Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Va salut.

La un vw bora 1,9 tdi 131 cp, din 2002 se poate monta temponat?

Daca da, ce ar trebui sa cumpar si cam cat m-ar costa?

sunt din piatra neamt. Poate ma poate ajuta cineva din zona.

Modificat de mihai.taranu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa cumperi maneta si cablajul, apoi sa legi firele in mufa de sub stergatoare si sa il activezi pe engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maneta semnalizare cu cc si cablulajul aferent pe care ori il cumperi ori il confectionezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsuri.

Manopera si activarea cam cat ar fi?

Modificat de mihai.taranu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fii aproape de mine nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari

ioanidis ma poti ajuta cu cc pt masina din semnatura??

sunt din craova

vn eu la Slatina

Modificat de mihaiionascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai coleguti, vb pe PM ca riscati sa incasati sanctiuni pentru folosirea forumului pe post de chat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor, am un  golf 4 alh, acum un an am montat tempomat, personal am facut legaturile, a mers perfect.

De o vreme nu mai merge deloc.am pus vag com-ul iar in mers pe tempomat arata tot timpul viteza 0.In bord kilometrajul arata viteza.

I-am tras un pumn deasupra ceasului de viteza moment in care a inceput sa indice viteza iar cc ul  sa mearga.

Probabil ceva nu face contact. 

M-ati putea ajuta va rog? unde sa caut contactul defect?

Multumesc 

Modificat de codreanu_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai montat de atunci casetofon AM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM inseamna after market?

DA am montat un radio cu mp3 dar este un RMT 100 de la Volkswagen.

Si inainte am avut un alt AM.

Modificat de codreanu_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca im mufa de la cesetofon sa nu fie pus la masa firul pe care vine informatia de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, dar ai putea sa-mi spui ce culoare are firul cu inf. de viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, maine verific si revin cu informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri am montat si eu tempomat pe masina din semnatura.

 

Fiind primul montaj m-am lovit de cateva probleme minore.

 

1. Am avut nevoie de presa pentru a da jos stergatoarele. Am facut rost de la un mecanic auto.

2. M-am tot uitat la plasticul de sub stergatoare cum sa-l scot. Am vizionat un filmulet si am vazut ca trebuie sa bag o pana de plastic intre parbriz si el ca sa-l scot de pe un canal. Dupa aceea a iesit foarte usor.

3. Sub bord a trebuit sa desfac o racleta cu fire groase si niste relee ca sa am acces mai usor la mufa neagra.

4. A durat ceva pana am descoperit cum trebuie sa trag de siguranta mov din mufa pentru a putea pune firele la locul lor.

5. In tabloul de sigurante n-am reusit sa scot firul de la siguranta 5, asa ca am dezizolat firul, l-am unit cu cel de la maneta si le-am cositorit. Apoi am pus banda izolatoare.

 

Dupa activare din VagCom, am verificat tot pe grupul 006 (campul 3) daca functioneaza toate butoanele (bit 1 - ambreiaj, bit 2 - frana, bit 3 - resume, bit 4 - set, bit 5+6 - enable si on). Bitii s-au schimbat din 0 in 1 cand apasam butoanele sau pedalele.

L-am testat si la drum si functioneaza perfect.

Mi se aprinde si martorul in bord cand il pun pe ON

 

Am o singura problema dupa ce am montat inapoi toate cele. Cand virez mi se aude inelul de la airbag cum se invarte ca si cum ar freca ceva in interior. Am fost foarte atent cand l-am demontat si l-am pus inapoi sa nu-l rotesc. Nu-mi dau seama ce are de se aude cand rotesc volanul.

 

Stiti careva sa-mi dati o idee ce sa mai verific sa scap de de acel zgomot? Mi-e frica sa nu se rupa ceva.

 

Later Edit:

 

N-am putut sa dorm si la 2 jumate noaptea am mai desfacut o data volanul. Problema a fost ca am fixat ansamblul de manete la maxim pe ax (cat mi-a dat voie axul) si volanul nu mai apasa destul acel butonas mic de pe inel. Am destrans surubul de la colier si am ridicat o idee manetele. Acum volanul apasa cum trebuie tzamburusul si nu se mai aude zgomotul cand invart volanul. Nici prea sus nu trebuie ridicate manetele ca dupa aia freaca volanul pe inel sau freaca inelul de carcasa de plastic. Trebuie gasita pozitia ideala. N-am verificat inainte manetele una langa alta sa vad daca este diferenta de grosime intre ele.

Modificat de Kitaro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ai impins la maxim manetele in spate.... pana la capat. Din aceasta cauza iti facea zgomot spira de la volan - o repozitionezi, asa cum ai facut, si zgomotul dispare.

 

in mare parte ai lucrat ok, mici ocolisuri - e normal cand ai facut asta pt prima data... 

 

din pacate daca nu ai toate sculele - presa, etc - te cam chinui... 

 

sa il butonezi cu placere !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor! Fara ajutorul vostru nu gaseam problema!

Am scos firul alb  cu albastru si acum merge din nou cc-ul.

:icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

E cineva care monteaza tempomate in zona Bacau - Focsani ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in aria cu Anunturi - prestati servicii - oferte extinse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat si nu dau de nimeni in zona mea.. Dar tin minte ca am vazut un post al unui membru care zicea ca e din Bacau sau ca cineva si-a montat la cineva in Bacau...dar nu reusesc sa-mi amintesc unde am vazut.. In fine, o sa mai caut eu. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bacau - vb cu userul Mecatronic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Am achizitionat maneta cu cablul aferent dar culorile firelor de la cablu ce ar trebui sa mearga in mufa t10 neagra sunt altele decat le-am gasit eu pe forum.Ele sunt cele 4: negru/alb; rosu/galben;rosu/gri;albastru iar cel cu mufa pentru siguranta este rosu/alb.Cum ar trebui sa le pun in mufa t10?Multumesc .Atasez si ceva poze cu cablul putin mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te ghida dupa culori.Daca ai schema,e usor .Te uiti in mufa manetei si identifici care fir din ce pin vine.Nu am schema acum..ca o postam.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum vezi, el are diesel. De ce sa se duca in ecu, dupa schema data de tine pentru benzinare, cand are pinii in mufa intermediara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!