Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

On 1/14/2020 at 10:34 PM, fishu26 said:

 

Sa inteleg ca ideal ar fi ca valoare la lambda instant sa fie aproape de 0% pentru un amestec corect?!

 +- 5% maxim, adica cat mai aproape de 0 dar nu prea e 0 niciodata. La relanti.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tigaile astea au limitele +-10%... Pe la Renault de ex se duc la 25...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca sunt aproape pe acolo, în toleranță . Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:), 

Da in manual +-10, dar din experienta mea la un -7; 10 incepi sa iti pui semne de intrebare care e buba, ca parca nu merge cum ar trebui :)

La -25 sau +25 % deja e o problema grava parerea mea. Bine , nu cunosc toate tigaile :), La skoda mea  e +- 2 ; 3 pe acolo. La ford la fel e situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara!

 

Azi la scanare mi-a aparut eroarea:

17911 -  Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

            P1503 - 35-10 -   - - Intermittent

Am sters-o, m-am uitat la mufa care intra in alternator, la blocul de sigurante de pe baterie, la cablaj, dar nu am observat nimic suspect.

Dupa scanare am oprit masina, am repornit-o, am scanat din nou, si eroarea nu a mai reaparut. 

La motor BFQ ar mai fa ceva ce ar trebui sa verific?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, firul de terminal DF care se intrerupe intre motor si lonjeron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti spune mai exact care este firul de DF? Cum am vazut, din releul de incarcare iese o conexiune cu 2 fire, si separat mai este un fir mai gros, negru, care este prins cu piulita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pleaca din Ecu T81 pin13 fir maro/rosu pina in alternator T2 pin 2 fir aceeasi culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali Barbulescu

Salutare tuturor,

Aveti idee cum ar trebui sa fac codarea ca sa pot scapa de aceasta eroare? mentionez ca am resoftat navigatia RNS 510 si de atunci am erori pe navigatie si radio. (aceeasi eroare):

Eroare navigatie:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 37: Navigation (J0506) Labels:. 1T0-035-680.clb

Part No SW: 1T0 035 680 G HW: 1T0 035 680 B

Component: RNS-MID H11 4120

Revision: AB001001 Serial number: VWZ6Z7J6038123

Coding: 00000400000000000000

Shop #: WSC 12345 123 12345

VCID: 326BAFCF6D2F68DF5F-8066

Subsystem 1 - Part No: 1T0 919 859 C

Component: EU East V13 8350

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 2

Reset counter: 79

Mileage: 131712 km

Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------

 

Eroare radio:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio (J0506) Labels:. 1T0-035-680.clb

Part No SW: 1T0 035 680 G HW: 1T0 035 680 B

Component: RNS-MID H11 4120

Revision: AB001001 Serial number: VWZ6Z7J6038123

Coding: 00000400000000000000

Shop #: WSC 12345 123 12345

VCID: 326BAFCF6D2F68DF5F-8066

Subsystem 1 - Part No: 1T0 919 859 C

Component: EU East V13 8350

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 3

Reset counter: 79

Mileage: 131712 km

Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codeaza corect.vezi ce codare aveai inainte de resoftare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand vezi in coding ce ai bifat si ce nu ai. Sunt 2 posibilitati, e bifat ceva ce nu ai sau nu e bifat ceva ce ai. La coding la fiecare bit vezi ce e bifat si compara cu ce ai fizic. Numai asa scapi de eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali Barbulescu
1 hour ago, F l o r i n said:

Codeaza corect.vezi ce codare aveai inainte de resoftare

Din păcate nu mai am niciun log mai vechi sa pot sa iau codatea veche...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci manual, cum ti-a recomandat aerofan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut si scuze poate de offtopic

Am o problema cu o bora cod motor ajm 1.9 tdi 115 cai 85 kw

o pornesc dimineata , o  las 5 minute pornita pina duc gunoiul apoi dintr-o data incepe sa mearga in 3 , 2 pistoane si se opreste, mentionez ca am schimbat pompa de inalts presiune , schimbat oringuri , filtru motorina , in  rezervor mentionez ca nu am decit sonda litrometrica nu am pompa de carburant , nu stiu ce sa ii mai fac pur si simplu porneste la sfert de cheie la rece  si apoi se opreste iina se incalzeste putin motorul cred

Rog ajutor sunt disperat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor, am trecut la b8 dar am erorile de mai jos ce poate problema este!?

