Jump to content

BENTLEY "de saraki"


corad0

Postare recomandată

Am inceput in anii '90 cu f1gp. Vremuri!

Fiind elev la liceu de profil, aveam acces la ce era mai nou pe piata  in materie de hardware datorita unei fundatii "globaliste", o saptamana pe luna aveam doar program laborator, timp berechet pentru "teste" cand puneam mana pe jocuri noi. 

Prin facultate, cu NFS mi-am desavarsit cariera de pilot profesionist.😀

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu

important e sa scoti bateria/acumulatorul NiCd de pe placa de baza pt asta e inamicul lor nr1, curge electrolitul din ele pe placa, corodeaza trasele si pa. Daca ai noroc si scapa doar cateva trase de la suprafata, pt ca placile astea sunt multi-layer, se pot recupera.

Link către comentariu

Ferdinand Piech a avut multe ambitii, dupa cum unii stiti deja, a stat la baza crearii multor masini consacrate, inclusiv Porsche 911, a creat Porsche 917 care a facut istorie in LeMans, a inventat sistemul QUATTRO TORSEN (disponibil si pe Phaeton), Audi Quattro facand istorie in WRC, sistem 4x4 revolutionar, inca disponibil pe o serie de masini din prezent. Omul a tranzactionat cumpararea Lamborghini, Bentley, Porsche si Bugatti de catre grupul VW, probabil ca fara aceasta "mutare strategica" am fi vorbit la trecut de aceste branduri HIGH-END. 

 

Desi a fost foarte dur si a "calcat pe cadavre" ca sa isi atinga obiectivele, a lasat in urma sa 2 modele de care vorbim si in prezent: VW PHAETON si BUGATTI VEYRON, singurele modele auto din istorie care au avut un buget individual alocat de dezvoltare de 1.5 MILIARDE de EURO si PROPRIA FABRICA! 

Ambele modele au "scurs" compania de niste milioane, pierderile au fost evidente datorita vanzarilor, care nu au fost dupa asteptari. Piech si-a atins totusi obiectivul, a creat niste masini de TOP, impunand niste detalii de domeniul fantasticului inclusiv pentru ziua de azi! 

Desi, daca e sa ne raportam la ce "plastice" se construiesc azi, cred ca nici n-ar mai trebui sa compar, inclusiv in gama "de LUX".

 

Azi, in fabrica transparenta de la Dresda, unde era creat Phaetonul, chiar si Bentley pentru o perioada scurta, se fac modele electrice, ID3, ID4 si Golf E, VW si-a scos "parleala", ba chiar e pe plus bine de tot. 

 

Nu era o problema, oricum VW a castigat enorm din vazarea altor modele "de masa", deci e irelevant. Lambo, Bentley si Porsche fac profituri mari in gama de lux, deci au acoperit de mult gaura facuta de Bugatti si Phaeton care e foarte mica comparativ cu vanzarile globale. 

Bugatti inca se vinde pe pierdere! VW isi permite si vrea sa ramana in TOP cu aceste HYPERCARURI la nivel global, doar pentru ca poate, nu e problema! ❤️ 

 

Grupul VAG se afla pe locul 2 la nivel global, dupa Toyota in acest moment! Chiar azi citeam un articol legat de acest aspect.

 

Niste poze "umile" din telefonul meu cu "niste VW BEETLE"🐝 create de Piech: 

 

DIVO-vandut cu 10 000 000 euro la licitatie!  

AP1GczNyTHj7At3vwYwU_4k53LJWNLIIi6qwasPd

 

Chiron SUPER SPORT 300+ vandut cu 8 000 000 GBP tot la licitatie! 

