Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

nu are nimic...sunt curios sa nu fie codat pe cutie automata.

relantiul se poate schimbat cu VCDS.

Fa o adaptare a clapetei de acceleratie - ori cu VCDS-ul, ori prin metoda cu borna scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru edificare, as vrea sa adaug ca la momentul curatarii clapetei de acceleratie am gasit ulei din belsug pe imbusurile de fixare de blocul motor.

Asa era si la mine. Mecanicul mi-a spus, ca e semn de pompa de ulei obosita, adica in acest caz creste cantitatea gazelor de carter. Din pacate am aflat acest lucru tarziu si mi s-a defectat de tot pompa de ulei, si s-a distrus motorul.

Iti recomand sa faci o verificare amanuntita. La "noul" motor nu am deloc ulei la clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru toti cei ce au probleme cu clapeta de acceleratie se poate repara fara a merge la mecanic cu un minim de scule si materiale. Materiale - un burete de bucatarie ,o carpa care sa nu lase scame si sa fie absorbanta, o pensula , o sticla de DECARBOSOLV de la un magazin de piese auto. Scule un set de imbusuri surubelnita in cruce si una dreapta. Scoateti borna PLUS de la baterie , dati carcasa de la filtrul de aer jos , demontati clapeta acceleratie cu tot cu supapa EGR si cu teava care este intre ele . Pt teava am mai avut nevoie de o sarma subtire . montati totul la loc , puneti borna si dati cheie. Se ajusteaza singura punand contactul 5 secunde. Spor la treaba.

post-81686-0-76939300-1335850849_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am incercat sa imi adaptez clapeta de acceleratie prin vag com. Mi-am sters niste erori mai vechi si am zis sa incerc sa imi adaptez si clapeta. Masina sta la relanti, accelereaza normal, deci nu aveam probleme.

Nu am reusit adaptarea si acum am ramas cu

17967/P1559/005465 - Throttle Body (J338): Fault in Basic Settings

care nu dispare.

EPC imi ramane aprins si ocazional mi se aprinde si Check Engine. Mentionez ca masina se comporta normal in continuare (nu fluctueaza relantiul si nici nu pierde din putere). Singura diferenta pe care am observat-o este atunci cand pun contactul se aude un sunet la clapeta (care nu se auzea inainte) si persista ceva mai mult acel "tiuit" .

Masina este un Golf 4 1.4 AXP. Am incercat sa sterg eroarea din vag com, am incercat sa readaptez clapeta cu metoda manuala (baterie) insa nu reusesc. Ce solutii am ? Trebuie sa curat clapeta si sa incerc iar o adaptare? N-as vrea sa umblu la ea avand in vedere ca masina merge normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil clapeta are probleme. Daca nu ai nici o problema, desi mi se pare ciudat sa nu apara, avand in vedere ca nu merge facuta adaptarea, las-o in pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Curata clapeta - banuiesc ca e cam murdarica - dupa care ii faci adaptarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Cine ma poate ajuta urgent cu un VAG-Com in Baneasa (BD Aerogarii colt cu Ficusului) pentru readaptare clapeta acceleratie la Golf 4 1.6 16 valve, motor BCB?

A incercat cineva cu un dispozitiv Delphy si nu i-a dat de cap :(

Nu pot sa plec cu masina pentru ca nu accelereaza sau accelereaza cand vrea ea si face foarte urat :(

Platesc tot deranjul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar niciun binevoitor care sa vrea sa ma ajute si pe mine? Am incercat sa plec cu masina de acolo si dupa 50 de metri am impins-o inapoi.

Nu se accelereaza si merge numai in suturi :(

Am mare nevoie de ajutor din partea unui baiat cu VAG-Com!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca masina are alte probleme. Pune contactul, asteapta 2 minute fara sa faci nimic, porneste masina , asteapta 2 minute fara sa calci acceleratia, opreste si porneste din nou,. Ar trebui sa se adapteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot pus contactul si pornit si iar oprit. O sa incerc maine din nou.

Nu cred ca are altceva masina pentru ca nu avea absolut niciun simptom si nicio eroare inainte sa demontez clapeta. Si clapeta nu cred ca s-a stricat de la o frecare cu peria cu motorina.

Dar cine stie, sunt deschis la orice idee noua. Oricum, prima chestie care trebuie facuta este sa puna cineva VAG-Comul pe ea sa reseteze clapeta si daca nu e asta atunci ne dam seama...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca am reusit sa rezolv ceva dar nu foarte bine.

A fost un baiat electrician auto cu un dispozitiv Bosch - nu avea VAG - si mi-a readaptat dupa ceva chinuri clapeta de acceleratie si EGR. Tot dadea eroare pe senzorul de altitudine (de presiune). Eroarea P1553 daca stie sa-mi spuna si mie cineva ce inseamna...

