Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

adika sa o dau jos din nou ? din program am tot incercat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat asa si nu a mers? Ce sa dai jos? Ai zis ca nu ai umblat decat la bobina. Daca ai dat jos si clapeta - sa o cureti, obligatoriu aceasta trebuie readaptata dupa operatiunea de intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am crezut sa dau din nou clapeta jos....am curatat-o intradevar...am pus-o si am incercat si adaptarea cu luatul bornei de la baterie...contact pus...etc...nu merge...knd dau din program sa o adaptez imi apare k e blokata...

PS : nu am adaptat inka acel futun de la debimetru kre vine in orificiul clapetei,dar nu cred sa fie o problema asa mare inkat sa imi dea eroarea k e blocata...

SI AM MAI OBSERVAT UN SUNET FOARTE CIUDAT DIN COMPARTIMENTUL MOTORULUI KND DAU LA AUTOMAT...PANA ACUM NU SE AUZEA NIMIK,DOAR AM PUS ALTA BOBINA DE INDUCTIE SI AM CURATAT CLAPETA.DE PORNIT NICI GAND SA PORNEASCA MASINA....

Modificat de lucian3087
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apare ca e locked sterge erorile mai intii...

Daca ai scos clapeta sigur ai erori adunate.

Chiar e asa de greu sa scrii corect....??

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema...multumesc domnului viorel (vortexo),un om deosebit de nota 10 +....a fost acea bobina inclusiv catalizatorul cred...avea prea multe cratere in el.....se vedea k era uzat...in leg. cu bobina....am cumparat una identica originala second hand 150 ron.....noua era 400ron... nu a pornit din prima...am curatat bujiile din nou....fisele....etc..masina se comporta de minune....porneste la sfert de cheie si demaraj ....mai ales fara catalizator... jos palaria.... :P:):X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tot nu vrei sa scrii corect romaneste, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu la ce te referi...eu vag comul il am in limba romana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"knd...k...blokata...inka...kre...NIMIK..."

Despre asta vorbea Al Bundy cit si eu ceva mai sus...

Daca tu gasesti cuvintele astea in dictionar esti tare...

E trist fenomenul...s-a ajuns sa se scrie si CV-uri in stilul asta...chiar si in varianta "KnD...bLoKaTa...niMiK..."

KiAr aM vaZuT aSa cEva... trist...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gresala mea ! multumesc pentru atentionare,o sa tin minte data viitoare.

Modificat de lucian3087
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare baieti , sun nou pe forum  si vreau sa ma jutati cu problema cu pasatul meu care canu porneste diminieata cand e frig(noiembrie  pana in martie) deci in fiecare dimineata cand o pornesc trebuie sa o accelerez ca sa porneasaca ,daca eu nu accelerew masina porneste sin imediat moare motoru si dupa ceaia nu mai pot sa o pornesc numai dupa 2 ore apasan aceleratia .daca ati mai intampinat aceasta problema va rog  sa ma ajutati .  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic să o pui mai întâi pe un tester să vezi dacă nu are vreo eroare stocată.

Sunt destule cauze pentru asta şi un eventual cod de eroare, mai ales unul care reapare după ştergere ar fi un punct de plecare.

Într-un fel faptul că nu mai porneşte timp de 2 ore după o încercare nereuşită nu este chiar rău...îţi oferă posibilitatea să analizezi din ce cauză nu porneşte. Dar pentru asta ai nevoie de ceva scule, îndemânare şi informaţii. Ultimele le poţi afla de pe forum, dar dacă îţi lipsesc primele nu prea poţi rezolva problema aici şi trebuie să găseşti un mecanic priceput.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un prim simptom este de bujii uzate si/sau cu depuneri pe ele

