Jump to content

Skoda Octavia 4 VS concurenta


grig_sorin
 Share

Postare recomandată

1 minute ago, ShadoWzZ said:

Desi cum ai spus chiar tu, ai o experienta hands on cu o masina vag si o masina japoneza nu este tocmai corect pentru ca este o diferenta tehnologica de 10 ani intre ele.

Skoda Octavia din 2007 cu motor 1.6 MPI, cu vreo 10 ani + in urma la data achizitie, dar care este fiabil. Japonezii sunt 10ani inainte da… ti-am dat si un argument: vezi Honda in F1 ce ii face lui Mercedes: Mercedes a schimbat motorul conplet acum cateva etale sa incerce sa isi salveze titlul .. atentie, vorbim de Mercedes… daca nicj in F1 nu se vede care este mai avansat tehnologic, atunci chiar ca nu avem ce sa mai comparam etc… 

Daca vrei, iti zic 2 puncte forte la nemti: 1.sunt mult mai practice, mai organizate, ex Octavia, este o masina f practica, de familie.

2. Fac, sau mai bine zis faceau caroseriile mai solide si mai bine protejate impotriva ruginii.

minusuri am punctar deja destule mai sus 😃

PS: stai linistit, ca nu imi strici duminica… stiu sa ignor ce si cand trebuie ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 minutes ago, Rave said:

daca sunt intr-o masina de 186CP si vad ca o masina de 150CP e la fel de rapida, o sa ma enervez pe motorul asta "mai puternic", nu o sa laud proiectarea lui si tehnologiile de top care intra in design-ul lui. Mai ales cand stiu ca am platit mult in plus pe motorul asta ca sa aiba 186CP in timp ce motorul de 150CP e si mai ieftin de cumparat si mai rapid.

Mazda cu motor de 180, Mild Hybrid, la aceleasi optiuni ea fost mai ieftina decat Octavia cu 150CP fara MH 😃😊…. Trust me..  In mod logic am ales motorul mai puternic, mai mare mai fiabil si mai modern dpdv tehnologic ;) 

 

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, ovidius a scris:

TSI-urile sunt glume pe langa japonezi la fiabilitate.

De unde stii tu ca motorul skyactiv x e fiabil? Abia se vinde de 1-2 ani, prea putin timp sa poti vorbi de fiabilitate, in conditiile in care e motor complet nou. Dupa ce vor trece mai multi ani si vor fi multe motoare trecute de 200.000 km abia atunci se va putea vorbi de fiabilitate. 

Iar legat de "fiabilitatea motoarelor japoneze", asta era valabil inainte, acum raman doar cu speranta cei care cumpara o japoneza noua. Honda cu al sau 1.5 turbo si probleme cu diluatia de ulei inainte de 20-30.000 km spune cam totul.

In legatura cu aspirat vs turbo, fratii japonezi au cam trecut toti pe turbo, honda cu 1.0 (na ca si japonezi au motoare mici) si 1.5 turbo iar toyota cu 1.2, doar mazda o arde in continuare cu motoare aspirate. Iar sa scoti 150 de cai (skyactiv x nu se pune pt ca are si un mic compresor) dintr-un 2.0 benzina aspirat in 2021 si sa spui wow ce tehnologie inovativa e putin deplasat in conditiile in care grupul vag avea de acum 20 de ani un 2.0 mpi cu 131 de cai si de acum vreo 15 ani un 2.0 cu injectie directa si 150 de cai. 

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 minutes ago, mihai.onu94 said:

tehnologie inovativa e putin deplasat in conditiile in care grupul vag avea de acum 20 de ani un 2.0 mpi cu 131 de cai si de acum vreo 15 ani un 2.0 cu injectie directa si 150 de cai. 

