Jump to content

Cruise Control (tempomat)


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Ce cod motor ?

Ahw

Si o intrebare offtopic.... la tipu asta de clapeta se regleaza cablul, la mine e slab si am un delay in accelerare. La filtru de aer in spate am vazut ca are o siguranta... dar nu stiu cum sa reglez/pozitionez siguranta aia

Multumesc

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, Am si eu o problema: mi-am montat in 2012 tempomatul pe golf IV in Timisoara la danubius. Totul a functionat perfect pana in Ianuarie cand am pornit spre Franta si mi s-a aprins martorul de EPC la bord si am observat ca nu mai functioneaza tempomatul (asta s-a intamplat pe langa Budapesta deci restul drumului am mers fara tempomat). Peste cam o luna am vazut ca mi-a disparut martorul de pe bord si a inceput sa functioneze iar tempomatul. Dar din pacate nu a durat nici o zi ca iar s-a aprins EPC-ul si nu a mai functionat tempomatul. Ma poate ajuta cineva daca a mai intalnit problema asta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , te sfatuiesc sa faci o diagnoza si ulterior vezi incotro te orientezi de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema poate aparea din cauza acelei erori EPC.Am mai patit asa ceva...dupa stergerea erorii totul a revenit la normal.Totusi o scanare n-ar strica ,poate e vreo problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel a patit si un prieten...tot 1.6 16V

La scanare am gasit erorile astea...

post-14266-0-38912700-1429814829_thumb.j

La fel avea si el EPC aprins cand s-a intamplat...deci sa stii cam la ce sa te astepti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Law - sa verificae maneta - cam are probleme cu ea... 

 

tot asa, daca iti face figuri clapete de acceleratie, cam greu sa iti mearga tempomatul, in momentul in care ai probleme

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de raspunsuri. As vrea sa-mi fac o scanare doar ca nu stiu de ce nu imi mai recunoaste cablul de diagnoza pe care il am eu (VAG106). Caut acum niste drivere pe internet si sa vad exact daca maneta e de vina. Ca eu tare cred ca da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-am apucat sa imi montez si eu tempomatul 

Kit-ul a fost complet , pe original , cu toate firele si manual inclus.

 

Dupa terminarea operatiei am iesit in proba si surpriza .......................nu merge

 

Pe ON se aprinde becul in bord dar in momentul cand apas pe SET nu face nimic.

Si cel mai curios ca in momentul cand apas pe RES mai lung se stinge becul din bord(pana eliberez butonul RES)

 

Maine ma apuc sa vad care e buba dar poate imi da cineva o idee caci ar putea fi 2 motive :

- unul din senzorii de la frana sau ambreiaj , si tind catre cel de ambreiaj caci daca ar fi de la frana nu s-ar aprinde luminile pe frana

- un fir montat aiurea pe undeva

E drept ca ar mai putea fi si maneta de vina...........

 

Conform manualului conexiunile sunt :

 

In ECU :

 

T121/75 blue/grey

T121/57 red/yellow

T121 black/white

T121/76 white

 

In cutia intermediara:

 

T10/1 blue/grey

T10/2 red/yellow

T10/3 black/white

T10/9 white

 

Plus firul la tabloul de sigurante legat la mufa 5

 

Pe Vag-Com nu am erori , EPC-ul nu e aprins.............

 

Poate cineva s-a mai lovit de problema asta si stie exact rezolvarea........ma apuca groaza cand stiu ca trebuie sa desfac iar jumatate de bord

E posibil ca toata problema sa fie de la unul din senzorii de la frana sau ambreiaj?

 

Eventual imi spune cineva cum sa verific cablajul pe maneta.........sa vad cdaca functioneaza butonul de SET

Modificat de razvanrudy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca sunt ceva probleme la conexiuni si eu eu am montat si a functionat din prima.....mai verigica o data conexiunile,sa nu uiti de activarea cu vag

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Activarea ai facut-o pe ECU cu 11463? Daca e facuta trebuie vazut in blocurile de masura ce schwich nu lucreaza.Posibil cel de la ambreiaj dar nu-l schimba pina nu ai o confirmare.Fa-i o scanare Vagcom si vezi ce zice.Daca ai respectat instructiunile de montaj intocmai,trebuie sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T121 black/white ... pin 38 banuiesc ca ai legat.

 

vezi firele 4 si 7 sa fie legate impreuna.

 

verifica starea switch-urilor in blocurile de masura, canalul 066 pe Engine. Tot acolo verifici ca maneta sa nu fie cu defect.

 

cauta un pic in paginile anterioare, am postat de foarte multe ori ce si unde sa verificati

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , la pinul 38 (am sa reeditez postul)

Activarea este facuta in ECU cu 11463. Abia dupa ce am facut activarea s-a aprins becul in bord.

