Jump to content

Cutii de viteze DSG - Probleme & Discuții (Golf VIII)


aroganta
 Share

Recommended Posts

@aroganta   imi pare rau sa aud ....cati km avea masina? 

 

Masina la schimb de la service ?     2 saptamani este o perioada lunga ! 

Link to comment
Share on other sites

Adria_n

Nici mie nu mi vine să cred. E descurajant și frustrant în același timp. 

 

Măcar ai apucat să pui testerul pe ea, sa vezi ce eroare a stocat? 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

aroganta

Nu am pus testerul ca nu ma incalzea cu nimic. Eram foarte stresat sa ajung cu cotetu' acasa la o ora in care traficul este infernal. Masina la schimb de la ceapeu, ca VAG mai greu.

Link to comment
Share on other sites

Adria_n

Ne-ar fi incalzit pe noi, astia cu DQ200 sh cu adevarat.   

Daca ai ramas fara vitezele pare, presupun ca e o problema in functionarea ambreiajului 2.

 

Succes in rezolvarea problemei si km cat mai multi fara probleme, macar de acum incolo 😛

 

 

Link to comment
Share on other sites

aroganta

Fix acum am inchis cu inginerul care s-a ocupat de masina si mi-a spus ca a fost un cod specific P173D alaturi de multe altele. Cica instructiunea spune sa se inlocuiasca mechatronic si mi-a spus ca nici R  nu mergea, dar bine ca nu a fost nevoie sa dau cu spatele.

 

Intreba cineva mai sus, masina 16200 si ceva km.

Link to comment
Share on other sites

Adria_n

Multumesc frumos de info.

 

Da, e prinsa si actionarea treptei R odata cu treptele pare, de acelasi ambreiaj. 

 

Bine ca n-a fost nevoie de manevre "manuale". 

Link to comment
Share on other sites

aroganta

Update: pe langa mechatronica aparent se schimba si ceva calculator care ar comanda/ationa valvele.  Termenul s-a redus la 5 zile lucratoare, dar sa vedem. Momentan calaresc un Polo 1.0 TSi - parca e masina de tuns gazonul dar e foarte funny ca masinuta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
aroganta

Am 2 prieteni cu G8 1.5 eTSI DSG7 (DQ200)  unul cu 22k  si celalalt cu 28k  KM efectuati. Ambele masini sunt in service cu cutia de viteze facuta tandari.

VW recunoaste cumva cu juma' de gura ca este un defect de fabricatie si se inlocuiesc pe garantie ambreiajul si niste alte componente.

Link to comment
Share on other sites

Fraqtahl

Ştii cam în ce an au fost produse mașinile respective? Problema e de la niște piese proaste? Sper că nu e ceva ce va apărea din nou după alți 20k ...😕

Link to comment
Share on other sites

  A mea are 22k si este fabricata in iulie 2020.Pana acum nicio problema la cutie.Sper sa nu apara ceva in viitor!

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios cum s-a manifestat prima data problema legata de dsg.Acum vreo doua luni a inceput sa aiba un zgomot  ciudat in zona schimatorului de viteza cand opreai masina din buton ,treaba asta a inceput pe la 18k km la un G8 rline 1.5 etsi 150cp,(model 2022) ,ruland din octombrie 2021.Pe la 19k in timp ce ma deplasam cu masina pe autostrada cu 120km/h,in zona schimbatorului de viteza se aude un zgomot mult mai puternic decat cel mentionat ca si cum s-a rupt ceva ,am tras pe banda de urgenta pe bord afisand eroarea cu scris galben;eroare cutie de viteza,continuarea deplasarii posibila.Am  oprit motorul ,am repornit si eroarea a disparut ,mergand cu masina fara probleme pana la 20k km cand am vrut sa pun in R a reaparut acel zgomot cu eroarea sa numai continui deplasarea ,am oprit am pornit motorul pus in R acelas zgomot ,am incercat sa pun in D am mers putin in fata si pus in R de data fara nici un zgomot si erori.In prezent am 22,5k km si nu stiu la ce sa ma astept.59B37886-8F8B-4B31-97A3-0BBF06DC47EF.thumb.jpeg.3ce8b51aa66a5b235d425e8f15518eeb.jpeg

Edited by grigg
Link to comment
Share on other sites

moroenius

Nu ai garanție La masina ?

eu nu as aștepta sa ma lase in strada. 