 

daca n-ai facut-o se recomanda curatarea clapetei si adaptarea acesteia

 

si binenteles diagnoza daca vrei sa intelegem ce se intampla sub capota

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pe test am pus peste tot in italia in franta in romania si nau gasit nici o eroare . un mecani in italia ma pus sa chimb tacheti  iam schimbat si nimic tot asa cand incepea iarna masina in fiecare dimineata ami face la fel . dar daca o ajut cu acelerati merge perfect . o las pornita 3 minute maxim si apoi opresc motoru  dupa acea o pornesc din nou dar fara acceleratie masine porneste la sfert de cheie . da patru ani eu am problema asta si inca nam rezolvato  , asi vrea sa incerc sa curat clapeta de acceleratie sa vedem ce simtome are dupa aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă zici că este numai la prima cheie problema să nu fie de la alimentarea cu combustibil. Poate se dezamorsează pompa pe timpul nopţii şi îi ia mai mult timp până face presiunea normală. Tu când apeşi acceleraţia suplineşti lipsa de combustibil.

Dacă ar fi clapeta sau bujiile nu ar trebui să facă tot timpul aşa, nu numai la prima cheie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. Am cumparat o interfata vcds 11.11.0 (clona)si nu reusesc sa imi fac adaptare clapeta acceleratie la vw sharan 2.0i din 96 iar la consum instantaneu imi arata tot pe vcds 95l/h stie cineva care este cauza.Va rog sa ma ajutati.multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am verificat pomp de combustibil e totul ok când apas acceleratie e ca si cum asi accelera normal. (Nu e cum rămai fără benzina si trebuie sa dai la automat si sa apesi pe acceleratie ca săi vina benzina .)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu asa se verifica pompa de benzina, se masoara cu un manometru presiunea in rampa daca e cat zice cartea

 

am intalnit caz similar cu al tau, pompa baga dar nu suficient si vara pornea mai greu, o prima verificare cand nu baga suficient e ca nu mai vine benzina pe retur fiindca pompa nu mai poate asigura presiunea la care functioneaza regulatorul (regulatorul il poti gasi pe rampa sau pe fitru de benzina nu stiu cum e la tine dar banuiesc ca e pe rampa...)

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee ce diametru are clapeta de acceleratie la Golf 5 GT?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna am si eu or ugaminte am un aidu a4 din 2002 motor 1.6 mi se ineaca motorul cand il pornesc la rece aceesta porneste la prima cheie dar cum demarez de pe loc incepe sa se inece ca si cum nar lua benzina mam interesat (prin prieteni) si cica ar fi clapeta de acceleratie trebuie curatata dar nus sigur astept niste suggesti pls va  multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mai usor sa faci o scanare? Eventual poti curata si clapeta ca nu strica, numai ca va trebui adaptata dupa operatiunea de curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

in mers cind ridic piciorul de pe acceleratie zgiltie o data scurt ,usor, iar cind accelerez, din nou.(motor AGG 1996 2.0)

vreo sugestie va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-o primă fază vezi să nu fie o problemă la cablul de acceleraţie să nu agaţe pe undeva, apoi fă o curaţare de clapetă şi adaptare. Dacă persistă cam trebuie să fie cineva la faţa locului şi să determine dacă este de natură electrică problema sau este ceva cu alimentarea cu combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta este noua, (8000km), cablul ok.,posibil calculatorul? sunt ceva probleme si cu relanti-ul; este mai mare decit normal ,si binenteles cu

consumul de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta a fost adaptată la montare?

N-aş prea crede să fie calculatorul de vină. Ori primeşte o informaţie greşită de la un senzor (sonda lambda, MAF, senzor temperatură, senzor din corpul clapetă) şi îi ia puţin timp până aduce cât de cât treburile la normal, ori ceva nu reacţionează cum trebuie (actuator din corpul clapetă, regulator presiune combustibil, valva canistră vapori).

Acum problema se pune că dacă vrei să remediezi tu îţi trebuie ceva scule, cunoştinţe şi documentaţie (la documentaţie te putem ajuta aici pe forum), altfel trebuie să găseşti un mecanic bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!