Jump to content

reglaj timing motor cu picior incorporat


althomas
 Share

Postare recomandată

Am sculele de reglaj, stiu procedura de pe youtube, am mai reglat inainte, dar as vrea niste pareri.

Folosesc un delcou mai nou, JFUD 4 seria 043905205 L ptr broaste dupa 73, spune google.

Carburatorul este solex 30 Pict 3.

Fulia motorului meu - fost industrial - are un singur semn, la TDC.

Cand verific cu stroboscopul, acest punct sta la imbinarea curelei cu fulia, in stanga jos. Ca sa aduc semnul la imbinarea carterului, iau din avans si motorul moare.

Cu avansul la jumate, merge balbait. Vacumul este scos si infundat.

 

Am sa cumpar carburator nou chinezesc, gen 30 pict 1 si alt delcou , model pre 60. Original ar fi Bosch part number VJU 4 BR8/1 or VJUR 4 BR8/1.

Credeti ca influenteaza ce am acum pe masina, sau gresesc undeva ?

 

Multumesc

 

Pe youtube cineva regla cu stroboscopul la 28 gr pus pe pistol, si semnul statea unde trebuie.

 

Modificat de althomas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

pentru 30 cai iti trebuie 28 PCI carburator, nu 30 pict sau altceva. 

Modificat de Fikat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am cablul de soc, e rupt pe undeva si a ramas blocat. Incerc si eu sa-l modernizez.

Am 2 buc originale, dar nu-mi place cum merg. acum realizez ca ar trebui sa verific distanta la supape, ca or fi intepenite de cand nu am mers cu motorul asta 🙃

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre delcou 009, se vorbeste ca ar fi ptr motoarele industriale :))
Rumor has it the the 009 was originally designed for stationary industrial motors and constant high rpm use. 

Bosch 009

This is the most popular performance distributor for VWs.  It has a fully centrifugal advance and designed to be timed to 10 BTDC with a total advance of 32 BTDC and therefore does not require a vacuum line from the carburetor.  This simplicity in itself makes it desirable in itself as this allows you to setup whatever carburetor setup you like, dual or single, without needing to modify the carburetor to work for the distributor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!