Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Address 18: Aux. Heat Labels: 1K0-815-007.clb

Control Module Part Number: 7N0 963 272 C
Component and/or Version: Standheizer 044 4840
Software Coding: 0031142
Work Shop Code: WSC 41461 002 1048576
VCID: 3566B9FB5C52D196BE-8060
 

01407 - Flame Extinguished
       000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault
Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 135
Time Indication: 0
Freeze Frame:
Start Temperature: 31.0°C Temperature: 36.0°C Voltage: 12.21 V

 

00664 - Fuel gauge

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 7

Fault Frequency: 1

Reset counter: 135 Mileage: 174973 km

Time Indication: 0 Date: 2012.14.10 Time: 19:21:18

De fiecare data vin impreuna si au legatura cu webastoul si doar cand este frig si porneste automat 
Atunci cand se aude ca porneste webastoul incepe un fum puternic de sub masina din dreapta jos

Tot asa face dar cu mai putin fum cand activez din telecomanda incalzirea

Altceva care mi se pare diferit ca la inceput
parca nu mai baga asa cald in masina ca la inceput. Pe gurile de aerisire din fata este cadut si aproape rece pe toate 4 gurile pe spate. Inainte baga cald bine si in spate
Pe temperatura de -3 (deci nu foarte rece)am facut cam 25 km si am mers vreo 2-3 km si cu viteza 140-160 si apa nu a trecut de 80grade nici cand am ajuns acasa
Uneori total aleatoriu la pornire indicatorul de combustibil cade brusc jumate de rezervor pana in zona rosu ca apoi dupa cativa km incepe iar sa creasca dar nu in pozitia de unde a cazut. Ca si cum nu a indicat corect nivelul si apoi se recorecteaza la nivelul real

 

Modificat de mortekay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă merge cu rezervorul gol degeaba schimbă pompa... 

Sunt unele tigai care nu merg decât dacă ai 1/2 rezervor... 

Cu 5 10 l de zeamă sigur nu merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-i pica acul de combustibil, sigur are sonda praf.Si e cu pompa cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis scade mult dintr o data dar isi revine nivelul incet pana mult deasupra de rosu. Pe rosu nu a ajuns niciodata masina stiind ca am in realitate putin carburant
Face de cateva ori pe an dar nu stiu daca are legatura si cu eroarea de la webasto pt ca tot acolo apare

Modificat de mortekay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze faza cu scazutul aleator nu văzusem...

Vezi sa iei codul care trebuie la pompa... 

E grele... E cod separat pt tigaile cu Webasto... Eventual încerci sa vezi dacă poți curata kkt ala de circuit de la plutitor... Sau sa înlocuiești numai bucata aia de pe una din dezmembrări... Una normală... 

Eu am făcut 2 in 1 dar era vorba de pompa în sine... Pe nou au ratat de 2 ori... Au adus altceva... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci sa nu aibe legatura intre ele erorile aparute pe Address 18: Aux. Heat
Cel de fuel gauge este strict pe plutitor? Sincer nu ma prea intereseaza ca arata gresit din cand in cand
Ma intereseaza cel pe webasto

 

Modificat de mortekay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are legatura..

Pe tine nu te intereseaza...dar pe Webasto  da.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spido are dreptate... Webasto se leagă de nivel combustibil și tensiune baterie... Degeaba ai căldură dacă nu mai pornește hârbul :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara ..daca ma poate ajuta cineva ,de cateva zile mi-au aparut martorii EPC si motorasu, masina da sa porn ,daca accelerez martorii se sting masina merge fara probleme, mart. se sting,a doua zi la prima pornire se comporta la fel,i-am facut diagnoza ,cod,4629circ de inc a releului de putereECM,P068A00-SE DESCHIDE PREA REPEDE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune codul de eroare asa cum apare pe diagnoza cu identificator Ecu cu tot. Toc ce scrie la adresa 01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am probleme la masina de la profil de vreo saptamana si ceva - in mers imi aprinde EPC, intra in limp mode nasol de tot (nu mai trage nici cu a 1-a, rpm cu pedala la podea abia se duc la 2000, viteza max aprox 10 km/h, imposibil de circulat). Daca o opresc si pornesc de obicei isi revine, dar nu pentru mult timp. S-a intamplat sa crape iar si in cativa km (cel mai mult cred ca am mers in jur de 100 fara sa faca figuri).

Pe VCDS am gasit chestia asta

17953/P1545/005445 - Throttle Valve Controller: Malfunction - Intermittent

Am incercat sa ii fac readaptare la clapeta ( am schimbat bateria cu una noua recent, dupa ce deja incepuse sa faca probleme acceleratia). Nu pare ca s-a rezolvat nimic, asta seara cand veneam acasa iar am ramas fara acceleratie. Repornita a mers pana acasa inca 2-3 km dar in conditiile astea nu am curaj sa mai plec nicaieri cu ea. Ceva sugestii ce as putea sa mai fac inainte de a sparge vreo 800 ron pe clapeta noua? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai șanse mari sa găsești pe dezmembrări... E vreo 200 max... 

Încerci și vezi ce iese... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua
am doua probleme:
-mereu imi apare la testare codul de eroare 16555-fuel trim system too lean bank 1
-la basic settings la adresa 46 nu porneste autotestarea, adica TEST OFF ramane, cu toate ca turatia creste la 1440 , chiar daca tin pedala de franare apasata mai mult timp
Intrebare: care o fi cauza si daca au  legatura cele doua simptome intre ele  ?
Va multumesc.

Modificat de OCTAVIA COMBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica aer fals admisie, EGR, clapeta, vacuum, etc... 

Rezolva prima și pica și 2...

Testarile trebuie sa le faci în ordine... De la 3x la deal... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA..asa am facut: verificat si curatat tot pe linie de aer, admise..chiar si schimbat O ring la galeriile admisie+bujii..insa aceasta problema a ramas.

Banuiala mea este pompa de benzina sau filtrul..(masina este din 2001)..?

Sigur testarilre le fac in ordine, cum trebuie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uită-te în gr 1 c3, lamba instant... Daca la relanti e pe sărac, și sau pe 32 ai lt mare plus, pompa sau supapa regulatoare presiune... Verifica presiune in rampă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune insuficienta debitata de pompa sau filtru carburant infundat/neconform.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a schimbat filtrul e bine sa-l schimbe ... filtrul infundat maxim poate face SI la relanti...ala se manifesta in sarcina...debit pt relanti lasa sa treaca...

Pompa sau supapa regulatoare de pe rampa...eventual injectoare infundate...

Cauta un mecanic sa-ti masoare presiunea in rampa...relanti si sarcina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau o pierdere de vaccum

necesita mai multe teste ca sa se identifice problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am si eu urmatoarele probleme in urma unui retrofit, daca ma poate ajuta cineva? Mentionez ca masina e un passat din 2006 2,0  fsi are acc din fabrica care in urma retrofitului nu mai functioneaza!

Log-WVWZZZ3CZ7E126430-120390km-74806mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!