Ai uitat sa specifici consumul vechiturilor de la VW. Cred ca nu exista 2.0 mpi 131 cp… poate vb de 1.9 tdi 131 cp :) 
iti zic eu una: 1.6MPI 100CP adica motorizare de pe Octavia mea, consuma cu peste 1 L mai mult decat Mazda 2.0 180cp 😃 … deci 1.6 fii atent…

VW s-a remarcar cu 1.9 TDi, in rest a conceput numsi motoare cu probleme: 1.2 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI samd. In afara de vechile mpi si tdi, cu tehnologia anilor ‘90, in rest aproape numai probleme din pacate.,.,
 

Mi se pare aiurea sa lauzi ceva ce nu e, dar in fine, euforie tipic romaneasca

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca titlul topicului este O4 vs concurenta si nu 1.5 tsi vs mazda skyactiv 2.0....adineauri am terminat de lecturat O4- probleme tehnice specifice...e clara treba si acolo (cutii picate, entertainment cu erori)...asa ca intreb,noul ceed 1.5 tgdi 160 de caluti incepand cu 16.167 euro prin rabla, merita sau nu?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minute în urmă, ovidius a scris:

Cred ca nu exista 2.0 mpi 131 cp

Exista. Cod ALT. 

13 minute în urmă, ovidius a scris:

iti zic eu una: 1.6MPI 100CP afica Octavia mea, consuma cu peste 1 L mai mult decat Mazda 2.0 180cp 😃 … deci 1.6 fii atent…

Macar sa consume mai putin decat un motor aparut prin '95 daca performante nu are :)) 

Comparatiile cu grupul vag nu iti plac, sa incercam cu altele. Renault megane 4 1.3 160 edc vs Mazda 3 X 186 automat: 8.3 vs 8.5 secunde 0-100 kmh. 26 de cai in plus si 700 cmc extra si tot degeaba.

Daca te uiti la profilul celor care ti-au raspuns pe aici o sa vezi ca nu toata lumea conduce un vag, deci privim mai obiectiv lucrurile decat tine. ;) 

 

P.S. De ce dupa un an si putin mazda a trebuit sa modifice motorul skyactiv x, adica cel de 180 cai initial in cel de 186 actual? ceva probleme? :)) 

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, mihai.onu94 said:

.S. De ce dupa un an si putin mazda a trebuit sa modifice motorul skyactiv x, adica cel de 180 cai initial in cel de 186 actual? ceva probleme?

 Imi pare rau ca iti stric bucuria, dar, ansolut nicio problema,doar mici imbunatatiri ;)De ce intrebi, esti cumva obisnuit cu problemele de la VAG? Ah, da, la vag orice update=problema, te inteleg … 

Performante nici ca are:0-100 8s, consum 5 l/100, mild hybrid, “nimicuri d’astea’ 😊 … aaa, consumul asta este fara dezactivare cilindrii! Japonezii au considerar ca nu se mai justifica la cat de “neoerformant” e…😎 1.5 TSI are intr-adevar consum asemanator dar cu dezactivare cilindrii…cred ca ar trebui sa ii dezactiveeze pe toti ca sa consume cum zice la carte 😂

eu il am pe cel de 180CP, nicio problema “rupe” 😎😀 Se poate verifica si pe forum mazda ce spun …

 

30 minutes ago, mihai.onu94 said:

Renault megane 4 1.3 160 edc

Da, dar renault stie sa faca motoare, scz :) Alpine F1 iti spune ceva?
Este mult pentru un 1.3, dar asta e, duce! Turbo la greu…

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au avut si ei o gherla...1.2 tce de 115 si 130 dar au renuntat repede la ea pentru ca papa ulei in draci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la topic , nu poti compara nici o mazda cu octavia 4 pentru ca mazda nu produce un competitor direct al octaviei. Asa ca cine are nevoie de spatiul oferit de octavia in dimensiunile ei , nu o sa o caute la mazda.

 

LE : Ar fi si culmea ca mazda sa aiba motoare proaste pe benzina ... cand defapt are doar unul care este vandut in diferite variatii de putere. Daca ar avea un singur motor prost, ar insemna ca toate sunt proaste :)))

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Alexx77 said:

...asa ca intreb,noul ceed 1.5 tgdi 160 de caluti incepand cu 16.167 euro prin rabla, merita sau nu?!

Motorul este destul de nou si nu se poate spune ceva despre fiabilitate insa partea negativa este ca acel Ceed nu are nimic nou, este un model vechiut iar interiorul isi arata varsta. Comparand pretul da, nu prea ai alte optiuni cu acea putere si acele dotari.

