Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut,

Dupa ce mi-au aparut pe bord martorii de EPC si Check Engine am facut o scanare si mi-a aparut urmatoarea eroare:

-------------------

17566 35

Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor - G71

Implausible signal

Sporadic

-------------------

As dori sa stiu ce inseamna asta exact? Cat e de grav? Mai pot circula asa cu masina asa?

Mersi mult,

Kovari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este din cauza unor contacte imperfecte/oxidate pe circuitul MAP-ului, atunci este chiar MAP-ul. Daca masina se comporta normal (inca) poti circula cu ea; poti, eventual, sa incerci o stergere a erorii si sa urmaresti daca reapare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspunsuri ;). Eroarea tot apare si dispare iar. Tind sa cred ca e vorba de un contact imperfect ;)

Mersi mult,

Kovari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu motorele de la Polo BBY sau BBZ, ca si multe altele, nu au MAF (debitmetru).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era vorba de MAP nu de MAF, din cate am inteles eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la masina pr mele (VW golf 4 1.6 2003 BCB) cam aceeasi problema ca @garfield si @iulians, numai ca ambele erori au aparut, le-am sters... si au reaparut impreuna cu EPC, EMMISIONS WORKSHOP pe BC urmat de un beep, si check engine.

Erorile sunt:

17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded

17961 - Barometric/Manifold Pressure Signals: Implausibile Correlation

si parca aveau si Intermittent.

Mentionez ca anterior am schimbat o bobina de inductie a 2-a oara (cilindrul 4) si ma gandeam sa curat clapeta de acceleratie si MAP-ul, dar nu stiu unde se afla acest senzor MAP.

S-a mai lovit cineva de senzorul asta la acest tip de motor ?

Sa fi fost vreo problema daca am mers fara filtru de aer 5 km sau sa fi atins cumva ceva cand am schimbat bobina de inductie?

Multumesc anticipat.

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

........ nr 11.....poate va ajuta

eu zic sa verificati toate garniturile de la galerie....sa nu traga aer fals.... daca tot e in regula. insemna ca map-ul e decalibrat

post-4720-1200224986_thumb.png

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. prima eroare verifica lista atasata:17550/P1142/004418 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded

Possible Causes

Mass Air Flow Sensors (G70) faulty

Intake Air System faulty/leaking (false Air)

Throttle Pedal faulty

Throttle Body dirty/faulty

Possible Solutions

Check Mass Air Flow Sensors (G70)

Check Intake Air System

Check Throttle Pedal

Check Throttle Pedal Position Sensor (G79)

Check Throttle Pedal Position Sensor 2 (G185)

Check Throttle Body

Check Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)

Check Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188)

Check Engine Control Unit

pt a 2-a eroare,verifica cablajul sau/si senzorul de manifold,daca is toate bune atunci eroarea ar trebui sa dispara,daca nu dispare e legata de cealalta eroare-17550

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt raspunsuri, eroarea Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded am rezolvat-o demontand clapeta si curatand-o de calamina, am calibrat-o toate bune si frumoase pana cand am plecat cu ea.

Dupa lungi teste am observat ca eroarea 17961 - Barometric/Manifold Pressure Signals: Implausibile Correlation apare numai cand la relanti apas succesiv si repede pedala de frana, atunci se comporta de parca ar avea MAP-ul scos pana cand o accelerez putin.

Am scos map-ul l-am suflat, mufele sunt ok. Am incercat si varianta cu AC pornit si volan maxim stanga maxim dreapta, si ambreiaj calcat/ridicat toate in acelasi timp(ma gandeam ca scade presiunea si se genereaza eroarea iar) dar nu s-a intamplat asa. Deci stau si ma gandesc ce poate avea? Si culmea e ca ABS-ul merge dar ESP-ul nu mai merge cand se genereaza eroarea deci sa fie vreun furtun sau ceva ceva de la esp ? Unde sa ma mai uit ? :(

P.S. In timp ce fluctueaza apare pe vag valoarea fluctuata intre 530-690 mbar la presiune. Iar la 90 grade motorul sta la relanti in 1100 rpm, e normal ? (BCB 1.6 16V)

Multumesc!

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreun furtun de vacuum de la servofrana cu probleme? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee pe unde se afla acest furtun ? E foarte posibil sa fie vreun furtun ca si frana parca tine mai putin si mai jos ca la 1.4 16V al meu.

