Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

poti sa imi spui care dintre ele este?

V107? sau altul?

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, servomotor V107 - defroster flap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  On 22.01.2024 at 14:47, Adrianix a scris:

Salutari! De cand s-a lasat frigul ma confrunt cu o problema la un Passat CC 2009 2.0TSI cod motor CAWB. 

Mai exact, cu cat este mai frig afara, o pornesc, porneste la sfert si se opreste. O repornesc si merge foarte prost motorul, de parca ar merge in 3, daca plec cu ea asa, primii cateva sute de metri masina merge sacadat, cu ezitari cand accelerez, asta pana in momentul cand incepe sa se ridice apa. Dupa ce se incalzeste motorul isi revine si functioneaza absolut normal, chiar si la relanti.

 

Pe tester astea sunt codurile pe care le primesc:

 

000772 - Detectat rateu de ardere la cilindrul 4
               P0304 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 15
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 197577 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 18:13:20

             împrejurari cod:
                    RPM: 1367 /min
                    sarcina: 22.7 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 4.0*C
                    temperatura: 1.0*C
                    pres.absoluta: 1010.0 mbar
                    tensiune: 14.478 V

000771 - Detectat rateu de ardere la cilindrul 3
               P0303 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 5
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 197577 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 18:13:20

             împrejurari cod:
                    RPM: 1367 /min
                    sarcina: 22.7 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 4.0*C
                    temperatura: 1.0*C
                    pres.absoluta: 1010.0 mbar
                    tensiune: 14.478 V

004874 - Dezactivare cilindru
               P130A - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 197443 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 18:45:20

             împrejurari cod:
                    RPM: 829 /min
                    sarcina: 41.9 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 30.0*C
                    temperatura: 6.0*C
                    pres.absoluta: 1010.0 mbar
                    tensiune: 14.224 V

000769 - Detectat rateu de ardere la cilindrul 1
               P0301 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 197443 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 18:46:17

             împrejurari cod:
                    RPM: 1459 /min
                    sarcina: 16.9 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 35.0*C
                    temperatura: 8.0*C
                    pres.absoluta: 1010.0 mbar
                    tensiune: 14.351 V

 

 

Are cineva vreo idee la ce sa ma uit sau sa verific? 

 

Am schimbat pana acum: bujii, bobine de aprindere, distributie noua (facea si inainte de distributie), clapeta de acceleratie noua (dar aftermarket). 

 

Multumesc!

 

Expand  

In cazul in care mai pateste cineva si nu ii da de cap, intr-un final am rezolvat problema, care era asa de simpla.. (dar costisitoare :D )

Supapele + galeria admisie imbacsite de carbon. - 1700 lei curatare completa (supape,admisie,clapeta) la azremaps . Merge perfect acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu stiu ce sa ii mai fac, schimbat alternator, baterie codata(100 Ah marca exide), fir baterie -, cu unitate de management. Problema in mare cred ca este din cauza ca alternatorul incarca 14,5-14,7 dar la baterie ajunge 12,8-13,2. Masina in cauza audi a4 b8 2.0 tfsi, 211hp. Am inteles ca majoritatea erorilor sunt din cauza ca pe baterie ajunge asa putin. Ca martori aprinsi in bord imi raman mai mereu, ENGINE, TPMS, ESP. Problema este ca masina nu porteste din cauza ca nu apare martorul EPC, dupa mai multe incercari (scos si bagat cheia) intr un final apare EPC si masina merge fara probleme.

 

  Afişează conţinutul ascuns

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablul de plus intre alternator si acumulator. Parca are un cot la 90 grade,cu o piesa metalica sertizata. Acolo oxideaza,pierde curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am și eu o mare problemă de ceva timp și până acum la cine am fost nu am rezolvat-o 

este vorba despre o Jetta 2013 2.0 diesel mk6 140 de cai 

problema e următoarea: când temperatura de afară depășește 11-12 grade și mașina nu e pornită de mai mult de 10 ore pornește greu masina trepideaza un pic turometru fluctuează chiar și cand accelerez 

Pe VCDS 0 erori 

ce mi se pare foarte straniu e ca de exemplu daca afară sunt 11 grade mie pe VCDS îmi arată că senzorul de temperatură antigel are 18 grade

chiar si după ce l-am schimbat (original direct de la Volkswagen)

cablajul care duce din senzor în ECU sunt verificate 

intrbarea mea este

Posibil să am o problemă cu Calculatorul mașinii?

