Jump to content

Broski gri - Golf 6


grp

Postare recomandată

Felicitari pentru implicare si devotament, si nu in ultimul rand pentru banii investiti, la acest punct multi se opresc.Cred ca investitiile nu se termina, doar momentan, 😉

Link către comentariu

@skodamenmultumesc, la fel și ție!

@sdR+ mulțumesc. Într-adevăr a fost o investiție destul de consistenta, intr-un interval destul de scurt, dar am făcut-o cu drag și pentru fiică-mea (sau pentru băiatul meu cu Golful 5 și acum cu Superbul) dar și pentru mine, ca-mi place să le văd mai frumoase decât le-am luat. 😁 Referitor la investiții: este foarte probabil sau posibil și în funcție de ce idei îmi mai vin, dar cel puțin în momentul actual, doar la un subwoofer micuț mă gândesc. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am trecut la colecția de toamnă iarnă 😁 ținând cont că de mâine se răcește 

Resize_20241102_172635_5521.thumb.jpg.2a5a389ad59bb986e83d201a2c392a7d.jpg

 

Am curățat cu peria de sârmă montată pe bormașina, toate depunerile de pe disc, apoi am montat roțile de iarnă 

Resize_20241102_172635_5102.thumb.jpg.160332681cb309846fcfff60ee5d197c.jpg

 

Am adaugat si capacele de la prezoane, ca să fie in regulă tot

Resize_20241102_172635_5922.thumb.jpg.94ac177776fa9bc40721f3b8e79d8fda.jpg

 

Am schimbate și presurile textile cu cele de cauciuc noi

Resize_20241102_172634_4361.thumb.jpg.4ea4a8e1f28de9f06936670bdb314629.jpg

 

După care am spălat și curățat roțile de vară care vor merge în magazie până la primăvară  

Resize_20241102_172633_3136.thumb.jpg.2e1dedc1906db8e13b96aa5519bcd40c.jpg

 

De miercuri revin la service, întrucât mi se tot aprinde martorul in bord și la scanare am bujia de pe cilindrul 4 de schimbat și eroare pe EGR, celebra P0401 - insuficient flow, ceea ce înseamnă că mai este și altceva în afară de EGR de schimbat/curățat/verificat.

 

Weekend fain tuturor!

Resize_20241102_173804_4343.thumb.jpg.5506cc72579120c0b7317220f743d85d.jpg

Link către comentariu

Un sfat, vaselina pe baza de cupru unde vine montata janta, inclusiv pe disc.Asa frumos pica jos la demontare, o splendoare sa montezi si demontezi.Observ ca mergi pe balonaj marisor, eu prefer sa fiu low, am luat gropi ca am zis ca au ramas rotile acolo, culmea, nu au nimic.Eu as schimba toate 4 bujiile, cu egr incearca curatarea intai.Eu am constatat astazi ca am facut peste 7 mii de km cu egr si clapeta tinandu se in 2 surubele fiecare, clapeta de shut off doar in unul, celalalt desfacut vreo 3 spire.Seara buna si spor la surubarit!

Link către comentariu

@sdR+mulțumesc pentru sfaturi. La primăvara o să dau cu vaselina cu cupru. Balonul e standard pe 16" - 205x55.

 

Bujiile o să le schimb e toate, așa mă gândeam și eu. EGR-ul e nou, clapeta e curățată și ea. Mă duce gândul la galeria de admisie, un cablaj întrerupt, o mufă care nu face contact sau vreun senzor. Nu prea cred ca EGR-ul să fie defect de nou, dar o să vedem. 

 

@haro înainte de a pune roțile pe mașină, au fost montare cauciucurile pe jante si au foat echilibrate. Oricum la 2 ani merg la vulcanizare, le verific si echilibrez, dacă este cazul sau dacă am vibrații în volan până atunci le verific și echilibrez.

