Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Am scos mufa de la egr si apar alte erori, plus cea legata de EPC. Egr-ul este ok, a fost si curatat, nu avea funingine aproape deloc.

Modificat de bodysoul98
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alinworm: si eu am avut exact astea doua erori, doar ca prima data aveam cea legata de sonda lambda, am schimbat-o cu una compatibila Bosch, dupa care mi-a aparut cea cu amestec sarac. Din cand in cand imi apare si acum, nu am martor aprins in bord, consumul zic eu este ok (motor ca si al tau, BFQ), undeva la 7,5 cu 90% oras. Am citi pe wiki ce poate fi, am facut mai multe teste (verificat daca trage aer fals cu spray de curatare frane, citire valoare G70, verificat traseu evacuare), dar nu am gasit inca raspuns la problema. Ceea ce am observat, ca daca plec imediat ce am pornit motorul, si nu astept cel putin 1 minut, cateodata imi ramane turatia pe la 2000 rpm, daca iau piciorul de pe acceleratie. La cald nu am astfel de situatii. Eventual ai si tu astfel de comportament?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rocket- ambele erori sunt legate de lambda.Una e cauza,alta efectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca ambele sunt legate de sonda, doar  am vrut sa precizez pe unde am cautat efectele care ar induce sonda in eroare. Deci sa inteleg ca sonda asta noua e defecta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa trag aceasta concluzie pina nu ma asigur ca nu am o problema a cablajului. Am gasit atitea cu probleme....fire/conectori corodati,fire de cupru oxidate in camasa de pvc..care se comportau ca o rezistenta. Dupa ce elimin aceasta problema,si scap de eroarea cu malfunction definitiv..apoi trag concluzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi de la mufa  sondei pana la ECU, nu? Nu am malfunction, am doar eroarea 16555 cu system too lean, pe intermitent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, rocket said:

si eu am avut exact astea doua erori, doar ca prima data aveam cea legata de sonda lambda

Asta e postarea ta. Daca nu ai decat  system to lean..trebuie investigat.

Ca idee...ori prea putin carburant(filtru infundat,pompa combustibil obosita,pompa inalte defecta,regulator defect) ori aer prea mult(aer fals)

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc si scuze. In fine, voi mai astepta sa vad ce se va schimba in comportament, deoarece fitrul acum l-am schimbat, nu demult, impreuna cu sonda, aer fals nu am intampinat sa traga, am dat cu spray de curatare frane, dar nu mi-a crescut turatia deloc, am avut un mic por la evacuare, am sudat-o, crezand ca ar afecta decizia sondei. Daca ar avea carburant putin, masina s-ar smuci si la accelerare, nu? Nu prea mai am idei ce sa verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie la filtru! Au in componenta si o supapa de presiune..se comporta ca un regulator de joasa presiune.Filtrul se comanda in functie de cod motor/serie sasiu si au presiunea de lucru diferita functie de motorizare.Daca pui un filtru cu presiune de lucru mai mica decat cea specificata,vei avea o presiune mai scazuta fata de specificatii...si de aici probleme.Se verifica cu un manometru presiunea si se compara cu specificatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul a fost comandat de pe un site cu renume, dupa cod motor, ieri am verificat daca am primit ce am comandat, este OK. Cercetand mai multe forumuri, chiar si de strainatate, altii scriau ca pe la injectoare au gasit oringuri ciupite, dupa inlocuirea acestora, eroarea nu a mai aparut. Masina merge OK, cu consum bun, cateodata cu mici trepidatii la relanti, dar cum am scris, nu am depistat sa traga aer fals, clapeta de acceleratie a fost curatata, adaptata. 

Voi mai astepta, poate o sa mai apara si alte semne in timp. Multumesc de idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua.Detin o Skoda Fabia 1  6J iar la scanarea cu VAG COM primesc urmatoarele erori.

Imi puteti spune unde ar fi problema?

 

18043 - Powertrain Data Bus 
            P1635 - 009 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Temperature: 16.5°C
                    Temperature: 16.5°C
                    Speed: 0.0 km/h
                    RPM: 0 /min
                    Temperature: 15.0°C
                    Temperature: 15.0°C
                    Speed: 0.0 km/h

18045 - Powertrain Data Bus 
            P1637 - 009 - Missing Message from Electric Load Controller - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
                    Temperature: 16.5°C
                    Voltage: 11.73 V
                    RPM: 1120 /min
                    Mass Air / Rev.: 158.1 mg/str

 

1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 
            79-00 - Please Check Fault Codes

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva cum sa remediez eroarea asta? 

IMG_20200423_123130.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.verificare mufa si cablaj

2. daca la 1. totul e ok se inlocuieste senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa de la senzor unde o găsesc? Pleacă de la roata stânga spate și ajunge unde? Este vorba despre un polo din  99 1.0 benzina ALL cod motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am văzut eu sub mașina din senzor iese un fir  care întra în mașină pe undeva pe la bancheta din spate nu are mufă direct pe senzor.  E doar un fir care duce undeva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua! 

Ma poate ajuta cineva cu o indrumare?

Cand accelerez incepe sa tremure si se aprinde martorul motor si ESP.

 

 

20200508_175233_compress77.jpg

20200508_175304_compress22.jpg

20200508_183556_compress92.jpg

20200508_183237_compress15.jpg

20200508_183232_compress42.jpg

20200508_183629_compress45.jpg

20200508_183602_compress70.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujie cilindru 1 si fisa ei.Apoi fa un test compresie si vezi ce compresie ai pe cil 1. S-ar putea sa ai supape arse/colmatate.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat bujia si vad ca nu da scanteie. O voi inlocui si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit bujia insa nu era din cauza ei. Fisa era de vina. Am inlocuit-o si acum merge. Multumesc de sfat! 

Acum a aparut o problema mai veche. Sterring column defective, immobilizer active. Problema asta apara doar cand sta mai mult in caldura. Am avut-o azi la "cuptor" (soare) si cand am vrut sa ii dau o cheie, surpriza. Aveti idee unde pot inlocuie blocatorul de volan mai ieftin? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocator mai ieftin....nu prea. Poti pune doar nou. SH nu vei putea adapta pe masina ta asa usor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai in Bucuresti si intrebi? Uita-te la aria servicii si gasesti...

Il ai pe Florin , Al Bundy, Pronet parca etc... ai destui meseriasi pe acolo...

Spido banui ca omul intrba de service nu de piesa...

Vad ca si Spido se ocupa de "prostii"... si se vede ca omul cunoaste...il vad de mult in peisaj pe forum :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
10 hours ago, VW.BSE said:

Am avut-o azi la "cuptor" (soare) si cand am vrut sa ii dau o cheie, surpriza. Aveti idee unde pot inlocuie blocatorul de volan mai ieftin? 

Sh nu se poate virginiza. Un blocator nou este în jurul la 600 lei, la care se adauga manopera....jos coloana volan, inlocuit, adaptat cu sistemul de imobilizare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu la clapeta de acceleratie valoarea asta de -24%. I am facut adaptare,insa ramane la fel valuarea asta negativa. Masina mai manifesta lipsa de putere in treptele 1 si doi si pornire greoaie la cald. Posibil sa fie clapeta defecta si celelalte probleme sa fie de la ea?.ms

 

 

20191027_211140.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!