Jump to content

SEAT Leon 1.8T Sport


toni

Postare recomandată

A venit si randul meu :D

Masina: Seat Leon

Motor: 1.8 20valve turbo; 180cp@5500rpm; 235Nm@1950rpm

Echipare: Sport (la origine)

Clima automata

Pachet electric

Suspensie sport

Scaune+volan sport

Computer de bord

Trapa electrica

Jante aliaj 16"

RC Aura

ABS, TCS, EDL, ESP

Modificari:

CD-Player AuraCD

Jante Rial Montreal 17" + GY Eagle F1

Bara fata Cupra4/TopSport/FR

Discuri frana perforate Zimmermann

Bandouri vopsite

Etrieri rosii

Stergator luneta Fabia

Interior: schimbator, pedale TT, praguri

photoshoot20015hn.jpg

photoshoot20033wq.jpg

photoshoot20049iq.jpg

photoshoot20061gt.jpg

photoshoot20113zj.jpg

photoshoot20126cr.jpg

photoshoot20143kf.jpg

photoshoot20176wo.jpg

Link către comentariu
  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • toni

    125

  • Bogdan_wrc

    26

  • andrei.toledo

    16

  • Muale

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Super tare.. 2 lucruri mi-au atras atentia :

1. jantele o prind de minune

2. Nu degeaba esti maestru de ceremonii pe aria ingrijiri auto!! (te urmaresc de mult acolo :). Se vede si puterea in Megapixeli a camerei, dar si priceperea cosmeticianului..ai "pregatit-o" un pic pentru sedinta foto, nu? :D

Felicitari si "jdemii" de km fara evenimente

Link către comentariu

Si cred ca ai si polishat-o nu-i asa? A iesit f bine!

Discurile de frana sunt dementiale!!!

Eu nu am sa intreb pe cand un chip tuning! :)

Link către comentariu

foarte frumoasa..sa o stap sanatos, si multi km !!

de curata...nu mai zic nimic..esti un model for all.

de chip..vad ca nu zici nimic... :D

Link către comentariu
  • 1 month later...

is eu chior sau in spate o aripa e putin indoita ?? :huh:

Link către comentariu

Chiar este, am gasit-o in parcare lovita acum vreo luna si n-am avut timp sa o fac.

Link către comentariu

Super tare !

Imi plac in special: Jantele / Spoilerul fata / discurile frana fata

As schimba: presurile / S-ul negru de pe grila fata; (arata mai bine fara)

PS: nu ai stiker vw forum ?(se reflecta lumina in poza cu luneta...)

Link către comentariu

Presurile ma bate si pe mine gandul se la schimb macar pe perioada verii.

S-ul a fost schimbat de curand dar n-am apucat sa-l prind in poze.

Sticker nu mai am de ceva timp, aveam unul mare dar vreau ceva mai mic si am uitat mereu sa iau. Ma recunoasteti dupa culoare oricum :D (eu am mai vazut decat unul singur culoarea asta in RO)

Link către comentariu

Te recunoastem dupa culoare si stralucire / luciu !!! :angry:

La tine deja este o preocupare sa fie masina in "top shape".

Link către comentariu

Desi mi-am dat seama prea tarziu ca mi-a iesit poza miscata se poate vedea ca in unele cazuri trecere timpului are si efecte pozitive :D

- in urma cu 2 ani:

img0782us6.jpg

- in prezent

afterwashhigh008xl6.jpg

Si una de la inaltime:

afterwashhigh003gj4.jpg

Azi am comandat si bara stabilizatoare inferioara suplimentara de Audi S3, care va mai intari putin puntea fata si va avea si un oarece rol protector. Saptamana viitoare sper sa o am si sa o montez.

Link către comentariu

superba culoarea! Fericit va fi viitorul posesor al masinii la cata grija ai de ea... Dar vezi sa nu-i tocesti vopseaua la cat polish dai pe ea :D

Modificat de di0
Link către comentariu

Multumesc di0!

Cu polish nu am dat decat de o data pe masina si era ceva foarte putin abraziv.

In alta ordine de idei, azi am instalat si bara stabilizatoare inferioara de Audi S3. Primele impresii, asa dupa cateva smucituri de volan pana acasa, sunt bune. Masina este mai putin mai inchegata si directia pare mai precisa. Urmeaza sa gasesc una decenta la pret si pentru spate :)

Link către comentariu

toni poti da mai multe detalii te rog despre bara. este pe lista mea de proiecte.

cat a costat? daca ai si superioara? este pe fata sau pe spate..? suspensiile sunt standard?

Link către comentariu

Bara stabilizatoare a costat ~100RON cu tot cu prinderi (suruburi si un fel de piulite cu guler). Momentan nu o am si pe cea superioara, exista varianta tot de la S3 dar "nu prea imi vine" sa gauresc caroseria.

Ce am luat/montat acum este pe fata.

Suspensia este standard sport daca pot spune asa :) , adica este suspensia standard a masinii dar sport, coboara 15-20mm fata/spate si este putin mai dura.

Da' tie ce-ti mai trebuie bari stabilizatoare cu Eibach-ul ala? :P Apropo, asteptam poze. Este aia de la fusco?

Link către comentariu

E aia de la fusco... dar de ce sa nu isi pune si bara stabilizatoare? Din foarte bine se poate apropia de exceptional..

Link către comentariu

vreau si eu bara stabilizatoare. (nu numai ca e destul de ieftina, dar aduce imbunatatiri, toata lumea mi-a zis). eu as vrea pe toate 4. dar nu am $ acum :)

de unde ai luat tu cu 100 RON? ca stiam ca e ceva in jur de 80 E una? vreau superioara fata intai. asta a ta nu e noua? merci.

de ce sa gauresti caroseria? nu vine prinsa tot la fel? dar ce superioara parca se potriveste.. ?!