 

La cat costa Octavia acum, Opel Insignia cu siguranta nu e cu nimic mai prejos si teoretic face parte din clasa superioara chiar daca pare putin mai invechit dpv infotainment.

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e aia e, ca daca citesti pe net sunt unii care au probleme cu motorul ala de pe ceed, respectiv li se opreste motorul termic in mers, ca la multe alte mild hybrid. dar problema e ca uneori nu mai porneste. in mers. trebuie oprita masina pe dreapta si repornit totul. SUPERB!!! ce sa zic, prefer probleme cu uleiul decat sa mor in timp ce ma pregatesc sa fac o depasire ca nu mi-a mai pornit motorul. si culmea e ca sunt unii cu aceesi problema pe i30 la motorul ala. cautati pe youtube, sunt unii care scriu chiar asa la reviewul de la xceed cu motorul ala pe atelierul de detailing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, ShadoWzZ said:

LE : Ar fi si culmea ca mazda sa aiba motoare proaste pe benzina ... cand defapt are doar unul care este vandut in diferite variatii de putere. Daca ar avea un singur motor prost, ar insemna ca toate sunt proaste :)))

… pai decat sa faci  downsize -upsize ca VW pe aceeasi tehnologie  si sa mai pui/iei cate o litera :FSI, TFSI, TSI: 1.4 apoi 1.5 … bleah…  

PS: 😂 X si G sunt diferite, nu numai ca litere … 😉

 

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidius da ești pornit tare pe injecția directă benzină de la vag...dețin și eu unul în 3 ceșcuțe 😄și e un motor ok per ansamblu! Ai avut ceva experiențe urate cu motoarele astea sau pur și simplu nu le înghiți de nicio culoare?! Acuma nah, Octavia 4 are și alte motorizări...myld, full hybrid, diesel...ai de unde alege gen

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 ani, trebuia sa alegem o masina, in locul unui Yaris 1.5 Hybrid. La vremea respectiva am fost la Mazda sa testam un 3, 2.0 120 cai. (detineam si un MX5, 2014, 2 luni in service la 100.000 km, motor 2.0 aspirat - 6.000 lei mai tarziu, reparat, nu intram in detalii.)

 Nu exista varianta de test drive atunci cu SkyActiv X, atunci urmau sa soseasca primele exemplare in tara.

- interiorul mi-a placut maxim, masina chiar se simte premium (avea toate pachetele de dotari masinuta). Pana la 120kmh era silentioasa. Apoi incepe sa se auda  zgomotul de la vant, zgomotul de anvelope (se cam aud la orice masina la viteza de autostrada, daca nu este din gama superioara, deci nu l-am considerat un minus). In schimb motorul 2.0 aspirat, 120 cai, era dezastru. L-am simtit ca pe un diesel aspirat. Se simtea bine in gama de jos de turatii, dar fara cuplu si sugrumat in turatii mai inalte. Per total, nu mi-a placut deloc.  Consumul mediu de pe bord, long term, era de 10.xx. Personalul de la Mazda (nu eram clienti de pe strada, cunosteam mai multe persoane acolo) mi-au spus: nu iti recomandam SkyActiv X, daca sunt probleme nu il vom putea repara deocamdata si nici culoarea Machine Gray (in caz ca era nevoie de revopsire, ne-au spus ca inca nu puteau sa scoata nuanta din fabrica) - probabil ca aceste minusuri s-au remediat in timp.

Nici Mazda nu a fost sfanta in motoare, cautati pe net despre dieselul 2.2. Noi pana la urma am ales Toyota CH-R si dra soferita este foarte multumita.