Link to comment
Share on other sites

Desigur ,teoretic 4 ani,am facut programare si am renuntat la ea ,m-a anuntat telefonic ca trebuie sa o tina vreo 3 ore sa vada ce are si daca  nu gaseste nimic sunt bun de plata vreo 1000 ron,asa ca o las asa pana se strica de tot sa nu spuna cu nu are nimic,masina  merge fara probleme momentan.Sa iti mai spun ca am fost cu ea in starea asta plecat si pe afara 😬

Edited by grigg
Link to comment
Share on other sites

adrian001

Nu au cum sa nu gasesasca nimic din moment ce ai avut eroare in bord, automat s-a stocat ceva si in TCM. Vad ca se contureaza faptul ca "traditia" cumva conitnua si cutia DQ200 ramane un esec pe partea de fiabilitate, ba chiar as zice ca e mai rau decat la primele generatii care parca nu picau chiar asa de tinere.   

Link to comment
Share on other sites

traffictours

Nu are cum sa nu gaseasca nimic daca ai auzit zgomote in zona aia in repetate randuri. Eroarea in bord ar putea fi o falsa eroare, e plin infotainmentul lui G8 de false erori, adica masina sa nu aibe nimic mecanic defapt in cazul de fata(desi zgomotele cam elimina posibilitatea unei false erori, adica eroare generata de softul insuficient testat care genereza tot felul de bug-uri), insa chiar si false fiind sunt stocate undeva, ei sperie lumea ca sa evite interventiile in garantie, sa nu se puna rau cu producatorul si/sau importatorul. Stiu suna a comportament pueril, de gradinita, insa asa se comporta dealerii, au o frica permanenta de a interveni in garantie, cateodata deoarece sunt depasiti de complexitatea problemelor electronice, sau efectiv nu au experienta necesara pe parte de infotainment. Vorbesc din proprie experienta, m-am acrit de figurile lor, comportament indus cumva de catre importator din ceea ce am observat eu, practic ei nu hotarasc absolut nimic decat dupa ce informeaza importatorul, chiar si aburirea repetata in aceeasi zona a unui stop spate e un maaare caz ce trebuie studiat/aprobat de catre importator. Jalnic. Penibil.

Edited by traffictours
Link to comment
Share on other sites

Importatorul tine legatura cu fabrica, pentru garantii, dealer-ii sunt legati la maini. Desigur, asta nu le scuza apucaturile. Eroarea sigur e stocata, plus zgomotul ala nu e deloc normal.

Link to comment
Share on other sites

traffictours

Eu vorbesc si din experienta, ii cunosc pe oamenii aia de zeci de ani, niciodata nu am avut vreo problema cand am avut interventii platite. Dar nici asemenea probleme electronice dese nu erau inainte. I-am vazut cum faceau eforturi sa ocoleasca problemele, stiind ca nu sunt nou venit pe acolo si facandu-ma sa inteleg ca asta e procedura. Mie chiar mi-a spus in particular, fara martori prezenti de fata, ca importatorul le-a transmis ca nu-mi schimba deocamdata stopul deoarece probabil va urma si celalalt stop si mai apoi farurile, si uite asa fiind chititi pe economii mi-a zis sa mai astept, blabla... Am vazut clar ca omul era chiar jenat de situatie... Pacat, e primul meu VW cu probleme mici si foarte dese. Inainte Renault era cunoscut pt asa ceva, acum e generalizata treaba.

Link to comment
Share on other sites

adrian001

Ai foarte mare dreptate, practica asta a inceput sa fie foarte comuna in grupul VAG in special dupa scandalul cu dieselgate. Oricum in SUA au platit scump de tot pentru "aventura" asta. 

Link to comment
Share on other sites

moroenius

Eu le filmam masina și o duceam la garanție. Exclus sa plătesc ceva. Pentru asta e garanția. 

Edited by moroenius
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru raspunsuri si idei,treaba este daca  apuci sa filmezi,sa am “noroc” sa fie de doua ori.Banuiesc ca daca nu era in garantie treaba era mult mai simpla pentru ei si costisitoare pt mine😀.

Link to comment
Share on other sites

mandelu

cand citesc astea ma ingrijorez teribil. mai ales la putini km. hai ca aveai 100k+ mai ziceam. dar la asa putini km? da-o naibii, e facuta de chinezi?

oricum nu are legatura ca e dq200, pica si alea cu ambreiaje umede, pica si ZF-urile etc (e plin pe youtube de oameni cu probleme, si multi chiar nemti), dar nu asa repede.

