Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Revin cu informatii. Se pare ca dupa ce au "facut" motorul (rectificat axele cu came si semichiuloasa) masina e ok. Se infige frumos, se aude frumos, batai nu mai sunt. Totusi imi apare becul de check engine. Am pus testerul pe el si uite ce info am primit:

Monday,12,November,2007,15:20:08

VAG-COM Version: Release 512.4-UD

Control Module Part Number: 036 906 013 D

Component and/or Version: MED7.5.11 G 4605

Software Coding: 00031 Work Shop Code: WSC 47899 Additional Info: WVWZZZ1JZ2W581795 VWZ7Z0A44968551

Fault Found:17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 35-00 - -

Stie cineva ce inseamna asta ? Nu au montat senzorii.. nu sunt bine montate axele, sau ce ?

Mersi

17748/P1340/004928 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor

(G28): Incor. Correlation

Possible Causes

Timing Belt incorrectly installed

Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Engine Speed Sensor (G28) faulty

Possible Solutions

Check Timing Belt installation

Check/Replace Camshaft Position Sensor (G40)

Check/Replace Engine Speed Sensor (G28)

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super,

Mersi frumos baieti. O sa fac o programare la un alt service ii faca o verificare.

Mersi inca o data pentru ajutor,

Gabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

pentru un VW polo(6N) 1,4

Address 01:Engine

2 Faults Found

17550- Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded

P1142 -35-10- --- Intermittent

17961 - Barometric/Manifold Pressure Signals: Implausibile Correlation

P1553 -35-10 Intermittent

Readiness: 0010 0000

O explicatie va rog daca se poate!! Masina e a uini prieten si cei de la service(nu unul specializat vag) i-au spus ca e de la benzina si daca baga de 98 se rezolva tot!

(in bord se aprinde martorul sistemului de control pentru gazele de esapament)

Multumesc!! (iar daca cel care-mi raspunde e Nelu,multumiri inzecite :icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daa...si daca o spala o sa mearga si mai bine :D :D

Sa revenim; daca nu este defect MAP/MAF (ce-o avea...nu stiu sigur)dar, mai de graba MAP, trebuie verificat daca nu trage aer fals si (eventual) trebuie verificata clapeta de acceleratie.

Mai exact... ce motor este? :lol:

Cam asta ar fi de zis :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Si eu sunt disperat de o eroare:

17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded

P1142 - 35-10 - - - Intermittent

Motorul este unul de 1.4 16V.

Am tot scris despre aceasta eroare intr-un loc dedicat Seat Ibiza/Cordoba.

Si tot acolo am specificat faptul ca am fost cu ea in service prin Pitesti si m-au dezamagit. Mi-au spus ultima data sa ma duc sa curat injectoarele. :lol:

Am gasit pe la RossTech posibile cauze:

Mass Air Flow Sensors (G70) faulty

Intake Air System faulty/leaking (false Air)

Throttle Pedal faulty

Throttle Body dirty/faulty

Ma poate ajuta cineva sa identific acel senzor si ceva sfaturi de test al lui?

Mi-ar fi de mare ajutor o foto.

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe circuitul de admisie (aer). Pune o poza cu motorul si iti aratam pe poza :lol:

LE: Nu despre tine a scris garfield ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Poza respectiva nu ajuta la nimic .

Pune una cu motorul , fara acel capac . :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: Nu despre tine a scris garfield ?

Nu,n-am scris despre @iulians!! motorul este din cate se pare acelasi!!

O intrebare pt @iulians: se aprinde vreun martor la bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Se aprinde cel de EPC si cel de Chek Engine. Apoi la umatoarea pornire a masinii, se stinge cel de EPC. Daca dupa 3 porniri succesive nu reapare eroarea se stinge si cel de Check Engine. Eroarea o citesc eu personal cu ajutorul unei interfete VAG-COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact ca si in cazul "meu"! tine-ma la curent cu rezolvarea,te rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu ceva foto.

Cam astea sunt ceea ce am primit si eu pe email.

Sper sa fie K.

post-12568-1197541811_thumb.jpg

post-12568-1197541827_thumb.jpg

post-12568-1197541836_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate se observa din poze clapeta da de acceleratie pare cam murdara cu vapori de ulei. Ar fi bine sa o dai jos si sa o cureti. Ai de desfacut 4 suruburi de 6 cu un imbus de 6 . Foloseste un spray petru curatat carburatoarele.

Apoi verifica furtunasele ce intra in galeria de admisie SUB CLAPETA de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fericit as fi daca as sti si care este aia. :huh:

Se poate marca pe una din pozele atasate de mine?

Caci sincer nu vreau sa ma duc la service sa imi dea injectoarele jos sa le curete. :rolleyes:

Modificat de iulians
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta este cea incercuita. MAP-ul, nu il vad in poze; el trebuie sa fie pe galeria de admisie (poate in spate daca nu se vede in poze) undeva dupa clapeta de aer. El trebuie sa arate ceva asemanator cu senzorul indicat de sageata neagra.

