experiente(adica lucruri care le-am trait pe propria-mi piele)si probabil ca banii care au intrat in masinile tale nu au fost din buzunarul tau propriu...nu stiu...dar lasa-ma in pace ca ma enervezi! Daca asta e parerea mea despre suspensia aia la passat pai asta e si gata...Bravo subansamblelor tale ca or fi mai bune...rau la ale mele...nu e vina mea ca baga marfa de [cenzurat] in magazine si am gasit piese mai bune la dezmembrati pe care scrie " MADE IN GERMANY" si NU Made in UE ca alea din magazin. Si faptul ca la fiecare sfarsit de fraza folosesti un emoticon , cine stie ce pusti oi fi de iti plac desenele animate. Lasa-ma vere in pace ca aici pe forum fiecare are dreptul sa isi spuna parerea......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca poti da gres cu Lemforder(daca fiecare piesa e ambalata in cutie albastra si cu suruburile de calitate care nu ruginesc). Sa ne zici ce ai luat tu la directie(marcile) de ti-a cazut asa repede. La Slatina sunt drumurile proaste sau faci drumuri de tara ? Nu e sarcasm, e doar intrebare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vere...io fiind mecanic din pasiune vorbesc din dar lasa-ma in pace ca ma enervezi! Daca asta e parerea mea despre suspensia aia la passat pai asta e si gata...Bravo subansamblelor tale ca or fi mai bune... Si faptul ca la fiecare sfarsit de fraza folosesti un emoticon , cine stie ce pusti oi fi de iti plac desenele animate. Lasa-ma vere in pace ca aici pe forum fiecare are dreptul sa isi spuna parerea......

eu te las in pace ... te tin eu legat cumva :wub:

ca te enervezi , pai eu stiu poate esti gata cu nervii :)

da ma in judecata :rolleyes:

p.s. toti suntem mecanici contabili aici :blah_:

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la suspensie, pot sa confirm si eu ca Passatul este teapan tare la capitolul asta. In 2 ani de zile, am schimbat doar capatul de bara pe stanga, in rest nimik. Si din cate am vazut, toate bratele au stanta de VW, deci posibil sa fie cele originale, din fabrica.

Oricum, Passatul e o masina reusita (vorbesc de 5.5), am fost si la reprezentata si cei de acolo mi-au confirmat ca nu au fost atatea probleme cu ele comparativ cu B6

Are un motor demential (am AVF), spatiu cat vrei, confort si chiar sportivitate daca vrei.

Ce m-a nemultumit pe mine au fost franele (pus discuri sport si am rezolvat problema), vopseaua care se zgarie extrem de usor, cutia in 6 nu o recomand pt drumuri scurte, mesteci la ea de iti vine rau (dar la drum pe A-uri e perfecta).

Eu sincer mi-as lua tot B5.5, dar tanjesc dupa un 4 motion :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor eu in aproape 2 ani si 60.000km in afara de consumabile am schimbat numai capetele de planetare - 600 RON cu manopera cu tot (acum 10.000km) insa poate si din cauza ca am roti pe 235/40/17"

insa mai vine acum problema cu racordul flexibil de pe evacuare -500 ron

in rest numai upgrade-uri (LCD-uri, DVD-uri, tunerTV, plus rotile) in total 1800euro

urmeaza in 1-2 saptamani sa "aranjez" franele fata/spate si suspensia - discuri ventilate si perforate si suspensie mai joasa reglabila- ceea ce mai inseamna inca 5-600

deci facand o socoteala la capitolul reparatii 1100 ron in 2 ani si 60000km. oi fi multumit?

PS- masina are acum 200.000km merge ca in prima zi insa arata muuuult mai bine. intinereste pe zi ce trece:))

Modificat de dr.vlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa postez si eu :))

Masina are acum 128 mii km, am luat-o la 90 de mii, in 2006, per total sunt super multumit.

Lucruri ce le-am schimbat (in afara de piese schimbate in urma accidentelor, pe CASCO/RCA) : tulumba de servofrana, 2 perechi de capete de bara, bielete, capete de planetare (se dusesera burdufurile si nu le-am schimbat la timp), un senzor G62 + consumabile

Lucruri pozitive :

- f. fiabila

- tinuta de drum f. buna

- scaune f. confortabile comparate cu alte masini din grup

- spatioasa

- putere mai mult decat suficienta pt mine

- bordul mi se pare f. bine realizat

- cu cutie automata f. comod de condus

Lucruri negative

- multi greieri in bord (poate si de la jantele mele de 17)

- suspensia nu e facuta pt bucuresti, prea sensibila

- motorul este prea zgomotos si produce vibratii prea multe

I-am facut o scanare cu VAG-COM acum cateva zile si nu a avut nicio eroare, si toate injectoarele erau sub 0,6. Foarte multumit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia nu e facuta pt romania in general...mai ales cu roti de 17. Asta tot incercam io sa zic pina acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu citisem discutia dinainte sincer :icon_cool:

Parerea mea ca o suspensie tip McPherson ar fi fost mult mai buna pt drumurile noastre. Uite Octavia din semnatura dupa 4 ani nu s-a schimbat NIMIC... A luat ITP-ul pe bune. Are, ce-i drept, 28 mii km.