Link to comment
Share on other sites

aroganta
Posted (edited)

Salut,

Nu am mai apucat sa raspund ca peste weekend m-am jucat cu ceva tare frumos (Panamera 4S).

Revenind la Golfozaur ... cele cu DSG cazut sunt octombrie 2020 si respectic iulie 2021. Ambele 1.5 eTSI 150hp.

 

Dar sa revin putin la a mea. Stiti ca a fost in service de 2 ori cu probleme la cutie. Well vineri a plesnit iar la modul ca am dat sa ies din parcarea de la Promenada si am prins coada fix pe rampa. A intrat autohold, am stat cuminte si cand sa plec de pe loc a fost pauza!  Decuplase autohold, se tura dar nu se misca de pe loc, iar in secunda urmatoare a venit miros de "ambreiaj".  Am mai incercat o data, nimic. Am lasat-o pe N, am dat inapoi (norocul meu ca era o singura masina in spatele meu), iar apoi la punerea in D  "gearbox faulty".   Am lasa-o acolo, am sunat la asistenta si e fix problema lor cum o scot de acolo s-o duca la service.

 

Deci 17,000km, masina 2021  este pentru a 3a oara in serivce cu probleme (grave zic eu) la cutia de viteze / ansamblu ambreiaj+cutie.   Daca-n 2 saptamani nu vedeti un Golf 8 arzand in Piata Victoriei sa nu-mi spuneti mie "aroganta" ! Adevarul este ca ma cam doare in cot ca in 3h maxim am masina la schimb ori de la firma ori de la dealer. Dar pentru o persoana fizica ce inseamna asta ? Ca ai dat o avere pe un ... nu mai spun ca voi fi moderat. Este foarte frustrant mai ales ca astepti "ani de zile" dupa ea.

 

 

Edited by aroganta
Link to comment
Share on other sites

Incredibil, macar e masina de firma si nu iti pasa la fel de mult.

Link to comment
Share on other sites

tzuicomicina
12 hours ago, mandelu said:

cand citesc astea ma ingrijorez teribil. mai ales la putini km. hai ca aveai 100k+ mai ziceam. dar la asa putini km? da-o naibii, e facuta de chinezi?

oricum nu are legatura ca e dq200, pica si alea cu ambreiaje umede, pica si ZF-urile etc (e plin pe youtube de oameni cu probleme, si multi chiar nemti), dar nu asa repede.

 

In general cutiile cu ambreiaje uscate pica cel mai mult si DQ200 e renumita pentru asta. Si eu as fi luat tot cu DQ200 dar, dupa mai multe ture pe net pe tot soiul de forumuri si youtube, am renuntat la idee.

Link to comment
Share on other sites

mandelu

am cautat si eu dar nu am gasit ca e un fenomen majoritar. adica sa zici ca pica peste 3/4 din ele sau o chestie din asta. de regula acelasi user si posteaza de mai multe ori si ramai cu ideea ca sunt mai multi decat sunt, asa am patit si cand an luat g6 si din cauza a ceea ce am citit pe aici m-am speriat si am renuntat la idee.

iar alea la peste 200k km oricum nu le iau in calcul. dar e grav la cazurile astea cu putini km. bine, la aroganta e ceva ciudat. nu inteleg cum sa ii schimbe ceva cu ceva nou si sa pice imediat. ori nu ii schimba cu adevarat, ori e ceva de domeniul SF.

pare ca le afecteaza condusul in trafic gen bucuresti. unde stai bara la bara si freaca 1-2-a la infinit. eu nu o sa merg in oras cu ea, deci nu ma afecteaza acest aspect. am condus un CVT, sincer prefer sa ma risc cu un DSG, aia e o mortaciune. sa ai 40 la ora sa bagi piciorul cat poti in acceleratie si 3-4 secunde sa nu se intample nimic (adica viteaza crestea lent dar fara sa si retrogradeze) e inadmisibil din punctul meu de vedere, fac o depasire si ma vezi la stiri. o fi mai fiabila CVT-ul dar prefer ca atat cat merge macar sa fie o placere si sa risc la fiabilitate.

Edited by mandelu
Link to comment
Share on other sites

  • R_a_z_v_a_n locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!