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe corpul servofranei (pompa de vacuum a franei) o sa vezi un furtun; mergi pe circuitul lui, o sa gasesti si o supapa unisens si mai departe pana undeva in galeria de admisie. Verifica acest circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am dat jos, l-am curatat cat de cat, si am pus niste banda izolir la partea cu clapeta ca se misca putin, dar tot face. Prin urmare daca nu ar fi asta ce ar mai putea fi ? Ca maine ma gandesc sa ma duc la un mecanic si sa stiu ce sa-i zic... sa nu desfaca toata masina :lol:

Cu toate ca eroarea o da numai daca apas succesiv si repede, daca apas lung si o tin apasat nu face asa.

Multumesc.

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reparat-o !!! Nu pot sa cred!

Multumiri multe lui xxxnelu si celor care au fost binevoitori sa ma ajute sa elimin din cauzatori dar problema era la EGR. Am vorbit cu un domn de la porsche si mi-a zis dupa multe testari cu vag com-ul (sensorul de frana, senzorul de ambreiaj (grup 066), curatat calamina clapeta de acc(care tocmai o facusem), am adaptat clapeta (060) si EGR grup 074... nimic!(p.s. el zice ca adaptarea se face la peste 60 grade!)

Rezolvare: In timp ce mergea masina (culmea eram la McDrive =)) ) am desfacut capota am tras firu de la egr si ... MINUNE a scazut turatia la cat trebuia, frana nu mai facea nicio figura.

Pe urma am stat 10 secunde am reintrodus in timp ce mergea motorul mufa EGR... si inca o minune, merge PERFECT, am sters erorile cu vag-com-ul si acum e STAS(sper).

In caz ca patiti stiti acum ce aveti de facut !

Succes :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdaa...interesant. EGR-ul putea fi intr-adevar o problema dar, care o fi legatura intre el si frana(cazul tau) (?!)

De ce nu a dat eroare si pe EGR?! Pentru ca, din descriere, reiese un contact imperfect la mufa EGR. Nu a fost nevoie (dupa toate astea) sa faci setarea de baza pt. EGR?

Bine ca ai rezolvat-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rind, salutari membrilor! Sunt noua pe forum...

In al doilea rind, ajutoooor!

Am un Seat Ibiza din 2001, pe care l'am adus din Germania, si pe care urmeaza sa il inmatriculez in Ro. Pina atunci, trebuie rezolvate citeva problemute... In primul rind am un bec aprins pe bord, cel cu motorul. E aprins de circa un an (la inceput se mai si stingea din cind in cind), fara alte simptome.

La prima scanare VAG-COM au iesit mai multe problemute mici (ceva cu aerul conditionat...), pe care le'am resetat. Am rescanat iar rezultatele sunt:

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20070422

Saturday,12,January,2008,11:14:49:04624

Chassis Type: 6K - Seat Ibiza/Cordoba

Scan: 01 02 03 08 15 17 45 56

Mileage: 92690km/57594miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.LBL

Part No: 6K0 906 034 D

Component: MARELLI 4LV S152

Coding: 00001

Shop #: WSC 06403

1 Fault Found:

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-00 - -

Readiness: 1110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6X0-907-379.LBL

Part No: 6X0 907 379 B

Component: ABS 30 IE CAN V004

Coding: 06406

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 6K0-959-291.LBL

Part No: 6K0 959 291

Component: AUTOCLIMA-220 X03.03

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.LBL

Part No: 1J0 909 609

Component: N AIRBAG VW3 SG 0002

Coding: 00078

Shop #: WSC 06402

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 6K0-920-xxx.LBL

Part No: 6K0 920 801 A

Component: 6K-KOMBIINSTR. VDO V02

Coding: 00141

Shop #: WSC 00000

Part No: IMMO

Component: IDENTNR: SEZ7Z0Y0640732

IMMO-IDENTNR: SEZ7Z0Y0640732

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: None

Part No: 6K0 035 152 A

Component: Radio GRO 1V32

Coding: 00201

Shop #: WSC 06403

No fault code found.

End

Trebuie sa mentionez ca in Germania am schimbat a doua jumatate a sistemului de evacuare (cea care include toba), iar ei imi recomandasera sa schimb si prima jumatate (cea care are catalizatorul si iese din motor, care costa 600-700 euro) pe motiv ca "flexrohr"-ul (nu stiu cuvintul in romana) e uzat. Flexrohr-ul e o piesa flexibila aflata dupa cotul de pe evacuare unde teava care coboara din motor ia pozitie orizontala. Ulterior am convenit cu ei sa schimbe doar flexrohr-ul (deci o solutie fara piese originale). In momentul de fata pe linga flexrohr ies gaze care se vad cu ochiul liber, dar nu stiu daca asta are vreo legatura (si cind nu ieseau gaze aveam becul aprins).