Ce-i drept, masina mea e luata de noua din Romania si multi km au fost facuti in Bucuresti, deci se simt cei 130 mii km pe drumuri proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa dau si eu cu subsemnatul aici, desi nu sunt posesor de Passat B5.5 decat de putin peste 5 luni de zile.

Inainte am condus vreo 30K kilometrii un Octavia 2 din 2007, si poate o buna parte din impresiile mele legate de masina asta sunt oarecum in comparatie cu Octavia.

Mentionez ca am cod motor AVF.

Ce imi place:

- bine asezata pe sosea (la viteze mari nu ti-e teama cu ea)

- spatioasa la interior

- bine insonorizata (motorul la O2 se aude mult mai pregnant)

- consum decent in exterior pentru dimensiunea ei

- destul de nervoasa incat sa te scoata din situatii limita (daca prin inconstienta te-ai bagat in ele)

- chiar daca este un model vechi, inspira totusi seriozitate si prestanta

- suspensia moale - desii tinde sa fie balena cateodata (cum o si supranumeste prietena mea) vibratiile aferente unor denivelari / gropi sunt mult mai bine filtrate decat la Octavia

Ce nu imi place:

- bordul. Din nou, poate compar cu Octavia 2, dar mi se pare ca formele aferente bordului sunt cam invechite.

- cutia de viteze - o gasesc pe cea de pe Octavia muuult mai rafinata, si mai precisa. Precum s-a mai spus, cutia in 6 trepte nu este cea mai buna alegere pentru oras.

- vibratiile pe care le transmite motorul in habitaclu - mai ales la viteze mici / relanti - si greierii aferenti

- spatiul de depozitare ? aici din nou, m-am obisnuit cu O2-ul care avea spatii de depozitare mult mai multe. Le duc lipsa mai ales a celor de sub scaun.

- servo directia - nu as putea spune ca nu imi place neaparat, dar ... cateodata se misca volanul ala mai greu decat la O2 - stiu sunt carcotas. O2-ul e generatie mai noua, si in plus, parca am uitat de vremurile cand trageam cu servo-muschii de volanul Daciei.

Ce mi-ar placea:

- sa fac un chip tuning. O2-ului i-am facut si este o alta masina de atunci. La passat se simte ca ar putea mai mult, dar ca "ceva" nu il lasa.

- sa o mai dotez. De fapt am cam inceput proiectul asta. Asa se intampla cand nu iti configurezi tu masina si o iei configurata dupa gustul altcuiva.

- sa ii upgradez sistemul de franare - nu simt ca ar fi subdimensionat inca. pe de alta parte nici nu m-am aruncat in situatia in care sa trebuiasca sa franez de urgenta - dar as dormi mai bine (nu la volan, ci in pat) daca as sti ca masina se poate opri repede

In service am fost impreuna de 2 ori. O data cand am schimbat cureaua de accesorii ce scartaia, placutele de frana fata si un burduf de planetara, si acum vreo saptamana cand am schimbat filtrele si uleiul, desii ma asteptam sa schimb mult mai mult, avand in vedere cate gropi am luat recent.

In total am cheltuit 1500 RON cu ea pana acum (pentru ambele situatii) - ceea ce nu mi se pare mult, dar nici foarte putin. Avand in vedere ca am luat o masina la mana a 2-a, chiar daca avea doar 50.000 de km, mi se pare normal ca sa bag niste bani in ea. Sunt multumit ca nu a fost nimic mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- cutia de viteze - o gasesc pe cea de pe Octavia muuult mai rafinata, si mai precisa.