 

Versus Octavia 4, eu as lua in calcul si "noua" Toyota Corrola Hybrid Sedan sau Break. (sedan fabricat in Turcia, ca si CH-R sau Break fabricat in Olanda). Masina e comparabila ca dimensiuni cu Octavia. Am fost cu un prieten sa cumparam una noua in 2019 si pretul a fost sub 22.000 Euro cu programul Rabla, echipare de mijloc (faruri Led, keyless, dublu climatronic, ACC, camera marsarier, senzori fata/spate, incarcare telefon wireless, Android Auto, partea de sus a bordului este moale, etc.). La acest pret raportul de dotari/calitate/pret mi se pare foarte bun. Plus ca sistemul hybrid de la Toyota, cu motorul de 1.8 si ciclu Atkinson este foarte placut la un condus relaxat si foarte economic. (am avut si un Prius 3, care imi confirma cele afirmate: vara - toamna, urban-extraurban in jurul valorii de 4-4.5L/100km, iarna friguroasa 7L/100km, regim de autostrada 6.5-7L/100km)

Minusuri:

- infotainment destul de lent si urat grafic

-masina nu e performanta deloc

- condusa in ritm alert e penalizata de cutia CVT si devine zgomotoasa

- unele plastice la interior (in echiparea de top sunt mai multe materiale moi la interior)

- nu exista nicio varianta sa iti faci ulterior retrofituri, codari, etc. 

- masina lipsita de personalitate (lucru valabil si la Octavia)

 

Parerea mea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Bebeee said:

cunosteam mai multe persoane acolo) mi-au spus: nu iti recomandam SkyActiv X, daca sunt probleme nu il vom putea repara deocamdata si nici culoarea Machine Gray (in caz ca era nevoie de revopsire, ne-au spus ca inca nu puteau sa scoata nuanta din fabrica) - probabil ca aceste minusuri s-au remediat in timp.

… Si uite ca nu sunt deocamdata probleme cu X… speriati rau baietii de “X” :)))

La Partea de service Mazda nu sta prea bine in Europa, asta se stie… Mazda vinde mult in state unde sunt si organizati mult mai bine… oricum faza cu culoarea Machine Gray este cam de cascadorii rasului… ma abtin de la comentarii :) 

Baietii nu vazusera Sky X inca, normal ca nu stiau sa il repare … evident ca personalul se instruieste si nu mai este nicio problema dupa … si avioanele se repara, iar Skyactive X nu cred ca e mai complex :)))  

 

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In martie aprilie am achizitionat o Mazda CX30 GT PLUS skyactive X 186CP :) . (ca masina de familie .. si pentru sotie)

 

Am citit putin in diagonala tot threadul dar ... .ca si interior/ exterior nu se compara (Mazda este mult peste Skoda / Leon / Golf din noua generatie). 

 

Dar motorul cu exceptia consumului foarte bun .. nu are nicio treaba cu performanta (trebuie sa tragi tare de el sa scoti ceva). Pai 1.8 TSI-ul de pe Leon (ok.. si masina e mai usoara). .... zboara pe langa skyX (totusi as prefera X-ul fata de 1.5 TSI - pe-asta il am de la firma- ).

 

Un alt plus pentru Mazda .. cutia cu convertizor e mai ok in traficul aglomerat fata de DSG (am DQ200 pe Leon ... dar totusi). Iar manuala de pe Mazda este de departe best in clasa :) 

 

Dintre Octavia 4 si Mazda 3... as alege Octavia dar nu cu 1.5 tsi.

 

@Rave sunt cateva chestii si la CX30 deranjante .. pe care le vezi doar dupa ce-ai facut prima mie de km. Putem discuta in privat mai multe ...

Modificat de RazvR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mazda se adreseaza clar celor care pun un accent mai mare pe calitate, materiale, finisaje... care vor ceva smooth, relaxant, Skoda e doar o masina mai ieftina din grupul vag, ce ofera mult spatiu la bani decenti ( oferea, ca acuma si preturile sunt nesimtite :lol: ) si avand in oferta posibilitati de 4x4 si/sau motorizari mai performante ( 2.0TDI 200cp, 2.0 TSI de 190 parca ) se adreseaza celor care vor si performanta de la masina. Avem in firma 3 skode octavii 4, si da, calitatea si finisajele nu sunt chiar de top, dar la momentul respectiv am primit foarte multa masina pentru banii dati, daca nu esti foarte pretentios.