Daca nu ai mai lucrat pe la masini, nu ti-as recomanda sa te apuci singur de curatarea clapetei :lol: ; vezi ca exista un topic pe care s-a discutat problema.

Oricum, asa cum spune si ManiacuV6, verifica sa nu traga aer fals, dupa care, ar trebui curatata si adaptata clapeta; daca nu se rezolva asa, vina ramane a MAP-ului ( la acesta poti verifica daca nu are un contact imperfect in mufa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti s-a aprins si EPC-ul atunci arunca o privire si aici:

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=517981

Interesante sunt punctele 2 si 4 din postul de mai sus -> senzori (2 bucati) pedala acceleratie si/sau senzori (2 bucati) pozitionare clapeta de admisie. Dupa cum arata clapeta de admisie in poze tind sa cred ca e de la ea.

numai bine.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 - 35-00 - -

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-00 - -

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

si mai ar fi o problema, vag-com-ul nu imi vede modulul de inchdere centralizata (e din fabrica, pe cheie).

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce adresa ai incercat si nu merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea.

Se pare ca totul se indreapta spre normal.

Am sa relatez in ordine cronologica ceea ce am pus pe un mecanic sa imi faca la masina (de data asta am schimbat si service-ul):

17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded

P1142 - 35-10 - - - Intermittent

1. Controlat vizual tot ce inseamna furtunas pe langa galeria de admisie, exact cum m-a sfatuit ManiacuV6. OK

2. Curatit contacte electrice cu o solutie speciala data de electronistii de la firma unde lucrez. OK

3. Dat jos capac motor si apoi clapeta de acceleratie. Aici mi-a spus mecanicul ca este f slab prinsa in acele 4 suruburi. Adica avea un joc. Garnitura era ok. Si pe deasupra nu era prea murdara. Posibil sa fi fost curatita de careva inainte si nu a fost stranse suruburile bine. Alta explicatie nu am putut sa mi-o dau.

4. Dupa remontarea lor am recalibrat clapeta si am sters eroarea cu VAG-COM-ul.

Fantastic. :P Era alta masina. Alta viata cand apas acum pe acceleratie.

Totul a costat 25 de lei.

Am plecat de la mecanic si dupa aprox 3-4 km mi s-a aprins din nou martorii de EPC si Check Engine.

Am tras pe dreapta si am reconectat laptopul si am primit alta eroare:

17961 - Barometric/Manifold Pressure Signals: Implausibile Correlation

P1553 -35-10 Intermittent

Aveam tot ce am vb cu voi pe forum scos la imprimanta si cum mi-a aratat xxnelu am cautat acel MAP.

I-am scos mufa si am controlat conectorul. Nimic intrerupt si contactele aratau ok.

In schimb acel senzor are un joc care nu cred ca este normal sa-l aibe.

Nu am reusit sa vad cum este prins acolo si de ce am nevoie sa il strang sa nu mai aibe acel joc.

Ideea este ca dupa ce l-am miscat putin acolo, am apasat pe el, am sters eroarea si nici pana in seara asta (dupa aprox 400Km) nu mi-a mai aparut.

Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi!

Sarbatori fericite.

:)

Modificat de iulians
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In schimb acel senzor are un joc care nu cred ca este normal sa-l aibe.

Nu am reusit sa vad cum este prins acolo si de ce am nevoie sa il strang sa nu mai aibe acel joc.

Ideea este ca dupa ce l-am miscat putin acolo, am apasat pe el, am sters eroarea si nici pana in seara asta (dupa aprox 400Km) nu mi-a mai aparut.

Trebuie sa aibe un surub de strangere; daca are joc, este posibil sa traga ceva aer fals si pe acolo...sa nu-ti faca iarasi probleme :lol:

Sarbatori fericite (si linistite :) ) ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxnelu: Are doar un surub de strangere? S-au calicit pt un surub sa nu puna doua sa stea mai fixa. :icon_thumright:

Am incercat sa ma uit pe acolo dar nu pot vedea f bine din cauza jojei.

Multam mult pt sfaturi.

Modificat de iulians
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar zilele trecute, a venit garfield cu un prieten cu Polo,motor 1,4. Am cautat si eu MAP-ul si daca este cel "intuit" :icon_thumright: (undeva in stanga cum te uiti la galerie), pare ca ar mai avea loc pentru un surub dar, nici acesta nu-l avea. Apropo...acolo l-ai gasit si tu ca fiind pozitionat (MAP-ul)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Exact in acelas loc.

Din cate stiu eu pare sa fie acelasi tip de motor de la VW.

(BBY sau BBZ)

Sper sa reusesc sa il strang doar cu o surubelnita si sa nu mai fie nevoie sa merg la un service sa imi mai ia manopera 20 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!