Ciudat ca aud o parere de genul asta,mie cutia de Octavia mi se pare deloc rafinata,incomoda,cu alte cuvinte daca as avea de ales intre cele doua cutii noi,in stare perfecta as alege-o pe cea de Passat.Oricum cea de O2 imi aduce tot timpu aminte de cutia de G4.. :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@But_Fns - Cred ca tine foarte mult de perceptia fiecaruia. Ne alegem masini de marci diferite pentru ca simtim ceva anume pentru fiecare marca in parte. O2-ul a fost oarecum "my first love" si de aia tind sa fiu foarte subiectiv cand vorbesc de ea. De asemenea este posibil ca, cutia mea de viteze sa nu fie in cea mai buna stare. Cateodata ma gandesc ca ar fi bine sa incerc un alt Passat B5.5 cu aceeasi cutie / motorizare sa vad diferentele fata de a mea. Nu am avut prilejul inca. Am condus in schimb mai multe B5-uri, si cutia in 5 trepte mi s-a parut nitel mai prietenoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut dupa aproape 6 ani si peste 150k km

ce imi place:

-motor, cuplu(dar dupa chip)

-directia

-interiorul

-fiabilitatea

ce nu imi place:

-suspensia prea moale

-sistemul de franare- dupa chip

-cutia de viteze in 6 rapoarte- nu e destinata schimbarilor rapide si cu probleme la rulmentul conic

ce am schimbat: ambreiaj, rulment conic CV, cca 6 brate, 1 cap planetara(burduf crapat), fulie alternator , G62 , bujii incandescente ,si urmeaza restul pe la transmisie(rola intinzator si rola fixa + curele

masina are chip de la cca 80k km

concluzie: as cumpara-o din nou dar 4motion-singurul regret

cele subliniate au fost schimbate dupa 140k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Posesor B5.5 1.9 TDI -AVF - 4Motion.

Pareri dupa 130.000 km

Ce i-mi place

*Siguranta oferita de 4Motion pe care putine masini o mai ofera

*confort excelent

*suspensie fara reprosuri - totul original dupa 130.000km

*materiale intrior de calitate

*cuplu de invidiad - mai ales iana, nu am reusit sa o inpotmolesc nicaieri

*sonorizare excelenta oferita de rc + magazie cd oem

*foarte bine insonorizate la interior

*directie si franare precise

Ce nu-mi place

*rapoarte cam scurte la cutia cu 6 pentru bucuresti dar de aici rezulta un cuplu destul de mare

*luminile cam lasa de dorit, dar cu un 3 set de xenon faza scurt, lunga, proectoare....s-a facut ziua

*cativa soricei prin bord.......scartie ceva....dar la ce drumuri avem in romania se explica

In afara de revizii (consumabile - ulei filtre placute) am schimbat un senzor esp, senzo g62, termostat apa, bujii, distributie si acum trebui sa schimb discurile de frana 130.000 km cred ca le ajunge si ulei cutie si diferential

In perioada aceasta am mai avut si alte masini, dar de B5.5 nu m-am despartit si cred ca nu ma voi despartii, putin zis multumit.

Recomand B5.5 1.9TDI 4Motion, nu exista termen de comparatie la fiabilitate cu modelele noi......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor,

in primul rind scuze ca postez aici,pt ca nu sint posesor de passat si nici de alt vw.am un peugeot 406 2.0 hdi si am vrut sa vad daca ceva din eventualele probleme de fiabilitate intilnite la peugeot se regasesc si la vw.din pacate,din ce am citit se pare ca da.nu-l am de f mult timp si nu m-am lovit de probleme majore,dar am discutat cu alti membri de pe forumul peugeot si am aflat destule despre pataniile lor.acum citeva luni cind cautam o masina sh nu f scumpa(cit permitea bugetul,deh),am vazut si citeva passat-uri puse la vinzare.nu a fost sa fie si am ajuns la peugeot.nu regret nimic,imi place f mult,doar ca este sedan si as fi vrut un break sau un hatch,dar din aceeasi clasa.in fine,ma voi mai gindi si voi vedea.dar de probleme cu volant(la diesel),sau cu puntea spate(206),fulia motor,am auzit destule,vad ca si aici nu lipsesc.am mai vazut pe cineva care dadea un consum de 10-11% in oras la un passat 1,9 tdi de 131 cp.f mult,la cei cu peugeot 2,0 hdi ce l-au dus de la 110 cp la 136 cp( eu nu am facut inca),se spune ca a scazut consumul in mers normal,dar a crescut cind se merge in regim sportiv.am avut un oarecare regret ca nu am gasit un passat(la acea vreme) break la fel de bun sau chiar mai bun decit peugeot-ul pe care il gasisem,dar asta a fost.poate data viitoare.

peace!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la usa soferului,se aude un tac tac tac....am obervat ca are la balama 3 deschideri ' ok dar l ausa din stanga nu face zgomotul tac tac tac ? a'm fost la tinichigiu si a dat cu sprei......degeaba ? ce asi putea face ?

scuzatimi termeni tehnici sunt nou in bransa :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face asa pentru ca nu a fost gresata cu vaselina la timp si a intervenit uzura, incearca o spalare a mizeriei si gresare cu vaselina nu cu spray