Deci, repet cine isi cumpara Skoda nu isi va lua niciodata Mazda, si invers.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, s-a ajuns la discutii despre 1.2 TSI si lantul de distributie, consum ulei, desi pe O4 sunt motorizari benzina si motorina care s-au dovedit fiabile pe O3.

Ca tot s-a discutat de 1.5 TSI, performant si economic, deja s-a dovedit ca e fiabil. Exista si 2.0 TSI pentru cine doreste mai mult.

Motoarele diesele cred ca deja au ajuns la maturitate, avand ani buni de la lansare, trecand prin multe etape de imbunatatire.

 

O4 are niste probleme la cutia de viteza, dar se vor remedia, pe O3 cutia manuala cuplata la 1.5 TSI nu a avut nicio problema.

Softul masinilor moderne, in general, trece prin multe update-uri pana se rafineaza, la O4 s-a inceput prost, se va rezolva.

 

Nu vad o alta masina sa se bata cu O4 la toate capitolele, spatiu, motorizari, preturi, service. Doar pasionatii de o anume marca pot nega avantajele O4, aceaasi clasa si gama de pret.

Cand plusezi la buget si treci de 30.000 de euro, deblochezi alte optiuni.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, RazvR said:

In martie aprilie am achizitionat o Mazda CX30 GT PLUS skyactive X 186CP :) . (ca masina de familie .. si pentru sotie)

 

Am citit putin in diagonala tot threadul dar ... .ca si interior/ exterior nu se compara (Mazda este mult peste Skoda / Leon / Golf din noua generatie). 

 

Dar motorul cu exceptia consumului foarte bun .. nu are nicio treaba cu performanta (trebuie sa tragi tare de el sa scoti ceva). Pai 1.8 TSI-ul de pe Leon (ok.. si masina e mai usoara). .... zboara pe langa skyX (totusi as prefera X-ul fata de 1.5 TSI - pe-asta il am de la firma- ).

 

Un alt plus pentru Mazda .. cutia cu convertizor e mai ok in traficul aglomerat fata de DSG (am DQ200 pe Leon ... dar totusi). Iar manuala de pe Mazda este de departe best in clasa :) 

 

Dintre Octavia 4 si Mazda 3... as alege Octavia dar nu cu 1.5 tsi.

 

@Rave sunt cateva chestii si la CX30 deranjante .. pe care le vezi doar dupa ce-ai facut prima mie de km. Putem discuta in privat mai multe ...

ciudat, eu m-am uitat la mazda 3 cand am ales golful (iara). nicio sansa sa fie mazda mai buna la interior. plus ca au o filosofie de a face masini cu care eu nu ma impac.  si cu motor aspirat....in 2021??? sorry, no go! toate cunostintele care au facut drive-test cu maza cu aspirat au plecat dezamagiti de acolo, chit ca alte lucruri le-au placut. evident, unora asa le plac motoarele. argumentul fiabilitatii cand le iei de noi e cam inexistent. cand ajungi cu ele la 200k incepe sa conteze, dar personal nu am cum sa ajung acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumea e dezamagita pentru ca multi nu stiu sa conduca. Toti vor sa 'traga masina', dar sa traga la 1000-2000 rpm, sa nu cumva sa apasam pedala sau sa turam motorul, sa nu cumva sa il stricam.

 

Daca stii sa conduci si sa exploatezi un motor aspirat, n-o sa ai probleme ca masina nu trage. Ca e mai comod cu turbo, clar. Ca e si mai comod sa ai cuplu instant, absolut.

 

Eu apreciez Mazda pentru ca in loc sa tranteasca o turbina si sa reduca capacitatea cilindrica, au ales sa perfectioneze motorul aspirat si sa obtina consumuri 'de diesel' cu acestea si emisii cat mai reduse. Legat de interior, degeaba ne place noua vag, toti reviewerii recunosc ca pe noua Mazda 3 calitatea materialelor tinde spre premium si o compara cu A Class. 

 

Pe scurt, cine vrea design/calitate peste medie/fiabilitate - Mazda. cine vrea spatiu/calitate medie/usurinta in utilizare - Octavia.

 

La ~30-32k  Octavia RS 2.0 tsi manuala din punctul meu de vedere n-are rival, e best buy.