:) suspensia mea e aia de la fusco. vor veni si poze de la montaj si cu masina lasata pe topicul meu, dar sa descarce pozele fusco. deocamdata e prea lasata si ma duc sa mai imi ridice putin fata. ca arata ca alu' BogdanS.. aproximativ. tare sunt curios cat de dure sunt suspensiile de pe leonul tau, am vrut sa merg si cu a lui eddie, dar am uitat. am facut la Lepsa o comparatie cu fusco si a mea este destul de dura (per total, ca la inceput e destul de buna ca are arcurile alea mici si moi sus).

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Eu am luat-o de la volksman (Alex-Volksparts), fiind piesa originala de Audi S3 si Leon Cupra R, cea inferioara, adica sub masina ;)

Pentru cea superiora trebuie gauri deoarece nu exista prinderi pe masina. Se protriveste tot si cea superioara de Audi S3, dar este mai scumpa, undeva pe la 80E cred, o sa ma interesez totusi de un pret si pentru ea, intai sa gasesc ceva pentru spate.

Suspensia mea este destul de dura, din cauza arcurilor tari din ce am citit.

Eibach-ul pe Octavia lui fusco a schimbat masina complet, ma astept sa faca acelasi lucru si la tine. Am mers in masina lui si se comporta exemplar, desi imi cam clantaneau dintii pe piatra cubia ;)

Cand mai ajungi prin Bucuresti la intalnire (sau si cu alta ocazie, dar in weekend sau seara) te dau o tura sa vezi cum e la mine.

Link către comentariu

deci aia inferioara e asa ieftina..bun atunci...cred ca va veni prima aia ;). de potrivit, cred ca se potriveste.

normal ca a schimbat si la mine comportamentul, ca oricum alea standard eram cam obosite. clantanitul dintilor se face, dar se face bine, nu ca la alte masini mult mai dure.

normal ca atunci cand ne vom vedea..facem un schimb de experienta ;)... dar si la BV ma duc des ..asa ca voi vedea cum se tine si a lui eddie. merci.

Link către comentariu

faine poze mestere (aka proprietarul masinii). Cel putin in primele poze ai reusit sa surprinzi in unele instantanee o capitala care mai aduce a capitala. Si masina e frumoasa, leonul e printre masinile care are un design atemporal

Link către comentariu
...leonul e printre masinile care are un design atemporal

De acord, masina arata SUPER, toni e cel mai priceput la capitolul intretinere masini dintre cei pe care i-am vazut eu pana acum, dar totusi, oricat de pasionat ai fi de marca Seat, ceea ce ai spus tu m-a lasat :D :D :D ...

Sper sa nu fiu inteles gresit, dar parerea mea e ca leonul nu e nemuritor... :D

Link către comentariu

fiecare cu parerea lui insa dupa mine, leonul vechi are deja un design clasic. La fel ca si toledo, care de altfel imi place mai mult. Asta atata timp cat nu il faci ca o sorcova prin tuninguri neinspirate

Link către comentariu
  • 1 year later...

Sa-mi reinviez putin topicul ... si de acum il voi transforma intr-un fel de jurnal de bord.

De la ultimul post:

- revenit la sigla fata Seat cromata

- reparat/revopsit aripa spate

- schimbat parbriz

- scos bara stablizatoare S3 (am indoit-o)

- schimbat marca/tipul de ulei folosit la Mobil1 5W50

- facut un "refresh" al cauciucurile de pe fata cu 2 bucati Vredestein Ultrac 215/45R17

- schimbat macarele geamuri fata (au picat ambele la interval de o luna)

- schimbat placute frana spate (Textar) si lichid de frana

Ieri am comandat suspensie noua, cea veche si-a pierdut de tot calitatile dupa 150k km (din care ~40k in RO). Cum vroiam ceva decent la un pret care sa nu-mi rupa bugetul, am optat pentru un kitul sport de la Koni, compus din amortizoare sport Koni si arcuri (din ce am citit facute de Vogtland). Spre suprinderea mea, se pare ca amortizoarele pot fi reglate ca duritate, cele de pe fata extern (adica cu ele pe masina) iar cele de pe spate numai cu ele date jos. Kitul coboara garda la sol cu 35mm fata de suspensia normala, la mine va fi probabil un -20mm.

Timpul de livrare este 2-3 saptamani.

Si cum tot voi umbla la suspensie voi schimba si rulmentii din capul amortizoarelor fata si suportii de amotizor (bumpstops) fata/spate. Avand in vedere ca circul mult in oras si nu vreau sa-mi clantane dintii in gura (ca doar mi-am facut o obturatie de canal si trebuie sa pun plomba :sbine: ), voi opta pentru varianta OEM, si nu pentru cele de poliuretan.

O alta problema de care am inceput sa ma ocup este cea unei presupuse (de mine) scapari de presiune de la turbina. Prolema era intermitenta si s-a cam cronicizat in ultima vreme. In momentul de fata banuiesc sistemul PCV si am comandat cele 2 supape care se ocupa de asta.

Ultima chestie pe care as vrea sa o fac pe termen scurt este un upgrade la suportul care fixeaza motorul si cutia de caroserie (dogbone), adica schimbarea bucsele care amortizeaza miscare lor. Dupa ce rezolv problema suspensiei si a boostului spre sa apuc sa o fac si pe asta.

Modificat de toni
Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!