Va mulțumesc anticipat pentru răspuns 

Cu stimă 

Catalin

IMG_3367.jpeg

Revin cu o precizare 

Dupa câteva minute mașina funcționează perfect chiar și dacă după 10 minute o opresc și o pornesc peste 3 ore 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la 10 grade diferenta nu e capat de lume, nu ar trebuie sa functioneze asa.

Cauta problema ta la injectoare/regulator presiune/rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc 

problema e că regulatorul de presiune funcționează perfect este exact ca valoarea precisă ce o dă VCDS-sul la fel și injectoarele și la rece și la cald 

Toți senzorii de pe mașină sunt schimbați (totul este cumpărat de la Volkswagen)

De asta tind eu să cred ca e o problemă la Calculatorul mașinii ca nu mi se pare normal ca temperatura de afară să fie 11 grade și senzorul să arate 18 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin.canciuc
  On 04.07.2015 at 19:21, CataSR a scris:

Salutare,

 

De ceva timp mi s-a aprins martorul motor in bord.Problema se manifesta astfel:

In timp ce stau la semafor imi palpaie martorul motor ,dupa care masina nu mai are vlaga, acceleratia e f slabita,abia ies cu ea de pe sosea.Daca opresc masina si repornesc , functioneaza fara probleme pana la urmatoarea stationare(peste 1 min la relanti cand apare problema).Am observat ca  daca afara e mai rece , problema nu apare in prima jumatate de ora,probabil pana se incalzeste motorul.Pana acum  am incercat:

-deconectare sonda lambda  S1,B1- masina merge la fel si problema persista

-curatare sonda lambda

-curatare clapeta acceleratie

-schimbat bujii

Problema a ramas.Teste am facut mai multe.Unul cu VCDS:

4 Faults Found:
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected 
            P0301 - 35-10 -  -  - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit 
            P0130 - 35-10 -  -  - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold 
            P0420 - 35-00 -  - 
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity 
            P0134 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Si altele cu interfata prin Bluetooth:
*****
meta-info header:Error Codes
file version:1
type:5
time:1436027963153
name:Trouble Codes
codes:P0030,P0301,P0420,P0130,
codes_p:P0171,
codes_raw:43003004200130;43030100000000;;
codes_p_raw:47017100000000;;
*****
Error Codes
P0030
HO2S Heater Control Circuit
 
 
 
P0301
Cylinder 1 Misfire Detected
Vehicle speed (Speed) 0 km/h
Long term fuel % trim Bank 1 (LTFT1) -8.59 %
Engine coolant temperature (ECT) 83 °C
Fuel system status (FSS) Closedloop:usingO2sensorforfuelmix 
Calculated engine load value (EngineLoad) 22.35 %
Engine RPM (RPM) 739 rpm
Short term fuel % trim Bank 1 (STFT1) -6.25 %
Intake manifold absolute pressure (MAP) 36.0 kPa
 
 
 
P0420
Catalyst System Efficiency Below Threshold
 
 
 
P0130
O2 Sensor Circuit
 
 
 
===================
Pending Codes
P0171
System Too Lean
 
 
 
 
Raw values
Error Codes 43003004200130;43030100000000;;
Panding Codes 47017100000000;;
 
*****
meta-info footer
*****
 
Era ferm convins ca e sonda lambda, dar  si cu ea deconectata ea e aceeasi problema.
Ce imi recomandati?
 