Link către comentariu

Resize_20241107_215207_7185.thumb.jpg.a01ddd2a247c0927301f19795caf967e.jpg

 

După cum v-am spus Broski a ajuns din nou la service, cu celebra eroare din grupul VAG:

 

001025 - EGR System

P0401 - 000 - Insufficient Flow - MIL ON

 

EGR-ul fiind nou și clapeta de accelerație curățată, s-a mers mai departe si anume: verificare admisie, verificare tubulatura, verifucare răcitor gaze, cablaje si mufe. Admisia nu era foarte murdară si nici nu prezenta funigine întărită 

Resize_20241107_215205_5229.thumb.jpg.e538725f838a5359991b4ac922d7254d.jpg

 

Resize_20241107_215204_4801.thumb.jpg.39d3541043fd124aba653afd4e541f70.jpg

 

Resize_20241107_215205_5478.thumb.jpg.3e48c3d81e20a11d762a03173bda8e31.jpg

 

în schimb la demontarea și apoi verificarea racitorului s-a identificat problema: racitorul aproape blocat de tot, nici o sârmă nu mai trecea prin el...

Resize_20241107_215208_8641.thumb.jpg.057bdd7fb87e1b1183a301c8bcd5ad2a.jpg

 

Resize_20241107_215207_7507.thumb.jpg.e5b1fb3cad5099930bfee42014b1f212.jpg

 

Resize_20241107_215207_7881.thumb.jpg.b1877fb759ada80b24ea8c1515ecbd3a.jpg

 

Resize_20241107_215206_6161.thumb.jpg.7f526aab477b5d0db30c14f00c3524dd.jpg

 

Resize_20241107_215204_4471.thumb.jpg.ccd7de377c50437d2fc0cacba03490cd.jpg

 

Resize_20241107_215204_4117.thumb.jpg.a8a8922aad503f6b5fd6d7cff83cecc5.jpg

 

Racitorul de gaze a fost înlocuit, iar tubulatura curățată. De asemenea am schimbat si racordul flexibil de la eșapament, întrucât îmi mirosea a gaze în habitaclu, iar la verificare era într-adevăr rupt.

Resize_20241107_215206_6575.thumb.jpg.5d7577b1374463cf675f35419b19b2a1.jpg

 

Am mai schimbat și această piesă (am uitat cum se cheamă), este pe evacuare și prezenta scurgeri pe la garnitură si o fisura/por.

Resize_20241107_215205_5813.thumb.jpg.408ef1e6d1554ff675343fcece0510c6.jpg

 

De asemenea am înlocuit și cele 3 bujii rămase, pentru a completa operația până la capăt. După toată operația mașinii i-au dispărut anumite vibrații, mirosul de motorină arsă nu mai întra în habitaclu, nu mai este așa zgomotoasă și parcă nu mai miros înțepător nici gazele de eșapament. 

 

Din nou împreună în garaj. Continuăm cu băgat dragoste în ele.:Driver:

Resize_20241107_221142_2673.thumb.jpg.48be0d272107c745e0f29e17ebcdab5c.jpg

Link către comentariu

Am uitat sa intreb. Cum se prezinta masina dupa antifonare?

Daca sa spunem inainte zgomotul in mers era de 5/5, la cat a scazut dupa?

4/5?

3/5?

Link către comentariu

@Jeffy86able as zice un 3,5 mai degrabă. Din cauza unei probleme la așezarea chederului de la hayon am avut ceva umezeala în portbagaj acum ceva timp și am scos antifonul negru de pe podeaua portbagajului. Între timp am rezolvat cu așezarea chederului, dar nu am mai pus înapoi antifonul negru buretat.

 

Per ansamblu zgomotul la rulare s-a diminuat, iar calitatea sunetului boxelor a crescut după antifonare. Cred că ar merge un strat mai gros la oalele rotilor pe interior, mai ales că permite și capitonat și cred că voi mai experienta când vine căldura. 

