Jump to content

BENTLEY "de saraki"


corad0

Postare recomandată

niciunul dintre noi nu a inteles de la inceput Phaeton-ul.

dar dupa ce ai mers prima data cu masina, ai simitit confortul,  incepe sa te roada curiozitatea. Si incepi sa cauti, sa citesti. Si afli cum e facuta masina. De aici incepe pasiunea pentru ea

 

 

Link către comentariu

Nu ca am descoperit eu roata, dar problema Phaetonului a fost ca  arata ca un Passat ceva mai mare. Bentley n-a avut niciodata problema asta.😁

Cand vinzi o masina foarte scumpa pentru vremurile alea, nu conteaza cat de avansata este, trebuie sa aiba si o identitate vizuala.

Link către comentariu

Tehnic, da, este o realizare ce in zilele noastre este aproape imposibila din mai multe motive, 2 fiind dpmdv cam cele mai importante:

- e greu spre imposibil ca un CEO de tipul lui Piech sa mai existe in zilele noastre. Astia sunt tirani, nu vad lucrurile ca noi ceilalti. Vezi Jobs, Musk, etc.

- piata s-a schimbat iar cumparatorul de acum 20 de ani nu mai este acelasi cu cel de azi. Un exercitiu de tipul Phaeton, adica un benchmark, un flagship, un statement, trebuie ridicat pe un alt fel de imagine, de brand plus ca nu prea mai merge in boarduri acum cu "facem sa vada lumea ca si ce putem, chiar daca piedem bani". Acum se pleaca de la ROI si se ajunge la definitia tehnica.

Link către comentariu

Phaeton a fost un esec comercial, pentru ca ii lipsea in primul rand imaginea, nu era perceput ca o marca premium pentru care sa scoti din buzunar sume mari de bani. In toate testele se spunea ca un A8 este alegerea fireasca, 

Link către comentariu

E ca si cum dacia acum ar vrea sa faca o limuzina de uber lux si chiar le-ar iesi, dar care nu va avea succes pt ca "dacia" si anxietatea etichetei de "sarak" dupa ce ai îngropat sa zicem 100k intr-o dacie. Dacia nu e un brand de lux cum nici vw nu e. Dacie e maxim masina cu care mergi la sat, cand nu vrei sa murdaresti panamera. :))

Link către comentariu

Vw  nu e nici macar un brand premium, desi preturile masinilor pe care le vand acolo s-ar incadra. Partea nasoala pt acest phaeton este ca vine cu costuri si preturi de bentley (daca ar fi sa o intretii corect si la valoarea de nou a masinii) dar imagine de golf. E bine pt cei care le cumpara sh, ca devalorizare mai mare decat aici mai rar. De asta mercedes isi permite sa ceara dublu pe un S rebranduit (maybach). Imaginea si perceptia fac totul.

Link către comentariu

Maybach are totusi o traditie in spate, cea a luxului, si a imaginii, pe cand VW, era perceputa ca masina poporului, ieftina si accesibila. Cand pe vremea aia un Passat era 25-30k si tu ai venit cu o super limuzina de 4x pretul, WTF? :lol: 

Link către comentariu

Nici Maybach nu s-a vandut bine peste tot, spre exemplu in China a avut putini clienti pentru ca nu avea sigla de Mercedes pe el. Mult mai bine s-a vandut Mercedes S classe, din simplul motiv ca scria Mercedes pe el. Deci da, se pare ca numele vinde cel mai bine.

Modificat de vizitator
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   2 membri

    • albert
    • K
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!