Address 01: Engine (J623-CRLB)       Labels:. 04L-907-309-V1.clb
   Part No SW: 04L 906 026 ET    HW: 04L 907 309 R
   Component: R4 2.0l TDI   H23 1990  
   Revision: B5H23---    
   Coding: 011D003203641D083000
   Shop #: WSC 00028 028 00028
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906026ET 002002
   ROD: EV_ECM20TDI01104L906026ES_002_VW48.rod
   VCID: 000F35079B030A4FA5-8054

1 Fault Found:
19998 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit 
          P0141 00 [032] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 166875 km
                    Date: 2020.02.17
                    Time: 19:45:45

                    Engine speed: 1923.00 /min
                    Normed load value: 69.0 %
                    Vehicle speed: 71 km/h
                    Coolant temperature: 96 °C
                    Intake air temperature: 109 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.320 V
                    Unlearning counter according OBD: 38
                    Mass airflow sensor 1 bank 1 airflow: raw value: 588.0 mg/stroke
                    Mean injection quantity: 25.09 mg/stroke
                    Particl.filt.: different.press.sensor 1 bank 1: adaptat. value: 159 hPa
                    O2 bank 1 dwnstrm. of oxi cat: elec. corrected pump current: 0.0000000 A
                    Oxygen sensor bank 1 after oxi cat: heater activation: 81.485 %
                    Oxygen sensor bank 1 after oxi cat: status signal quality: 14
                    Oxyg.sens.bank 1 after oxi cat: curr.pump curr.adaptat.: 0.9868

Address 02: Auto Trans (J743)       Labels: 0D9-927-770.clb
   Part No SW: 0D9 300 041 H    HW: 02E 927 770 AQ
   Component: DQ250-6F MQB  H53 4905  
   Revision: 06253104    Serial number: TFK01604251875
   Coding: 0014
   Shop #: WSC 00028 028 00024
   ASAM Dataset: EV_TCMDQ250021 001001
   ROD: EV_TCMDQ250021.rod
   VCID: 1D316C730CB1C7A7AE-8048

8 Faults Found:
21153 - Gear 1 
          P072C 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21154 - Gear 2 
          P072D 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21155 - Gear 3 
          P072E 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21156 - Gear 4 
          P072F 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21159 - Gear R 
          P072B 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

10731 - Valve 3 in Transmission Part 1 
          P174A 00 [002] - Electrical malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

10732 - Valve 3 in Transmission Part 2 
          P174E 00 [002] - Electrical malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

10906 - Cooling Oil Valve 
          P179D 00 [002] - Electrical Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels:| 5G0-907-044.clb
   Part No SW: 5G0 907 044 BP    HW: 5G0 907 044 BP
   Component: Climatronic   H04 1601  
   Revision: 00001K10    
   Coding: 12020104202110011015500000101822
   Shop #: WSC 00028 028 00024
   ASAM Dataset: EV_ACClimaBHBVW37X 006142
   ROD: EV_ACClimaBHBVW37X_006.rod
   VCID: 76E353DFC9C734FF8F-8022

   Fresh Air Blower Front: 

   Geber für Kältemitteldruck/Kältemitteltemperatur: 

   Air quality sensor: 

   Relative humidity sensor in fresh air intake duct: 

1 Fault Found:
1048835 - Functionality limited due to Engine Control Module 
          P1719 00 [008] - -
          [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 71
                    Mileage: 166019 km
                    Date: 2020.02.13
                    Time: 07:46:23

                    Voltage terminal 30: 14.4 V
                    Auxiliary heater: in stages-Enabling for auxiliary heater operation: Enabling stage 3
                    Auxiliary heater: in stages-Act.val.: 2
                    Auxiliary heater: in stages-Specified value: 3
                    Auxiliary heater: in stages-Specified value for control: 3
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda si ceva probleme pe cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 22 ore, Al Bundy a scris:

O diagnoza ai facut ?

 

Am pus testerul pe ea si nu imi da nici un cod de eroare pe motor , am gasit releul 109 ardea l-am schimbat dar la fel face , parca ar merge in 3 pistoane si apoi se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus, nu este totul sa te uiti dupa erori, trebuie vazute si valori reale. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile la injectoare pe motor rece 1.4-1.9 la toate  la cald 0.0 -0.8

am sa pornesc  logul pe grupu de valori la ora 16 si o sa il postez , deblilmetru pe ce pozitie e ? sau pompa tandem si totul a pornit acum 4 saptamani  din senin

Mi-ai fost recomandat si de Florin din Alexandria

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le amesteci si nu o sa rezolvi nimic. Debitmetrul....trebuie facut log in mers, pt verificare....dar nu are legatura cu problema ta.

Cand e problema la releu 109 , nu se vede spira bujii in ceasuri, cand pui contactul.

Oringuri....de care...uzura la chiulasa, unde vine injectorul ,cum este?

Pune o poza cu inj la.rece....cum le-ai scris tu,nu stim care sunt ok....oricum,nu de la ele e problema.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut in aceasta dimineata, am pornit masina , am pus  testerul pe ea si valorile ciudate pe injectoare, pina nu s-a incalzit masina si a trecut de 70 de grade s-a oprit mereu

IMG_20200220_071729.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema pe cilindrul 2, injector, cablaj, supape, ax came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce a ajuns temeperatura la 71 de grade 

cilindru 1  = -0.49/mg cursa

cilindru 2 = 0.49/mg cursa

cilindru 3 = -0.28/mg cursa

cilindru 4 = 0.31/mg cursa

am observat ca se opreste pina la temperatura de 71 de grade daca incerc sa olas la relantiu moare 

cand ajunge la 71 merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!