Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Cablajul de la mufa intermediara la ECU vine direct pe masina din fabrica sau trebuie sa cumpar acel cablu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina ta, nu vine acel cablaj - scrie in posturile de mai sus......doar la diesel exista

L.E.- cateva posturi in spate... 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cablul intermediar intre mufa intermediara si ECU.Sau prelungesti cablurile care vin cu maneta pina in ECU.Gasesti pinii in mufa ECU.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Multumesc.

Acest cablu are un cod ? As vrea sa il caut atat nou cat si in dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara lume...iata finalul

20160428_140224.jpg

20160428_140230.jpg

buna seara lume...iata finalul

20160427_190149.jpg

20160427_190157.jpg

20160427_190207.jpg

20160427_195340.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog un moderator sa stearga sau sa mute intr-o arhiva pozele postate de mine..si eventual sa le puna intr-o ordine,pe undeva, pentru un DIY -montare tempomat golf4 1,6 azd....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam impresii dupa ce il folosesti..mie unul mi se pare foarte incomoda pozitia lui...deoarece accelerez/franez din butoane cat sunt pe CC...si sa intind mana acolo...imi pare un minus pentru confort...in conditiile in care tempomatul este construit pentru confortul soferului...

Dar...felicitari pentru inventivitate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vreau sa montez tempomat la un golf 4 1.4 16V tip motor APE si am gasit maneta de tempomat in linkul de mai jos si as vrea sa stiu daca este ok acea maneta sa o cumpar.

http://www.vagretrofit.com/produse/maneta-tempomat-/-maneta-pilot-automat-/-cruise-control-vw-golf-4-iv-tdi-26.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok, doar ca trebuie prelungit cablajul pana la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hristos a inviat..forum...Laurentiu crede-ma ca nu este incomod deloc....1.in mare parte folosesc dreapta.2.am mainile lungi ,iar daca vorbim de confort...)):biggrin:eu unul ar trebui sa mai dau scaunul pe spate cam doua trepte la sanie,dar nu mai are unde sa se duca :banghead:...

daca vreo data vreau sa pun original,am sa caut sa fie tot butoane care sa le pun cam in acelasi loc:)....si legat de" cum functioneaza?"---ei bine merge bine(poate mai bine ca un original)...:P

inventia a fost a lui Florin,eu doar am dat un copy-paste;),si sa nu fie la fel(de fapt nu am vrut sa modific maneta)am zis ca pun in acele capace de langa avarii sa vad cum merge,pentru ca acele capace le gasesc pe jos aruncate la dezmembrari...

sa aveti drumuri bune..si un paste fericit va urez la toti

multumesc pentru felicitari....LAUR

Modificat de koko38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare mai comod asa cum a facut Koko38 , asta daca nu ai vrun pasager mai cu glume in program. Am facut si eu la cateva masini asa. E mai ok, decat maneta de tip "vechi" , cea cu res langa on/off. Cand Montez o maneta din asta si o testez, obisnuit cu comenzi pe volan la mine, parca am doua maini stangi fracturate... :)) . Trebuie sa iei mana de pe volan , sa tii si de maneta si sa tii apasat buronul pe +.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Cum pot diferentia o maneta pentru CC OEM de una AM (din poze am vazut ca replicile sunt destul de ok). As vrea sa montez si eu asa ceva pe VW Bora 1.6 FSI- BAD. Eventual daca stiti pe cineva din Craiova care monteaza asa ceva, va rog sa imi spuneti. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

after-market - sunt cele noi, care au doar un buton pe lateral (-).

mai departe oem sau oem China - sunt ok amandoua - daca vorbesti de noi, dupa pret ... daca este sa cumperi un kit de la reprezentanta....este de doua ori mai scump decat oem China

 

montaj - cauta in aria Anunturi - Prestari servicii - oferte extinse servicii - si vezi daca gasesti pe cineva pe langa tine - parca Ionut - Ioanidis - e de pe acolo... si te poate ajuta.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu tempomatul. A fost montat pe masina mea un tempomat aftermarket(nou) si releul de la comenzi volan, Dupa montarea lui nu am mai avut timp sa il verific cu electricianul respectiv si am plecat acasa. Surpriza: martorul din bord nu se aprindea, nu merge tempomatul.

Verific comezile de pe volan: functioneaza toate(cele din dreapta, pentru audio,) din stanga nu misca nimic.