Multumesc

 

 

Salutare,

 

 

De ceva timp mi s-a aprins martorul motor in bord.Problema se manifesta astfel:

In timp ce stau la semafor imi palpaie martorul motor ,dupa care masina nu mai are vlaga, acceleratia e f slabita,abia ies cu ea de pe sosea.Daca opresc masina si repornesc , functioneaza fara probleme pana la urmatoarea stationare(peste 1 min la relanti cand apare problema).Am observat ca  daca afara e mai rece , problema nu apare in prima jumatate de ora,probabil pana se incalzeste motorul.Pana acum  am incercat:

-deconectare sonda lambda  S1,B1- masina merge la fel si problema persista

-curatare sonda lambda

-curatare clapeta acceleratie

-schimbat bujii

Problema a ramas.Teste am facut mai multe.Unul cu VAG COM:

4 Faults Found:
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected 
            P0301 - 35-10 -  -  - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit 
            P0130 - 35-10 -  -  - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold 
            P0420 - 35-00 -  - 
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity 
            P0134 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Si altele cu interfata prin Bluetooth:
*****
meta-info header:Error Codes
file version:1
type:5
time:1436027963153
name:Trouble Codes
codes:P0030,P0301,P0420,P0130,
codes_p:P0171,
codes_raw:43003004200130;43030100000000;;
codes_p_raw:47017100000000;;
*****
Error Codes
P0030
HO2S Heater Control Circuit
 
 
 
P0301
Cylinder 1 Misfire Detected
Vehicle speed (Speed) 0 km/h
Long term fuel % trim Bank 1 (LTFT1) -8.59 %
Engine coolant temperature (ECT) 83 °C
Fuel system status (FSS) Closedloop:usingO2sensorforfuelmix 
Calculated engine load value (EngineLoad) 22.35 %
Engine RPM (RPM) 739 rpm
Short term fuel % trim Bank 1 (STFT1) -6.25 %
Intake manifold absolute pressure (MAP) 36.0 kPa
 
 
 
P0420
Catalyst System Efficiency Below Threshold
 
 
 
P0130
O2 Sensor Circuit
 
 
 
===================
Pending Codes
P0171
System Too Lean
 
 
 
 
Raw values
Error Codes 43003004200130;43030100000000;;
Panding Codes 47017100000000;;
 
*****
meta-info footer
*****
 
Eram ferm convins ca e sonda lambda, dar  si cu ea deconectata ea e aceeasi problema.
Ce imi recomandati?
motor 1.2 BMD
 
Multumesc

 

Expand  

Salutare. Cum ați rezolvat până la urmă p0030? Și/sau p0130?

..

Am motor 1.6 bgu, aceeași problemă; am verificat: compresie, bujii, fise, injectoare, ok; valva pcv era varză, am dat deja comandă de una nouă. Problema persistă, evident și cu misfire random.

..

Ce trăsnaie am mai făcut 

  On 04.07.2015 at 19:21, CataSR a scris:

Salutare,

 

De ceva timp mi s-a aprins martorul motor in bord.Problema se manifesta astfel:

In timp ce stau la semafor imi palpaie martorul motor ,dupa care masina nu mai are vlaga, acceleratia e f slabita,abia ies cu ea de pe sosea.Daca opresc masina si repornesc , functioneaza fara probleme pana la urmatoarea stationare(peste 1 min la relanti cand apare problema).Am observat ca  daca afara e mai rece , problema nu apare in prima jumatate de ora,probabil pana se incalzeste motorul.Pana acum  am incercat:

-deconectare sonda lambda  S1,B1- masina merge la fel si problema persista

-curatare sonda lambda

-curatare clapeta acceleratie

-schimbat bujii

Problema a ramas.Teste am facut mai multe.Unul cu VCDS:

4 Faults Found:
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected 
            P0301 - 35-10 -  -  - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit 
            P0130 - 35-10 -  -  - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold 
            P0420 - 35-00 -  - 
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity 
            P0134 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Si altele cu interfata prin Bluetooth:
*****
meta-info header:Error Codes
file version:1
type:5
time:1436027963153
name:Trouble Codes
codes:P0030,P0301,P0420,P0130,
codes_p:P0171,
codes_raw:43003004200130;43030100000000;;
codes_p_raw:47017100000000;;
*****
Error Codes
P0030
HO2S Heater Control Circuit
 
 
 
