Jump to content

Regenerare DPF - prea des


Raulbogdan
 Share

Postare recomandată

Valoarea masurata/calculata, se apropie de max, de aceea regenereaza asa des

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca filtrul tau e aproape infundat.

Cam devreme zic eu la 192k km.

Masina a umblat f mult in oras sau km nu sunt reali.

In orice caz ai varianta de a incerca o curatare care e relativ ieftina sau de a inlocui filtrul.

Eu as incerca prima varianta avand in vedere ca a doua e destul de costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers in oras, soft dieselgate, motorina slaba, subturat, un maf putin iesit din valori, inj care nu pulverizeaza corect si gata dpf colmatat prematur.

 

Am uitat sa adaug si regenerari intrerupte, de aici motorina in ulei, ajunge in dpf, unde arde cu gaze grase si creste mult oil ash.

Am vazut motoare cu 400k km, masina de scoala, cu 80 gramw oil ash, care e echivalent la 300k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cei de la reprezentanță mi-au recomandat curățare TERMOCHIMICĂ a DPF,in Cța vad ca nu face nimeni asa ceva doar chimică am gasit,ceva recomandări aveți unde as putea face asta,mulțumesc!

On 8/31/2022 at 9:19 AM, F l o r i n said:

Valoarea masurata/calculata, se apropie de max, de aceea regenereaza asa des

 

Cei de la reprezentanță mi-au recomandat curățare TERMOCHIMICĂ a DPF,in Cța vad ca nu face nimeni asa ceva doar chimică am gasit,ceva recomandări aveți unde as putea face asta,mulțumesc!

On 8/31/2022 at 9:19 AM, F l o r i n said:

Valoarea masurata/calculata, se apropie de max, de aceea regenereaza asa des

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut ! La passat b8 2016 crlb se face adaptare după înlocuirea senzorului de presiune diferentiala al dpf ? Precizez ca la scanare apare doar denumirea senzorului fără sa apară în paranteza (g450) ca la modelele mai vechi. Am înlocuit senzorul eroarea a fost ștearsă și nu mai apare codul senzorului este 03L906051B. Dacă exista o procedura de adaptare va rog sa îmi spuneți. Mulțumesc!!!

20221213_173616.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca in poza spune "MIL ON" inseamna ca are martor de eroare aprins in bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 21 ore, Xman_ghio a scris:

Avand in vedere ca in poza spune "MIL ON" inseamna ca are martor de eroare aprins in bord...

Poza e făcută înainte sa schimb senzorul. După ce am schimbat , am sters eroarea și nu mai apare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva de ce pe senzorul de temperatura la catalizator apar -273 grade? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar unul sau toti ?

Senzor defect, cablaj intrerupt.

Daca sint toti pe -273, ai dpf off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! B8 2017 2.0 TDI CRBL 286000KM. Regenerari foarte dese. Am facut o diagnoza dar nu cred ca am inteles interpretarea. Toata diagnoza a fost facuta cu motorul la relanti. Spunea ceva ca valoarea measured este prea mare decat cea calculated si ca nu e in regula. Poate cineva sa interpreteze? Mulțumesc!

IMG-20230203-WA0005.jpg

IMG-20230203-WA0004.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce insemna foarte dese, avand in vedere faptul ca filtrul tău este plin, peste 85% ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile de soot mass de care zici tu nu-s relevante pentru incarcarea filtrului. Alea scad la fiecare regenerare.

Ash mass e valoarea care te intereseaza. Acolo ai 65.9g, valoarea maxima fiind 80g.

La incarcarea asta e de asteptat sa ai regenerari dese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, F l o r i n a scris:

Ce insemna foarte dese, avand in vedere faptul ca filtrul tău este plin, peste 85% ?

Cam la 20 km imi spune mereu : functionarea motorului este necesară si tureaza la 1000-1100. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minute în urmă, lukitza a scris:

Valorile de soot mass de care zici tu nu-s relevante pentru incarcarea filtrului. Alea scad la fiecare regenerare.

Ash mass e valoarea care te intereseaza. Acolo ai 65.9g, valoarea maxima fiind 80g.

La incarcarea asta e de asteptat sa ai regenerari dese.

