Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

1. Foloseste o interfata compatibila....

2. Eroarea se manifesta cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

farurile au fost de fabrica.

acum nu apare decat in VCDS. inainte imi arata in bord tot timpul "bec ars" si mesajul AFS failure.

din ce am citit a 3-a eroare ar fi in legatura cu "Left/Right Driving Switch-Over Active" care ar insemna volan pe dreapta sau pe stanga.

inainte de a sta aproape 3 luni fara baterie aceasta eroare nu era.

deci s-ar fi "resetat" si altceva decat calibrarea?!?!?!?

 

 

Modificat de UVeul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici este aria pentru motoarele pe benzina, postati in aria TDI despre erori pentru motoarele diesel.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Va rog sa ma ajutati cu un sfat / indrumare.

Golf6 1.4 TSI, 160CP/118kw, DSG - 2011, 44k km

Ieri 12.07.2020, dus Bucuresti-Galati (condus alert pe autostrada aprox. "130 la ora" + AC pornit)
La intoarcere  masina a pierdut puterea la acceleratie, aprins in bord martor EPC dupa care a palpait cateva ori alt martor Check Engine si a ramas aprins tot drumul.
Oprit intr-o benzinarie, asteptat 5-10 min. poate isi revine, nu si-a revenit. La relanti uneori vibra de la motor toata masina si ii "jucau" turatiile destul de mult, sus jos - sus jos.
La intoarcere spre Bucuresti - drumul a fost un chin - accelerare aproape inexistenta (fata de cum era) si in momentul cand schimba vitezele (in urcare) vibra totul.

VCDS arata:
Address 01: Engine (CAV)       Labels: 03C-906-027-CAV.clb
   Part No SW: 03C 906 027 BA    HW: 03C 907 309 B
   Component: MED17.5.5       G   5860  
   Revision: LAH13---    Serial number:               
   Coding: 0000077
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 61C91083B849A38E6D-8034

3 Faults Found:
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
               P0300 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 43895 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.07.12
                    Time: 12:52:21

             Freeze Frame:
                    RPM: 2280 /min
                    Load: 25.9 %
                    Speed: 104.0 km/h
                    Temperature: 86.0°C
                    Temperature: 42.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V

000771 - Cylinder 3 
               P0303 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 43895 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.07.12
                    Time: 12:52:21

             Freeze Frame:
                    RPM: 2280 /min
                    Load: 25.9 %
                    Speed: 104.0 km/h
                    Temperature: 86.0°C
                    Temperature: 42.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V

004874 - Cylinder Disabling 
               P130A - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 43902 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.07.12
                    Time: 12:59:52

             Freeze Frame:
                    RPM: 2047 /min
                    Load: 52.1 %
                    Speed: 25.0 km/h
                    Temperature: 87.0°C
                    Temperature: 50.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.716 V
Readiness: 0000 0000


Dupa scanare ambele erori au disparut. Masina porneste la juma de cheie, fara drum azi - sta cuminte de ieri in garaj.


Am citit mai multe topic-uri de pe forum, problema ar fi: bobina de inductie, clapeta de admisie/accelerare, bujii, injectoare.

Pareri ?


Multumesc.

Modificat de UNC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general,ca regula,problemele apardin cauza: bujiilor,bobinelor,compresie,injectoare. Verifica bujiile(schimba-le) si vezi daca mai sunt probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, UNC a scris:

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
               P0300 - 000 -  - Intermittent

 

în urmă cu 9 ore, UNC a scris:

000771 - Cylinder 3 
               P0303 - 000 - Misfire Detected - Intermittent

 

în urmă cu 9 ore, UNC a scris:

004874 - Cylinder Disabling 
               P130A - 000 -  - Intermittent

Cuvantul cheie e intermitent si avand in vedere ca-ti da pe cilindrul 3, random si cylinder disabling, cam acolo ar fi problema. Verifica initial cablajele si mufele, ceva intermitent te duce cu gandul la cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii ...aia cu intermitent e inceputul...daca ajungi sa nu fie intermitent mergi cu roaba nu cu masina...

Prima bujii ...daca bagi diagnoza poti sa vezi pe 14-15-16 pe ce cilindri si cat de grav...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am și eu o problema la un golf 5 1.4 TSI , am un martor aprins in bord , check engine și am următoarele erori după ce am pus-o pe un tester: P10AD , P1951 ... dacă știe careva să-mi spună ce înseamnă ?? Mulțumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza erorile EXACT asa cum apar pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido & @Aerofan & @Moog Multumesc pt raspuns.

