Jump to content

Sonda lambda


urzica
 Share

Postare recomandată

Si cred ca mergi si fara o bujie sau doua

Ma gandesc ca si avansul este dereglat, si verifica sa nu ai cumva benzina in baia de ulei, verifica si sonda de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Vreau sa schimb sonda lambda pentru un Golf 3, an 1993, motor 1781cmc AAM, 55kW, cutie viteze automata...

Am gasit pe net (AutoKarma) sonda lambda Bosh reglaj inainte de catalizator pt. Golf fabricat pana in 1994, cutie automata, cu trei fire, 298lei ...

Banuiesc ca-i ok ... ca nume (Bosh), date tehnice, probabil si pret (298lei)

Ceva sfaturi ? Sa indepartez banuielile ? ;)

O pot monta singur in parcarea blocului ? sau trebuie neaparat sa-l duc pe "Golfy" la carpaci ? :D

Multumesc anticipat !

Cheers !!! :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de regula sonda lambda de desface f greu din locul ei dar pana la urma nu e asta problema ci daca ai o cheie buna si acces la cheie sa o poti manevra acolo.deci daca dispui poti sa o desfaci tu dara daca nu trebuie sa ajungi pana la urma si la carpaci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc baieti, am un vr6 1993 am shimbat fise bujii noi am facut test la un baiat si mi da oxigen senzor no signal

Am sters eroarea si o da mereu, am schimbat sonda cu alta sh si la fel cum aflu daca sonda i buna ? .

La test aveam o valoare de 1000 fixa si rece si cald motorul ,nu ma pricep in ce rubrica pentru ca nu mergeau toate rubricile despre care vorbiti voi .

Daca poate sa ma ajute cineva nu degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am citit mai sus ca daca la scanare factorul lambda este 1 tot timpul,sonda este moarta.

Adevarat sau fals ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am pus-o pe tester si la mine era 1 tot timpul si mi-a zis mecanicul ca e dusa

Buna, stiti cam cat as putea sa merg cu mufa de la sonda scoasa tinand cont ca e dusa de tot? E posibil sa imi strice ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum marit si catalizator belit daca ai asa ceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am schimbat sonda lambda (marca bosch). am facut o diagnoza si am observat un comportament f ciudat. la relanti sonda are coeficientul 1. daca apas pe acceleratie sau iau piciorul de pe acceleratie si motorul revine la relanti atunci coeficientul face modificari in intervalul 0.8-1.05. din ce cauza se inampla acest lucru.

p.s. am resetat calculatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in cazul asta ai "pus-o"...treaba e naspa de tot...

:blah_: ------MOTORUL FUNCTIONEAZA BINE DUPA DESCRIEREA TA---- :blah_:

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Pt. un Golf 3, benzina, 1993, 1781cmc, AAM, cutie automata ...

Am schimbat sonda lambda ...

E batranel Golfu' (1993) nu cred (nu stiu) daca are calculator ...

Trebuie scoasa borna de la baterie sa se reseteze ceva ?

Multumesc anticipat !

Cheers !!! :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nop stai linistit...in citiva zeci de km se va regla singura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu noutati in legatura cu sonda lambda de la vr6 ,deci eroarea era oxigen senzor no signal.

Am verificat firul 1,si 2 si nu aveam plus decat minus si de aceea nu primea calculatorul semnalul ei ,sonda este cu 4 fire 3 fire se duc la calculator iar unul cel cu plusul 12v se duce in panou in masina .Am pus un fir de la baterie la firul de plus al sondei , dupa ce am luat firul surpriza sonda avea plus .Am facut scanare din nou si in loc de valoarea fixa de 1.000 acum oscila 09..si 1,126 deci cand da eroarea oxigen senzor no signal nu este sonda defecta nu comunica ea cu calculatorul ,verificati firul rosu cu alb care trebuie sa aiba plus12v minim si cel maro masa - asta valabil la vw vr6 94 sonda cu 4 fire .

Sper sa va fiede ajutor eu am cautat pe la toti mesterii am schimbat doua sonde si de fapt era altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam toate au 4 fire nu numai cea de vr6.

Unul din fire daca nu ma insel chiar cel pe care nu aveai curent este de incalzire a sondei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti , am motor 1.8 ADZ 1995 , Sonda este cea cu 4 fire !

Problema este asa : Daca conectez sonda , masina merge ca un tractor , suturi , miroase a benzina nearsa , fum negru nu da , se opreste in mers , tremura motorul , bag piciorul in acceleratie si se infraneaza singura , numai probleme....