P0301
Cylinder 1 Misfire Detected
Vehicle speed (Speed) 0 km/h
Long term fuel % trim Bank 1 (LTFT1) -8.59 %
Engine coolant temperature (ECT) 83 °C
Fuel system status (FSS) Closedloop:usingO2sensorforfuelmix 
Calculated engine load value (EngineLoad) 22.35 %
Engine RPM (RPM) 739 rpm
Short term fuel % trim Bank 1 (STFT1) -6.25 %
Intake manifold absolute pressure (MAP) 36.0 kPa
 
 
 
P0420
Catalyst System Efficiency Below Threshold
 
 
 
P0130
O2 Sensor Circuit
 
 
 
===================
Pending Codes
P0171
System Too Lean
 
 
 
 
Raw values
Error Codes 43003004200130;43030100000000;;
Panding Codes 47017100000000;;
 
*****
meta-info footer
*****
 
Era ferm convins ca e sonda lambda, dar  si cu ea deconectata ea e aceeasi problema.
Ce imi recomandati?
 
Multumesc

 

 

Salutare,

 

 

De ceva timp mi s-a aprins martorul motor in bord.Problema se manifesta astfel:

In timp ce stau la semafor imi palpaie martorul motor ,dupa care masina nu mai are vlaga, acceleratia e f slabita,abia ies cu ea de pe sosea.Daca opresc masina si repornesc , functioneaza fara probleme pana la urmatoarea stationare(peste 1 min la relanti cand apare problema).Am observat ca  daca afara e mai rece , problema nu apare in prima jumatate de ora,probabil pana se incalzeste motorul.Pana acum  am incercat:

-deconectare sonda lambda  S1,B1- masina merge la fel si problema persista

-curatare sonda lambda

-curatare clapeta acceleratie

-schimbat bujii

Problema a ramas.Teste am facut mai multe.Unul cu VAG COM:

4 Faults Found:
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected 
            P0301 - 35-10 -  -  - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit 
            P0130 - 35-10 -  -  - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold 
            P0420 - 35-00 -  - 
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity 
            P0134 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Si altele cu interfata prin Bluetooth:
*****
meta-info header:Error Codes
file version:1
type:5
time:1436027963153
name:Trouble Codes
codes:P0030,P0301,P0420,P0130,
codes_p:P0171,
codes_raw:43003004200130;43030100000000;;
codes_p_raw:47017100000000;;
*****
Error Codes
P0030
HO2S Heater Control Circuit
 
 
 
P0301
Cylinder 1 Misfire Detected
Vehicle speed (Speed) 0 km/h
Long term fuel % trim Bank 1 (LTFT1) -8.59 %
Engine coolant temperature (ECT) 83 °C
Fuel system status (FSS) Closedloop:usingO2sensorforfuelmix 
Calculated engine load value (EngineLoad) 22.35 %
Engine RPM (RPM) 739 rpm
Short term fuel % trim Bank 1 (STFT1) -6.25 %
Intake manifold absolute pressure (MAP) 36.0 kPa
 
 
 
P0420
Catalyst System Efficiency Below Threshold
 
 
 
P0130
O2 Sensor Circuit
 
 
 
===================
Pending Codes
P0171
System Too Lean
 
 
 
 
Raw values
Error Codes 43003004200130;43030100000000;;
Panding Codes 47017100000000;;
 
*****
meta-info footer
*****
 
Eram ferm convins ca e sonda lambda, dar  si cu ea deconectata ea e aceeasi problema.
Ce imi recomandati?
motor 1.2 BMD
 
Multumesc

 

Expand  

Salutare. Am p0030, și p0130, și misfire random. Motor bgu.

..

Cred că merită menționată o trăsnaie, ca să vedem unde ajungem: cu vreun an în urmă găsesc o siguranță arsă, de ta. Caut fuse box și scris că poate fi siguranță de 5/20 a, în funcție de nu știu ce.. evident, nu mai rețin exact.. pun de 20a, dau să pornesc, și începe să iasă fum dintr-un mănunchi de cabluri.. scot repede bateria, doar se încinse un cablu. Am pus înapoi siguranță de 5a și a mers.. repet, nu-mi amintesc de la ce era.