Oricum, in final nu a mai dat nicio eroare si am facut cu masina prin oras vreo 15-20 km.

Acum macar merge, desi are alta problema. In loc sa mearga mai bine acceleratia dupa ce i-am curatat clapeta face asa:

- la inceput avea fluctuatii de turatie la relanti intre 650-1200 rpm, care au disparut dupa 1-2 km si dusa in 4000-5000 rpm si relantiul s-a stabilizat la 650 rpm.

- intr-o intersectie mi-a murit motorul la semafor :( din fericire s-a intamplat doar o singura data in 15-20 km

- problema cea mai mare este ca acceleratia este mai moale, in sensul ca nu mai raspunde asa prompt cand o calc. Adica primii aproximativ 3 centimetri din cursa sunt in plus, turometrul nici nu se misca.

Baiatul care m-a ajutat a zis ca el crede ca totusi clapeta de acceleratie are ceva aiurea dar ca este posibil sa-si mai revina la drum lung, iar altcineva mi-a zis ca este posibil ca adaptarea sa nu se fi facut suta la suta in regula cu Bosch-ul si sa fie totusi nevoie de un VAG-Com.

Voi ce parere aveti?

PS: diseara sau maine dimineata ma risc si plec din Bucuresti la o distanta de cateva sute de kilometri... sper sa nu raman pe acolo :(

Modificat de mihai01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e adaptata corect. Asta inseamna adaptarea pana la urma: sa se miste clapeta in acelasi timp cu pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semnificatia erorii P1553: Manifold absolute pressure (MAP); sensor/barometric pressure (BARO) sensor - range/performance problem

Cauze posibile: Intake/exhaust leak, EGR system, EVAP canister purge valve, throttle control unit, wiring, MAP sensor, BARO sensor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am o problema cu masina un vw polo din 2000 akk motor de 1.4 mpi

Am curatat clapeta de acceleratie si tot nu merge bine motorul plus ca imi apare in bord EPC ... am fost cu ea la tester si imi spune ca e ceva probleme cu clapeta de acceleratie ... nu stiu ce sa fac .. sunt disperat .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai concret ce probleme? Ce erori sunt stocate? Clapeta a fost adaptata dupa curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am probleme cu clapeta de acceleratie.este a3a in 3 ani .am un passat 1996 2.0 motor agg

va rog, ma poate ajuta cineva in iasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez, problemele sunt; relanti mare ,se opreste din cind in cind se tureaza singura pina pe la 3000 ture ,trepideaza , iar merge bine un pic si tot asa.am fost la mecanic am pus testerul,arata ca e cava cu intermitent, facut resetare sau cum se cheama si nimic.

ultima clapeta este vdo are 10000km si 8luni, dar nu cred ca clapeta s-a dus,ci primeste informatii eronate ,dar nu stiu de unde.

va rog ce pot sa fac? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mers bine 2 zile si a inceput iar .nu stiu, probabil ca e vreun contact pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat ca problemele apar numai jn momentul in care motorul este foarte fierbinte (traficul infernal din centrul iasului),

dar nu inteleg care este legatura.Cu cit este mai fiebinte motorul ,relantiul tinde sa urce iar la un consumator mare (AC) scade tare in loc sa creasca. Acul la temperatura arata 90 grade dar cred ca e mult mai mult pt.ca se aud ventilatoarele cum merg incontinuu.

Si dupa ce opresc motorul se mai aude ventilatorul cum merge din cind in cind timp de vreo 10 minute.

Va rog vreo sugestie ? este o legatura intre temperatura si clapeta?

Modificat de bogb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

trebuie sa ajung la bobina de inductie kre din kte am inteles e sub clapeta de acceleratia,clapeta trebuie data jos ? k altcumva nu vad cum sa ajung la acea bobina....masina este un passat 2001 1.6 ALZ....daca tre sa dau jos si clapeta am inteles k sunt niste pasi de ansamblare...am un vag gom 908 in romana...km kre ar fi pasii dupa ce pun clapeta de acceleratie la loc bineinteles dupa ce o si curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare daca o fi bobina dusa....am un audi a4 1.6 1996...pe kre il dezmembrez....s-o potrivi bobina de pe el pe passat ? passatul are 75 kw iar audi 74 kw....tot pe benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna aceasta eroare ? nu mai e clapeta de acceleratie buna ? nu am facut dekat sa schimb bobina de inductie...masina acum nu mai porneste deloc....

post-114474-0-09307300-1354213554_thumb.

Modificat de lucian3087
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!