 

Firele 4 si 7 sa fie legate impreuna ????? Te referi la acea legatura in tabloul de sigurante ? Acolo e singurul loc in care am "unit" 2 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu..E vb de firele de la pin 4 si 7 din maneta care se unesc inainte de intrarea in cutia de legatura de sub stergatoare.Se unesc si merg la pin 38 Ecu.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am nimic de genul asta in manual.............

Din maneta pleaca doar 5 fire din care 4 merg in T10 negru in cutia intermediara si unul la blocul de sigurante care e comun cu firul existent pe siguranta 5.

E posibil ca legatura intre cele 2 fire sa fie gata facuta , cablajul fiind original ?

Ma apuc sa verific poate sunt 2 fire legate pe acelasi pin......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din maneta pleaca 6 fire.2 se unesc si in intermediara ajunge 1+celelalte 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai folosit cablajul pt benzinar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , e cablajul pt benzinare...............asta in cazul in care nu mi-au zapacit astia ceva la comanda.

Kit-ul a venit compus din 3 set-uri de fire plus maneta 

Cablajul de la maneta in cutia intermediara plus cele 2 variante ( 80 pini si 121 pini) din cutia intermediara in ECU

A mea fiind BCB , ECU e cu 121 de pini si am folosit legaturile precizate mai sus caci in manual am vazut ca in functie de tipul motorului sunt 4 variante de legaturi

 

Pozitia in ECU :

 

49 , 51 , 55 si 52 pentru BAD

67 , 66 , 69 si 68 pentru BFQ

39 , 25 , 24 si 50 pentru APE , AXP si BCA ( asta pentru ECU cu 80 pini)

75 , 57 , 38 si 76 pentru ARZ , ATN , AUM , AUQ , AUS , AZD , AZH , AZJ SI BCB

 

la toate cele 4 variante ordinea culorilor :

 

blue/grey

red/yellow

black/white

white

 

 

Ies afara si ma apuc de verificat : scanare , verificat legaturi si sa vad cate fire imi pleaca din maneta. Sper sa ii dau de capat

 

L.E.

 

deci dupa scanare asta  am obtinut :

 

Log-YX52KLC-WVWZZZ1JZ2U660755-210340km-130699mi-28.04.2015.txt

post-107417-0-25885200-1430213297_thumb.post-107417-0-36950400-1430213303_thumb.post-107417-0-58554000-1430213313_thumb.post-107417-0-29575000-1430213314_thumb.

post-107417-0-87745400-1430213314_thumb.post-107417-0-25196100-1430213315_thumb.post-107417-0-77920600-1430213315_thumb.post-107417-0-17039900-1430213316_thumb.

 

 

Sunt ok schimbarile de biti?

Care ar putea fi problema erorii?

EPC-ul nu e aprins si totul functioneaza in parametri normali exceptand eroarea CC-ului.

 

 

 

 

Modificat de razvanrudy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bitul 3 din ultimul camp trebuie sa treaca pe 1 cand pui ON impreuna cu cel de pe bitul 4, de acolo eroarea pe switch E45 care e cel de ON/Off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt legate gresit, din pacate.

 

la CC on - trebuie sa ai 00000011 - care la tine e la frana

 

set si res - nu se modifica nimic.

 

plus ca ai un 1 aiurea.... deci, verifica iar schema si unde ai gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap.........ma apuc sa desfac iar totul.........si sa verific instalatia cap-coada

@FLORIN care ar fi acel 1 aiurea ca sa verific si dupa daca mai e sau nu ?

Si tot din cauza legaturilor e posibil sa imi apara modificari pe biti la apasare RES si SET?

Modificat de razvanrudy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te ghidezi dupa schema asta.Este valabila si ptr BCB.Verifica fiecare fir de unde pleaca si unde ajunge,pin cu pin.

Problema la tine e ca nu se activeaza din maneta cand dai on.La ultimele 3 print screenuri trebuie sa fie

0 1 0 0 1 0 0 0

Nu e nici un 1 aiurea.Ci lipseste cu desavarsire...

ghideaza-te de aici:

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Checking_Cruise_Control_using_Measuring_Values

 

Verifica daca ai alimentare in mufa manetei la pin 6.Cred ca nu-i alimentata.Vezi sig 5 daca-i buna...

post-104119-0-15788100-1430223307_thumb.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa apara modificarea in campul de masura, cand apesi SET si RES.... asa trebuie. E ok in rest.

 

verifica cablajul, sigur o sa gasesti unde este problema

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut asta.... dar ii vede butoanele la apasare.

 

daca maneta nu era alimentata, de unde vedea apasarea switch-urilor si 1 cand comuta in ON ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!