..

Acu, cu p0030, p0130 (tester elm cu  bluetooth), schimb sonda lambda și nimic.. verific bujii, fise, injectoare, compresie.. totul în regulă.

..

Valva pcv, varză la acest motor, oricum are o construcție ciudată, cred eu. Am dat comanda de furtun cu totul. Până una.. alta, am scos furtunul de la pcv, am blocat și vacuumul, și la fel : p0030.

..

Pun testerul și găsesc o situație interesantă: și cu sonda nouă mufata, și fără sondă, calculatorul afișează 1.8.. 2.0 mA, ceea ce m-am informat că e mult. La ralanti ar trebui sa fluctueze aproape de 0, așa am găsit și într-o diagrama. Raportul aer benzină se duce la 25.. 30.. când ar trebui sa fie 14..

..

Aflu dintr-un clip in engleză, că s-ar putea sa fie un scurt pe undeva.. greu am găsit o diagramă de fire și aflu care sunt culorile, și unde duc ele. Deși e evident, trebuie să verific circuitele de la ecu până la mufa sondei.. am și de-matisat celelalte cabluri unde știam că se încinse unul, și totul părea ok, le las despuiate..

..

Am rămas la ștergătoare, sunt destul de delicate la demontat, și revin cu informații. Eu posibil sa găsesc mufe la ecu in care posibil sa fi ajuns umezeală.

..

Dacă a rezolvat cineva p0030+p0130, va rog dați și nouă o părere. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua, 

Sunt un mecanic de duminică și îmi fac mici reparații la mașină să mai economisesc un bănuț... Mai ales că pentru unele lucruri unde trebuie doar urmărite tutorialele de pe internet. 

Recent am achiziționat un passat b6, 2.0 tdi. La scanarea inițială am avut doar defecțiune pe bujiile 2 și 3 (eu le-am înlocuit pe toate 4).

Am lăsat mașina în garaj mai multe zile cu ușile deschise și am descarcat bateria. Am repornit-o cu cabluri și am circulat să se încarce. După accea am făcut o scanare și m-am trezit cu o grămadă de erori (unele pe care le cunosc, apar chiar dacă componentele funcționează cum ar fi radioul, geamurile la uși, semnalizarea stânga în oglindă merge..). 

După ce am mai citit pe forum, am schimbat și bateria cu o varta silver dynamic de 77 ah crezând că problema se va remedia... Măcar s-a stins butoiasul (acum nu mai am martori de bord), dar la scanare și după ștergerea codurilor ele rămân. 

Siguranțele le-am verificat. 

Atașez lista cu erorile. 

Multumesc anticipat pentru un ajutor cu vreo idee. 

Log-LOG 16 05-WVWZZZ3CZ7P061372-299310km.txtFetching info...

Modificat de Pura
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scanarea e facuta dupa inlocuire bujii, ai ceva probleme cu cablajul/conectorii bujiilor.Si un injector. In rest,cateva motorase climatronic de schimbat,verificat de ce nu comunica usa dr fata(posibil fire deteriorate in manson),refacut BS la senzorii Abs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spido m-am uitat puțin pe internet să văd ce înseamnă erorile dar este suspect că au apărut așa multe și peste noapte. Nu crezi? 

Țin minte că am avut o problemă de cablaj la captorul de abs care îmi dădea o gramade de alte erori. 

Mă gândeam că și de această dată, după simptome (de aceea am făcut și o mică descriere), să fie ceva cablu probabil de la un sistem de comandă care dă mai multe erori concomitent.

Să fie problema de la ecu?

Mai precizez că mașina merge și trage bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până la urmă am găsit tot pe internet rezolvarea. 

Am resetat ecu și au dispărut toate erorile. 

1. Se debranșează bateria. 

2. Legați firele între ele cu un cablu de alimentare fără ca acestea să atingă bateria (eu am pus un prosop pe baterie). Lăsați așa câteva minute bune, unii spun 20, alții 1 oră. Eu am lăsat mai mult și am aprins și farurile. Ideea este să se descarce tot curentul rămas pe circuitele electrice ale mașinii, care rămâne chiar dacă bateria o fost debranșată. 