Asa zicea cineva pe un grup pe Facebook. Spune ca e problema ca intre cele doua valori este diferenta asa mare

20230203_165826.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nicu77 are masa de cenusa de 65.9 la 286k km. Dpmdv sta destul de bine cu incarcarea la km aia.

Eu de ex am 61.6 la 182k km. Mie imi regenereaza in medie cam la 300-350km, mers mixt.

Ce inseamna regenerari dese? La cati km isi face o regenerare? Circuli doar prin oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 15 ore, acidone77 a scris:

@Nicu77 are masa de cenusa de 65.9 la 286k km. Dpmdv sta destul de bine cu incarcarea la km aia.

Eu de ex am 61.6 la 182k km. Mie imi regenereaza in medie cam la 300-350km, mers mixt.

Ce inseamna regenerari dese? La cati km isi face o regenerare? Circuli doar prin oras?

Nu , nu circul doar in oras. Zilnic fac 30 km in afara orasului si cca 30 in oraș. Poate mai putin prin oraș. Imi scrie foarte des functionarea motorului este necesară si eu stiu ca asta inseamna regenerare, insa nu cred ca pornesc ventilatoarele de fiecare dată cand afișează mesajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fals, mesajul respectiv poate aparea din mai multe cauze, iti scriu cateva : 
- baterie slabita, are nevoie de incarcare iar in acest caz nu va opri motorul la semafor

- pornita incalzirea/clima, are nevoie in continuare de mentinerea motorului pornit pentru a asigura temperatura habitaclului

- etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor..sunt membru nou cu o problemă identică cu cea a colegului Nicu77...Passat 2017 2.0 crl 288mii km...regenerare continuă in mers..cu încheiere doar la relanti după cîteva minute..5circa. 

1675547294703.jpg

1675547303150.jpg

1675547299686.jpg

1675547289809.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parcă totuși mergi vreo 50 60km până la regenerare... Dacă mergi NUMAI oraș, drumuri scurte... Se pare că e normal... 

Așa face și la mine...

La mine la 260k 65 din 80gr, cam așa face... 60 70 90 max face regenerare. Numai oraș, reprize de cite 10 15km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minute în urmă, Moog a scris:

Parcă totuși mergi vreo 50 60km până la regenerare... Dacă mergi NUMAI oraș, drumuri scurte... Se pare că e normal... 

Așa face și la mine...

La mine la 260k 65 din 80gr, cam așa face... 60 70 90 max face regenerare. Numai oraș, reprize de cite 10 15km...

Dacă te referi la comentariul meu, sunt km parcurși în timpul regenerării, în mers nu reușește o regenerare completă. Am făcut un drum de 500km circa dus-întors de autostradă...deci 250km pe sens.. după circa 200km, și la dus și la întors, mi s-a aprins martorul de filtru portocaliu..ajuns acasă am remarcat 1000rpm la relanti, termocupla funcționa, iar după 5'circa a completat regenerarea..reducerea stațiilor a scăzut iar compilatoarele au încetat funcționarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg cum poate sa scada SMC pana la sub 0,5... procentual 2%... mai avea un pic si l curata ca nou de fabrica ( vorba vine ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minute în urmă, Moog a scris:

In ultima poză ai 59km de la ultima regenerare... 

Avem o primă captură care indică începutul regenerării, la 16.56 cu 13km de la ultima regenerare, iar 3 capturi de la final...ora 18.04, 18.05 și 18.10...acei 59km (mai puțin cu 13circa), sunt parcurși în timpul regenerării. 

1675632667341.jpg

1675632662841.jpg

1675632671250.jpg

1675632639143.jpg

1675632671250.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, acidone77 a scris:

Nu inteleg cum poate sa scada SMC pana la sub 0,5... procentual 2%... mai avea un pic si l curata ca nou de fabrica ( vorba vine ).

Nu cunosc bine aplicația..sunt printre primele capturi...din cîte am înțeles, există riscul ca filtrul să fie topit la interior...dar ținînd cont că eșapamentul este curat, filtru lucrează. Avarii în bord, nu sunt, erori pe VCSD, nu. Mașina rulează bine. VCSD-ul dă asta...pe contact..deci motor oprit.

1675634345973.jpg

Modificat de florentiin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!