 

Principalele zone pentru zgomote cred că sunt oalele roților spate, hayonul și podeaua față (partea de sub pedalier până la marginea scaunului). Nu vorbesc de peretele dintre motor și habitaclu că n-am ajuns acolo, dar e posibila și de acolo să vină destul de multe zgomote.

 

Azi am schimbat și aeroterma pentru că a continuat scârțâitul și după curățare și ungere.

Resize_20241109_100317_7870.thumb.jpg.57928bc69f529c16e8ab6ee07b9ca6d0.jpg

 

Am mutat de pe cea veche modulul pentru variatia turației si cam asta a fost tot. Timp de lucru 4 minute  dificultate 1/10.

Resize_20241109_100317_7486.thumb.jpg.b473fe53c68b6cbbafc726045d4591c8.jpg

 

Acum poate merge cu orice turație fără alte zgomote. 

Resize_20241109_100317_7059.thumb.jpg.bc221c3749663400c6098ccb9d875361.jpg

Modificat de grp
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Epopeea continuă!

 

Neavând protecție la capotă, i-am achiziționat de pe emag una. Când a venit m-am gândit să urmez deja calea bătătorita și după ce am degresat capotă pe interior,

Resize_20241120_180849_9185.thumb.jpg.72919419724ce1aff86524449ac29d7d.jpg

 

cu ajutorul suflantei de aer cald (erau doar 8°C) și rolei, am întins un strat de insonorizant GB pentru a da puțină rigidizare tablei

Resize_20241120_180849_9612.thumb.jpg.d009dc7be77ec4d1ebfa99db011bec21.jpg

 

apoi am adaugat protectia, care vine foarte bine.

Resize_20241120_180850_0031.thumb.jpg.020b30a1e77daec333d977142ff383d4.jpg

 

Are și o mică porțiune cu strat aluminizat deasupra motorului.

Resize_20241120_180850_0439.thumb.jpg.b619e0073a3ccaf3a37e8da2d006e627.jpg

 

În weekend îmi zice fiică-mea,  că îi tremura pedala de ambreiaj, când o apăsa. M-am dus după ea și într-adevăr la capătul cursei pedala tremura. Trebuia să stai efectiv cu pedala lipită de mocheta ca să nu tremure, dar în rest schimba fără probleme, poate un pic parcă agăța. Am sunat și i-am făcut programare la service, unde am și dus-o luni.

 

Uitându-mă pe istoric, ambreiajul a fost schimbat complet (volant, placa, disc, rulment și cilindru) la 184.000km la reprezentanța Skoda, ceea ce îmi ridica niște semne de întrebare privind corectitudinea lucrării sau a facturării unor piese care nu s-au schimbat... N-am auzit de volant blocat pe o parte la nici 65.000 km, până acum.

 

După ce s-a dat cutia jos, într-adevăr placa de presiune, pe care o suspectam, era defectă 

Resize_20241120_180848_8697.thumb.jpg.f9245f38957aa937bddcf3314b464ace.jpg

 

Resize_20241120_180848_8057.thumb.jpg.e454d289de3b096a3ec7fd9782adca66.jpg

 

Am optat pentru Sachs si sper să fie o alegere bună pentru următorii 100.000km. 

Resize_20241120_180847_7559.thumb.jpg.d9275c72932cf39c178e6cbc7cad0d26.jpg

 

Resize_20241120_194303_3746.thumb.jpg.a64b7320a61950dde3c2eb95af38e61b.jpg

 

Când am ajuns acasă am constatat că deși senzorii de parcare și camera pentru mers înapoi funcționau, nu se afișau pe display-ul RCD-ului. L-am sunat pe @Mihai.Nechiforcare a identificat și corectat erorile. Practic de la deconectarea bateriei si-a facut un fel de reset și deși erau bifate opțiunile de afișare, nu se afișa nimic. De mâine fac schimb de mașină din nou! 😁

Modificat de grp
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!