3. Se cuplează bateria înapoi. 

4. Am pus contactul/cheia fără să pornesc motorul. Se lasă 10 sec (eu 20 să fiu sigur). Se scoate cheia/contactul. Am repetat de 2 ori. 

5. Se pornește motorul și se lasă să meargă până motorul se încălzește (la mine acul a ajuns la 70).

 Am oprit motorul, am pus contactul înapoi, am șters erorile cu vcds care încă se afișau pe interfață dar la verificarea pe unități ele nu se mai afișau deja. Să fie frumos, le-am șters și la a doua scanare nu mai era nimic. 

Unii mai spun că pentru procedura acesta de resetare ecu, ușa șoferului să fie deschisă. 

O zi bună vă doresc și sper să mai ajute și pe altcineva această informație. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate “procedura” asta nu rezolva nimic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ca si cum ai porumbei care stau mereu pe pervaz , ii gonesti si stergi ce au facut ei

Porumbeii se vor intoarce ca ala e locul lor

Pana nu scapi de porumbei , poti sterge in fiecare zi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Salutare tuturor. Recent am avut un rateu in admisie (la pornire la cald) si la scanare a iesit eroarea:

16556 - B1; sistem dozare carburant

            P0172 - 007 - sistem prea bogat - intermitent

             împrejurari cod:

                    viteza: 0.0 km/h

                    factor lambda: 0.977

                    tensiune: 0.720 V

                    lambda: -16.0 %

Codul 16556 ma trimite la o serie de verificari intre care primele 3 se refera la sistemul de alimentare cu benzina, injectoare, pompa etc. Am facut astazi log cu masina in stationare si ma ingrijoreaza urmatoarele: presiunea de aer din admisie (mi se pare mica- 357mbar) si tensiunea la sonda lambda 1 (1.99v - este prea mare si de aici amestecul bogat). Intrebarea mea este poate sonda sa cauzeze pornire greoaie la cald (la rece porneste din prima) amestec bogat si rateu in admisie? Sau sonda mi-a indicat ca am amestec bogat si trebuie sa caut problema la injectoare / pompa? Nu am verificat presiunea in rampa, inca nu am gasit un service capabil in Pitesti si nici injectoarele nu le-am verificat inca din acelasi motiv- as vrea sa le curat chimic dar nu stiu daca va avea vreun rezultat. Nu am check engine aprins si nici rateuri pe cilindri, senzorul de temperatura este nou, bujii, fise, bobina schimbate de 2000km. Multumiri. Atasez log-ul:

Log-Log.txtFetching info... LOG-01-015-028-042-157-161-332-361-434 (3).CSVFetching info...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu interpretarea unui mesaj de eroare rezultat in urma folosirii  VCDS :

 

Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels:| 3Q0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 3Q0 907 530 AA    HW: 3Q0 907 530 C
   Component: GW MQB High   442 4366  
   Revision: --------    Serial number: 0008837980
   Coding: 030100047F085700FA000258080F00010001070000000000000000000000
   Shop #: WSC 01357 011 00200
   ASAM Dataset: EV_GatewNF 013025
   ROD: EV_GatewNF_VW37.rod
   VCID: 6E85CEA51014FBABB17-803A

   Alternator: 
   Component: 0-00-00-00-00  

   Multi Function Steering Wheel Control Module: 
   Subsystem 2 - Part No SW: 5NA 959 442 B    HW: 5NA 959 442 B
   Component: E221__MFL-TAT  H06 0025 
   Serial number: 3261801483600103FJ2B
   Coding: 2C0000

   Battery Monitoring Control Module: 
   Subsystem 3 - Part No SW: 5QA 915 181 D    HW: 5QA 915 181 D
   Component: J367-BDMHella  H10 9070 
   Serial number: 6241269804          

1 Fault Found 
66304 - Databus 
          U1124 00 [009] - Additional Installations Detected
          [Tip-TNF 221526]
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 65
                    Reset counter: 194
                    Mileage: 122996 km
                    Date: 2024.04.01
                    Time: 16:21:46