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare fani vw!

am masina din dec anul trecut am adus-o personal de la wienna am cu ea vreo 12.000 km!\

asta iarna a pornit diesel fiind cu 4 bujii arse pana in luna martie cu 3 elementi arsi de la baterie si un tacanit suspect al electromotorului ! tacanea ceva subtire ca atunci cand se blocheaza electromotorul si dupa pornea ! Ilove her !va dati seama ce motor ce compresie!am schimbat ca fraierul pana si volant crezand ca patineaza la recomandarea unei gasti de habarnisti!plus starter electromotor pana la urma mi am dat seama 4 bujii, baterie ,volant am zis ,distributie +pompa de apa care era ca noua interiorul din ceva material plastic' never crack "asa am mai shimbat ceva garnituri la injectie ulei bineinteles si 3 burdufuri si un cap de planetara pe care eu am stricat -o mergand asa cu ea cu burduful spart,acum am deschimbat ,sper sa nu dar cred ca va trebui sa gasesc un modul comfort ,problemute la inchidere si in rest apa paie si bataie!

It was love at first site! am vandut ceva masini si nimic in afara de un a 6 /180 cp nu ma convins mai tare decat pasata mea este incantatoare piele climatronic computer de bord ,i -as pune eu si un pilot automat ,singurul regret ca nu e tiptronic in rest i m super satified,alles super!

si inca ceva :

:o I love this forum!!

Modificat de avatar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca detinator de Vw Passat kombi de peste 1 an si jumatate, ca + - uri as putea spune: pozitia de condus, silentiozitatea motorului, consumul redus desi puterea una la nivel bun; ca - uri: greoaie la viraje si pozitionarea farurilor nu sunt multumit nici dupa montarea si reglarea xenoanelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesor de putin timp al unui Passat din 2003 berlina, 1,9 tdi, 131 cp, tip-tronic si imi dau cu parerea doar in prima faza la plusuri si minusuri, astfel:

Plusuri:

- sigura, confortabila si spatioasa

- eleganta dar si sportiva cand ai nevoie de asa ceva, cu toate ca-i tip-tronic

- o masina care la drum extra-urban ma linisteste datorita cutiei si pilotlui automat

- bine legata, la mine cel putin nu bate si troncane nimic, linni ft. frumoase exterioare

- materiale de o calitate buna in general

- am luat-o cu toate consumabilele schimbate+anvelope pe 205 noi, xenon si senzori parcare

- daca se poate considera un plus - pretul

Minusuri:

- consum destul de ridicat in regim urban

- cam zgomotoasa cand bagi piciorul in ea

- se-ncalzeste destul de greu

Cam atata am de spus in faza asta...cu timpul mai adaug...sper ca la plusuri :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ca la bancuri - "o veste buna si una rea". Vestea buna e aceea ca toti ne bucuram de fiabilitatea modelului (mai ales eu, dupa ce un an m-am chinuit cu un Scenic care facea numai probleme). Vestea rea e aceea ca, mai mult ca sigur, in cativa ani, majoritatea o sa cautam sa vindem B5&B5.5-urile si atunci ce o sa luam? Si eu ma alatur celor multumiti de acest model. In privinta comportamentului e vreamea asta, cu caucicuri de iarna se misca chiar bine. Singura probleme e garda la sol, prea mica pt perioada asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!eu sunt.... nu pot sa-mi exprim aprecierile in cuvinte,despre aceasta masinadin semnatura!Azi in craiova mergeam destul de relaxat pe zapada cu 50 la ora,fara probleme.Este o masina de clasa superioara,care cu esp+abs face toti bani!Nu m-a caiesc ca am dat pe ea 6400 de euro in germania,decat ca tariceanu m-a facut cu 1800 de euro la inmatriculare,pentru ca nu am ales logan.Apropo ,am vazut acum pe seara un vecin care a rezolvat o problema de patinare pe loc cu un logan,la fel cum rezolvam eu cu dacia 1310,bagam in viteza 1 si m-a dam jos,si impingeam la ea.Deci sunt super incantat de ea,cand ajung acasa,cu greu m-a dau jos din ea,iar cand m-a urc in ea ,uit de toate problemele cotidieneplus relaxare totala.Traiasca cercetatori germani de la vw! :rolleyes: :Driver: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am condus multe masini si marci diferite, nu pot sa spun ca se afla peste altele pe care nu le enumar, dar de 1 an si 3 luni sunt super multumit de passatul meu care a facut 210000 km reali. Numai bine si la multi km.Pentru clasa lui e nr.1. Politia stie de ce foloseste PASSAT

Modificat de geotd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!