Jump to content

Tasneste ulei pe la joja polo 9N 1.2 BME


Me.
 Share

Recommended Posts

Buna ziua,

Am un polo 9N 2007 1.2 benzina cod motor BME 333000 km , din care a inceput pur si simplu sa tasneasca ulei pe la joja .

Mentionez faptul ca acum 50.000 km i-am schimbat distributia si pus supape noi si semeringuri. 

Masina porneste f bine si nu are matori aprinsi in bord . Ulei folosit 10w -40. Problema s-a intamplat brusc , am venit cu dara de ulei dupa mine...

Rog niste etape de investigare . Multumesc !!!!

(sper ca nu am gresit postand aici-am cautat cat am putut mai bine, si nu am gasit ceva asemenator)

Link to comment
Share on other sites

Posibil presiune mare in motor, as investiga întâi valva PCV.

Functie de cât iese, poti verifica și nivelul uleiului, deși la ce spui cu dâra pe drum, pare pierdere uriașă.

Alte variante ar fi uzură segmenți... pierde gazele de combustie către circuitul de ulei din motor.

Sau dacă scoate fum... garnituri duse, intră apă in cilindri... :(

 

 

Edited by ct_act
Link to comment
Share on other sites

Multumesc f mult pentru implicare !!!  Nu am raspuns imediat pentru-ca am inceput sa ma documentez despre valva PCV. Nu stiu daca ma inteles bine (nu am gasit nici un video cu modelul meu), dar daca ar fi defecta motorul ar avea un mers neregulat (missfire) sau turatie marita /instabila .(dar nu stiu daca am inteles bine). cat priveste pierderea de ulei, da,este enorma-balta .

Despre segmenti...acum 50.000 km aveam compresie 15 - si , cum am spus, pierderea a aparut brusc, nu in timp.

Fum nu scoate deloc . Antigelul nu da bule. Am sa verific presiunea in camera de ardere si revin cu detalii.

Cred ca este o presiune f mare in circuitul de ungere/ulei ,  dar nu stiu de unde- sa se fi spart un piston...???

pierde gazele de combustie către circuitul de ulei din motor- garnitura de chiulasa ???

 

Link to comment
Share on other sites

La piston spart se bloca motorul mecanic, cu bucățile de piese sau aveai zgomote metalice... nu imposibil dar greu de crezut.

Valva PCV e prima la care ma gândesc la benzinar, la diesel e epuratorul de carter care da ulei pe sus pe la capacul de la culbutori.

Cel mai bine mergi la un atelier sa vadă despre ce e vorba, altfel ne dăm cu părerea.

Edited by ct_act
Link to comment
Share on other sites

Am verificat valva. la mine este cu membrana-este chiar maleabila nu rigida- deci intreaga . Am studiat un pic despre valva aceasta  si acest sistem de aerisire are o intrare din filtrul de aer pe unde intra aer curat. La mine o tevuta ce iese din chiulasa -  si pe acolo tasneste ulei...Deci cred ca este ceva mai grav, Despre service-uri ...nu am o experienta prea placuta si decat sa faca ei teste pe masina si banii meu, prefer sa invat eu cate ceva. Oricum este a 2-a masina. O sa va tin la curent cu rezolvarea, penru-ca ati fost singurul care a avut amabilitatea de a raspune. Multumesc !!!

Urmatorul pas este sa verific presiunea pe pistoane.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

buna seara, am ramas dator cu un raspuns: nu era valva PCV , dar era tot din sistemul de aerisire al carterului motor-era separatorul de ulei. 

problema rezolvata. multumesc de ajutor !!!1  numai bine !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

stiti cumva daca acest motor bme este identic cu motorul azq?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!