0-200 km/h 5.8 secunde

Viteza maxima 440 km/h

AP1GczPsYCdAVkpl0eYvFcnQmwAml0ZHnmFbjJZ2

AP1GczNumYdFU67dyOJ40clABQglaFsug8pRMoOf

AP1GczN-FdMytynBDNKYv6PcTQNw-GDOm2FRFGJ6

AP1GczP-cbyq5dpz01oxKa8ZYWYAZyThbiecZzXs

AP1GczM2sIZLzKr7alAJoXSK7TnDp6kpPWJY78VC

 

Grand Sport Vitesse, record pentru cea mai rapida masina decapotabila din lume 408.84 km/h:

AP1GczOvaLDNYSFpVHTfa2TGD_cVBVeJSzcbU2PH

AP1GczNuJZg_JOZxq7WjJwiMXgM_ANrDa3tmFmux

AP1GczPU5eG-IP2VQIbW-l039q7octNB-8Tt4XLh

AP1GczMGW3KwS-bvDl-3YkDa47HbxCH3ptKgy-AK

AP1GczOVhnqy3QAW9xDzC_uSbIB_UjWVv7Mgt0Lf

AP1GczOL0MRL3jAdKjT58OhZS8lDJC_PyoiFNq54

AP1GczPH3zT9_z6r92dVRuq2cOOiKNP56MoPW8__

AP1GczPbrH7hgD0sqwaD92Ch9EDSMGzqtoOj_SOk

AP1GczOUHAm0WnEJr4Vvs1X67TGOhvfV9p6YbEIv

AP1GczMdHY4HJgMeJfg6HC6X4jr0pvQ8QKatX0f9

Modificat de corad0
Link către comentariu

Probabil cochilia a fost proiectata asa din considerente aerodinamice, dar o masina ca Bugatti trebuia sa arate :altfel", mai nebunesc,  spre stilul  Lamborghini.

In rest, masina e  geniala, am vazut cel putin 10 documentare despre aparitia ei.nteresant este ca masina e si usor de condus comparativ cu alte supermasini, la Top Gear a condus=o si James May pana la 100+ km/h, desi nu era cel soferul cu cele mai bune abilitati dintre cei 3.

Dar, daca presupun ceva ireal, ca as avea vreodata banii pentru achiztia unui hypercar, nu ar fi prima masina pe lista mea.

Deocamdata, grija asta a primei alegeri  e departe de mine.😀

Modificat de halamadrid
Link către comentariu

@halamadridAsa este, e foarte usor de condus si pe langa performantele de HYPERCAR, masina e foarte confortabila fiind cam singura din segment dotata cu suspensii pneumatice.

Mai mult decat atat, e foarte bine antifonata, motorul nu este asa de galagios comparativ cu un La Ferrari sau un Pagani spre exemplu si poate fi condusa ca o masina "normala" pe distante foarte mari, fara sa "te oboseasca" asa cum ne prezinta si Jeremy in clipul de mai jos,

conducand un Bugatti Chiron din Sudul Frantei (Saint Tropez) pana in Torino, Italia, alegand sa traverseze Alpii. Sper sa mearga linkurile, pe youtube nu am gasit video-ul Grand Tour. 

 

Enjoy: 

 

https://fb.watch/AnOvRtOXqz/

 

https://www.facebook.com/watch/?v=550664085411297

Modificat de corad0
Link către comentariu
Quote

[...]la Top Gear a condus=o si James May pana la 100+ km/h, [...]

400+ km/h era vorba, sper ca era clar. 😀

 

@corad0 deocamdata nici nu macar am vazut una live, dar sa mai si urc in ea!

De condus, nu stiu daca vreun circuit ofera contra cost experienta asta. Masina e pur si simplu prea scumpa, prea scumpa de asigurat ca sa o lasi pe mana unui sofer ce nu are licenta de pilot. Pe banii proprii faci ce vrei cu ea, dar de inchiriat pentru 15-30 de minute, nu e ca si cum iei la tabacit vreun Ferrari din generatia anterioara  care mai valoreaza 50-75.000 de euro maxim.

Poate, intr-o zi...

Modificat de halamadrid
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!