 

Modificat de cj.Paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce se limiteaza totul la O4 vs Mazda.

Au alt public tinta. De la design la interior si motorizari, abordeaza piata diferit. Mazda are nisa de motoare aspirate pe care cauta sa le rafineze pana cand nu mai au ce sa rafineze. La interior Mazda a venit considerabil din urma, asta coroborat si cu faptul ca au inceput sa fie din ce in ce mai plasticoase modelele VAG.

 

Ar fi bine sa fie O4 RS manuala la 30-32k, insa cu ceva optionale incepe sa fie pe la 39k. Oricum pretul de pornire e la 35k.

 

In zilele acestea, argumentul fiabilitatii incepe sa fie din ce in ce mai putin important. Au reusit producatorii auto sa modifice acest aspect.

Nu stiu cati isi mai iau masina noua sa o tina mai mult de 8-10 ani, iar cine isi achizitioneaza masina SH de 2-3 ani, tot asa nu cred ca o tine peste 7-8 ani. Nu datorita motoarelor, cat a tehnologiei care in 6 ani se schimba mult.

Apoi fiabilitatea nu stiu cat e de motoare in ziua de azi, cat de electronica de fapt, de bug-uri de software. Motoarele cu o intretinere corespunzatoare (si aici e o discutie cat de corespunzatoare sunt recomandarile VAG daca e sa vorbim de rulaje peste 200k km) nu ar trebui sa aiba probleme semnificative.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, acidone77 said:

cine isi cumpara Skoda nu isi va lua niciodata Mazda, si invers.

Eu am Skoda Octavia 2, de noua si am trecut la MAzda dupa ce am facut drive test ambele, Octavia4, Mazda 3. Daca stii sa mergi,SKyX este un motor excelent, ofera suficienta sportivitate cat si un consum decent. Ai practic 180 CP la dispozitie, putere care poti sa beneficiezi de ea... daca stii  :) Mazda 3 este o masina joasa sportiva, Octavia este o masina de familie foarte buna, dar, clasica, cu garda inalta, acelasi motor clasic 15TSI fost 1.4TSI (varianta 140CP cu probleme iarasi) pe pe O3,  etc... Design-ul in partea din fata este ok, s-a renuntat la cele 4 faruri care erau groaznice, insa noile lampi spate la O4 au forma comuna cu alte marci gen Opel,Ford Focus etc... practic nu m-a impresionat. Design-ul la M3 este chiar fain, sportiv, are personalitate... FInisajele de pe M 3 sunt net superioare Octaviei 4. Numai daca te uiti la capitonajele usilor la cele 2, Octavia ofera plasic 100% iar MAzda are o combinatie de material textil, imitatie piele si plastic... imi pare rau, dar Octavia 4 mi s-a parut prea scumpa fata de ce ofera!

Carateristicile tehnice la Sky X sunt chiar deosebite, pentru cine stie sa le citeasca, dau exemplul numai  raportul  compresie 16.5:1, raport care nu exista in industrie si care ofera posibilitatea unei puteri crescute aa motorului concomitent cu o reducere a consumului...ca sa "controlezi" acest raport la un motor pe benzina,  este nevoie de multa inginerie. Eu am apreciat  asa ceva, in pofida unor motoare turbo downsize cu deazctivare cilindrii, gen 1.0 , 1.5 TSI etc, tehnologie care se regasesti la toata lumea in dotare ... De asemenea acest motor nu are dezactivare cilindrii, practic consumul redus este legat de modul in care functioneaza motorul...  La VW< 2.0 TSI este un motor f puternic, sportiv, dar foarte scump, tehnologie veche poluatoare, fara viitor -  impozite in crestere pentru astfel de motoare.. De ex, daca te uiti la CO2, 2.0TSI de pe O3 are aproape acelasi CO2 ca si O4 2.TSI (aprox 150 g CO2!)...

Oricum gusturile nu se discuta, fiecare alege ce vrea :) 

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista si la vag mild hybrid pe 2.0.tsi si cu ala mai tai din noxe si impozite. doar ca momentan doar pe audi din ce vad. oricum nu pe skoda sau vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!