Jump to content

Ce va place si ce nu... la Passat-ul B5/B5.5


sasa
 Share

Postare recomandată

Eu am tot 45.ooo cu ea si imi bate intr-adevar o bieleta de directie pe stanga inspre caseta,insa o simt numai la linile de tramvai mai inalte,dar mai duce pe putin 20.000 pana va necesita inlocuire.Deci este o masina fiabila avand in vedere multitudinea de brate de pe fata!Nu se compara cu sistemele de amortizare simple care au o bascula inferioara cu pivot, fuzeta, arc si amortizor, cap de bara si bieleta de directie, dar nici comfortul nu este acelasi si nici chiar siguranta ansamblului.Socurile sunt preluate la multilink de o multitudine de brate si bielete care impart, disperseaza intensitatea unui soc pe mai multe componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia multilink ofera stabilitate (nu vb de condus sportiv) si confort. De aia sistemul se pastreaza la Audi A4, A5, A6, A8....

Singurul inconvenient este pretul componentelor - cand te apuci de schimbat.....Sfat - daca bate ceva la suspensie, faceti o constatare si schimbati piesa - altfel, la multilink se va produce efectul dominoului, in timp...un brat defect strica pe altul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit eu cu bratele,le-am tot lasat si cand m-am apucat de schimbat a fost dezastruuu,schimbam unu suna altu si tot asa pana le-am schimbat aproape pe toate.acuma mai trebuie sa schimb unu de jos,ala drept....cel mai scump dintre el,pe original costa vreo 5 milioane :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin din cate stiu eu Audi a4 nu are multilink.... numa de la A6 in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa nu aiba ? :rolleyes:

Audi A4 B5 (1994-2001) Audi A4 B6 model 2001, Skoda Superb, VW Passat B5/B5.5 si Audi A6 C5 toate au suspensie multilink pe fata !

la modelul asta de A4 te referi sau altul mai nou?

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate A4 au multilink plus restul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce pot sa spun de passatul meu pe care-l am de 4 ani si e din 2000 nov decat ca sunt exstraordinar de multumit . am parcurs peste 100 de mii cu ia si am schimbat cate un brat pe fiecare parte capetele de bara ptr ca am ciculat cam 2 luni pe o sosea in renovare intre Fetesti si Tandarei pe piatra; capetele de bara care stim cu toti din cauza burdufurilor care se taie ;si distributia care e si normal dupa un nr. de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca in urma cu 4 ani la o viteza de 140 mers mai tot timpul aveam consum mediu 6,2 iar acum cand merg permanent cu 110 -120 consumul a crescut la 7;5 DE CE nu stiu , si asta dupa ce am schimbat distributia . Cineva zice ca trebuia sai reglez atunci si cubutori ca ar fi un motiv de crestere a consumului

VOI CE SPUNETI DE ASTA ? am motor de 116 cp PD

Modificat de generalul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate regla din avansul distributiei. Pune vag-ul pe ea, si vezi ce valori iti da la unghiul de avans. Daca e cu "-", de acolo e treaba. Si eu l-am reglat tot cu minus, cam -1. Consuma un pic mai mult, dar e mai fugacioasa.

Daca vrei sa consume mai putin, pune-l pe zero....sau chiar pe plus - mai puturoasa, dar consuma mai putin.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am stiut de faza asta cu avansu,tre sa vad si io minus 2 ii dau,sa fuga :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija. Pe frig, daca nu ai motorul in toate mintile, nu te ajuta la pornire sa fie pe "-". In partea friguroasa a Canadei, isi dau motoarele pe "+3" ca sa ii ajute la pornirea pe frig. In chimb ii arde la fuga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea se plange de acesti greierasi, dar chiar nimeni nu a gasit o solutie? eu acum ceva timp am citit ceva legat de subiect, cum ca sunt de vina niste cleme care prind bordul pt ca sunt din plastic si se pot rupe...si de aici sunetele din bord, dar daca le inlocuiesti cu unele din metal, s-ar mai rezolva o parte din sunete....

Eu as scrie un punct pozitiv si atat. Il am de la 120.000 (schimbat distributia in Germania, inainte de cumparare) , acum are 181.000 (apropo nu am schimbat inca distributia :-) ) si pot spune ca in afara de cosumabile, in 3-4 ani de cand o am, cred ca am bagat 1000RON maxim(aici intra o curatare la Cipos de turbina, priceput baiatul, mai ales cu sfatul de a folosii motorina efix). Si acum punctul pozitiv:am un sunet la miscare volanului (pompa servo e de vina). La majoritatea service-urilor la care ma duc(poate nu le nimeresc eu pe alea bune) imi spun:frate in 2 saptamani o aduci pe platforma.Aud acest lucru de 2 ani si nici pana astazi nu am urcat-o pe platforma si nici nu am schimbat pompa(poate e o mandrie a mea si de aia nu o schimb :-)) ). Piesele au o fiabilitate extraordinara, nu stiu daca conteaza faptul ca masina e din germania, piesele tot de acolo si nu am apucat sa schimb cu unele care se vand pe piata din romania.

O curiozitate: la cutiile manuale, se schimba uleiul (sau valvolina, nu stiu cum se numeste) ? voi a ti facut-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce intrebi,iti agata cand este rece intr-o viteza anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine scartie scaunul de la sofer acuma :coolpics:

si chiar e enervant... m am uitat peste tot la el si chiar nu stiu ce sa i fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce intrebi,iti agata cand este rece intr-o viteza anume?

Am impresia ca nu mai intra asa usor in viteza, mai ales acum ca a venit frigul, dimineata am senzatia ca ar opune "rezistenta"......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

on

Se poate regla din avansul distributiei. Pune vag-ul pe ea, si vezi ce valori iti da la unghiul de avans. Daca e cu "-", de acolo e treaba. Si eu l-am reglat tot cu minus, cam -1. Consuma un pic mai mult, dar e mai fugacioasa.

Daca vrei sa consume mai putin, pune-l pe zero....sau chiar pe plus - mai puturoasa, dar consuma mai putin.

cum intru in meniul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin84 ... cand e frig sau imediat dupa ce o pornesti si pleci la drum , iti pune rezistenta in treapta a 2 ?

Modificat de adyi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema dar nu stiu de la ce e . poate ne ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am gandit ca ar putea fi de la uleiul din cutie. fiind cel din "nastere" poate se mai uzeaza....

o sa mai intreb, sper ca in 2-3 saptamani sa ajung la un service pentru a schimba distributia si intreb si acolo. Daca aflu ceva, te anunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi agata foarte putin in a 2, dar dupa schimbul de ulei a disparut total, io fi ajugand si lui 170.000km ca nu o fi Highlander.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsf,

Ce ulei i-ai bagat la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca in cele mai multe cazuri e uleiul din cutie! Acuma n-o fi la toti asa, insa cum zicea cineva mai sus: dupa cateva sute de mii de km, i-o fi ajungand si lui.

Inainte de Passat am avut un Golf 4 si am avut aceeasi problema. Dupa ce am schimbat uleiul intra in toate vitezele "ca unsa". Era o adevarata placere condusul!

Acum la Passat am observat si eu ca-mi intra mai greu intr-a 2-a dimineata daca e frig. Cand o sa apuc o sa schimb iar uleiul din cutie si-s convins ca va ajuta. As mai adauga ca uleiul pt Golf l-am luat de pe www.ahw-shop.de si-am fost multumit de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!