Imi scuzati eventual naivitatea intrebarilor:
@spido Bujiile se pot verifica in conditii home (VCDS sau altceva) sau tb de mers la cineva (eventual poate unii colegi de aici se ocupa cu asa ceva) ?
@Aerofan - Aceeasi intrebare: pot verifica home mode cablajele sau tb de mers la cineva (service, meseriasi, colegi de pe forum etc) ?
@Moog - la ce te referi ca este abia inceputul ? Daca nu schimb / verific bujii se intampla ceva mai nasol pe viitor - ceva cu roaba :)
@Moog - am verificat cu VCDS canalele 14-15-16 (atasat poza) - mare lucru nu am inteles (difera ce am gasit fata de tutorialul dupa care m-am ghidat) youtube.com/watch?v=RKKeJfQ_h7c

Untitled.thumb.jpg.c08e8898fcbfdd813c13eb91694d31b4.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă missfire a rămas pe 0 tot timpul atunci mai bine ștergi erorile și vezi dacă mai apar... Daca nu le-ai șters de mult timp pot fi agățate în timp... Nu o problemă actuală... 

Intermitent = posibile probleme ce se vor agrava... 

Dacă ajungi la eroare permanentă sunt rupte'n paispe bujiile... 

De verificat se verifica cum ți-am zis... Daca aduna missfire la greu adică cu zecile pe minut atunci ar fi timpul sa le schimbi... 

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Am si eu o eroare de care nu scap nici dupa resetare...

Daca cineva ma poate ajuta cu un sfat, deoarece nu am gasit nici o informatie despre aceasta eroare...

Mentionez ca problema nu este sesizata si in bord.

VW GOLF 5 an 2007 1,6 benzina

Multumesc abticipat.

1 Fault Found:
28884 - Steering Column Control Module: No Communications 
            U0212 - 009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    RPM: 896 /min
                    Mass Air / Rev.: 109.0 mg/str
                    Bin. Bits: 00000100
                    Hex Value: 0x0004
                    RPM: 0 /min
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
                    Bin. Bits: 00000001
                    Hex Value: 0x0004

Readiness: 0010 1001

Capture.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculator coloana defect,cablaj/conector deteriorat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, spido said:

Calculator coloana defect,cablaj/conector deteriorat.

Multumesc frumos...banuiesc ca este cel de sub volan.

Il desfac in zilele urmatoare si revin cu status.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,cel de sub volan

Nu mai da quote postarii anterioare.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce compresor am pe tiguan 1.4 tsi 4motion din 2010 ? Cod motor caxa 90kw ? Si daca e nevoie de inlocuirea valvei regulatoare ?

Screenshot_20200717-185558_Gallery.jpg

Screenshot_20200717-194543_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa si cablaj (cu ocazia asta ai sa afli si codul compresorului )

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit, ar fi Denso, o electrovalva noua vemo ma ajunge cat un compresor sh. Ce mufa sa verific mai exact ? Cea de la electrovalva ? Masina nu mai baga rece aproape deloc.

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aceea.

Nu mai comparati piese noi cu repere SH.....mere cu pere. Decat sa montez un compresor SH...care sa nu stiu ce e cu el.....recomand inlocuire electrovalva, curata instalatia cand e necesar, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am compresor Denso,, ii pot pune unul Delphi sau Sanden ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un passat cc 1.8 tsi 160 CP an 2008, dupa ca am schimbat clapeta de acceleratie a disparut eroarea de clapeta si a aparut eroare senzor 2 temperatura aer admisie G299 semnal prea mare

In bord nu am nimic aprins, singura problema ..cand pornesc motorul, pornesc automat si ventilatoarele turate maxim.

Stie cineva care este senzorul G299?

Si unde este pozitionat?

Nu gasesc electrician disponibil sa ma ajute, si nu stiu daca pot sau nu sa folosesc masina

Multumesc anticipat!

20200718_143525.jpg

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce-mi aduc aminte este chiar in filtrul de aer de deasupra motorului, cred ca ai uitat sa cuplezi mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, am un senzor de temperatura admisie chia langa clapeta(G42), am schimbat acel senzor fara rezolvare, mai este senzorul in debitmetru (G70 zice testerul)oare acela masoara si temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cirjan Alfred

Buna ziua!!!Va rog daca ma puteti ajuta in problema pe care o intampin!Sunt din Deva si nu am gasit nicio rezolvare exacta la aceste coduri(mentinez ca reprezentanta in Deva pt vw nu este iar programul de la job nu mi permite momentan sa merg in Alba Iulia la reprezentanta.modelul este passat b6 1.6 fsi cod.motor blf.)Am intmapinat urmatoare probleme:1La pornirea la rece se aude pret de 2 sec maxim un harait

2:sa aprins checkengine in bord

3:dupa ce trec de 3000 rotatii masina devine foarte galagioasa.

In urma.vreificarii am descoprit urmatoarele erori pe care le voi atasa.

Astept cu nerabdare parerile voastre.Va multumesc!!!

P.S:Am incercat sa incarv pozele si nu reusesc nicicum.Am sa scriu mai jos erorile:

1:004195 FUELL PRESSURE REGULATION

P1063-008 CONTROL RANGE NOT REACHED INTERMITTENT-MIL ON

 

2:012408 THROTTLE CONTROL

P3078-002 AIRFLOW AT IDLE TOO LOW

 

3:CATALYST SYSTEM BANK

P0420-002 EFFCIENCY BELOW THRESHOLD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune slaba in rampa. Verifica regulator presiune, senzor presiune de pe rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!