Scot sonda , merge normal , sta la relanti , tot tacamul , dar cam imi consuma (asta trebuie vazut ca eu cred ca ma minte si acul de la benzina) si tot asa ...

Test cu Vag com nu mai pot sa fac ca nu mai merge dupa ce am pus motorul si cealalta instalatie , am pus totul ca la carte si degeaba ... (asta fiind alta problema)

Tin sa mentionez ca si cu ea scoasa si cu ea pusa inainte sa sparg catalizatorul , masina mergea la fel , acum daca o scot , cu catalizatorul gol masina merge dar cam imi consuma :D

Ce pot sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa schimbi masina :)

Nu ai zis daca ai schimbat sonda odata cu motorul...

Daca nu ai schimbat-o inseamna ca nu ai citit nimic de pe aici...

Tu zici ca:

-fara sonda masina merge ~bine dar consuma = merge cu factory default-harta de injectie de fabrica...

-cu sonda merge naspa... sonda da valori aiurea si ECU merge cu amestec bogat...

Daca ai peste 100k cu sonda actuala e timpul de ceva nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am ajuns de la masina.Am fost sa verific mai bine.Flansa nu are nimic.Corpul se misca in limite normale,depinde de unde tragi de el.Nu imi dau seama cum a ajuns ulei in toata injectia.Pe o mufa cu 5 pini era ulei si pe contacte.Cred ca, corpul are o garnitura mai sus de flansa aia daca nu ma insel si pe acolo iese uleiul ala.Cel mai sigur voi merge sa ii fac un test de compresie ca sigur de acolo se trage si consumul meu.Corectati-ma daca gresesc :offtopic:

Uleiul ala din corpul de injectie provine de la furtunul recuperator gaze motor (un furtun mai gros, la ABU vine de sub galeria de admisie si intra in cotul de plastic al corpului de injectie,cel prins cu 3 suruburi).Daca tot esti in faza asta ar fi bine sa cureti tot corpul de injectie,clapeta si cotul de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare dragi colegi posesori de vw golf III, tin sa va zic ca si eu am avut probleme cu tremuratul la relanti dimineata, fumul negru mirosind a benzina, prin viteza a 2-a cand o acceleram ii dadea in nas pana mi se incalzea motoroul si de consum nu mai vorbesc (15%). M-am documentat aici pe forum si mi-am schimbat sonda lambda, am cumparato cu 436 Ron e originala de la bosch e cu 4 fire si pot sa va zic ca s-a produs o schimbare radicala la golfuletu meu, nu mai tremura deloc, nu mai scoate fum negru deloc, masina trage super iar la consum pot sa va zic ca am alimentat de 70 ron de la MOL si am facut cam 200 de km(80 de km in afara si cam 120 in oras). P.S. sa va mai spun ca am schimbat si sonda de temperatura. Sper sa va ajute si pe voi acest forum asa cum m-a ajutat si pe mine si tin sa va spun ca atunci cand schimbati piese foarte importante la masina alegeti intotdeauna piese originale pentru a nu fi nevoiti sa mai dati iar o carutza de bani cand se strica dupa cateva sute de km in cazul celor contrafacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am tot cautat un topic despre valorile sondei lambda si n-am gasit pe forumul asta, daca este imi cer scuze dar mie nu mi-a gasit nimic la cautari.

Am facut o diagnoza la golf-ul meu pt ca am probleme cu abs-ul si m-am uitat si la sonda lambda, am un consum in oras de 11,5-12% si mi se pare cam mult. Valorile care au iesit la diagnoza sunt:

- la relanti variaza intre 0,9 si 1,1

- turat la 2500-3000RPM variaza intre 0,8 si 0,9

Sunt ok aceste valori?

Multumesc anticipat!

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce bloc cititi valoarea asta?

eu la grupul 01 ,la penultimul bloc valoarea lambda creste si coboata intre 0,16 si 0,88 aproximativ.

Am senzatia ca valoarea senzorului de oxigen e exprimata in mai multe moduri,in campuri diferite,nu-i asa?

ca tot veni vorba, cate milisecunde afiseaza injectia la relanti? mie 3,60-4,20ms in functie de consumatori sau alte chestii,dar preponderent 3,70-3,90ms iar clapeta 4,5-4,9 grade. cat ar trebuie sa fie bine?

cand si cand imi baga eroarea 00561 Mixture Adaptation Limit ( Exceeded) -Intermitent.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relanti sau la turatie constanta de croaziera...nu in accelerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!