Imprumut un VCDS: verific cu vcds toate butoanele: le recunoaste pe toate, si de pe volan, si pe cele de pe maneta de tempomat( cu exceptia butonului de on / off la tempomat).

Nu da eroare nici la comenzi, nici la cruise control. Am verificat, cu ajutorului indicatiilor de pe forum, daca recunoaste frana si ambreiajul, si e ok, cand le verific, vcds le recunoaste.

Axum azi, am incercat din nou sa il pornesc: surprinza am dat on , nu s-a aprins martorul din bord, dar la 60km/h imi mentine viteza constant. La alta viteza nu functioneaza deloc.

Ce parere aveti, ce poate sa aiba?

Nu mai dau deloc de mester, sa ma lamureasca, din pacate...

Va multumesc!

PS; masina e din semnatura, bora, 1,9tdi, an 2000, immo2...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, trebuie sa ajungi la el si sa verifice ce a legat aiurea. 

tot asa, ne-ar lua foarte mult timp sa diagnosticam pe forum unde este problema - avand in vedere ca trebuie verificate conexiunile facute - si nu sunt putine, la volanul multifunctional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Pentru 1.6 benzina cod motor AVU care este schema? Aici nu vad sa fie cod motor AVU...

Screenshot_2016-06-11-17-14-52.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am montat si eu acum 1 luna si ceva tempomat la masina mea, un Golf 4 1.4 AXP, si timp de o saptamana a fost totul ok, a mers intotdeauna. Dupa, a inceput sa faca figuri butonul SET. De obicei, prima oara cand pornesc masina intr-o zi merge, totul ok, merge sa ii setez viteza. Dupa, daca opresc masina de obicei nu mai merge, si trebuie sa tin un puc RES apasat sa imi setez viteza. Chestia care nu prea o inteleg, este ca cateodata, in timp ce conduc isi revine, dar pana acum nu am reusit sa imi dau seama ce ar putea fi. Ce parere aveti, poate sa fie butonul de SET, sau ceva cablu care face legatura de la mufa, sau un senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica maneta intai si starea switch-urilor de la pedale / ambreiaj.

REY - scuze pentru raspunsul tarziu.... dar imi pare ca ti-am mai raspuns...doar daca nu a fost sters.

Deci, pentru Audi A3 -2001 - AVU

conexiuni maneta -------------- ECU 

2--------------------------------------67

3--------------------------------------66

4+7 ----------------------------------69

5--------------------------------------68

6 - alimentare +12v contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pont..ptr cei ce nu au cablaj sau nu gasesc,pentru mufa manetei tempomat se potriveste perfect o mufa de usb 2.0 de carcasa computer inclusiv cablajul,cea care se infige pe placa de baza....in schimb la golf sdi am blestemat toti ingierii neamului nemtesc,au montat panoul cu mufa T10 nu ca la restul lumii,cu acces din zona stergataorelor,ci in interior deasupra pedalelor dar sus de tot extrem de greu accesul trebuie demontate absolut toate panourile cu relee,si tot m-am chinuit 1 ora sa pot scoate mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am o problema cu o maneta oem china.

am reusit s-o montez dupa ce-am citit aproape jumatate de topic. culorile sunt cam anapoda fata de ghidul diy.

am activat-o cu vcds, se aprinde in bord ledul verde, totul pare in regula. ies la plimbare si canci viteza constanta la apasarea butonului SET.

pun vcds-ul inapoi, dau la measuring blocks, campu 06 si verific switch-urile. ambreiaj 0/1, frana 0/1, res 0/1, set 0/1, ccs on and memory inactive 0/0, ccs on 0/1.

deci penultimul 0 nu se face 1.

am desfacut maneta conform instructiunilor si nu vad nici o urma de cablu rupt sau crapatura.

e posibil sa nu faca contact un fir in mufa intermediara? sau e un rebut de maneta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor ai si ce legaturi ai facut in intermediara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, spido said:

Ce cod motor ai si ce legaturi ai facut in intermediara?

alh, 1 - albastru , 2 - rosu galben, 3 - negru galben, 9 alb

maneta e exact ca in poza

OEM-Original-Golf-4-Cruise-Control-System-Switch-CCS-Stalk-18G-953-513-A-Harness-1J1.jpg

Modificat de soundventure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legaturile sunt facute corect. Dupa ce ai activat, ai luat contactul si sa-l pui din nou inainte de a pleca in teste ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!