Urmeaza sa fac o programare la Seat pentru rezolvarea problemelor... Insa, inainte de acest moment foarte costisitor din viata mea... Ma poate ajuta cineva cu informatii? Ce cauza au erorile? Cum se pot remedia? Ce ar trebui schimbat? In sensul ca poate ma duc cit de cit in cunostinta de cauza.... Femeie in service, prada usoara

Foarte multe multumiri anticipate!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit pe forum si sa-ti traiasaca masina.

Nu trebuie sa te intristezi prea tare, caci masinuta ta nu are probleme prea mari.

Sa le luam pe rand:

- eroare de la motor se datoreaza sondei lambda (sonda 1) care ori nu face un contact corect ori s-a defectat si trebuie inlocuita. Costul ei poate ajunge si la 400 ron, depinde de modelul masinii. Ca simptome s-ar putea sa ai un mers neregulat al motorului sau un consum marit de benzina.

- eroarea de la modulul Instruments este din cauza senzorului de temperatura care face figuri. S-ar putea sa trebuiasca schimbat. Ca simptome s-ar putea sa vezi ca acul de la temperatura motorului face figuri.

- acel "flexrohr" se numeste racord flexibil. Probabil ca cei care l-au sudat acolo nu l-au sudat bine si de asta scapa gaze. Ar trebui sa repari chestia aia inainte sa mergi la RAR ca s-ar putea sa te respinga pentru asa ceva.

Incearca sa gasesti si alte service-uri unde sa mergi caci la reprezentanta vei cheltui mult mai multi bani decat la alt service. Poti apela si la vreun coleg de forum sa te ajute ca sunt niste probleme minore, exceptand racordul flexibil care ar trebui sudat undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stef, esti boier! Sar'na mult de info! Evident, trebuie rezolvate inainte de RAR, asta era si ideea... Ma duc simbata la Alto Syncro Seat in Pantelimon (la sugestia altui membru al forumului), sa vedem ce rezolv...

Revin cu amanunte :Driver:

Hai ca parca m-am mai linistit acuma :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia colegei Andreea C a continuat pe aria seat: http://vwforum.ro/index.php?showto...t=0#entry624199

Posturile ei de aici pot fi facute invisible sau mutate in aria seat.

@Andreea te rog frumos si pe tine sa continuii discutia acolo! La fel de frumos te rog ca data viitoare sa nu ne invadezi cu aceiasi discutie in 3 locuri diferite ... cu siguranta nu o sa mai fim la fel de intelegatori :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sallll. Zilele acestea vreau sa imi fac comanda de o interfata vag-com versiunea 704.1 in limba romana. Nu stiu nimic din ceea ce poate face si mai ales modul de lucru cu acesta.

Doresc ca acest topic sa fie nunul numai pentru a putea veni in sprijinul celor care au sau vor sa-si achizitioneze o interfata vag-com.

Cei care stiu sa lucreze cu asa ceva, ii rog sa posteze si sa isi aranjeze in ordine ideile, sa faca o "biblie" sau manual de utilizare de la A la Z, astfel incat sa fim cu totii in cunostinta de cauza atunci cand folosim asa ceva.

Am vazut pe internet un manual de utilizare dar se pare ca e ceva simplu si nu explica mai in detaliu cum se foloseste, ce si cum se pot aplica unele schimbari.

De exemplu: schimbarea meniului afisat in alta limba, activarea diverselor funcii ascunse, schimbare numar km, aflare numar km, teste, etc . Daca aveti si imagini ar fi ok.

Si credeti-ma pe cuvant ca daca nu aflam ceva pe acest site e greu sa afli din alte surse externe.E cel mai complet forum din romania la capitolul informatii si raspunsuri rapide.

Ceva util http://www.ross-tech.net/vag-com/download/...tmanual704j.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu de crezut ca cei care sunt experti in folosire vor si avea timp sa faca poze si sa tina lectii,cred ca fiecare de pe acest forum ce detine si foloseste o interfata,de care o fi ea,a invatat mai toate de pe net,cautand si iar cautand.drept dovada ca de o zi de cand ai postat,nu a raspuns nimeni.no offence,dar mai sunt cateva topic-uri legate de vag com xxx pe acest forum,daca ai rasfoi forumul ai ajunge sa stii cam 60% din ceea ce se poate face cu vag-com.restul 35 e experienta si 5 noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti cumperi interfata in lb romana, pe cale oficiala, atunci vei beneficia de indrumare, instructiuni complete de folosire a programului si daca ceri

vei obtine si un manual in lb romana. Succes si spor la diagnoza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!