                    Supply voltage: Terminal 30: 12.3 V
                    Terminal 15: OFF

Masina este un Tiguan 2 din 2019  IQ Drive  motor 1.5 tsi .  Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie un autoscan ptr a vedea ce e acolo. Pare ca s-a facut un retrofit,neterminat. Can-ul a detectat o componenta care nu a fost bifata in lista instalari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
  On 29.05.2024 at 17:19, nasul1969 a scris:

Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu interpretarea unui mesaj de eroare rezultat in urma folosirii  VCDS :

 

Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels:| 3Q0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 3Q0 907 530 AA    HW: 3Q0 907 530 C
   Component: GW MQB High   442 4366  
   Revision: --------    Serial number: 0008837980
   Coding: 030100047F085700FA000258080F00010001070000000000000000000000
   Shop #: WSC 01357 011 00200
   ASAM Dataset: EV_GatewNF 013025
   ROD: EV_GatewNF_VW37.rod
   VCID: 6E85CEA51014FBABB17-803A

   Alternator: 
   Component: 0-00-00-00-00  

   Multi Function Steering Wheel Control Module: 
   Subsystem 2 - Part No SW: 5NA 959 442 B    HW: 5NA 959 442 B
   Component: E221__MFL-TAT  H06 0025 
   Serial number: 3261801483600103FJ2B
   Coding: 2C0000

   Battery Monitoring Control Module: 
   Subsystem 3 - Part No SW: 5QA 915 181 D    HW: 5QA 915 181 D
   Component: J367-BDMHella  H10 9070 
   Serial number: 6241269804          

1 Fault Found 
66304 - Databus 
          U1124 00 [009] - Additional Installations Detected
          [Tip-TNF 221526]
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 65
                    Reset counter: 194
                    Mileage: 122996 km
                    Date: 2024.04.01
                    Time: 16:21:46

                    Supply voltage: Terminal 30: 12.3 V
                    Terminal 15: OFF

Masina este un Tiguan 2 din 2019  IQ Drive  motor 1.5 tsi .  Va multumesc.

Expand  

Ai făcut un retrofit în ultima perioada? Ai montat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu i-am facut nimic. Asa am luat-o din Belgia , in urma cu cateva luni. Din cand in cand  park assist da erori in bord si asa am ajuns de i-am facut scanari complete cu VCDS. Nu sunt alte erori. Eroarea poate fi stearsa dar dupa un timp apare din nou.

In timpul scanarii,  la 19-CAN Gateway- Installation list , pozitia 10 -Park/Steer Assist nu este bifata. Este normal, ce ma sfatuiti sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bifeaza si salveaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
  On 30.05.2024 at 4:54, nasul1969 a scris:

In timpul scanarii,  la 19-CAN Gateway- Installation list , pozitia 10 -Park/Steer Assist nu este bifata. Este normal, ce ma sfatuiti sa fac ?

Expand  

Probabil este retrofit. Procedează cum ti-a spus spido

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
florynbadescu

Problema amestecului bogat rezolvata. Era de la regulatorul de gaz care avea garnitura fisurata si scapa gaz in admisie. Dar am rezolvat numai dupa ce am insistat la cei de la gpl ca e o problema, adica dupa luni bune de comportament ciudat al motorului si multe diagnoze, inlocuit fise, bujii si bobina de inductie. Slava Domnului ca n-am inlocuit si pompa de benzina sau rampa de injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a murit motorul in mers pe autostrada si s-a aprins becul rosu pt lichidul de racire, a fiert apa.

Am oprit imediat, s-a dus si bateria intre timp. Am dus masina acasa pe platforma.

A doua zi am incercat sa o pornesc dupa ce am completat apa in borcan, era gol.

Am reusit sa o pornesc dar trepideaza tare si nu merge rotund, zici ca e tractor.

Ziceau unii ca ar fi racitorul de gaze plin. diagnoza nu cred ca ajuta. De unde sa o incep cu diagnosticarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!